بهترین تلویزیون های شیائومی

xiaomi tvشیائومی یکی از کمپانیهایی است که در سالهای اخیر در دنیای دیجیتال سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده است. که میتوان این شرکت را با گوشیهای هوشمند اقتصادی و بیار کاربردیاش شناخت. که در چند سال گذشته نیز پا به عرصه بازار تلویزیون گذاشته است و تلویزیونهای محبوبی را روانه بازارهای جهان کرده است. ما نیز امروز میخواهیم در این مطلب از سلام بابا بهترین تلویزیونهای تولید شده در سال 2022 را برای شما معرفی کنیم و شما را با امکانات و قابلیت تلویزیونهای این کمپانی بیشتر آشنا سازیم. در نظر داشته باشید تلویزیونهای ارائه شده شیائومی مانند بسیاری از محصولات دیگر این کمپانی بسیار مقرون به صرفه هستند و یقینا میتوانند برای افرادی که میخواهند یک تلویزیون خوب و با امکانات مطلوبی داشته باشند تلویزیونهای شیائومی توصیه میشود. Q1E از محصولات جدید و فوقالعادهای است که در سال ۲۰۲۱ معرفی گردید. این محصول چینی دارای امکانات و قابلیتهای مطلوب و قابل قبولی است و به راحتی میتواند نیازهای کاربر را پاسخگو باشد.

xiaomi tvJavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون 2020 شیائومی L65M5-5ASP یکی از تلویزیون های ارزان قیمت بازار محسوب می شود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش LED است و از کیفیت تصویر 4K HDR برخوردار می باشد. تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP زاویه دید بسیار گسترده ای ارائه می دهد و شما می توانید از زاویه 178 درجه نیز به تماشای تلویزیون بپردازید. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 8 بیتی با توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ برخوردار است و باعث واقعی تر شدن تصاویر و صحنه ها می شود. پشتیبانی می کند و توانایی نمایش محتوای HDR را دارد. این تلویزیون دارای تکنولوژی MEMC است و صحنه های اکشن و سریع را صاف و روان نمایش می دهد. رفرش ریت واقعی صفحه نمایش این تلویزیون 60 هرتز می باشد. این تلویزیون دارای پردازشگر تصویر Mali-470 است و وظیفه پردازش تصاویر را به عهده دارد.

OLED مخفف “دیود ساطع کننده نور آلی” است.

xiaomi tvبه طور کلی، تلویزیون های IPS دارای زاویه دید گسترده ای، مناسب برای استفاده در یک اتاق نشیمن با نور متوسط و پخش محتوای ورزشی با حرکات سریع (تماشای مسابقات فوتبال، رالی و..) است. این پنل همچنین برای استفاده از مانیتور رایانه نیز بهترین گزینه می باشند، در عوض تلویزیون های VA دارای کنتراست بهتری هستند که آنها را برای استفاده در یک اتاق تاریک و سینمای خانگی بهتر می کند. بنابراین بسته به نوع استفاده خود انتخاب کنید، زیرا هیچ یک از اینها بهترین نیستند. OLED مخفف “دیود ساطع کننده نور آلی” است. OLED این ویژگی غیرمعمول را دارد که هنگام تغذیه برق می تواند از یک دیود نور و رنگ تولید کند. به همین دلیل ، تلویزیون های OLED نیازی به نور پس زمینه جداگانه ندارند. هر پیکسلی که مشاهده می کنید یک منبع رنگ و نور است. برخی از مزایای ذاتی صفحه های OLED این است که می توانند بسیار نازک و انعطاف پذیر باشند. اما بزرگترین فایده ای که آنها را با تلویزیونهای LED مقایسه می کنیم این است که هر پیکسل درخشندگی و قدرت خاص خود را به طور جداگانه دریافت می کند.

  جنجال گوشی‌های شیائومی در ایران

تلویزیون از فاوری HDR10 نیزپشتیبانی میکند.

بدنه مرکزی تمام اتصالات مورد انتظار را در خود جای داده است: در سمت راست ۳ سوکت USB 2.0، ۳ ورودی HDMI (یکی با پشتیبانی از (ARC، یک خروجی صدای آنالوگ برای هدفون وجود دارد. Xiaomi Mi TV 4S 55 دارای یک پنل IPS با روشنایی ۳۳۰ نیت و وضوح ۴K UHD با عمق رنگ ۱۰ بیت تولید شده توسط LG می باشد. در مقایسه با سونی و سامسونگ که پنل های LCD نوع VA ارائه می دهند، این IPS کنتراست کمتری دارد اما رنگ ها را به خوبی بازتولید می کند و زاویه دید بسیار خوبی دارد. تلویزیون از فاوری HDR10 نیزپشتیبانی میکند. چیزی که این تلویزیون را از سایر برندها متمایز می کند و همچنین نقطه قوت این تلویزیون حساب می شود، استفاده از سیستم عامل Android TV است که توسط گوگل به طور خاص برای تلویزیون ایجاد شده است. پردازنده SoC MediaTek MSD6886 Quad Core ۱٫۵گیگاهرتز، به لطف ۲ گیگابایت رم، عملکرد بسیار خوبی دارد.

تلویزیون 65 اینچ شیائومی دارای سیستم عامل هوشمند اندروید می باشد که جدید ترین نسخه 2020 در این تلویزیون قرار دارد. اتصال به اینترنت از طریق وای فای می تواند کار را برای کاربران بسیار راحت کند و با وجود 16 گیگ حافظه داخلی برنامه های و اپلکیشن های مورد نیاز را بر روی این تلویزیون نصب کنند. همچنین 2 گیگ حافظه کوتاه مدت و 64 بیت Quad-Core سرعت مورد نیاز برای کار با برنامه ها و اپلکیشن های اجتماعی نیز به خوبی فراهم شده است. پشتیبانی از شبکه های اینترنتی همچون Netflix امکان دسترسی شما را به دنیایی از فیلم های موجود 4k با فرمت HDR را فراهم می کند. تلویزیون 65 اینچ MI 4S گلوبال شیائومی با امکانات هوشمند و کیفیت تصویر 4K در کنار یک طراحی زیبا می تواند برای مصرف کنندگان یک گزینه مناسب باشد. حافظه داخلی 16 گیگابایت , رم 2 گیگابایت برای اجرای برنامه های نرم افزار بسیار عالی می باشد و علاقمندان به اینترنت نهایت بهره را با استفاده از ریموت کنترل هوشمند با قابلیت ارسال صدا , کالی ناب را ببرنند. قیمت تلویزیون MI 4S شیائومی سایز 65 اینچ بسیار مناسب می باشد. قیمت تلویزیون 65 اینچ نیز بسیار مناسب می باشد.

  • نوع *
  • قیمت معقول و مناسب
  • پشتیبانی از کدک های صوتی Dolby، DTS-HD، FLAC، AAC، OGG و
  • Mali 470 MP3
  • AZ Screen Recorder را روی تلویزیون راه اندازی کنید
  • پشتیبانی از کدک های ویدئویی MJPEG، MPEG1، H.263، VP8، VP9 و

  بهترین دوربین گوشی شیائومی در کلاس‌های قیمتی متفاوت (آذر ۱۴۰۱)

بسیاری از ما شرکت شیائومی را با گوشی های قدرتمند و اقتصادی آن می شناسیم. تلوزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در دسته محصولات اقتصادی این برند هستند که در سایزهای ۳۲، ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی به بازار عرضه شده است. به جز مدل ۳۲ اینچی که در کمال تعجب نمایشگر اچدی را برای خود به همراه دارد؛ باقی مدلها از پنل 4K UHD را برای دسترسی به کاربران به همراه دارد. یکی از نکته های بسیار خاص برای این محصول استفاده از پنل های مختلف می باشد. بطور مثال، مدل ۵۵ اینچی از پنل VA ساخت شرکت TCL بهره می برد؛ که با دقت رنگ بسیار بالا، تجربه کمنظیری از تماشای محتوا را در اختیار کاربران قرار می دهد. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در دید اول با طراحی فوقالعاده زیبا و جذاب توجه شما را جلب می کند. این دستگاه مثل اکثر محصولات شیائومی ساده و شیک طراحی شده و با تمام سلیقهها جور و با دکور منازل همراه خواهد شد.

HDR10 نیز پشتیبانی میکند.

xiaomi tvسرعت نصب و اجرای برنامهها کاملاً رضایتبخش است و در هیچ قسمتی از رابط کاربری شاهد کندی یا لگ نیستیم. بنابراین سختافزار تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 شما را از اندروید باکس بینیاز میکند. طبیعتاً مهمترین موضوع در مورد انتخاب تلویزیون، کیفیت صدا و تصویر است. همانطور که گفتم تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 از پنل VA ساخت شرکت TCL با رزولوشن ۴K UHD بهره میبرد. شاید از پنلهای VA انتظار کیفیت بالایی نداشته باشید ولی پنل مورد استفاده در این تلویزیون بسیار باکیفیت است و محتوا را بهشدت چشمنواز به تصویر میکشد. این تلویزیون دقت رنگ بسیار بالایی دارد و فضای رنگی وسیع DCI-P3 را تا ۹۴ درصد پوشش میدهد. HDR10 نیز پشتیبانی میکند. بنابراین تمام امکانات مورد نیاز برای تماش باکیفیتترین محتواهای ویدیویی روز دنیا را دارید، بهشرط اینکه به چنین ویدیوهایی دسترسی داشته باشید. اگر میخواهید ویدیوی اچدی استاندارد را روی این تلویزیون ۴K تماشا کنید، باید فاصله ۴-۵ متری از تلویزیون داشته باشید چون در فاصلههای نزدیکتر کیفیت تصویر توی ذوق میزند.

  پاسخ شیائومی به قفل شدن گوشی در کشورهای تحریمی

فیلیپس با استفاده از قابلیت 4K بیشترین سرعت و درخشندگی را برای تلویزیون به ارمغان آورده است. به لطف استفاده از فناوری UHD شاهد تصاویری با رنگهای واقعی و دقیق هستیم و زاویه دید در تلویزیون Philips 4K TV PUS7354 بسیار افزایش داشته است. این تلویزیون توانایی پشتیبانی از فایلهای HDR و HDR10 را داشته و رنگهای عمیق و زنده را به نمایش خواهد گذاشت. فیلیپس از سیستم عامل اندروید نسخهی 9.0 در تلویزیون PUS7354 کمک گرفته است. این سیستم عامل بیشترین امنیت، کارایی و راحتی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. تلویزیون اینچ فیلیپس مدل 7354 از پردازندهی نیرومند P5 و فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos بهره گرفته و صدا و تصویری فراتر از انتظار را ایجاد خواهد نمود. کمپانی چینی «هایسنس» سالیان درازی است که در تولید لوازم برقی فعالیت دارد. این برند در صنعت تولید تلویزیون نیز بسیار موفق بوده و مدلهای متنوعی را روانه بازار کرده است.

  • آسیب دیدگی پورت تلویزیون
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون شیائومی
  • Afraland – 9 ماه پیش
  • تلویزیون شیائومی P1
  • قطعات نایاب

استندهای L مانند آلومینیومی این تلویزیون با ظرافت خاصی طراحی شده اند و در قسمت های جانبی آن قرار می گیرند. حسگر ریموت و دکمه پاور نیز در زیر صفحه نمایشگر تلویزیون تعبیه شده اند. اگر دوست ندارید تلویزیونتان را روی میز قرار دهید، می توانید با جدا کردن پایه ها و نصب یک براکت دیواری آن را به دیوار منزل متصل کنید. این تلویزیون به خاطر وزن کم خود (تقریبا 14.5 کیلوگرم) مانند یک قاب عکس روی دیوار قرار می گیرد و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید 10 است که چیپست Mediatek 9611 چهار هسته ای از آن پشتیبانی می کند و قابلیت دانلود و نصب حدود 7000 برنامه اندرویدی را از پلی استور دارد. قدرت چیپست مدیاتک آن قدر بالاست که اجرای هر بازی و برنامه ای را با بیشترین سرعت ممکن برای شما امکان پذیر می کند و از این لحاظ این تلویزیون گزینه مناسب برای گیمر هاست.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت تلویزیون شیائومی 4s 66 وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید