بهترین گوشی شیائومی در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 – 2022)

این کمپانی چینی موبایل های هوشمند را در رنج های قیمتی متنوع و در مدل های گوناگون به مصرف کننده عرضه می کند. تنوع بسیار بالای محصولات برند شیائومی، عملا انتخاب بهترین گزینه را برای خریداران سخت و دشوار نموده است. در دنیای تکنولوژی، شیائومی یک برند خوش نام و محبوب به شمار می آید. این امر از ارائه گجت های هوشمند با قیمت مناسب و کیفیت بالا نشأت گرفته است.

[بهترین گوشی شیائومی در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 – 2022)]

بررسی بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت
گوشی شیائومی Redmi 10

گوشی Xiaomi Redmi 10 در ردیف بهترین گوشی شیائومی از لحاظ قیمت به حساب می آید. این گوشی اقتصادی و میان رده شیائومی با قیمت بسیار مناسب به کاربران عرضه شده است. گوشی های سری ردمی با عنوان گوشی های اقتصادی برند xiaomi شناخته می شوند. گوشی سری ردمی 10 نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری انحصاری شیائومی یعنی MIUI 12.5 رهسپار بازارهای جهانی گردید. در بخش سخت افزار گوشی از تراشه جدید Helio G88 شرکت مدیا تک استفاده شده است. همچنین، گوشی اقتصادی Redmi 10 از یک نمایشگر 6.5 اینچی با پنل LCD و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز و رزولوشن 1080×2400 پیکسل بهره می برد.

گوشی شیائومی Redmi 10 Prime

در لیست بهترین گوشی اقتصادی شیائومی، گوشی مدل Redmi 10 prime نیز به چشم می خورد. گوشی ردمی 10 پرایم از طراحی و بخش سخت افزاری کاملا مشابه با مدل ردمی 10 برخوردار است. تنها تفاوت این دو مدل به باتری در نظر گرفته شده برای آنها اختصاص پیدا می کند. گوشی نسخه پرایم از یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر و گوشی نسخه عادی از یک باتری 5000 میلی آمپری بهره می برد. همچنین، دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای هر دو نسخه پرایم و عادی، دارای یک لنز 50 مگاپیکسلی می باشد. در قسمت پشت گوشی یک دوربین با لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگا پیکسلی با لنز ماکرو و تشخیص عمق تصویر طراحی شده است. ضمنا، دوربین دستگاه قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 1080 پیکسل و پشتیبانی از حالت های HDR و پانوراما را دارد.

  فروشگاه شیائومی در ایران

گوشی Redmi Note 10 pro Max

نام گوشی ردمی نوت 10 نیز در لیست بهترین گوشی شیائومی در بازار موبایل کشور دیده می شود. ردمی نوت 10 از دسته گوشی های دارای امکانات فوق العاده و خوش قیمت برند شیائومی تلقی می گردد. نمایشگر Super AMOLED گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی 1200 نیت، تصاویر باکیفیتی را در معرض دید کاربر قرار می دهد. برخورداری از گواهینامه IP53، حکایت از مقاومت بالای دستگاه در برابر آب و گردوغبار دارد. حسگر اثر انگشت در این گوشی با دکمه پاور ترکیب شده است. بهره‌مندی از باتری 5020 میلی آمپری، رابط کاربری Miui 12 و اندروید 11، دیگر ویژگی های این گوشی میان رده را شامل می شود.

گوشی شیائومی Mi 11 Lite

شیائومی mi 11 lite از دیگر گوشی های جدید و خوش قیمت برند Xiaomi به شمار می رود. این مدل گوشی جدید از صفحه نمایش AMOLED با قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ و نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می برد. نمایشگر دستگاه قابلیت پشتیبانی از HDR10 را دارد. تراشه به کار رفته در قسمت سخت افزار گوشی می لایت Snap dragon 732 G می باشد. تراشه دستگاه برای اجرای بازی های نیمه سنگین و پردازش کارهای روزمره خوب و موثر عمل می کند. دوربین مناسب گوشی قابلیت ثبت و ضبط عکس های باکیفیت را برای کاربران فراهم ساخته است. برخورداری از جک 3.5 میلیمتری و بلندگوی استریو، دیگر مشخصات xiaomi 11 lite را رقم می‌زند.

گوشی Poco X3 Pro، بهترین گوشی اقتصادی شیائومی

در ادامه بررسی لیست بهترین گوشی شیائومی از لحاظ قیمت، می توان گوشی هوشمند poco x3 pro را عنوان کرد. این گوشی با توجه به قیمت خوب و امکانات قابل توجه، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. پشتیبانی از قابلیت HDR10 و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز، از ویژگی های نمایشگر دستگاه محسوب می شود. صفحه نمایش دستگاه با لایه محافظ گوریلا گلس 6 قرار گرفته بر روی آن حفاظت می شود. مجهز شدن به تراشه اسنپدراگون 860 خیال کاربر را بابت اجرای بازی های سنگین و پردازش کارها، آسوده کرده است. دوربین اصلی پوکو ایکس سه پرو دارای لنز 48 مگا پیکسل واید است. سه دوربین دیگر دستگاه دارای لنز 8 مگا پیکسلی اولترا واید، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو هستند.

  تلویزیون شیاومی 55P1

گوشی شیائومی 11T Pro

شیائومی 11 تی پرو از بهترین گوشی های میان رده شیائومی 2022 قلمداد می گردد. بخش سخت افزاری این گوشی به پردازنده باکیفیت اسنپدراگون 888 مجهز شده است. شرکت شیائومی برای این سری از یک نمایشگر 6.67 اینچی بهره برده است. دوربین اصلی دستگاه با لنز 108 مگاپیکسلی به کاربران عرضه می گردد. دو دوربین دیگر گوشی 11t pro دارای لنز 8 و 5 مگاپیکسل هستند. ضمنا، دوربین سلفی این مدل 16 مگاپیکسل است. همچنین، در ساختار این سری یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر تعبیه شده است.

بهترین گوشی شیائومی از نظر سری ساخت

سری Redmi: گوشی های سری ردمی همواره در زمره گوشی های اقتصادی و میان رده برند شیائومی جای می گیرند. این سری از گوشی ها به علت برخورداری از قیمت مناسب و امکانات متعدد، با استقبال خوبی در بازار مواجه شدند. با گذشت زمان، موبایل های سری ردمی در سه مدل متنوع تولید و به خریداران عرضه گردید. بر این اساس، سری های اقتصادی با عنوان Redmi طراحی و تولید می شود. سری Note و K نیز به عنوان گوشی های میان رده و بالا رده شیائومی تلقی می گردند.

سری Poco: گوشی های سری پوکو در مدل ها و قیمت های متنوع تولید و به بازار مصرف کننده ارائه می شوند. گوشی های مدل poco در مدل های مختلف C/M/X/F موجود می باشند. گوشی های رده پایین و ارزان قیمت در سری C ارائه می شوند. سری M، گوشی های اقتصادی را در بر می گیرند. گوشی های میان رده این سری با عنوان X و موبایل های بالا رده با سری F در سطح بازار به چشم می خورند.

عوامل موثر بر قیمت بهترین گوشی شیائومی

نوع و مدل: نوع و مدل دستگاه، از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت گوشی به شمار می رود. گوشی‌های شیائومی در طیف گسترده ای تولید و در دسترس کاربران قرار می گیرند. این گجت های هوشمند در سری های Mi، Redmi، Poco و Black Shark در سطح بازار داخلی به فروش می رسند. سری های ردمی و پوکو از رنج قیمتی مناسبی برخوردار هستند.

  می یو ای ۱۳ برای چه گوشی هایی عرضه میشود؟ ( تاریخ انتشار Miui 13 شیائومی )

سیستم عامل دستگاه: سیستم عامل نیز در برآورد قیمت گوشی های هوشمند شیائومی بسیار تاثیرگذار است. این محیط گرافیکی در نقش رابط میان کاربران و گوشی انجام وظیفه می نماید. علاوه بر این، سیستم عامل گوشی تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربران با خود به ارمغان می آورد.

نوع و مدل تراشه: پردازنده یا تراشه به عنوان مغز متفکر گوشی در نظر گرفته می شود. پردازش تمامی فرمان های دستگاه توسط این قطعه پرقدرت و کوچک صورت می پذیرد.

فروشگاه اینترنتی لوازم دیجیتال : مبیت

تبلیغات در خبربان

منبع: فارس

کلیدواژه: گوشی
موبایل
مبیت
بهترین گوشی شیائومی
گوشی اقتصادی
سیستم عامل
نرخ نوسازی
قیمت مناسب
میان رده
سری ردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

لینک‌های ویژه:

خبر بعدی:

قیمت روز گوشی موبایل ۲۶ خرداد

امکانات تلفن‌های هوشمند موجب شده تا این دستگاه‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. برقراری تماس صوتی و ویدئویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که توسط این دستگاه چند اینچی ارائه می‌شود.