تصاویر خیره کننده جدید از سیاره مشتری/ شیائومی از فهرست تحریم های آمریکا خارج شد/ مقابله فیس بوک با نظریه‌های توطئه

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

تصاویر خیره کننده جدید از سیاره مشتری در نورهای متفاوت

تصاویر خیره کننده جدید از مشتری جزئیات جو را در نور به شکل متفاوتی نشان می‌دهند که در این گزارش می‌بینید.

شکست سنگین ویژگی شفافیت ردیابی اپل از آمار و کاربران

گزارش‌ها حاکی از این است که فقط ۴ ٪ از کاربران iOS در آمریکا پس از بروزرسانی، ردیابی توسط برنامه‌های شخص ثالث را انتخاب می‌کنند.

ویژگی جدید فیس بوک برای مقابله با نظریه‌های توطئه

فیس بوک طرح جدیدی را برای کاهش گسترش نظریه‌های توطئه آزمایش می‌کند.

شیائومی از فهرست تحریم های آمریکا خارج شد

دولت آمریکا موافقت کرده است که شیائومی را از لیست سیاه ایالات متحده خارج کند.

گوشی اقتصادی بروز شده Realme C۲۰A معرفی شد

گوشی Realme C۲۰A با پردازنده Helio G۳۵ و صفحه نمایش ۶.۵ اینچی معرفی شد.

قیمت انواع گجت‌های هوشمند در بازار (۲۲ اردیبهشت) + جدول

قیمت انواع گجت‌های هوشمند از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ را در این خبر مشاهده می‌کنید.

آخرین قیمت انواع تجهیزات رایانه‌ای در بازار (۲۲ اردیبهشت) + جدول

در این گزارش، قیمت انواع تجهیزات رایانه‌ای در بازار ایران به تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ قرار گرفته است.

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (۲۲ اردیبهشت) + جدول

قیمت لپ‌تاپ‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ را در این خبر مشاهده کنید.

  ماجرای قفل شدن گوشی‌های شیائومی!

آخرین قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار (۲۲ اردیبهشت) + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن به تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت.

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (۲۲ اردیبهشت) + جدول

قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ را در این خبر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

عضویت در کانال تلگرام خبربان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدهای فضای مجازی
پربازدیدهای امروز
فناوری جدید
آخرین قیمت انواع
بازار ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

شرط مهم پرداخت سود سهام عدالت

خبر خوش برای بازنشسته‌ها/ افزایش حقوق جدید در راه است

یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟

قیمت طلا و سکه در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰/ سکه ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شد

  کاربران موبایل شیائومی نگران نباشند!

مجری سرشناس رادیو و تلویزیون درگذشت

خبر بعدی:

کانون‌های مساجد سنگر مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش ایرنا، محمد ابدالی پور روز سه‌شنبه با گرامیداشت ۱۸ اسنفد سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: جذب اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان به مساجد، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی از اهداف مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

وی مقابله با تهاجم فرهنگی را هدف اصلی تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و افزود: دشمنان این نظام و انقلاب سعی دارند با تهاجم فرهنگی نوجوانان و جوانان ما که آینده سازان این مملکت اسلامی هستند را از ارزش های اسلامی دور کنند.

وی با اشاره به به فعالیت ۴۲۸ کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان بیان کرد: حدود ۶۰ درصد از کانون های مساجد استان لرستان در مناطق روستایی راه اندازی شده و با توجه به نبود مراکز فرهنگی در مناطق روستایی، کانون های فرهنگی هنری فعال در روستاها، در رونق فضای فرهنگی و هنری روستاها نقش بی‌بدیلی داشته اند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان به رویداد ملی فهما اشاره کرد و ادامه داد: رویداد ملی فهما آیینه تمام نمای انعکاس فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد است و این رویداد اتفاق خوبی به شمار می‌رود که بستر مناسبی برای ثبت فعالیت کانون های مساجد فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه امسال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در سومین رویداد ملی فهما عملکرد خوبی داشته اند، افزود: فهما بستر مناسبی برای نشر و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری کانون ها است.

  راه اندازی تلویزیون شیائومی، نحوه کار با کنترل شیائومی

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بیان کرد: مساجد به عنوان محل اجتماع عظیم مومنان و مسلمانان و بخصوص کودکان و جوانان، بهترین فضای عمومی و اجتماعی برای نهادینه کردن و گسترش فرهنگ‌های برتر و فرهنگ دینی و قرآنی هستند.

وی افزود: اغلب کارهای انجام شده در کانون‌های مساجد به‌ صورت مردمی در کشور اداره می‌شود و این مردمی بودن مهمترین ویژگی کانون مساجد است و کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان رکنی از ارکان مسجد، نقشی مهم و تاثیر گذار در اعتلای فرهنگی جامعه دارند.

ابدالی پور گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکنون توفیقات خوبی در جذب جوانان و کادرسازی و تربیت نیرو، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و مقابله با توطئه های دشمنان داشته اند.

 مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به محله محور بودن فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، بیان کرد: تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند در ارتقای فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه نقش بسزایی داشته باشد و در مقابله با آسیب های اجتماعی و آگاهی بخشی به اقشار در این خصوص نقش مهمی دارند.

ابدالی پور خاطرنشان کرد: ظرفیت های اجتماعی جوانان ذیل کانون های فرهنگی هنری بستری مناسب و ساختارمند برای فعالیت های سالم اجتماعی فراهم می کند.

 مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: هم افزایی دستگاه های فرهنگی در برنامه های مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد برای تقویت برنامه های فرهنگی مردم محور باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون فرهنگی هنری مساجد لرستان