معنی قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvکاربر قادر است که تصاویر دلخواه خود را بدون لرزش و نویز تصویر در کیفیت عالی مشاهده نماید. نا گفته نماند که تلویزیون شیائومی با حافظه داخلی مختلف 8 گیگابایت تا 32 گیگابایت روانه بازار شده است که به کاربر امکان دانلود برنامه و ذخیره سازی محتوای دلخواه را میدهد. توان صوتی مطلوب میتواند تکمیل کننده یک تجربه دیداری هیجان انگیز باشد و بدون دریافت جزئیات صدا، کیفیت تصویر عالی برای کاربران هیچ ارزشی نخواهد داشت. توان صوتی در تلویزیون شیائومی بسته مدلهای مختلف متغیر میباشد. شیائومی بر اساس سایز و مدل تلویزیون برای آنها توان صوتی مطلوب در نظر گرفته است تا پخش صدای با کیفیت توسط بلندگوهای توانمند kalinab امکان پذیر باشد. البته اگر احساس کردید که توان صوتی تلویزیون شما برای دریافت همه جزئیات صدا کافی نمیباشد، میتوانید با تهیه یک ساندبار پخش صدای همه جانبه و رسا را امکان پذیر سازید. شیائومی در تلویزیونهای خود از نرخ رفرش 60 هرتز و 120 هرتز بهره گرفته است که تا نمایش محتوای سریع به صورت واضح و در کیفیت عالی امکان پذیر باشد.

  • بهره گیری از تکنولوژی های منحصر به فرد و به روز
  • تغییرات جزیی نوشتاری بر روی جعبه و لوگوی شیائومی
  • دارای 2 بلندگوی 10 واتی
  • قبلا از این محصول استفاده کرده اید ؟
  • امکانات محدود در قیاس با رقبا
  • رابط کاربری مناسب و راحت
  • نقد و بررسی

در عین حال فضای کمی هم اشغال کند. استفاده از متریالهای با کیفیت و پیشرفته در ساخت و طراحی تلویزیونهای کیولد شیائومی مدل Q1، آنها را به یکی از پرفروشترینها در بازار تلویزیونهای هوشمند جدید تبدیل کرد. قاب پشتی تلویزیون از جنس فیبر کربن میباشد که علاوه بر زیبایی از کیفیت و استحکام فوقالعادهای هم برخوردار است. البته سنگ تمام گذاشتن شیائومی در ساخت تلویزیون هوشمند Q1، فقط اینها نیست. از دیگر مشخصههای ظاهری جالب توجه در تلویزیونهای کیولد شیائومی، میتوان به موارد زیر هم اشاره کرد. تلویزیون کیولد شیائومی، دارای پایههایی به شکل دو شاخه است که در دو طرف تلویزیون قرار دارند. این پایههای مقاوم و باکیفیت به راحتی میتوانند وزن دستگاه را تحمل و تعادل آن را حفظ کنند. با استفاده از براکتهای مخصوص در پشت تلویزیون، امکان نصب آن بر روی دیوار وجود دارد. وجود لبههای باریک در دستگاه تلویزیون باعث میشود تا هنگام نصب بر روی دیوار، همانند یک قاب زیبا به نظر برسد. تلویزیون شیائومی مدل Q1 دارای حاشیههای بسیار باریک (از سه طرف) با برش الماسی و به رنگ نقرهای است.

  تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S سایز 65 اینچ

ده چیزهایی که یک کودک درباره تلویزیون شیائومی می‌داند که شما نمی‌دانید

xiaomi tvریموت بلوتوثی و 360 درجه شیائومی! شیائومی همراه تلویزیون P1 ریموت خیلی شگفت انگیزی را ارائه میدهد. کلیدهای میانبر برنامههایی همچون Netflix و Prime Video به شما اجازه میدهد تنها با یک کلیک به محتویات این سرویسها دسترسی پیدا کنید. با فشار دادن دکمه مخصوص میتوانید به منوی برنامهها بروید و آنچه را از سرگرمی که میخواهید در تلویزیون پیاده کنید. ریموت کنترل تلویزیون شیائومی 50P1 اما یک ویژگی شگفت انگیز دارد که آن را از خیلی از ریموتهای کنترل معمول متمایز میکند. این ریموت کنترل را میتوانید از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و این حقیقتاً خارق العاده است. این قابلیت به شما اجازه میدهد تلویزیون را از هر جهت کنترل کنید. با قابلیت کنترل 360 درجه تلویزیون دیگر نیازی نیست از روبرو تلویزیون را هدف قرار بدهید بلکه از هر جهت میتوانید آنچه را میخواهید اعمال کنید! امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش (screen mirroring) یکی از کاربردیترین قابلیتها در تلویزیون هوشمند محسوب میشود.

6 راه‌ها به سرعت شروع ترفیع تلویزیون شیائومی

xiaomi tvمزیت این عملکرد ارائه تصاویری روان و بدون بریدگی است، که امکان نمایش صحنههای سریع با کیفیت بالا و بدون لکنت و خراش را فراهم میسازد. بنابراین اگر یک گیمر حرفهای هستید و به دنبال تلویزیونی با قابلیت پشتیبانی از بازیهای گرافیک بالا هستید تلویزیون اولد L65M7 سری Z2 را پیشنهاد میدهیم. از قابلیتهای تصویری مهم در تلویزیون به شمار میروند که میتوانند با پشتیبانی از عمق رنگ بالا و افزایش سطح کنتراست تصاویری با رنگهای واقعی و جزئیات دقیق را در معرض دید کاربر قرار دهند. این تکنولوژیها موجب افزایش کنتراست در تصاویر میشوند و به روشنتر دیده شدن نقاط روشن و نمایش تیرهتر بخشهای تاریک در صحنه کمک میکنند، تا همهچیز واقعیتر و همراه با جزئیات کاملتر ارائه گردد. این مدل تلویزیون شیائومی قادر به پوشش 78 درصد رنگهای DCI-P3 میباشد، که میتواند میلیونها رنگ زنده و واقعی موجود در دنیای واقعی را به نمایش بگذارد تا تصاویر زندهتر و واقعیتر به نظر برسد.

  تسک میران نمایندگی رسمی شیائومی در ایران

نکتهای که در مورد این تلویزیون وجود دارد، این است که در دو نسخه گلوبال (هند) و اسپانیا عرضه شده و تفاوتهای ظاهری و کیفیتی دارند که ما در این معرفی، به نسخه گلوبال که برتریهای زیادی دارد پرداختهایم. اگر گیمر کنسولهای پلیاستیشن 5 یا ایکسباکس سریز هستید، یا به دنبال تماشای فیلم، سریال یا مسابقات ورزشی با نرخ نوسازی بالا هستید، احتمالا این مدل از بهترین تلویزیون شیائومی به خاطر نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مناسب شما نیست. یا پردازشگر مرکزی قدرتمند که در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیرهسازی قرار گرفته، میتوانند تضمینکننده ارائه کیفیتی راضیکننده باشند و ارزش خرید این تلویزیون را نسبت به قیمتی که دارد، افزایش دهند. خرید یک تلویزیون QLED، آن هم ۵۵ اینچ مدل سال ۲۰۲۲ فقط با ۲۰ میلیون تومان؟ این کاری است که از دست شیائومی برمیآید! تلویزیون قدرتمند و مقرونبهصرفه شیائومی Mi QLED Q1E، یکی از بهترین تلویزیونهایی است که میتوان در بازار پیدا کرد.

  1. قیمت گذاری نامناسب و بالا
  2. طراحی و ساخت تلویزیون شیائومی 65 اینچی 4X
  3. توان صوتی: 24 وات
  4. ووفر باریک 2.25 اینچی
  5. استفاده از سیستم عامل Android
  6. پایه دیواری ثابت تلویزیون TV wall mount ۲۸۰٬۰۰۰ تومان
  7. مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سامسونگ
  8. سوالات متداول

شیائومی برندی نوپا در عرصه لوازم خانگی می باشد که با ظهور آن در بازار رقابت با قیمتی بسیار مناسب هیاهو و جار و جنجال به راه انداخته است. کاربران بسیاری خرید تلویزیون شیائومی را صرفاً جهت قیمت به صرفه آن انجام می دهند. شیائومی در کشور چین تأسیس شده و با تولید گوشیهای هوشمند با کیفیت به شهرت رسیده است. اکثریت مردم برند شیائومی را با گوشیهای هوشمند اندرویدی آن میشناسند و رضایت بالایی بین کاربران خود از این طریق به دست آورده است. اما برند شیائومی در زمینه تولید لوازم خانگی نیز فعالیت داشته و در طی سالهای اخیر در تولید تلویزیونهای مختلف نیز خوب درخشیده است. وعده و عیدهای شیائومی همه به ثمر نشسته و محصولاتی را طراحی کرده که با قیمتی مناسب ارائه داده خواهند شد. محور اصلی تلویزیون های شیائومی همین قیمت مناسب با کیفیت خوب بوده است. گردن کلفتان چینی نمایشگرهای فوق العاده ای را هم در برخی از مدل ها تعبیه کرده اند تا با صحنه هایی مهیج مواجه شوید.

  مقایسه Note 12 Pro با A53 (میان‌رده محبوب سامسونگ یا شیائومی)+ویدئو

xiaomi tvبه صورت خلاصه، هنگامیکه به آن نگاه می کنید، حس یک تلویزیون گران قیمت لوکس کاملاً منتقل می شود. در مورد قاب پشت تلویزیون شیائومی 4s اوضاع کمی متفاوت است. انتظار پلاستیک های طرح دار با طراحی مناسب برای مخفی کردن کابل ها را نباید داشته باشید. البته می توان پلاستیک استفاده شده در آن را مرغوب دانست و خیالتان راحت باشد که حس بدی را به شما منتقل نمی کند. اگر می خواهید از ابعاد تلویزیون آگاه شوید، باید بدانید که ارتفاع این تلویزیون 71 سانتیمتر و طول آن 123 سانتیمتر است. البته باید 5.5 سانتیمتر بابت پایه ها در ذهنتان مد نظر داشته باشید. 93% از پنل جلویی تلویزیون بوده و بقیه قاب و حاشیه است. وقتی در تلویزیون هوشمند شیائومی نگاه می کنید، نهایت کیفیت جلوه نمایی می کند. پنل این تلویزیون IPS-LCD بوده و با توجه به نوع لامپ پس زمینه ی آن به LED معروف است. این پنل می تواند تصاویری با کیفیت و عمق رنگ بالا را نمایش دهد.

تلویزیون 50P1 از برترین تلویزیونهای عرضه شده توسط برند شیائومی است؛ شیائومی یکی از برندهای نوپا در عرصه تکنولوژی است که در مدت زمان کوتاهی به محبوبیتی بینظیر دست پیدا کرده است. این برند با بهکارگیری برترین تکنولوژیهای روز دنیا و البته قیمت مناسبی که در محصولات خود اعمال کرده توانسته به یکی از بهترین برندها با میزان فروش بالا در سطح جهان تبدیل شود. شیائومی در سال 2021 از جدیدترین محصولات خود شامل تلویزیونهایی فوق العاده رونمایی کرد. تلویزیون 50P1 یکی از مدلهای سری 2021 شیائومی میباشد که حسابی سروصدا به پا کرده و محبوبیت بینظیری را در میان کاربران از آن خود ساخته است. این تلویزیون در طراحی بسیار شیکی عرضه شده و با اندازهی 50 اینچی که دارد یک تلویزیون با سایز مناسب محسوب میشود. برای نمایش تصاویر در وضوحی بالا از کیفیت تصویر 4K در تلویزیون شیائومی پشتیبانی شده و پردازشگر تصویر قدرتمند MediaTek 9611 به بهترین نحو میتواند محتوای 4K را به نمایش بگذارد.

هرگز مصائب از تلویزیون شیائومی دوباره

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید