مقایسه شیائومی می‌بند ۷ یا هواوی بند ۷

فرارو- مچ بند‌های هوشمند به عنوان نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از ساعت‌های هوشمند، در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در ایران نیز این نوع گجت‌ها محبوبیت زیادی دارند و طیف وسیعی از کاربران از جمله قشر جوان از آن‌ها استفاده می‌کنند. در حال حاضر (تیرماه ۱۴۰۱) مچ بند هوشمند Xiaomi Mi Band 7 یکی از جدیدترین و آخرین نمونه چینی این نوع گجت در بازار ایران است، اما شرکت هواوی قصد دارد تا در آینده نزدیک رقیب اصلی این مچ بند هوشمند یعنی Huawei Band 7 را که به تازگی معرفی شده است، روانه بازار ایران کند.

در ویدئوی زیر ما قصد داریم تا مقایسه‌ای جامع و کامل بین دو مچ بند هوشمند Huawei Band 7 و Xiaomi Mi Band 7 انجام دهیم تا کاربران ایرانی علاقمند به مچ بند‌های هوشمند بتوانند با آگاهی بیشتری دست به انتخاب میان این محصول بزنند.

در ویدئوی زیر مقایسه اختصاصی فرارو میان دو مچ بند هوشمند Xiaomi Mi Band 7 و Huawei Band 7 را مشاهده کنید؛

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

صرافی ارز دیجیتال

تبلیغات در خبربان

منبع: فرارو

کلیدواژه: هواوی بند 7
شیائومی می بند 7
مچ بند هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

لینک‌های ویژه:

خبر بعدی:

(عکس)رامین رضاییان به سپاهان پیوست

فرارو؛ سپاهان در ادامه حرکت آرام اما پرقدرتش در فصل نقل و انتقالات رامین رضاییان را هم به اصفهان آورد.

  مقایسه Xiaomi 11T Pro با ۱۲T (دو میان‌رده همه‌فن‌حریف و هم‌قیمت شیائومی)

به گزارش فرارو، رضاییان که در پایان فصل با دلخوری از پرسپولیس جدا شده بود به دنبال تیمی در ایران یا لیگ‌های حاشیه خلیج فارس بود. همچنین در روزهای اخیر اخباری از احتمال حضور او در لیگ قطذ هم شنیده می‌شد. با این دقایقی پیش و در عصر روز جمعه خبر رسید که او در فصل بعد شاگرد ژوزه مواریس در اصفهان خواهد بود.

این انتقال با نظر و درخواست ژوزه مورایس صورت گرفت. رامین رضاییان جایگزین دانیال اسماعیلی فر خواهد شد که در لیگ پیش رو به پرسپولیس رفت.

توافق رضاییان و باشگاه سپاهان پس از یک دوره مذاکرات فشرده صورت گرفت و مدت آن ۲ ساله است.