راهنمای مخفی تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون 32 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 قابلیت نمایش تصاویر 4K UHD با نرخ تازهسازی 60 هرتزی و دقت رنگ بسیار بالا را ارائه میدهد. درگاههای ارتباطی متنوع، طراحی زیبا با حاشیه بسیار باریک، بلندگوهای استریو با توان 20 واتی و پشتیبانی از فناوریهای بهبود دهنده صوتی و تصویری از ویژگیهای مثبت این تلویزیون هستند. تلویزیون هوشمند جدید شیائومی از طراحی بسیار جذاب و زیبایی برخوردار است. حاشیههای اطراف پنل در سه لبه چپ و راست و بالا کاملا باریک طراحی شدهاند و تجربه بصری متفاوتی را برای کاربر به ارمغان میآورد. تلویزیون 32 اینچیMi TV P1 بر روی دو پایه قرار میگیرد و علاوه بر این، امکان نصب به صورت دیواری نیز وجود دارد. پایهها با طراحی مدرن خود با انواع دکوراسیون هماهنگی دارند. ابعاد تلویزیون با احتساب پایه 1117.2 در 276.8 در 710.6 میلیمتر است. تلویزیون Xiaomi Mi TV P1 32 تقریبا 10 کیلوگرم وزن دارد و به لطف 4 حفره مخصوصی که در قسمت پشتی تعبیه شده است به راحتی میتوان آن را بر روی براکت دیواری نصب کرد.

  • کیفیت تصویر بالا در مدل های میان رده
  • مقایسه تلویزیون شیائومی با برندهای دیگر
  • اسکرول افقی: کشف محتوا و ناوبری آسان
  • Anti Banding در دوربین موبایل شیائومی چیست؟
  • تنوع محصولات اندک
  • توضیحات تکمیلی

xiaomi tvبا کمی نگاه کردن به این تلویزیون به طراحی فوق العاده آن پی میبرید. با توجه به ابعاد 144.93 ، 83.65 ، 31.88 و صفحه پر عرض آن ، طراحی ظریف و زیبای آن دور از ذهن نیست. بدنه تلویزیون 65 اینچ شیاومی از جنس آلومینیوم و پایه های آن فلزی می باشد. برای یک تلویزیون 65 اینچ ، وزن 18 کیلویی وزنی بسیار مناسب و ایده آل می باشد. در پنل کناری تلویزیون ، درگاه های ارتباطی آن از جمله USB ، HDMI ، رابط کامپوزیت ، رابط کامپوننت ورودی آنتن و پورت شبکه قرار گرفته است. با پیشرفت تکنولوژی و علم ، یکی از دغدغه های شرکت های بزرگ و صاحب نام ، دادن تکنولوژی ها و فناوری های نوین و پیشرفته به محصولاتشان می باشد. تصویر یکی از مهمترین مواردی است که در تولید و ساخت تلویزیون ها اهمیت زیادی دارد. شیاومی نیز در ساخت محصولات خود به تصویر بیشترین بها را داده است. با روشن کردن این تلویزیون با کمی دقت هنرنمایی استادانه کارمندان و تولیدکنندگان شیاومی را به چشم میبینید.

  • نداشتن تلویزیون هایی در رده کیفیت QLED
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی
  • افزودن به دلخواه
  • شبکه اترنت
  • حافظه ذخیره سازی: 16GB

هر دو تلویزیونهای شیائومی وان پلاس دارای ریموت کنترل اقتصادی هستند که هر دو یک میکروفون مجزا دارند و کاربران میتوانند با استفاده از صدا دستورات مورد نظر خودشان را به گوگل اسیستنت بدهند. برند وان پلاس قصد دارد که تلویزیونهای جدید خودش را به ابزار خاصه Oxygen Play مجهز کند. این ابزار یک میکروفون مخصوص است که در پشت پنل قرار میگیرد و دستشان صوتی شما را دریافت میکنند. در مقایسه تلویزیونهای وان پلاس و شیائومی این نتیجه حاصل میشود که بسیاری از افراد تلویزیونهای وان پلاس را محصول جذاب تر و بهتر میدانند. تلویزیونهای وان پلاس به پنل QLED سامسونگ مجهز شده اند. این پنلها دارای فناوری کوانتوم دات Quantum Dot هستند و به احتمال خیلی زیاد در بریتانیا نیز منتشر میشوند. محصولات برند وان پلاس میتوانند محتواهای بصری و تصاویر با کیفیت بهتری نمایش دهند. این برند معمولاً در مقایسه با رقبای هم رده خود قیمت پایین تری را نیز برای محصولاتش ارائه میدهد. تلویزیون وان پلاس پرو دارای ساندبار بسیار قدرتمندی است و تجربه صوتی غنی و جذاب ایجاد میکند. تلویزیونهای جدید شیائومی محصول بالارده نیست اما از نظر قیمتی در حد معمولی قرار دارد.

  بهترین قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاز زمان های گذشته با اختراع تلویزیون تا زمان حال این جعبه جادویی همیشه یکی از ضروری ترین وسایل دیجیتال در هر خانه ای محسوب می شدند. امروز با رشد تکنولوژی تلویزیون ها در سایزهای مختلف 32 اینچ تا 68 اینج متناسب با دکوراسیون و متراژ خانه ها طراحی و وارد بازار شدند. این تلویزون ها علاوه بر وزن کم و زیبایی خیره کننده دارای ضخامت بسیار کم با حاشیه های باریک هستند. شیائومی به عنوان یک کمپانی چینی موفق در تولید گوشی به تازگی در زمینه تولید تلویزیون قدم گذاشته است و با معرفی مدل های متنوع تا کنون موفق عمل کرده است. تلویزیون هوشمند 43 اینچ شیائومی MI TV P1 یکی از این مدل هاست که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می دهیم. بنابراین با پارس شیائومی همراه بمانید. در نگاه اول به تلویزیون Mi TV P1 43 متوجه فریم های نازکی دور تلویزیون خواهید شد که ضخامتی حدود 9 میلی متر دارد.

این فناوری موجب پاکسازی صوتی در دستگاه میگردد.

در هنگام خرید تلویزیون باید به کیفیت صدا نیز توجه کنید. کیفیت صدا برای آن دسته از افرادی که به تماشا فیلم و سریال میپردازند یا اهل گیم بودهاند، بسیار اهمیت دارد. کیفیت صدا بالا میتواند لذت تماشای فیلم و بازی کردن را برای شما دوچندان نماید. کمپانی شیائومی برای تولید تلویزیونها از بلندگوهای قوی استفاده کرده است. هر یک از بلندگوهای تعبیه شده در تلویزیونهای این کمپانی، از فناوری Dolby Vision و Dolby Atoms برخوردار هستند. این محصولات دارای تکنولوژی Clear Sound هستند. این فناوری موجب پاکسازی صوتی در دستگاه میگردد. اگر از آن دسته افرادی محسوب میشوید که کیفیت صدا برایتان بسیار اهمیت داشته، خرید تلویزیونهای شیائومی گزینهای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. تلویزیونهای این کمپانی با قدرت صدای بالایی که دارند، سینما را به منزل شما میآورند. این تلویزیون نسبت به سایر کمپانیها کیفیت تصویر مناسبی دارد. کمپانی شیائومی در سالهای اخیر به تولید تلویزیونهایی با کیفیت تصویر OLED و QLED پرداخته است. این تلویزیونها حجم رنگی معادل با 100% را به کاربر نمایش میدهند.

  پرچمدار بعدی بلک‌شارک با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

شرکت شیائومی با معرفی سری 4K تلویزیون QLED در سال 2021 توانست رقیبان بزرگ خود را متعجب و طرفداران را شاد کند . سایز 55 اینچ با نام Q1 در سال 2021 چه از لحاظ قیمت چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ کیفیت تصویر در بازار خوش بدرخشد. استفاده از صفحه نمایش 4K که به وسیله فناوری QLED و استفاده از LED موجب هر چه باریک شدن این مدل تلویزیون می شود که از لحاظ طراحی بسیار زیبا می باشد. کیفیت تصویر به وسیله پردازشگر Quantom 4K برای ارسال به پیکسل های نانو کریستال انتقال می یابد. وجود تکنولوژی HDMI 2.1 برای انتقال داده های صوت و تصویر نیز می تواند نقطه برتری این تلویزیون باشد. 3840 برساند. وجود 6 بلندگو می تواند صدای عالی تولید کند که مجموع توان پخش 30 وات را دارا خواهد بود. سیستم عامل اندروید 10 که با وجود Wifi می توان به اینترنت وصل شد و از 32 گیگ حافظه داخلی ان نیز بهره برد .

سونی A80J مدل 55 اینچ از سیستم اسپیکر 2 کاناله با 2 بلندگوی 10 وات و 2 ساب ووفر 5 وات استفاده میکند که جهت خروجی آنها رو به پایین است. این سیستم از استانداردهای Dolby Digital ،Dolby Digital Plus و DTS Digital Surround پشتیبانی میکند. Acoustic Surface Audio و امکان جستجوی صوتی به کمک میکروفون داخلی از دیگر قابلیتهای صوتی آن هستند. این تلویزیون از سیستم عامل Android TV استفاده میکند و علاوه بر مرورگر وب، از فرمتهای ویدئویی، تصویری و صوتی زیادی نیز پشتیبانی میکند. تلویزیون سونی A80J مدل 55 اینچ از پردازنده Cognitive Processor XR با حافظه 16 گیگابایت استفاده میکند و گیرنده دیجیتال Clear QAM و گیرنده آنالوگ نیز دارد. همچنین از حسگر نور محیط بهره میبرد. سونی برای بخش درگاههای ارتباطی در این تلویزیون از 3 درگاه یواسبی و 4 درگاه HDMI استفاده کرده است. A80J از ARC و HDMI CEC پشتیبانی میکند و رابط کامپوزیت (AV) نیز دارد.

تلویزیون شیاومی

علاوه بر کیفیت تصویر عالی زاویه دید گسترده نیز نقس مهمی در خلق محتوای با کیفیت داشته است، بنابراین کاربر قادر است که در زوایای مختلف شاهد نمایش محتوای دلخواه بدون کاهش دقت در کیفیت تصویر باشد. همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم شیائومی تلویزیونهای خود را با نمایشگر LED ،OLED و QLED روانه بازار کرده است، پس انتظار میرود که شاهد محتوای نفس گیر بر روی نمایشگر این تلویزیون باشید. یکی از بخشهای اصلی یک تلویزیون که در پخش محتوای با کیفیت تاثیر دارد، پردازشگر آن میباشد. شیائومی با استفاده از پردازنده های کارا در تلویزیون های خود قصد دارد که محصولاتی برتر ضمن نمایش محتوای با کیفیت در اختیار کاربران خود قرار دهد. این برند پیشتاز در سری تلویزیونهای 2021 خود استفاده از پردازشگر چهار هستهای مدیاتک 9611 را به عمل آورده است. این پردازنده قدرتمند با پردازش دادههای بصری در بهترین حال امکان نمایش محتوای با کیفیت را در رزولوشن عالی فراهم ساخته است.

  تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55M6-6AEU

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

بی شک همه ما میدانیم که یک طراحی زیبا تا حد زیادی بر روی انتخاب و خریدمان تاثیر میگذارد. به همین دلیل شيائومی ، نمایشگر اکثر تلویزیونهایش را با یک فریم باریک و ظریف و در عین حال مستحکم همراهی کرده تا بیننده از یک صفحه نمایش بدون حاشیه هنگام مشاهده برنامه ها لذت ببرد . شیائومی معتقد است که جدیدترین تلويزيونش تنها ۴.۹ میلی متر ضخامت دارد و همین میتواند یکی از دلایل خوب برای خرید این تلویزیون هوشمند شیائومی mi tv باشد . در قسمت کیفیت تصویر با اینکه قدرتمند ظاهر نشده اما شاید به این دلیل باشد که به تازگی شروع بکار کرده و با اطمینان میتوان گفت در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت . البته نباید از این نکته غافل شد که این کمپانی در جدیدترین تلویزیونهایش یعنی مدل های 2022 و 2021 از فناوری اولد (OLED) و کیولد (QLED) در ساخت نمایشگرهایش بهره برده . در مورد تلويزيون های کیولد شيائومی باید این نکته را اضافه کنیم که دنیایی از حجم رنگ 100% پیش روی بیننده قرار میدهد تا یک دنیای واقعی از تصاویر زیبا و شگفت انگیز را در خانه تان تجربه کنید .

تلویزیون شیائومی

این برند در طراحی تلویزیون 4K شیائومی P1 از فناوری MEMC برخوردار می باشد. این تکنولوژی تک تک فریم صحنه های سریع و اکشن را پردازش کرده و آنها را صاف و واضح پخش می کند و از به وجود آمدن تاری جلوگیری می کند. به این ترتیب شما از تماشای فیلم ها و بازی های اکشن و سریع نهایت لذت را خواهید برد. تکنولوژی MEMC در کنار رزولوشن 4K باعث تولید صحنه های بسیار با کیفیت و دیدنی می شود و لذت تماشای هر چیزی را دوچندان می کند. رفرش ریت صفحه نمایش این تلویزیون 60 هرتز است و به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارد. یقینا برای همه پیش آمده که ناگهان خود را محو تماشای دیواری پر از تلویزیونهای غولآسا در یک فروشگاه یافته باشید. حال میدانید این تصاویر را به کمک و لطف حضور چه فناوری مشاهده می نمایید. بله درست است فناوری که به آن روانسازی حرکت یا Motion Smoothing میگویند باعث ایجاد این صحنه ها می شود.

چیست تلویزیون شیائومی و چگونه کار می‌کند؟

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ 4s لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید