تاریخ رسمی عرضه ساعت S1 Active شیائومی تأیید شد

شیائومی در رویداد ۱۵ مارس ۲۰۲۲ خود، گجت پوشیدنی جدیدی با طراحی دایره‌ای را معرفی خواهد کرد. این ساعت هوشمند S1 Active نام دارد و عمر باتری‌اش ۱۲ روز عنوان شده است.

مشخصات ساعت S1 Active‌ شیائومی

ساعت هوشمند S1 Active نسخه‌ی جدیدی از ساعت S1 شیائومی است که دسامبر ۲۰۲۱ در چین عرضه شد. به‌گزارش Gizmochina، این ساعت هوشمند با صفحه‌‌نمایشی امولد دایره‌شکل ۱٫۴۳ اینچی عرضه خواهد شد و به محافظ گوریلا گلس ۳ مجهز خواهد بود.

s1watchxiaomi

باتری ساعت هوشمند جدید شیائومی ۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی است که با هربار شارژ حداکثر ۱۲ روز دوام می‌آورد و زمان آماده به کار آن نیز حداکثر ۲۴ روز است. ساعت هوشمند S1 Active برای سهولت در فرایند شارژ از شارژ مغناطیسی استفاده می‌کند و در‌حدود ۲ ساعت کاملاً شارژ می‌شود. ساعت S1 Active شیائومی ۱۱۷ حالت ورزشی دارد و از ردیابی خواب و ردیابی ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون نیز پشتیبانی می‌کند.

xiaomi-watch-s1-active

S1 Active‌ شیائومی با پشتیبانی از قابلیت‌های مکان‌یابی مانند GPS ،‌GLONASS ،‌Galileo و BDS عرضه خواهد شد و به بلوتوث ۵٫۲ و شبکه‌ی بی‌سیم ۸۰۲٫۱۱ b/g/n مجهز و با سیستم‌عامل‌های اندروید 6.0 یا جدیدتر و iOS 10.0 یا جدیدتر سازگار خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های ساعت S1 اکتیو شیائومی می‌توان به مقاومت دربرابر آب و بند ۲۲ میلی‌متری لاستیکی اشاره کرد. این ساعت هوشمند در سه رنگ مشکی و سفید و آبی به بازار عرضه خواهد شد. ناگفته نماند هنوز درباره‌ی قیمت این گجت اطلاعی در دست نیست.

  تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO