تلویزیون شیائومی Q1 مدل MI TV Q1 75 Inch

xiaomi tvکوانتوم دات ذرات کریستالی غیر ارگانیکی هستند که رنگ ها را خاص می کنند. ذرات کوانتومی غیر هم اندازه رنج نمایش رنگ ها را افزایش می دهند. با همدیگر یعنی نورابی و کوانتوم دات سه رنگ اساسی RGB را تشکیل می دهند. این دو ویژگی میزان نمایش رنگ را افزایش می دهند و حجم نمایش رنگ یعنی NTSC را به 100 درصد می رسانند. تلویزیون های LED معمولی نور سفید را به پیکسل ها می رسانند ودر بهترین شرایط نمایش رنگ های NTSC را به 72 درصد می رسانند. در این تلویزیون از نورپردازی مستقیم استفاده شده است و تاریکی منطقه ای را دارا می باشد. در آن نوربه صورت دینامیکی اعمال می شود و میزان کنتراست را افزایش می دهد. این تلویزیون ویژگی های بارز دیگری را نیز دارد و آن هم فرکانس تصویر 120 هرتز است و با ویژگی MEMC میزان نویز و بلور در تصویر را کاهش می دهد. دالبی ویژن و دیگر فرمت های کیفیت بالایی دینامیکی با این تلویزیون نمایش داده می شود. تلویزیون MI Q1 دارای پورت HDMI 2.1 است که پهنای باندی برابر با 48 گیگابایت دارد. شما فکر می کنید چقدر این ورژن از HDMI با ورژن 2.0 تفاوت داشته باشد. پهنای باند در پورت HDMI 2.0 برابر با 18 گیگابایت است. می توان گفت ورژن 2.1 به اندازه 3 برابر پهنای باند ورژن 2.0 می باشد. فرکانس تصویر در این تلویزیون 120 هرتز است. شما می توانید از کنسول بازی PS5 و یا Xbox X بیشترین استفاده را ببرید. زمانی که بازی با کیفیت 4K در نرخ 120 هرتز پخش می شود تلویزیون شیائومی MI Q1 می توان آن را با همان فرکانس نمایش دهد. این یعنی کنسول بازی و دستگاه بلوری در حداکثر استفاده خود قرار می گیرند و شما بیشترین لذت را از تصویر آن ها می برید.

  • مختصرگو باشید
  • حافظه رام داخلی 16 گیگابایت از نوع eMMC
  • قیمت ایده آل
  • بهره گیری از فناوری AQUOS

شرکت شیائومی که در ابتدا به عنوان یک استارت آپ کوچک برای تولید گوشی های هوشمند فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با استراتژی زیرکانه ای که پیش گرفت خیلی زود نظر جوانان را جلب کرد و طولی نکشید صادرات موبایل این شرکت به کشور های اطراف گسترش یافت و امکان خرید تلویزیون شیائومی را نیز فراهم ساخت. شیائومی تنها 4 سال زمان نیاز داشت تا تبدیل به سومین تولید کننده گوشی های هوشمند در سرتاسر جهان شود. این شرکت با اقبال و تفکر خوبی که داشت و به دلیل استقبال خوب مردم از گوشی های آن خیلی زود به فکر توسعه گستره محصولاتش شد. این شرکت به غیر از گوشی شیائومی محصولات بسیاری از قبیل لوازم خانگی شیائومی ، لوازم جانبی، اسکوتر، لوازم برقی، اسپیکر، تلوزیون شیائومی و موارد بسیاری را در معرض تولید قرار داد. از بین این محصولات می توان به خرید تلوزیون شیائومی اشاره کرد که همانند تولیدات گوشی نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرد.

  تلویزیون شیائومی Q2

می‌خواهید درباره تلویزیون شیائومی بپرسید|جزئیات آگهی نشده به تلویزیون شیاومی که بیشتر مردم از آن اطلاعی ندارند}

وضعیت تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 از نظر امکانات ارتباطی کاملاً استاندارد است. پشت دستگاه دو دسته درگاه را میبینیم. دسته اول شامل ورودی آنتن و گیرنده دیجیتال، ورودی تصویر کامپوزیت، خروجی صدای اپتیکال و درگاه شبکه هستند که رو به پایین قرار گرفتهاند. در لبه سمت چپ نیز دو درگاه USB 2.0، سه درگاه HDMI و خروجی هدفون حضور دارند. تلویزیون اقتصادی شیائومی به ارتباط بلوتوث ۵.۰ و وایفای دوبانده ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی نیز مجهز شده است. ریموت کنترل تلویزیون شیائومی همانیست که در دیگر مدلها از جمله Mi TV 4S (بررسی دیجیاتو) دیدهایم. این ریموت طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت فوقالعادهای دارد، ضمن اینکه جمعوجور و سبک است. دو دکمه اختصاصی برای دسترسی سریع به برنامههای آمازون پرایم ویدیو و نتفلیکس روی این ریموت تعبیه شده که البته در ایران کاربرد زیادی ندارند. خبری از دکمه قطع صدا هم نیست اما با دو بار فشردن دکمه کاهش حجم صدا میتوانید صدا را قطع کنید. یکی دیگر از ویژگیهای این تلویزیون، میکروفون اختصاصی برای ارتباط صوتی است.

xiaomi tvتلویزیون شیائومی 50P1 هر دو راهکار اشتراک گذاری Miracast و Chromecast داخلی را در اختیار شما قرار میدهد. بدون شک تماشای محتوا در صفحه نمایش بزرگتر لذت بخشتر خواهد بود. این تلویزیون کرومکست داخلی را در اختیار شما قرار میدهد تا محتوا را از نوع گجت هوشمند به نمایشگر 50 اینچ منتقل کنید. این قابلیت دارای آیکونی شبیه به آیکون شبکه وای-فای است و شما میتوانید آن را از تلویزیون و گوشی هوشمند خود فعال کنید. برای استفاده از این راهکار به اتصال وای-فای در هر دو دستگاه نیاز خواهد بود. در نهایت با فعالسازی این قابلیت، تلویزیون درست مانند یک آینه عمل کرده و محتوای داخل گوشی هوشمند را منعکس میکند. از این قابلیت برای مشاهده فیلم از سرویسهای محبوبی همچون نتفلیکس میتوانید استفاده کنید. بالاخره اینکه تماشای هرگونه محتوا در صفحهای بدون حاشیه و بزرگ با کیفیت خیلی بالا برای شما سرشار از شور و هیجان خواهد بود.

  ماجرای قفل شدن گوشی‌های شیائومی!

پنج نکته برای تلویزیون شیائومی

چراغهای LED، روشنایی را به صورت مستقل در هر ناحیه تنظیم میکنند. نوردهی موضعی با تنظیم کنتراست، تصاویر خیلی بهتری ایجاد میکند. این فناوری، عناصر روشن را به صورت روشنتر و عناصر تیره را تیرهتر نمایش میدهد. افزایش اختلاف بین نقاط تیره و روشن تصویر، کیفیت تصویر را تا حد زیادی بهبود میبخشد. نسبت کنتراست در نمایشگر تلویزیون شیائومی 10000:1 محاسبه شده است و این یعنی روی کنتراست تصویر تلویزیون میتوان حساب باز کرد. HDR10 پلاس و دالبی ویژن یک ورژن پیشرفتهتر محسوب میشوند. این فناوریها با فراداده دینامیک یا پویا تنظیمات تصویر را فریم به فریم و سکانس به سکانس تغییر میدهند. HDR10 با افزایش روشنایی، تصاویر را با جزئیات خیلی بیشتر ظاهر میکند. حضور این فناوری به معنای تصاویری زنده، طبیعی و پویا خواهد بود. دالبی ویژن نیز جدیدترین فرمت HDR است که توسط دالبی توسعه داده شده است. این فناوری هر ژانر محتوا را برای بهترین حالت نمایش تنظیم میکند. به عنوان مثال در یک اتاق با نور زیاد، روشنایی نمایشگر به حداکثر میرسد تا همه جزئیات قابل دیدن باشند.

xiaomi tvحال شما میتوانید زمان کمتری را صرف جستجو و زمان بیشتر را به لذت بردن از سرگرمی های خود اختصاص دهید. منظور از کنترل جادویی تلویزیون کنترلهای موسی هستند که از طریق بیسیم بلوتوث به تلویزیون متصل میشوند. این کنترلها به دلیل داشتن ارتباط رادیویی اطلاعات را به تلویزیون ارسال میکنند که به همین علت باتریهای آن نسبت به کنترل های عادی زودتر از موعد تمام میشوند. بهترین راه برای استفاده از این کنترلها، خریدن باتریهای قابل شارژ بوده که بعد از هر بار اتمام شارژ باتری، بتوانید نسبت به شارژ مجدد آن اقدام کنید. نکته جالب ماجرا اینجاست که در صورت تمام شدن باتری، از تلویزیون هشدار اتمام باتری به شما داده میشود. وهمچنین لازم نیست تلویزیون را مستقیم به سمت تلویزیون بگیرید، این کنترل از پشت دیوار هم کار میکند. تلویزیون شیائومی 65 5X دارای درگاه های زیادی برای نصب سیستم های دیگر است، این درگاه ها باعث میشود شما موبایل یا سیستم های دیگر را از جمله دستگاه های بازی را به تلویزیون وصل کنید و سرگرم شوید.

xiaomi tvتلویزیون شیائومی P1 2022 دارای طراحی باریک و مینیمالیستی میباشد که بر روی دو پایه در میز تلویزیون و دکوراسیون قرار می گیرد . تلویزیون 55 اینچ شیائومی 4K UHD اسمارت P1 از برنامه های هوشمند مرورگر پشتیبانی می کند نظیر این برنامه ها ALEXA , NETFLIX , GOOGLE ASSISTANT و .. . 2160 می باشد . 2160 جریانات را به اشتراک می گذارد . تلویزیون 55 اینچ P1 شیائومی 4K اسمارت از فناوری های بروز شده و هوشمند دیگری پشتیبانی می کند تا جزئیات دقیق را در تصاویر و محتوایتان دریافت کنید و بهترین درجه کیفی را داشته باشید . در کنار کیفیت تصویر 4K UHD تلویزیون هوشمند شیائومی از فناوری هوشمند DOLBY VISION پشتیبانی می کند تا ترکیب رنگ را به صورت زنده در تلویزیونن دریافت کنید و برترین کیفیت تصویر را دارا باشید . دالبی ویژن نیز در کنار ترکیب رنگ زنده HDR بسیار شکوفا می گردد که در تلویزیون پشتیبانی می شود . HDR10 PRO وجود دارد که تصاویر را به صورتی هوشمند و در کیفیت تصویر 4K پردازش می کند و برترین کیفیت تصویر و فیلم را در اختیارشما قرار می دهد .

  • صوتی و تصویری
  • برند: شیائومی
  • خوانا بنویسید
  • رفرش ریت: 60 هرتز
  • سیستم عامل اندروید Android

  تنظیمات دوربین گوشی شیائومی برای بالا بردن کیفیت عکس شیائومی +ویدیو

یکی دیگر از تلویزیون های اقتصادی و قیمت مناسب 2022 شیائومی مدل A2 است. بیشتر مشخصات تلویزیون شبیه به اف 2 است اما تلویزیون MI A2 تنوع بیشتری دارد و دو طراحی متفاوت برای پایه در نظر گرفته است. سیستم عامل تلویزیون اندروید است و شاید همین یک تفاوت جزئی، نتایج مختلی در خرید کاربران ایجاد کند. تلویزیون شیائومی A2 دارای رزولوشن فورکی و فول اچ دی است و همین دست تان را برای انتخاب بازتر می کند. هر چند تلویزیونهای 2022 شیائومی جدیدترند و شاید منطقیتر باشد که مدلهای جدیدتر را بخرید اما همچنان تلویزیونهای 2021 شیائومی در بازار اعتبار بیشتری دارند و تا اینجای کار فروش بیشتری انجام دادهاند. به عنوان کلام پایانی باید کمی در مورد اینکه شیائومی برای چه کسانی مناسبتر است صحبت کنیم. اگر یک تلویزیون قیمت مناسب میخواهید، خیلی به عملکرد بهترین بودن و بالاترین کیفیت اهمیت نمیدهید، شیائومی مناسب شماست اما اگر در یکی از این گروهها قرار میگیرید، شیائومی خیلی نمیتواند نظرتان را جلب کند. به رفکت تصویر خیلی حساسید. کیفیت ساخت و قطعات برایتان مهم هستند. کنتراست و وضوح رنگی 100 درصدی میخواهید. بهترین عملکرد گیمینگ و سرعت عمل را می خواهید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید