کاتالوگ تلویزیون شیائومی ، دفترچه راهنمای فارسی

xiaomi tvزاویه دید عالی که دارد باعث میشود تا شما بتوانید در هر زاویهایی بدون کدر شدن تصاویر از تماشا لذت ببرید. رنگهایی که در صفحه نمایشگر کیولد به اجرا در میآیند دارای نقاط کوانتومی بینظیری هستند که موجب شده است تا تصاویر سر زنده و واقعی به نظر برسند. طرفداران تلویزیون های کیولد شیائومی می توانند بر روی خرید تلویزیون کیولد شیائومی بانه دات کام کلیلک کرده و وارد نتیجه اول شوند . در تلویزیونهای شیائومی تنها سیستم عامل اندروید تی وی استفاده نشده است. تلویزیونهای قدیمی شیائومی اشکالاتی در زمینه تاخیر در وردی و انجام عملکردها به طور سریع را داشتند. به همین دلیل طراحان این برند به فکر ارتقا دادن سرعت در این قسمتها شدند. با قرار دادن پردازنده مدیاتک تا حد باورنکردنی مشکل را برای سری جدید از تلویزیونهای شیائومی برطرف کردهاند. پردازنده Media Tek به همراه حافظه داخلی خود تلویزیون موجب بالارفتن سرعت رفرش ریت و نداشتن تاخیر هنگام انجام عملیاتها شده است. به وسیله این پردازنده سرعت عمل واقعی در تلویزیونهای شیائومی را به طور واضح حس خواهید کرد. امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را در مورد دانلود کاتالوگ تلویزیون شیائومی و دفترچه راهنمای فارسی آن گرفته باشید . معایب تلویزیون شیائومی کدام است ؟ مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی ، کدام بهتر است ؟ مقایسه تلویزیون سونی با ال جی ، سونی بهتره یا ال جی ؟ تنظیمات فارسی سازی تلویزیون شیائومی چگونه است ؟ برای تایپ فارسی در تلویزیون های شیائومی ابتدا باید وارد منوی تنظیمات setting به قسمت Keyboard بروید. سپس به قسمت Language بروید . سپس گزینه ی Use system language راغیرفعال کنید تا بتوانید زبان دیگری را به کیبورد اضافه نمایید .

Mi TV LUX OLED Transparent Edition از رابط کاربری تلویزیونیِ MIUI شیائومی استفاده میکند که البته برای جلوهی بهتر روی این پنل شفاف، بهینهسازی شده است. همچنین قابلیت صفحه نمایش همواره روشن نیز به منظور نمایش تصویر یا متن دلخواه کاربر حین عدم استفاده از تلویزیون در دسترس است.البته اقدام شیائومی برای ارائه تلویزیونی با پنل شفاف، یک اختراع نیست. چرا که این فناوری تا پیش از این نیز در پنلهای LED و حتی LCD وجود داشته و در مصارف خاصی استفاده شده است. چرا که در اتاقهای خیلی روشن یا با قرارگیری تلویزیون مقابل یک منبع نور، طبیعی است که عملکرد آن از حیث کیفیت رنگ و نوردهی دستخوش تغییر شود و در تجربه بصری کاربر، خلل ایجاد کند. شما در این مقاله با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی آشنا شدید.همچنین از ویژگیهای تلویزیون اولد شفاف شیائومی آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

  بهترین دوربین گوشی شیائومی در کلاس‌های قیمتی متفاوت (دی ۱۴۰۱)

تلویزیون شیائومی S4 با نام مدل L55M5-5ASP نیز شناخته میشود.

xiaomi tv8)بالاترین مشخصاتی فنی و استفاده از پردازنده مرکزی هسته ای بسیار پر قدرت برای پردازش سریع تر تلویزیون. 9) سیستم صوتی بسیار پرقدرت تلویزیون شیائومی که از کیفیت صداهای متفاوتی همچون DOLBY و DTS – HD پشتیبانی می کند. 10) طراحی ظاهری بسیار شیک و وزن نسبتا سبک با قاب فلزی که می تواند وجه خوبی به مکان مورد نظر شما بدهد. چرا خرید تلویزیون هوشمند برای جامعه امروزی نیاز است؟ خرید تلویزیون هوشمند این روز ها و با توجه به پیشرفت تکنولوژی کاربرد های فراوانی دارد. تلویزیون شیائومی S4 با نام مدل L55M5-5ASP نیز شناخته میشود. سری دیگری از 4S وجود دارد که با نام 4S گلوبال شناخته می شود. سری 4S دارای ابعاد 43 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ است. و نسخه 32 اینچی آن در بازار با نام 4A یافت می شود. تلویزیون های سری 4S دارای کیفیت تصاویر بسیار خوبی هستند که از کیفیت HDR پشتیبانی می کنند. تلویزیون 32 اینچی که همان 4A نامیده می شود تنها دارای کیفیتHD است.

  • قیمت های تلویزیون های 70 اینچ 30.200 تا 30.600 تومان
  • افزودن به دلخواه
  • دستیار صوتی گوگل
  • کیفیت ایده آل

مطمئناً نام شیائومی را در چندین جای مختلف شنیده اید به خصوص در بازار موبایل. این برند در زمینه تلویزیون نیز بسیار مطرح شده و فروش بالایی دارد. در لیست قیمت تلویزیون شیائومی میتوانید بصرفه ترین قیمت ها را در مدل های مختلف مشاهده کنید و بسته به سلیقه شخصی و نیاز تان خرید کنید. البته فراموش نکنید که قیمت شیائومی به نسبت برندهای بالا کمی ارزانتر است و دلیلش هم به خاطر استراتژی های شرکت و کیفیت کمی پایینتر اما در تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال حد قابل قبول! در لیست قیمت تلویزیون دهکده شما میتوانید تمامی مدل های پرطرفدار را با قیمت روز مشاهده کنید. فراموش نکنید که این قیمت ها بسته به شرایط دلار دچار تغییر می شوند و ممکن است در هر ساعت از روز آپدیت نباشند. اگر چه سعی می کنیم قیمت ها را زود به زود آپدیت کنیم اما پیشنهادمان برای اینکه قیمت لحظه ای و بروز داشته باشید تماس با کارشناسان فروش دهکده است.

از مهم ترین عوامل در تلویزیون شیائومی، توانایی پشتیبانی از قابلیت HDR می باشد. فناوری HDR با افزایش دامنه رنگ های گرم موجب افزایش کنتراست و درخشندگی تصاویر شده و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. رنگ های گرم یا به اصطلاح RGB می توانند تصاویر بسیار روشن تر و با کیفیت را به ثبت برسانند و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. قابلیت HDR با انعکاس رنگ های بسیار درخشان و قدرتمند می تواند در هنگام مشاهده محتوای ورزشی نیز بیشترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد. به هنگام مشاهده فوتبال و یا ورزش های سریع، می تواندحس حضور در ورزشگاه را به کاربر منتقل نماید و بیشترین هیجان را ایجاد نماید. تلویزیون شیائومی از فناوری های بروز شده و هوشمند دیگری پشتیبانی می کند تا جزئیات دقیق را در تصاویر و محتوایتان دریافت کنید و بهترین درجه کیفی را تجربه کنید. در کنار کیفیت تصویر 4K UHD تلویزیون هوشمند شیائومی از فناوری DOLBY VISION پشتیبانی می کند تا ترکیب رنگ را به صورت زنده در تلویزیون دریافت کنید و برترین کیفیت تصویر را دارا باشید.

  قیمت ساعت هوشمند ۲۰ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

از نظر تعداد پورت ها نیز اوضاع خوب است. یکی از هیجان انگیزترین قسمت های تلویزیون کنترل آن است. لازم نیست کنترل را به سمت تلویزیون نشانه بگیرید و حتی از پشت دیوار نیز کار می کند. تلویزیون شیائومی 65 اینچ دارای دو بلندگوی 10 واتی است. اگر بخواهید با دیگر تلویزیون های مطرح بازار مقایسه کنید، چیزی کم ندارد. خصوصاً اینکه از تکنولوژی های دالبی و DTS نیز پشتیبانی می کند. اگر به حجم صدای بالاتر نیاز دارید مجبورید به سراغ ساندبار بروید. چرا که کیفیت وحجم صدای می تی وی 4S در آخرین مرحله برای بلندگوی داخلی یک تلویزیون است. قلب تپنده ی تلویزیون شیائومی 4S یک چیپ ست ARM Cortex-A53 است. چیپ ستی با 4 هسته ی پردازنده ی با سرعت MHz 1500 و پردازنده ی گرافیکی Mali-450 که با 2 گیگ رم و 16 گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. با توجه به چیپ ست باید گفت همه ی تکنولوژی های بی سیم به روز است.

  • بهره گیری از تکنولوژی های منحصر به فرد و به روز
  • تلویزیون شیائومی P1
  • بهره گرفتن از قابلیت +HDR10 در مدل های بالا رده
  • کیفیت تصاویر 4k و پنل IPS

رزولوشن اندازه بیشترین پیکسل نمایان شده در تصویر است که در دو جهت عمودی و افقی اندازهگیری میشود که با زوم و بزرگنمایی تصویرمی توانید اندازه بسیار ریز این پیکسلها را ببینید. Resolution در زبان فارسی به معنای وضوح تصویر است و کیفیت تصویر هر صفحه نمایشی همچون تلویزیون، گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر به این ویژگی مربوط است. رزولوشن تلویزیون عامل بسیار مهم در کیفیت تصویر است اما تنها عامل نیست؛ یعنی عوامل دیگر نیز در کیفیت کلی تصویر دخیل هستند. رزولوشن تصویر در اندازههای متفاوت است که در تلویزیونهای مختلف اندازهی آن فرق میکند. در اینجا می توان گفت که تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ از لحاظ وضوح تصویر را نیز میتوان مورد توجه قرار داد . تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ در سایزهای مختلف و در مدلهای گوناگون از رزولوشنهای متفاوت برخوردار هستند. برای مثال اگر دو تلویزیون ۴۳ اینچ و تلویزیون ۷۰ اینچ از کیفیت FHD برخوردار باشند. رزولوشن این دو تلویزیون به یک اندازه است اما هر چه سایز تلویزیون بزرگتر باشد تراکم پیکسلی بیشتر است.

  بهترین گوشی های ۹۰fps و ۱۲۰fps شیائومی، هواوی، سامسونگ و…

7 میان‌بر برای تلویزیون شیائومی که می‌گیرد به زمان گزارش منجر شود درباره تلویزیون شیائومی}

لازم است تمامی این نکات را هنگام مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ در نظر داشته باشید . کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ در مقایسه با تلویزیون شیائومی؟ تفاوت تلویزیون سامسونگ QLED با OLED مقایسه QD OLED و Neo… اگرچه در تلویزیون بیشتر ویژگیهای تصویری مورد توجه است اما ویژگیهای صوتی نیز بسیار تعیینکننده و مهم هستند. تلویزیونهای شیائومی و سامسونگ هر دو از سطح صوتی بالایی برخوردار هستند . که بسیار لذت بخش و عالی عمل میکند. فناوریهای صوتی در دنیای تکنولوژی بسیار هستند اما انتخاب هوشمندانه این فناوریها متناسب با سیستم صوتی و تصویری بسیار مهم است. تلویزیونهای سامسونگ از فناوریهای OTS، Q Symphony و Dolby Digital Plus بهره میبرند. اینها فناوریهای متفاوتی هستند که با ترکیبی عالی کیفیت صدا را تثبیت میکنند. برای نمونه فناوری OTS دارای نوعی طراحی است که صدا را در تمام نقاط سطح صفحه نمایش پخش میکند. و صدای فراگیر و همه جانبه را تولید میکند.

2. می توانید از تلویزیون های8K صرف نظر کنید .

xiaomi tvتلویزیونها یکی از مهمترین لوازم موجود در هر خانه هستند. امروزه این جعبه جادویی علاوه بر منازل در دیگر اماکن نیز دیده میشود. شیائومی یکی از کمپانیهایی بوده که در سالهای اخیر توانسته محصولاتی باکیفیت نظیر تلویزیونهای پیشرفته را تولید و به بازار جهانی عرضه کند. اگر قصد خرید تلویزیونهای شیائومی را دارید، باید پیش از خرید، اطلاعاتی را در مورد این صنعت پرطرفدار کسب نمایید. در ادامه با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی همراه باشید. 1. تلویزیون با وضوح کمتر از 4K خریداری نکنید. تمامی تلویزیون های شیائومی به غیر تلویزیون 32 اینچی دارای کیفیت 4L هستند. 2. می توانید از تلویزیون های8K صرف نظر کنید . تلویزیون های 8K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های 8K هنوز در دسترس نیستند. 3. به دنبال نرخ تازه سازی 60 هرتز یا 120 هرتز باشید: وقتی صحبت از نرخ تازه سازی می شود ، 60 هرتز خوب است و می تواند هر چه که نیازشما است را از نمایشگر تلویزیون بر طرف کند.

یک نکته برای افزایش چشمگیر شما (r) تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید