تلویزیون 55 اینچ 4K QLED شیائومی مدل Mi TV Q1

سال ها قبل وقتی اولین تلویزیون اختراع شد، هیچ کس نمی دانست که درآینده ای نه چندان دوراین جعبه جادویی به وسیله ای هوشمند با قابلیت های فوق العاده تبدیل خواهد شد و مردم را درسراسر جهان سرگرم خواهد کرد. کمپانی معروف شیائومی، یکی از تولیدکنندگان این جعبه های جادویی هوشمند است که قصد داریم در این مطلب به معرفی یکی از محصولات جدید آن، یعنی تلویزیون شیائومی 55Q1 بپردازیم. تلویزیون شیائومی 55Q1 دارای فرمی بسیار مدرن و شکیل است و علی رغم ظاهر ساده اش، یک انتخاب کاملا مناسب برای داشتن چیدمانی امروزی در منزلتان است. این تلویزیون 123 سانتی متر طول و 72 سانتی متر عرض دارد و ضخیم ترین بخش آن هم 70 میلی متر است. در نگاه اول، متوجه فریم نقره ای رنگ و باریک تلویزیون می شوید که یک صفحه نمایش 96 درصدی را در اختیار شما قرار می دهد. البته حاشیه پایینی کمی ضخیم تر است و لوگوی شیائومی روی آن تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ حک شده است.

  • گزینه ساعت و تاریخ (Timer and Clock) را انتخاب کنید
  • قیمت به مراتب بالاتر از سایر رقبا
  • قابلیت اسمارت با سیستم عامل Android
  • وایفای دو باند نسخه 5 با استاندارد 802.11 a/b/g/n/ac
  • داخل ماشین

xiaomi tvدرصورتی که جزو افرادی هستید که کیفیت تصویر تلویزیون برای شما مهمتر از قابلیت های آن می باشد. و با خود می پرسید ایا تلویزیون شیائومی خوب است از لحاظ تصویر و صدا ؟ ما تلویزیونی شیائومی را پیشنهاد نمی کنیم. اما در صورتی که قابلیت ها و امکانات تلویزیون را نسبت به کیفیت آن بیشتر می پسندید شیائومی از گزینه های مناسب تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s شما است. برای بررسی لیست تلویزیونهای شیائومی میتوانید از سایت اصلی Xiaomi دیدن کنید . تلویزیون شیائومی ساخت کجاست ؟ برای اولین بار شیائومی توسط لی جون در کشور چین در سال ۲۰۱۰ بنیانگذاری شده است. بعد از ۱۰ سال متوالی توانست محبوبیت بسیار عالی کسب نماید. در این مدت زمانی کم با تعجب فراوان توانسته موفقیت بزرگی به دست بیاورد. چون با عرضه کردن بهترین محصولات، با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و پایین تر از سایر برندها و با کیفیتی هم سطح و بالاتر توانست این افتخار را کسب نماید.

  1. استفاده از فناوری UpScaling
  2. رزولوشن HD (768×۱۳۶۶)
  3. رزولوشن 4k (3840 * 2160)
  4. پنل: IPS
  5. کیفیت تصویر پایین نسبت به سایر برندها
  6. دو بلندگوی ۱۰ واتی واتی به همراه ۲ تیونر و ۲ ساب ووفر
  7. کابل HDMI را به پورت های HDMI لپ تاپ و تلویزیون وصل کنید
  8. سیستم صوتی 2 کاناله

شیائومی می تیوی 6 اکستریم ادیشن همچنین دارای چیپ مرکزی مدیاتک MT 9950 است که قدرت بالایی در پردازش تصویر و سایر محاسبات دارد. نکته جالب در این تلویزیون اندرویدی، وجود وبکمی پاپآپ مجهز به دو دوربین ۸ و ۴۸ مگاپیکسلی است که با کیفیت بالای آنها میتوانید حتی به انجام ورزشها و فرامین حرکتی در روبهروی تصویر مشغول شوید. یکی دیگر از تلویزیونهای بالارده و باکیفیت شیائومی، می تیوی 6 OLED نام دارد. این تلویزیون با وضوح 4K، سیستم صوتی مناسب، جدیدترین فناوریهای تصویری و چیپست مرکزی قدرتمند و استانداردهای بینالمللی، محصولی جذاب برای علاقهمندان است. ما با یک تلویزیون مجهز به پنل OLED طرف هستیم که نرخ نوسازی تصویر آن در حالت عادی ۶۰ هرتز و با فعالسازی فناوری MEMC به ۱۲۰ هرتز میرسد. عمق رنگ ۱۰ بیت، زمان پاسخگویی کمتر از ۱ میلیثانیه، سیاهی واقعی با صفر نیت نور و حداکثر ۱۰۰۰ نیت روشنایی، از ویژگیهای اولیه تلویزیون شیائومی می تیوی 6 اولد است. بهترین تلویزیون شیائومی مجهز به یک پورت HDMI 2.1 و دو پورت معمول HDMI 2 است که میتوان از ورودی نسل جدید برای اتصال کنسولهای پلیاستیشن 5 یا ایکسباکس سریز ایکس استفاده کرد.

  اپل و آنر بیشترین سود را از سقوط هواوی در بازار موبایل چین برده‌اند؛ ویوو در جایگاه نخست و شیائومی پنجم

تبریک می گویم! تلویزیون شیائومی شما (آیا) در آستانه توقف بودن مرتبط است

تلویزیونهای سری Redmi X که در سایزهای ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ عرضه شدهاند، اما نسخه X65 آن یک ویژگی خاص دارد و آن هم استفاده از پنل IPS است. پنلی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز واقعی و پوشش رنگ بالای ۹۴ درصد، عمق رنگ ۱۰ بیت واقعی، زمان پاسخگویی زیر ۴ میلیثانیه و کیفیتی منحصر به فرد که شما را قطعا جذب خود میکند. تلویزیون IPS ردمی شیائومی یکی از بهترین گزینهها برای گیمرها است. پشتیبانی از ورودی HDMI 2.1 در کنار نرخ ۱۲۰ هرتز در وضوح 4K که حتی با قابلیت MEMC به ۲۴۰ هرتز افزایش پیدا میکند، گوشهای از قابلیتهای ویژه این تلویزیون است. همچنین وجود تاییدیه رسمی ایکسباکس، حالت PS5، قابلیت Freesync Premium و فناوریهای VRR و ALMM، مهر تاییدهایی برای کیفیت بینظیر این تلویزیون شیائومی است. بهترین تلویزیون شیائومی تا ۳۰ میلیون تومان ردمی X55 است که که از جدیدترین فناوریهای ارائه تصویر بهره میبرد و نسبت قیمت به کارایی، شما را شگفتزده کند. پوشش رنگی این تلویزیون یا اصطلاحا DCI-P3 به ۹۴ درصد میرسد که استاندارد فیلمهای روز و هالیوودی محسوب میشود.

به اینترنت متصل میشوند و شما به انواع سرگرمیها، بازی و فیلمها دسترسی پیدا خواهید کرد. برای مقایسه و فرق تلویزیون شیائومی با سونی و تفاوت بین این دو مارک آنها را به صورت جدا با هم بررسی میکنیم تا نشان دهیم که آیا کارکرد سونی بهتر یا شیائومی؟ سیستم عامل اندروید یا اندروید تی وی، یکی از محبوب ترین سیستم عامل های دنیاست که منحصراً مختص به گوگل است. میتوان گفت Android TV تمام استانداردهای لازم را داراست و نیازکاران را در تلویزیون سونی و تلویزیون شیائومی رفع کرده است. از مزایای سونی و شیائومی میتوانید انواع برنامههای گوگل پلی Google Play را روی تلویزیون Sony و تلویزیون Xiaomi نصب و اجرا کنید. مانند یک گوشی موبایل هوشمند از آن بهترین استفاده را ببرید. سیستم عامل اندروید نسخه 9 شیائومی بسیار سریع و آسان عمل کرده و خوشبختانه به وای فای متصل میشود و قابلیت آپدیت را نیز دارد.

  تصاویر فاش‌شده از نمونه اولیه شیائومی 12 اولترا سه دوربین را در پنل پشتی نشان می‌دهند

این پنل می تواند تا 400 نیت روشنایی را نیز ایجاد کند.

xiaomi tvشیائومی آینده ی صنعت لوازم الکترونیکی و خانگی چین و حتی جهان است. این شرکت بر اساس الگو برداری از شرکت اپل در حال وارد شدن به صنعت لوازم خانگی و همچنین الکترونیکی هوشمند است. تلویزیون های هوشمند شیائومی یکی از محصولات مهم در محصولات لوازم خانگی است. تلویزیون شیائومی Mi TV 4S را می توان قدم بزرگ شرکت شیائومی برای بدست آوردن سهم بیشتر از بازار تلویزیون دانست. پنل این تلویزیون ساخت شرکت LG می باشد یعنی IPS بوده و به تبع تصاویری با کیفیت و عمق رنگ بالا را نمایش می دهد. این پنل می تواند تا 400 نیت روشنایی را نیز ایجاد کند. پنل تلویزیون شیائومی 4S را می توان نقطه ی قوت آن دانست، چرا که از تکنولوژی های روز دنیا مانند HDR10 پشتیبانی کرده و همچنین پنل با کیفیت این تلویزیون از نوع 4K (3840×2160) و 10 بیت است. با توجه به نوع پنل IPS، زاویه دید 178 درجه و کنتراست مناسب ارائه می شود.

تلویزیون Mi LUX OLED پر وضوح ترین تلویزیون دنیاست که در آن از پنل OLED و LG Display استفاده شده است. سری های 4S و 4X در تلویزیون شیائومی محبوب ترین تلویزیون های بازار را در خود جای داده اند. در سری 4S تلویزیون شیائومی که با نام گلوبال نیز شناخته می شود می توان تلویزیون هایی با ابعاد 32، 43، 55 و 65 اینچ را خریداری نمود. این تلویزیون ها دارای قابلیت HDR هستند و از رزولوشن بالا برخوردار می باشند. تمامی تلویزیون های شیائومی در سری 4S دارای سیستم عامل اندروید و قابلیت های هوشمند هستند و از تعداد بالایی پورت ورودی و خروجی بهره مند می باشند. سری 4X نیز به فروش بالایی در بازار تلویزیون دست پیدا کرده است. تلویزیون های این سری دارای قدرت و تکنولوژی های برتر جهان هستند. کما اینکه در تلویزیون 65 اینچی 4X شاهد این بوده ایم که شیائومی از موتور جستجوگر Vivid Picture Engine استفاده کرده و طوفانی در این عرصه به پا نموده است.

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، تلویزیون شیائومی مدل Q1 مجهز به فناوری کیولد میباشد. صفحه نمایش کیولدهای شیائومی قادر به تولید ۱.۰۷ میلیارد نقطهی رنگی هستند که این مقدار فوقالعاده است. البته تاثیر پردازش ۸ بیت عمق رنگ در ایجاد تصاویر واقعی و چشمنواز را هم نباید نادیده گرفت. هر طیف رنگی که در نمایشگرهای شیائومی مدل کیولد ایجاد میشود، دقیق و خالص است. مسلماً این میزان از شفافیت رنگ موجب میشود تا محتوای در حال پخش به واقعیت نزدیکتر باشد. به بیان دیگر تحقق رنگها در کیولدهای Q1 شیائومی به قدری شگفتانگیز و واقعی هستند که هر بینندهای را محسور خود خواهند ساخت. با خرید تلویزیون ۵۵ اینچی هوشمند شیائومی مدل کیو1، بدون شک از دقت رنگ بالا و رنگهای اشباع شده لذت خواهید برد. تلویزیون شیائومی مدل Q1 دارای کیفیت تصویر عالی و دلچسبی میباشد. ۱. اول از همه تجهیز تلویزیون به نمایشگر کیولد است که در بخشهای قبلی راجع به آن توضیح دادیم.

  رونمایی از سه پرچمدار شیائومی در نمایشگاه ایران تلکام 2017

xiaomi tvو در نتیجه حرکات سریع در طول برنامه های ورزشی، مسابقات اتومبیل رانی و غیره را بدون تاری دید به نمایش می گذارد. علاوه بر این ، تصاویر و فیلم هایی که از این مدل تلویزیون شیائومی پخش می شود، مجهز به فناوری Motion Smoothing است . که باعث می شود تصاویری که سرعت بالایی داشته باشد را با کیفیت عالی و بدون گیر و افت تصویر ، نمایش دهد. و در نتیجه این موضوع باعث شده تا نظر بسیاری از گیمرها را به سمت خود جلب نماید. تلویزیون ال ای دی شیائومی مدل MI TV P1 2021 در اندازه 55 اینچ طراحی شده با رزولوشن 3840×2160 پیکسل وضوح ایده آل و رضایت بخشی را برای کاربران به ارمغان می آورد. تلویزیون شیائومی مدلMI TV P1 پنجاه و پنج اینچ از بلندگوهای دوکاناله مانند بیشتر تلویزیون های بالارده ال جی بهره می برد . و همین باعث شده از لحاظ امکانات صدا و تصویر از رقبای بالارده اش کم و کسری نداشته باشد .

پس از نصب تلویزیون به دیوار شاهد شاهد جلوهای زیباتر از آن خواهید بود. ورودیها و خروجیها در پشت تلویزیون شیائومی مدل کیولد قرار دارند و به زیبایی هرچه تمامتر پنهان میباشند. ۳ پورت HDMI 2,1، ۲ پورت USB، ورودی اپتیکال و آنتن دیجیتال، همگی در فضای بسیار مناسبی در پنل پشتی تلویزیون قرار دارند که به سادگی قابل دسترسی هستند. تلویزیون کیولد شیائومی مدل کیو 1، همچنین دارای یک ریموت کنترل خوشدست و کاربردی میباشد که از کارکرد بسیار ساده و راحتی برخوردار است. بر روی ریموت کنترل میکروفونی وجود دارد که به وسیلهی آن میتوان دستورات صوتی لازم را به دستگاه داد. تلویزیون شیائومی مدل 55Q1 همانطور که از نامش پیداست دارای صفحه نمایش ۵۵ اینچ (cm۱۳۸.۸) و مجهز به فناوری 4K برای پخش تصاویر باکیفیت میباشد. MI TV Q1 شیائومی همچنین جزو تلویزیونهای کیولد در بازار به حساب میآید که از قابلیت HDR نیز برخوردار است. کنترل روشنایی در کیولدهای شیائومی مدل کیو 1 به صورت کاملاً حرفهای میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید