تلویزیون 55 اینچ شیائومی 4S فورکی اندروید 2023 مدل Xiaomi MI TV 4S 55

xiaomi tvشرکت شیائومی در تلویزیون 4K شیائومی مدل 65MITV4S از سیستم عامل Android ورژن 9 استفاده کرده است که باعث می شود محیط کار بسیار ساده و در عین حال هوشمند را برای کاربر خلق کند. این سیستم عامل به کاربر این دسترسی را می دهد تا بتواند از دستورات صوتی برای تلویزیون استفاده کند و به راحتی به تمام قسمتهای آن دسترسی داشته باشد. با داشتن حافظه داخلی 8 گیگا بایتی کاربر می تواند اقدام به نصب برنامه های متنوعی کرده و یا قسمتی از موزیک و فیلم دلخواهتان را در آن ذخیره کنید. از سوی دیگر، می توانید به وب و اینترنت با ساتفاده از مروگر داخلی دسترسی داشته باشد و بتوانید از ویژگی های آن استفاده کنید. کاربر می تواند به شبکه های Netflix و You Tube به صورت کامل دسترسی داشته باشد و با این دستگاه از تماشای آنها لذت ببرد. این سیستم عامل دارای یک روش پویا برای یافتن محتوا است و میتواند کارایی یکChrome Castرا داشته باشد و محتوای موبایل اندرویدی شما را روی یک نمایشگر بزرگ که همان تلویزیون است نمایش بدهد.

  1. رفرش ریت: 60 هرتز
  2. سیستم عامل اندروید Android
  3. اصل از بدل
  4. نوع پنل: VA
  5. نرم افزار Android tv

xiaomi tvAndroid TV قابلیت پشتیبانی از بیش از 7000 برنامه را دارد و شما میتوانید به راحتی انواع برنامه های مورد علاقه تان را روی آن نصب و اجرا کنید. همچنین این سیستم عامل قابلیت پشتیبانی از مروگر های وب را نیز دارد و دسترسی شما به صفحه وب های مورد علاقه تان به راحتی امکان پذیر است. با پشتیبانی از قابلیت اتصال به اینترنت کارایی این تلویزیون چندین برابر میشود. و همین امر از تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2021 یک تلویزیون محبوب ساخته است. از دیگر جذابیت های این محصول برند شیائومی میتوان به پشتیبانی از دستیار های صوتی نیز اشاره کرد. با پشتیبانی از این قابلیت شما به راحتی میتوانید از طریق صدای خود تلویزیون را کنترل کنید و یا از آن استفاده نمایید. همچنین برای افرادی که دوستدارند محتویات موبایل خود را روی صفحه نمایشی بزرگ تر به اشتراک بگزارند شیائومی قابلیت اتصال به موبایل را روی این تلویزیون فراهم نمود. با این قابلیت شما میتوانید انواع موبایل های هوشمند را اعم از اندروید و ای اس او به این تلویزیون متصل کنید. لازم است به این نیز اشاره شود که این تلویزیون دارای یک ریموت کنترل شگفت انگیز میباشد. این ریموت کنترل علاوه بر دکمه های میبان بر کاربردی که دارد قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به تلویزیون را نیز دارد. با این قابلیت شما از هر زاویه ای بدون ازیت و زحمت میتوانید تلویزیون را کنترل کنید. به زبانی دیگر این ریموت کنترل قابلیت کنترل 360 درجه تلویزیون را به شما میدهد. هم اکنون میتوانید برای خرید تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2021 در فروشگاه ژیانو اقدام کنید. و آن را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. همچنین اگر سوالی دیگر در مورد عملکرد این محصول دارید میتوانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید. و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

  تغییرات miui 13 (رابط کاربری miui 13 شیائومی را دریافت کنیم یا خیر؟) + ویدیو

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvامروزه تلویزیون به یکی از ملزومات هر خانه ای تبدیل شده است. به گزارش ایسنا، بنابراعلام بابانوئل، با توجه به این که برندهای زیاد در مدل های متنوع در بازار جهانی در عرصه ی تلویزیون مشغول اند برای مصرف کننندگان انتخاب سخت شده است. تلویزیون 4S شیاومی با توجه به طراحی عالی، کیفیت ساخت بالا، امکانات و ویژگی هایی روز دنیا، قیمت بسیار مناسبی دارد و جزو تلویزیون های اقتصادی به شمار می رود. پنل ها به چند دسته VA ،IPS ،OLED و پلاسما تقسیم می شوند که هر کدام معایب و مزایای خود را دارند. تلویزیون 4S 65 اینچ شیاومی از پنل VA بهره برده و همین باعث شده کنتراست و وضوح رنگ عالی و حتی کیفیت تصویر بسیار خوبی داشته باشد. 2160 است یعنی به عبارتی بالای 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش جای گرفته و به دلیل تراکم بالا شاهد کیفیت تصویر خوبی خواهیم بود. هر چه رفرش ریت بالاتر باشه تصویر و محتوای ما روان تر است و بدون لگ می باشد.

می توانید از تلویزیون های۸K صرف نظر کنید .

به طور کلی ، تصاویر غنی تر و طبیعی نسبت به تلویزیونهای HD به نظر می رسند.. تصویر واضح تر این مزیت را نیز دارد که به شما امکان می دهد از فاصله کمتری به راحتی صفحه را مشاهده کنید و باعث می شود تلویزیون های بزرگتر در یک خانه با اندازه معمولی راحت تر مشاهده شوند. تلویزیون با وضوح کمتر از ۴K خریداری نکنید. تمامی تلویزیون های شیائومی به غیر تلویزیون ۳۲ اینچی دارای کیفیت ۴L هستند. می توانید از تلویزیون های۸K صرف نظر کنید . تلویزیون های ۸K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های ۸K هنوز در دسترس نیستند. به دنبال نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز باشید: وقتی صحبت از نرخ تازه سازی می شود ، ۶۰ هرتز خوب است و می تواند هر چه که نیازشما است را از نمایشگر تلویزیون بر طرف کند. نرخ تازه سازی بالاتر حرکت روان تری را برای همه نمایش های صفحه تلویزیون گرفته تا صحنه های ورزش های و بازی ها فراهم می کند.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

صفحه نمایش تلویزیون QLED به فناوری کوانتوم دات مجهز شده و تصاویر را بسیار واقعی و با دقت و تنوع رنگی زیادی در مقابل چشمان بیننده نمایش میدهد . این نوع تلویزیون برای بازی کردن هم کاملا مناسب است و دارای امکانات هوشمند جدید و طراحی شیکی میباشند . تلویزیون های QLED نسبت به LED ها از قیمت بالاتری برخوردار اند اما باز هم نسبت به تلویزیون های سایر برند ها مقرون بصرفه تر اند . تلویزیون های هوشمند شیائومی از سیستم عامل اندروید بهره میبرند و امکان اتصال به اینترنت و دسترسی به پلتفرم های مختلفی مانند یوتوب و نتفیلیکس را به کاربران میدهد . بلوتوث در این تلویزیون ها زمینه انتقال محتویات و اتصال دستگاه های هوشمند و دیجیتالی را به تلویزیون فراهم میکند و در کنار آن Wi-Fi Direct و NFC برای اتصال گوشی هوشمند به این تلویزیون ها اضافه شده اند kalinab . پردازنده قدرتمند چهار هسته که در این محصولات بکار میرود کارایی و عملکرد آنها را تقویت میکند و نرخ نو سازی و نحو پخش محتویات را بهبود میبخشد . پورت ها و درگاه های ارتباطی ، پشتیبانی از دستیار های صوتی و وجود ریموت کنترل همگی از امکانات تلویزیون های شیائومی میباشند . در واقع در زمینه ساخت تلویزیون برند های بزرگ جهانی مانند سامسونگ ، سونی ، الجی حرف اول را میزنند . این برند ها تلویزیون هایی بسیار باکیفیت و بالارده و فول آپشن را تولید میکنند که برای استفاده های حرفه ای مانند گیمینگ نیز بسیار مناسب هستند . از طرفی هم تلویزبون های این برند ها با توجه به امکانات زیادی که دارد گران قیمت میباشند و خرید آن برای همه کاربران به لحاظ اقتصادی بصرفه نیست .

  آموزش راه اندازی و نصب تلویزیون شیائومی ، راهنمای استفاده

این مدل از LED های تولید شده توسط star X از کیفیت ساخت بالا و مواد اولیه بسیار خوبی برخوردار است. محال است بتوانید کالایی با رده ی قیمتی برابر را بیابید، که توانایی رقابت با این محصول را داشته باشد. شما می توانید تلویزیون استار ایکس و سایر محصولات این برند چینی را از فروشگاه اشکان کالا به صورت مستقیم خریداری نمایید. آیا تلویزیون های چینی ارزش خریدن دارند؟ شک نکنید که، حتی اگر کمترین درصدی خلاف این فکر می کردیم، چنین کالایی را روی وب سایت خود قرار نمی دادیم. شیائومی (زبان چینی: 小米 科技 و انگلیسی: Xiaomi) یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشیهای هوشمند، برنامههای تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. شیائومی یک شرکت الکترونیکی چینی است که در آوریل 2010 تأسیس شد و مقر آن در پکن است. شیائومی در تلفنهای هوشمند، تلویزیون، اپلیکیشنهای موبایل، لپ تاپ، کیف، هدفون، کفش، گروههای تناسب اندام و بسیاری محصولات دیگر سرمایه گذاری کرده است و شرکتی فعال محسوب میشود. وقتی از شیائومی سخن میگوییم بیشتر گوشیهای آن مطرح میشود. البته طبیعی هم است زیرا شیائومی چهارمین شرکت پس از اپل، سامسونگ و هواوی است که در بازار مخاطبان و خریدارن زیادی دارد. در دو سه سال اخیر شیائومی تلویزیونهای خوبی را وارد بازار کرده است. در سال 2018 و 2019 تلویزیونهای این شرکت، جزو پر فروشترین تلویزیونهای دنیا قرار گرفت.

تنها بخشی از این برنامه ها هستند.

شیائومی این تلویزیون را به پردازشگر 4 هسته ای 64 بیتی مجهز نموده است و وظیفه پردازش های مختلف مربوط به سیستم عامل این تلویزیون را به عهده دارد. این پردازشگر در کنار 2 گیگابایت رم به خوبی از پس اجرای برنامه ها و عملیات مختلف مربوط به سیستم عامل بر می آید. تلویزیون هوشمند شیائومی L65M5-5ASP برنامه های متنوعی برای پخش محتوای صوتی یا تصویری به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می دهد. تنها بخشی از این برنامه ها هستند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این تلویزیون داشتن پلتفرم PatchWall است. این پلتفرم بیش از 700 هزار ساعت محتوا در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید به راحتی به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازید. این تلویزیون از دستورات و جستجوی صوتی نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید به راحتی بسیاری از کارها را تنها از طریق صدای خود انجام دهید. این تلویزیون از دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant پشتیبانی می کند.

  • Afraland – 6 ماه پیش
  • حافظه داخلی: 16 گیگ
  • دارای 2 پورت USB 2.0
  • رنگ های غیر طبیعی
  • بلندگو Dolby Audio, DTS-HD دو بلندگوی 10 واتی
  • حافظه ۱۶ گیگابایتی
  • تنوع بسیار پایین در ایران
  • The CI + slot

  تلویزیون کیولدشیائومی مدل Q1

از سوی دیگر در این تلویزیون، Dolby Vision به صورت زنده ارائه شده و میتوان به ویژگیهای مفید دیگری مانند کنترل رنگ و کاهش نویز پویا در این مدل اشاره کرد. تلویزیون هوشمند اندروید Mi Q1 با پردازنده 64 بیتی MTK چهار هستهای و پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 ارائه شده و از گوشیهای اندروید و iOS برای تعاملات پشتیبانی میکند. از سوی دیگر میتوان به حافظه 32 گیگابایتی این تلویزیون به همراه ویژگیهای از راه دور و قابلیت Dolby Audio با 5 حالت اکولایزر اشاره کرد. وزن این محصول 13.94 کیلوگرم و ابعاد آن 1230 × 767 × 262 میلیمتر است. Mi 4A Horizon Edition، بهترین تلویزیون Xiaomi مبتنی بر اندروید بوده که با بهترین مشخصات قابل انتظار و قیمت مناسب به بازار عرضه شده است. این تلویزیون میتواند از برنامههایی مانند Prime Video، Netflix، YouTube، Hotstar و Disney پشتیبانی کند در نتیجه در بخش نرمافزاری، کارایی و عملکرد بالایی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تنظیمات تلویزیون شیائومی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید