تصاویر واقعی ردمی K50 پرو بدنه‌ی پلاستیکی آن را نشان می‌دهد

ردمی K50 پرو (Redmi K50 Pro) در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۰) در چین رونمایی می‌شود. اکنون به‌گزارش گیزموچاینا، پیش از معرفی تصاویر واقعی گوشی مذکور از نمای جلو و پشت و همچنین مشخصات کلیدی آن در وب‌سایت Xiaomiui منتشر شده است.

طبق گزارش، جنس بدنه‌ی ردمی K50 پرو از پلاستیک خواهد بود و در قسمت پشت گوشی ماژول دوربین مستطیلی به چشم می‌خورد که از که دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) تشکیل خواهد شد. از طرفی دیگر در قسمت جلویی گوشی حفره‌ای قرار می‌گیرد که از دوربین سلفی میزبانی خواهد کرد. تصویر فاش‌شده نشان می‌دهد که K50 Pro توسط MIUI 13.0.2 اجرا می‌شود و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

تصویر واقعی ردمی K50 پرو از نمای پشت

مشخصات احتمالی ردمی K50 پرو

ردمی K50 پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED E4 با رزولوشن +Quad HD مجهز خواهد شد. تراشه‌ی Dimensity 9000 احتمالاً قدرت سخت‌افزاری این گوشی ردمی را تأمین می‌کند. از طرفی دیگر، فهرست TENAA نشان داد که ردمی K50 پرو در نسخه‌های مجهز به ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی روانه‌ی بازار می‌شود. ناگفته نماند که گوشی یادشده احتمالاً با رم LPPDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 عرضه خواهد شد.

تصویر واقعی ردمی K50 پرو از نمای جلو

مقاله‌ی مرتبط:

ردمی K50 پرو به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و MIUI 13 را اجرا می‌کند. هرچند که در تصویر فاش‌شده مشخص نیست؛ انتظار می‌رود که اسکنر اثر انگشت این گوشی در کنار بدنه تعبیه شود. هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات دوربین دردسترس نیست.

  فروشگاه آنلاین مای شیائومی مرجع تخصصی اخبار و محصولات شیائومی افتتاح شد

وظیفه‌ی تأمین انرژی ردمی K50 پرو را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات برعهده خواهد گرفت. درحال‌حاضر از قیمت این گوشی نیز خبری نیست.