بهترین تلویزیون شیائومی 2023

xiaomi tvبهترین تلویزیون شیائومی که با نام Xiaomi به بازار ارائه میگردند از همان مرحله اول ورود به بازار جزو مدل های محبوب بوده اند. به طور معمول شرکت شیائومی تلویزیونهای هوشمند خود را در سایز 43 اینچ تا 75 اینچ تولید میکند. برند شیائومی این روزها در عرصه تولید گوشیهای هوشمند فعالیت دارد. این برند با وارد شدن به عرصه تولید تلویزیون با برندهای معتبر و شناخته شدهای همچون ال جی، سامسونگ و سونی در رقابت است. برند شیائومی در ساخت و تولید مدلهای متنوع با رنج قیمت مناسب به راحتی کاربران را تحت تأثیر خود قرار داده است. از نظر طراحی این برند، در تولید محصولات خود تنوع اینچ مختلفی را ارائه میدهد. در واقع به این شکل به کاربران اجازه میدهد تا با توجه به بودجه و اندازه محیط خود، بهترین تلویزیون شیائومی را برای خود انتخاب کنند. این دستگاهها اغلب از نظر زیبایی به خوبی با دستگاههای رقبا در رقابت هستند. به طور معمول با خرید تلویزیون شیائومی شما یک محصول زیبا را در اختیار خواهید داشت.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvدر این بخش شیائومی تصمیم گرفته است که به ترکیب پردازنده ی قدرتمند ARM Cortex A55 و گرافیک Mali-470 دست نزد. این ترکیب قدرتمند که جواب خود را به خوبی در بازار پس داده است علی رغم داشتن سابقه ای دو ساله اما به تازگی و فقط در تلویزیون های بالارده در برندهای داخلی مورد استفاده قرار گرفته است. البته در کنار این، 2 گیگ رم ddr4 و 16 گیگ هارد حافظه ی داخلی نیز در اختیار دارید که کاملا کافیست. این سری از تلویزیون شیائومی نیز مانند سری های دیگر خود دارای گیرنده های DVB-T2 و DVB-S2 است که می توانید با هیجان بالا از آن ها استفاده کنید. از دیگر نقات قوت تلویزیون های گلوبال شیائومی استفاده از سیستم عامل اندرویدی تی وی نسخه ی 9 روی این تلویزیون که به زبان انگلیسی است. البته توجه کنید که سیستم عامل اندرویدی روی تلویزیون های شیائومی مانند سونی از نوع نسخه ی آفیشال یا رسمی است و مانند برندهای داخلی از نوع کاستوم نمی باشد.

Don’t Fall for this تلویزیون شیائومی Scam

معمولا با خرید تلویزیون شیائومی شما قاب زیبا و بسیار زیبا را در اختیار خواهید داشت. از نظر کیفیت باید گفت که در مقایسه با برندهای اصلی تلویزیون های شیائومی نمی توانند رتبه اول را به خود اختصاص دهند؛ اما معمولا به دلیل استفاده از پردازنده قدرتمند شما تصاویر را بدون نویز و با جزئیات مناسب مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این؛ پردازنده پردازش های صوتی را به خوبی انجام خواهد داد. حتی فناوری های صدای Dolby Audio , تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال Dolby Atmos و DTS را در اختیار دارید که صدا را تا سطح بالایی ارتقاء می دهد و به شما کمک می کند تا از صدای همه جانبه و فراگیر بهره ببرید. اما یکی از نقاط قوت تلویزیون های شیائومی این است که زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهد و شما می توانید در هر جایی از خانه که می نشینید تصاویر بدون تحریف رنگ را مشاهده کنید. این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا به صورت گروهی به تماشای تلویزیون بنشینید و تجربه مشاهده ایده آلی را دریافت کنید.

  چگونه برنامه های مخفی گوشی شیائومی را پیدا کنیم (معرفی ۳ روش کاربردی)

xiaomi tvبه طور کلی کیفیت متریال بکار رفته در این 32 اینچی محبوب بسیار عالی ارزیابی می شود که در بازه ی قیمتی خودش یک مزیت است. پنل 32 اینچی استفاده شده در این تلویزیون کوچک رزولوشنی معادل 1366×768 و نسبت تصویر 16:9 دارد که همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بوده. این پنل 8 بیتی می باشد و 16.7 میلیون رنگ تولید می کند همچنین در حالت عمودی و افقی 178 درجه زاویه دید دارد پس نگران افت تصویر تا حدود 180 درجه انحراف نباشید. بلوتوث و وای فای نسل 5 با سرعت بالا و آنتن دهی قدرتمند اینجاست تا کار ها را بیش از پیش راحت کند. از جمله پورت های مهم این تلویزیون نیز می توان به 3 پورت HDMI و 2 درگاه USB اشاره کرد که با کیفیت و سرعت زیاد به ایفای نقش می پردازند (یکی از این پورت ها قابلیت eARC دارد). در کنار اینها، پورت LAN، اپتیکال، جک 3.5 میلیمتری صدا، AV، آنتن و Satellite IN نیز در این تلویزیون در خدمت شما قرار دارد. کنترل از راه دور به معنای واقعی! کنترل بلوتوثی این تلویزیون از هر جایی عمل می کند بدون این که بدنبال سنسور های روی تلویزیون باشید و مثل تیر اندازی ماهر عمل کنید! همانطور که می دانیم شیائومی همیشه از سیستم عامل گسترده و پرطرفدار اندروید در تلویزیون هایش استفاده می کند. این تلویزیون شیائومی اسمارت، میزبان اندروید 9 است که در کنار تراشه ی 4 هسته ای مدیاتک MSD6683 و تراشه گرافیکی Mali 470 MP3 ایفای نقش می کند. شما با سیستم عامل اندروید و دستیار جذاب صوتی گوگل با یک دستور ساده می توانید به 5000 اپلیکیشن جذاب دسترسی داشته باشید.

شما در زمان دانلود محتوا هیچ نگرانی درباره نوع فرمت ندارید چون این تلویزیون همه فرمت ها را پوشش می دهد. محتوای HDR به محتوای می گویند که جزئیات رنگی زیادی داشته و برای اینکه این جزئیات نمایش داده شود بایستی تلویزیون از روشنایی بالایی برخوردار باشد. روشنایی در این تلویزیون با نورپردازی مستیم تامین می شود و می تواند رنجی بین 400 تا 500 کاندلا باشد. آیا تلویزیون شیائومی P1 از کنسول های مدرن پشتیبانی می کند؟ بله، تلویزیون P1 شیائومی دارای فرکانس استاندارد است و می تواند بازی ها را در نرخ 60 هرتز برای ما نمایش دهد. کنسول های بازی مدرن مانند Xbox X و یا PS5 معمولا با این نرخ فریم یعنی 60 فریم محتوای زیاد دارند و تلویزیون P1 به خوبی ان ها را نمایش می دهد. دیگر گزینه ای که در ایجاد کارایی بهتر در تلویزیون برای بازی ها تاثیر گذار است زمان پاسخگویی پنل و میزان تاخیر در انتقال داده می باشد.

  تلویزیون 75 اینچ شیائومی مدل 75Q1

xiaomi tvهنگام بررسی تصویر ماکرو روی صفحه می توانید توزیع پیکسل های فرعی RGB را به وضوح ارزیابی کنید. اجازه دهید این را بگوییم که وضوح تصویر ماتریس نشان دهنده نحوه دیدن تصویر است. زاویه دید متوسط یکی از قواعد استفاده از پنل VA است. یکی از نقاط قوت اصلی پنل های VA کنتراست طبیعی آنها است. در این زمینه، آنها تمایل دارند با استفاده از ماتریس IPS نسبت به تلویزیون های دیگر عملکرد بهتری داشته باشند. بنابراین تلویزیون شیائومی P1 کنتراست بسیار قانع کننده ای را دارد. رنگ های سیاه عمیق نشان داده می شوند گرجه توانایی نمایش جزئیات در مناطق سایه محدود است؛ این به دلیل نور پس زمینه Edge LED است. در مورد روشنایی باید بگوییم که این محصول دارای روشنایی متوسطی است. بنابراین در هنگام مشاهده محتوای HDR تاثیری را که می توان از تلویزیون های سامسونگ یا سونی مشاهده کرد را بدست نمی آورید. البته لازم به یادآوری است که پخش مناسب محتوای HDR را می توان در تلویزیون هایی با حداکثر روشنایی 1000 نیت یا بیشتر مشاهده کرد.

  • دارای وای فای 2.4GHz/5GHz
  • کیفیت تصویر خارق العاده 4K HDR
  • Extra physical keyboard
  • سال تولید: 2022
  • قیمت گذاری نامناسب
  • استفاده از سیستم عامل Android
  • افرالند – 1 سال پیش

🔸 تلویزیون های LED: این تلویزیون ها قیمتی اقتصادی دارد و از پنل LCD با نور پس زمینه LED استفاده می کنند. 🔸 تلویزیون های QLED: در این تلویزیون های شیائومی که به پرچمدارهای این شرکت معروفند از پنل کوانتوم دات استفاده شده که وضوحی عالی، کنتراست شگفت انگیز و HDR در سطحی بسیار بالا نمایش داده می شود. ادغام فناوری و زیبایی در جدیدترین تلویزیون های شیائومی، پای کیولدها را به دنیای تکنولوژی باز کرد. تلویزیون های کیولد شیائومی بالارده ترین مدل های حال حاضر این شرکت محسوب می شوند که با نقاط کوانتومی دنیایی از رنگ ها را ایجاد می کنند. صفحه نمایش یک تلویزیون کیولد از تعداد نقاط بسیار ریز کوانتومی در ابعاد 2 تا 10 نانومتر تشکیل شده که حقیقتا با چشم قابل مشاهده نیستند. اما کار این ذرات در تلویزیون شیائومی چیست؟ مهم ترین وظیفه یک تلویزیون کیولد ایجاد دقت رنگ 100 درصدی برای محتوای در حال نمایش است که در تلویزیون های معمولی مشاهده نمی شود.

  شارژر ۲۰۰ واتی شیائومی شارژ کامل دستگاه در ۱۰ دقیقه را ممکن می‌کند

1- ابتدا اینکه پنل 65 اینچی است و در نتیجه قاب باریکتر و زیبا تر به نظر می رسد. 3- ارتقاء حافظه از 8 به 16 گیگ را می توان بسیار عاقلانه دانست. ظاهر و طراحی ظاهری یک تلویزیون اولین و البته مهم ترین پارامتری است که در انتخاب آن معیار خریداران است. اگر تلویزیون ظاهری جذاب، خوب و شیک نداشته باشد شاید هیچ گاه مورد پسند خریداران قرار نگیرد. همچنین، مهم است که تلویزیون بیشتر از پولی که برای آن می دهید به نظر برسد تا در مهمانی ها خیالتان راحت باشد. می تی وی کاملاً نماد ایت خواسته از مشتریان است. قبل از روشن کردن تلویزیون شیائومی، قاب آلومینیمی باریک از جنس آلومینیم آندایز شده ی نسبتا براق خود نمایی می کند. در قسمت پایین حاشیه، آرم Mi خودنمایی می کند. پایه ها از جنس فولاد با رنگ کوره ای نیمه براق سیاه رنگ به همراه کفی لاستیکی عاج دار هستند. این لاستیک ها باعث می شود که تلویزیون بر روی میز تلویزیون سر نخورد.

  • کیفیت تصویر 4K با رزولیشن 2160*3840
  • وضوح تصویر: 4K
  • کنترل تلویزیون را فراموش نکنید
  • ورودی CI+
  • قیمت گذاری نامناسب و بالا
  • رفرش ریت کم در بیشتر موارد
  • اسکرول افقی: کشف محتوا و ناوبری آسان

چه نوع گیرنده هایی در این تلویزیون بکار رفته و تفاوت آنها چیست؟ این تلویزیون دارای دو گیرنده داخلی و خارجی است. گیرنده ی داخلی با نام DVB-T2 و گیرنده ی خارجی با نام DVB-S2 نشان داده می شود. با توجه به اینکه گیرنده ها نسخه ی دوم هستند، می توانند شبکه های 4K و HEVC را دریافت کنند. در چه صورت می توان از قابلیت کروم کست (Chromecast) گوگل استفاده کرد؟ برای انتقال تصویر موبایل به تلویزیون و یا به اصطلاح انداختن تصویر از موبایل به تلویزیون می توانید به مقاله ی “راه اندازی کروم کست و انداختن تصویر موبایل بر روی تلویزیون شیائومی” در مجله خبری نگاهی بیاندازید. آیا این تلویزیون از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟ این تلویزیون می تواند ورودی زبان فارسی داشته باشد. برای این کار فقط لازم است نرم افزار “Keyboard for android tv” را از پلی استور گوگل روی تلویزیون نصب کنید. سپس از منوی تنظیمات باید این کیبورد را به عنوان پیشفرض سیستم انتخاب کنید. همچنین باید تیک زبان فارسی را در آن بزنید. با توجه به اینکه ارسال های شهرستان از طریق ترمینال اتوبوسرانی انجام میپذیرد امکان ضمانت سلامت تلویزیون وجود دارد ؟ ارسال های شهرستان از طریق ترمینال اتوبوسرانی ارسال می شود و باربری مربوطه کالای شما را بیمه خواهد کرد لذا از این بابت نگرانی نخواهید داشت. برای اطلاع بیشتر می توانید به صفحه ی “رویه های ارسال سفارش” مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید