تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4K HDR اندروید P1 مدل MI TV P1 55

xiaomi tvمزایای داخلی یک تلویزیون مانند فروشگاه محتوا App Store، فرمت ویدیویی HEVC Codec، بلوتوث 4.2 BLE و … زمانی ارزشمند است که ابعاد آن برای مکان شما مناسب باشد و ظاهر جذاب آن چون پایههای فولادی نیمه براق، نوار دور صفحه از جنس آلومینیوم آندایز شده، وجود لاستیک عاج دار در زیر پایهها و … بتواند تداعیکننده یک تلویزیون شیک و بهروز باشد. اغلب تلویزیونهای شیائومی دارای ظاهری شیک و مدرن هستند، به همین دلیل خریداران از پولی که بابت آن پرداخت مینمایند راضی بوده و بهاندازه کافی خیالشان بابت انتخاب نمونهای کارآمد راحت است. با نگاهی بهظاهر زیبایی این تلویزیون متوجه میشوید که بهراستی برای طراحی بینقص آن زمان زیادی صرف شده و مهندسان این شرکت بهمنظور ساخت نمونهای مرغوب تلاش زیادی نمودهاند. در ادامه گمان میکنیم آشنایی بیشتر شما با مزایای شاخص تلویزیون شیائومی به نفعتان باشد، زیرا بدین واسطه دلیل رتبه بالای این کالای الکترونیکی را بهتر درمییابید و در خرید آن کوچکترین تردیدها را به کناری میگذارید.

  • داخل ماشین
  • استفاده از فناوری UpScaling
  • رزولوشن HD (768×۱۳۶۶)
  • رزولوشن 4k (3840 * 2160)

xiaomi tvمعنی : اینکه تلویزیون بتواند از طریق کابل نوری دیجیتال (Toslink) یک سیگنال DTS 5.1 را به گیرنده منتقل و انتقال دهد. اهمیت و تاثیر آن : 5.1 صدا روی DVD ، Blu-ray و بازی های ویدیویی. صدای تلویزیون شیائومی Mi Tv 4s متوسط است و تقریبا نتیجه ای برابر با Tu7000 را از آن شاهد هستیم. این تلویزیون خروجی صدای قدرتمند و بلندی دارد اما شاید نه به اندازهی محیط های بسیار بزرگ و شلوغ و کاربر اهل صدا. این تلویزیون نیز سیستم صوتی ای که بیس ایدهآل و کوبش بخواد ایجاد کند ندارد و انتطاری از آن نداشته باشید، اما خوشبختانه وضوح و دقت صدای دیالوگ ها بسیار خوب پرداخته و پخش میشود. برای تجربهی صدای بهتر پیشنهاد میشه از ساندبار یا سیستم های صوتی مجزا استفاده کنید. اهمیت و تاثیر آن : برای شنیدن صدای بلند و پاسخگو شاید در مهمانی ها و سالن ها بزرگ یا …

فاصلهی حاشیهها با نمایشگر چندان زیاد نیست. در واقع میتوان گفت که نمایشگر تلویزیون از سه طرف بدون حاشیه و بسیار شیک به نظر میرسد. شما با فاصله گرفتن از تلویزیون کیولد شیائومی، با یک صفحه نمایش یکدست روبرو میشوید که جز در قسمت پایین حاشیهای ندارد. صفحه نمایش ۵۵ اینچی با طراحی بدون حاشیه از سه طرف (three-sided borderless)، این امکان را برای کاربران فراهم میکند تا تمام تمرکزشان را روی محتوای در حال پخش بگذارند و از تجربهی بصری همهجانبه لذت ببرند. از دیگر ویژگیهای ظاهری جذاب و قابل توجه در تلویزیون شیائومی مدل کیولد میتوان به ضخامت بسیار کم و میلیمتری آن اشاره کرد. این ضخامت بسیار کم موجب میشود تا هنگام استفاده از تلویزیون چه موقع نصب بر روی پایه و چه در صورت نصب بر روی دیوار، جذب طراحی ظریف و بینظیر آن شویم. از طرفی، این ضخامت کم موجب میشود تا نصب تلویزیون بر روی دیوار به راحتی انجام شود.

  ویدئو مقایسه Redmi Note 11 با Redmi Note 12 (دو نسل میان‌رده اقتصادی شیائومی)

سیستم عامل WEBOS چیست ؟

را برای این نوع تلویزیون ها در نظر گرفته اند. همچنین از راه های بی سیم می توان به بلوتوث و وای فای اشاره نمود. با خواندن این مقاله در می یابید که هر تلویزیون با نقاط قوت و ضعف همراه شده است. یعنی شاید تلویزیون الجی برتری هایی نسبت به شیائومی داشته باشد و در قسمت دیگری با هم برابر باشند. اکنون به این نتیجه خواهیم رسید که در زمان خرید تلویزیون باید نکاتی را در نظر بگیرید. که تلویزیون را برای چه کاری می خواهید و هدف تان از خرید آن چی می باشد؟ تلویزیون های الجی چه از نظر کیفیت تصویر، نرخ رفرش و صدای خروجی و بخش هوشمند و اسمارت می تواند انتخاب بهتری باشد. در فرق و تفاوت تلویزیون شیائومی با ال جی می توان فهمید که تلویزیون های الجی که با سرعت رفرش 120 هرتز و ویژگی های بازی همراه شده اند می توانند گزینه ی عالی برای گیم باشند. زاویه ی دید گسترده تلویزیون های ال جی نیز به معنای واقعی بهترین گزینه ست برای زمانی که به تماشای محتوا به صورت دسته جمعی می پردازید. اکنون شما باید تمامی موارد را از جمله قیمت و طراحی و… را در نظر بگیرید تا عالی ترین مورد را انتخاب و خریداری نمایید. سیستم عامل WEBOS چیست ؟ تلویزیون های سونی با تمرکز بر روی کیفیت تصویر واقعی و صدای شفاف و ایده آل در مقایسه با تلویزیون های شیائومی یک سر و گردن بالاتر هستند . ولی هر دو از سیستم عامل اندروید بهره می برند .

  • پنل: IPS
  • کیفیت تصویر پایین نسبت به سایر برندها
  • دو بلندگوی ۱۰ واتی واتی به همراه ۲ تیونر و ۲ ساب ووفر
  • کابل HDMI را به پورت های HDMI لپ تاپ و تلویزیون وصل کنید
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • ورودی AV

  قیمت شیائومی 12 لایت در آستانه رونمایی گوشی فاش شد

کوچکترین تلویزیونی که شیائومی در بازار دارد تلویزیون ۳۲ اینچی شیائومی Mi TV 4A است. ۴۷۹ میلیمتر (با پایه) و وزن ۳.۹۶ کیلوگرم (بدون پایه) است. بیایید به یکی از مهمترین بخشهای آن بپردازیم؛ صفحهنمایش، که در این مدل IPS LCD با وضوح HD، زاویه دید ۱۷۸ درجه و سرعت تازهسازی ۶۰ هرتز میباشد. متأسفانه تلویزیون ۴A 32 شیائومی از فناوری HDR پشتیبانی نمیکند. MediaTek MSD6883 پردازنده این تلویزیون Mi TV 4A 32 ″ است که دارای ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این مدل با Android TV 9.0 وارد بازار میشود. در آخر، باید به قسمت اتصال کامل شما با WiFi 802.11ac و بلوتوث ۴.۲ BLE، ۳ پورت HDMI، ۲ پورت USB، جک ۳.۵ میلیمتری، اتصال AV، خروجی نوری و پورت اترنت اشارهکنیم. بهطورکلی، نظرات در مورد تلویزیون شیائومی بسیار خوب است، مخصوصاً وقتی صحبت از ارزش پول میشود. ما میدانیم که این چیزی است که مشخصهٔ تولیدکننده چینی است. درواقع تولیدکنندگان چینی اصولاً محصولاتی را ارائه میدهد که دارای سه ویژگی اساسی هستند: خوب، زیبا و ارزان. اگر به دنبال یک تلویزیون خوب هستید اما نمیخواهید هزینه زیادی صرف کنید، هم Xiaomi Mi TV 4S در سه اندازه و هم Xiaomi Mi TV 4A گزینههایی هستند که باید آنها را در نظر بگیرید. صفحهنمایش، اتصال، صدا، طراحی و Android TV، کیفیت آنها را تضمین میکند. هروقت که زنگ بزنی، جلدی میاد پیشمو دستمو میگیره! دوست دارم دست شما رو هم با نوشته هام بگیرم!

تلویزیون Q1 شیائومی را میتوان در رده پرچمدار و بهترین تلویزیونهای این برند دانست که از مشخصاتی کاملا بهروز و مناسب برای هر سلیقهای برخوردار است. ما با تلویزیونی از نوع QLED طرف هستیم که به واسطه فناوری کوانتوم، نمایش رنگها غنیتر و روشنایی و سیاهی واقعی را میتوانیم به راحتی مشاهده کنیم. همچنین استفاده از بکلایت Direct LED سبب شده تا با نورپردازی یکپارچهای روبهرو باشیم. همچنین این تلویزیون میتواند به صورت طبیعی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز حتی در وضوح 4K پشتیبانی کند. وجود نسل جدید ورودی HDMI 2.1 باعث میشود تا این مدل از بهترین تلویزیون شیائومی میزبان تمامی توان و تکنولوژی کنسولهای پلیاستیشن 5 و ایکسباکس سریز ایکس باشد. پاسخگویی خوب به قابلیتهای گیمینگ، به معنی نمایش حیرتانگیز فیلم، مسابقات ورزشی و هر نوع تصویر و محتوایی است که به دنبالش هستید. در خانواده تلویزیونهای شیائومی، به سری Redmi میرسیم، جایی که باز هم بهترین تکنولوژیهای تصویری و جدیدترین فناوریهای روز، با قیمتی استثنایی در دسترس قرار گرفته است.

  انتشار تصاویر جدیدی از پنل پشتی شیائومی ۱۲ اولترا و کیس آن

بهترین برند تلویزیون چینی بازار چیست ؟ ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که برای خرید تلویزیون بهترین تلویزیون چینی در بازار ایران کدام محصول باشد؟ بصورت واتساپ و تلفنی و یا هرطور که راحتتر هستید . برند تلویزیون شیائومی با توجه به بررسی تلویزیون های موجود در بازار باید گفت آن را میتوان به عنوان باکیفیت تلویزیون چینی معرفی کرد. همانطور که معلوم است شرکت شیائومی در چند سال اخیر با عرضه تلویزیون خواسته که با سایر برندهای معتبر دنیا رقابت کند. ساخت چین دلیل بر تقلبی بودن نیست. در این کشور عموم مردم ایران به این باورند که جمله MADE IN CHINA دال بر تقلبی بودن کالا دارد ولی ای چنین نیست. نه خود کشور چین. که فلان محصول را با قیمت تمام شده X میخواهند و تولید کننده مجبور است تا از کیفیت محصول بکاهد و قیمت محصول را پایین بیاورند. فروشگاه لوازم خانگی اشکان کالا در مورد اینکه چطوری تقلبی بودن یا نبودن را تشخیص بدهیم؟

وضوح صفحه نمایش: 4K یا HD؟

xiaomi tvاندازه صفحه نیز به میزان نزدیک بودن شما به تلویزیون بستگی دارد.. یک قانون خوب این است که باید در فاصله ای از تلویزیون بنشینید که سه برابر بیشتر از ارتفاع صفحه نمایش برای HD و فقط 1.5 برابر ارتفاع صفحه برای 4K باشد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون شیائومی را بخوانید.هر چقدر اندازه صفحه تلویزیون بزرگتر باشد کیفیت بهتری را نشان می دهد و این یک اصل غیر قابل انکار در همه تلویزیون ها است. وضوح صفحه نمایش: 4K یا HD؟ وضوح ، تعداد پیکسل های تشکیل دهنده تصویر روی صفحه نمایش را توصیف می کند ، که بر اساس ردیف های افقی و ستون های عمودی توصیف شده است. پیکسل های بیشتر به تصویر واضح تر و جزئیات دقیق تر تبدیل می شوند ، بنابراین وضوح بالاتر (تقریباً همیشه) بهتر است. 1920 ، که Full HD نیز نامیده می شود ، استاندارد بوده و همچنان رایج ترین رزولوشن در تلویزیون های سراسر جهان است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از kalinab.com دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید