چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم

xiaomi tvبرای خرید محصولات هوشمند این روزها نیاز به پداخت هزینه های بالا می باشد و خریداران دنبال برندهایی هستند که در عین حفظ کیفیت در سطح بالا، قیمت را در د ایده آل و اقتصادی ارائه دهند. برند شیائومی هم در این بین توانسته به خوبی نیاز مشتریان را درک کند و قیمتی اقتصادی روی محصولات خود به ویژه تلویزیون های هوشمند این برند بگذارد. بنابراین برای خرید تلویزیون شیائومی نیازی نیست با جیب های پر پول راهی بازار شوید و خود را مشمول پرداخت هزینه های گزاف کنید. بلکه می توانید با قیمتی اقتصادی به مجموعه ای از قابلیت های هوشمند دسترسی داشته باشید. برای اطلاع از قیمت تلویزیون شیائومی در بانه یاب می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید. خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره از بانه با قیمت مناسب را در فروشگاه بانه یاب از دست ندهید. انواع تلویزیون شیائومی را می توان در ابعاد 32 تا 75 اینچ، رزولوشن های HD، Full HD و 4K همراه با قابلیت های گوناگون در بازار پیدا کرد.

  • امکان نصب انواع برنامهها و بازیهای مختلف
  • Mali 470 MP3
  • حافظه داخلی: 16 گیگ
  • دسترسی به برنامه های Netflix، Amazon Prime Video، Spotify و
  • تلویزیون براساسبرند

xiaomi tvپورت HDMl و USB و LAN از دیگر ویژگی های گنجانده شده در این تلویزیون شیائومی 65P1 می باشد. همه امکاناتی را که از خرید یک تلویزیون مناسب انتظار دارید به شما می دهد، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول جذاب و لاکچری در سایت بانه بازار با ما همراه شوید. از مهمترین شاخص ها در خرید تلویزیون بعد از قیمت و طراحی کیفیت تصویر می باشد. FRC) داشته و توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد تا با تماشای رنگ های شفاف و فرا طبیعی لذت و هیجان بیشتری را تجربه کنید. از دیگر ویژگی های ناب این تلویزیون می توان گفت مجهز به رفرش ریت 60 هرتز میباشد؛ این میزان رفرش ریت تصویر باعث می شود که کاربران عزیز تصاویر با سرعت بالا و کیفت فوق العاده تماشا کنند. یکی از مهمترین معیارهایی که یک تلویزیون را بینظیر جلوه میدهد، سیستم صوتی تلویزیون است. هنگام خرید تلویزیون اگر به دنبال تلویزیون بهتر و با کیفیت تر برای برنامه های روزمره و تماشای فیلم به صورت حرفه ای هستید پیشنهاد می کنیم به سراغ تلویزیون شیائومی 65P1 بروید که کیفیت تصویر بهتری دارد. آیا تلویزیون شیائومی 65P1 ارزش خرید دارد؟ تلویزیون شیائومی 65P1 اینچ یکی از برند های معتبر لوازم خانگی به حساب می آید. جزو محبوب ترین و با کیفیت ترین تلویزیون های 4K UHD شیائومی می باشد، رزولوشن تصویر 2160×3840 پیکسل را دارد که باعث می شود تصاویر واضح و شفاف نمایش داده شود و عالی ترین خروجی را تحویل شما میدهد. قابلیت افزودن اکانت گوگل و اکانت شیائومی و نصب برنامههای مختلف هم از دیگر ویژگیهای این تلویزیون هوشمند است.

  1. سیستم صوتی 2 کاناله
  2. کنتراست و وضوح رنگی 100 درصدی میخواهید
  3. بدنه کاملا فلزی
  4. مانیتور شیائومی سایز 27 اینچ مدل XMMNT27QH
  5. استفاده از پردازنده های کم مصرف و بسیار قدرتمند
  6. ایراد در برد دستگاه گیرنده
  7. تصاویر کدر در تلویزیون های میان رده

  نمایشگر سری شیائومی ۱۲ امتیاز A پلاس را از دیسپلی‌میت دریافت کرد

نسخه ی جدید تلویزیون شیائومی Mi TV 4S که توسط گارانتی داتیس برتر عرضه می گردد نسبت به تلویزیون های قدیمی دارای یک تغییر داخلی اما بزرگ است. پردازنده ی تلویزیون ها از ARM Cortex-A53 به آرم Cortex-A55 تغییر کرده است. با این آپگرید تلویزیون روان تر کار می کند و کیفیت پخش تصاویر 4K بهبود قابل توجهی پیدا کرده است. این آپگرید برای سایز های 43، 55 و 65 اینچی از تلویزیون می تی وی 4S اعمال شده است. برای آشنایی بیشتر با تلویزیون شیائومی و همچنین اطلاع از شیوه ی نگهداری تلویزیون شیائومی می توانید به مقاله ی “دفترچه راهنمای فارسی تلویزیون شیائومی Mi TV 4S” مراجعه نمایید. نسخه ی جدید سال 2021 Mi TV 4S تلویزیون 55 اینچی شیائومی به بازار آمد. 1- الگوریت های پردازشگر تصویر یبشتر شده و تصویر از نظر رنگی غنی تر شده است و شفافیت بهتری دارد. 2- مشکل قطع اینترنت در هنگام وصل بودن وای فای تا حدود زیادی بر طرف شده است.

روش آزمایش شده و درست برای تلویزیون شیائومی در جزئیات گام به گام

یکی از پیامهایی که بسیاری از کاربران تلویزیون شیائومی پس از مدتی استفاده با آن روبرو میشوند، پیامِ “Update Required” است؛ که نشان میدهد تلویزیون شما به آپدیت و بروز رسانی نیاز دارد. اگر قصد آپدیت تلویزیون خود را دارید و با دیدنِ این پیام دلهره به جانتان افتاده، بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و در ادامه همراه ما باشید. چگونه میتوان تلویزیون شیائومی را آپدیت کرد؟ گام اول: تلویزیون شیائومی خود را روشن کرده و وارد بخش تنظیمات شوید. گام دوم: در بخش تنظیمات، بر روی عبارت «درباره» کلیک کنید و وارد این بخش شوید. گام سوم: حالا وارد رابطِ کاربریِ سیستم خود شوید. گام چهارم: در صورتیکه بر روی نسخهی تلویزیونی می یو آی کلیک کنید، تلویزیون به طور خودکار ورژنِ خود را بررسی کرده و تشخیص میدهد. گام پنجم: اگر نسخهی جدیدی عرضه شده بود، بر روی «آپدیت سریع» کلیک کنید. گام ششم: وقتی آپدیت به اتمام رسید، وارد رابط کاربری اصلی شوید. آپدیت تلویزیون شما با موفقیت به اتمام رسیده است. آپدیت تلویزیون شیائومیِ من با مشکل مواجه شده است؛ چه کنم؟ ابتدا یک بار تلویزیون را از برق بکشید و مجددا وصل کنید. پس از ریاستارتِ تلویزیون، مجددا برای دانلود نسخهی جدید تلویزیون خود اقدام کنید. وارد تنظیمات فضای کاربری خود شوید و پیکربندیِ اتوماتیک را ببندید. سپس Submit را انتخاب کرده و مجددا تلویزیون خود را خاموش کنید تا خود را بروزرسانی کند. اینترنت خود را چک کنید. در صورت اطمینان از وجود اتصال به شبکه، اگر دیدید تلویزیون هنوز هم نمیتواند خود را آپدیت کند؛ ممکن است نیاز به تنظیم مجددِ تلویزیون وجود داشته باشد.

  کاتالوگ تلویزیون شیائومی ، دفترچه راهنمای فارسی

ضعیف ترین Hyperlink شما: از آن برای قیمت تلویزیون شیائومی استفاده کنید

از این محصول نمونهای منحصربهفرد ساخته که مانند یک ابَر کالای الکتریکی پرقدرت عرصه را بر رقیبان قدرش تنگ میکند. اگر می خواهید درباره این برند اطلاعات بیشتری بدست آورید با فروشگاه بانه همراه باشید. برای آنکه بتوان برآورد دقیقی از قیمت تلویزیون شیائومی در دست داشت، باید کمی در ویژگیهای نهفته آن بررسی نمود و باکم یا اضافه نمودن برخی از این آپشنها به قیمتی ایدئال و باب نظر خود دستیافت. در حال حاضر خرید تلویزیون شیائومی 4k از نوع 65 اینچ آن به علت کیفیت عالی رواج بیشتری دارد، زیرا تمامی معیارهای یک نمونه مدرن را دارا میباشد. قابلیت پخش برنامههای YOU TUBE و NET FLIX و دستیار صوتی Google Assistant و پشتیبانی از فروشگاه Google Play store آن را به نمونهای عالی در میان محصولات شیائومی تبدیل نموده است. همچنین انواع تلویزیون شیائومی باکیفیت 4K فناوری Ultra-Resolution را به خدمت گرفتهاند، ازاینجهت وضوح فوقالعادهای را به نمایش میگذارند که یکی از بزرگترین امکانات روز جهان به شمار میرود.

در نسخه گلوبال تلویزیون شیائومی سیم برق دارای یک پلاگ برق است، بنابراین نیازی به آداپتور نمی باشد و کاملا آماده استفاده می باشد. در ادامه، وزن تلویزیون شیائومی بسیار سبک است و اگر اندازه بزرگی نداشت به راحتی با یک دست می توانستید حملش کنید. تلویزیون شیائومی با سیستم 300 میلی متری VESA سازگار است، بنابراین می توانید آن را با براکت به دیوار نصب کنید و همینطور می توانید از براکت درون خود جعبه محصول استفاده کنید. این محصول در سایز های مختلفی می باشد که قیمت تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4S در فروشگاه می مالز توصیه می شود نسبت به اندازه ای که دارد بسیار ارزان می باشد. می باشد و با وجود این همه قابلیت دیگر جای هیچ گونه نگرانی از لحاض اتصال نمی باشد. یکی از مزیت های استفاده از ریموت کنترل بلوتوثی این است که لازم نیز زاویه کنترل از تلویزیون شیائومی را تنظیم کند و حتی تا فاصله 10 متری آن طرف دیوار می توانید از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتا حد امکان از روشن کردن تلویزیون شیائومی در ساعت اوج مصرف برق خودداری کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان برای تمیز کردن تلویزیون شیائومی از مواد شوینده یا شیمیایی استفاده نکنید و فقط با دستمال مخصوص این کار را انجام دهید. اجازه ندهید تلویزیون برای مدت طولانی کثیف بماند و حتماً به صورت روزانه تلویزیون را با دستمال مخصوص تمیز کنید. یک دستمال نرم و مناسب برای تمیز کردن تلویزیون انتخاب کنید و این دستمال را فقط برای تمیز کردن تلویزیون اختصاص دهید. برای اینکه بتوانید در هنگام بروز خرابی متوجه شوید که کدام قسمت از تلویزیون شما خراب شده است، باید قسمت های مختلف تلویزیون شیائومی را بشناسید. قسمتهای مختلف تلویزیون شیائومی در این قسمت به صورت کلی مورد بررسی قرار گرفت که با شناسایی آنها می توانید راحت تر و بهتر از تلویزیون خود استفاده کنید. وسیله ای که می تواند به شما کمک کند که تنظیمات مورد نظر خود را بر تلویزیون اعمال کنید، ریموت کنترل است.

  قیمت شیائومی 12 لایت در آستانه رونمایی گوشی فاش شد

تلویزیونها یکی از مهمترین لوازم موجود در هر خانه هستند. امروزه این جعبه جادویی علاوه بر منازل در دیگر اماکن نیز دیده میشود. شیائومی یکی از کمپانیهایی بوده که در سالهای اخیر توانسته محصولاتی باکیفیت نظیر تلویزیونهای پیشرفته را تولید و به بازار جهانی عرضه کند. اگر قصد خرید تلویزیونهای شیائومی را دارید، باید پیش از خرید، اطلاعاتی را در مورد این صنعت پرطرفدار کسب نمایید. در ادامه با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی همراه باشید. مزیت های خرید تلویزیون شیائومی چیست؟ چرا خرید تلویزیون هوشمند برای جامعه امروزی نیاز است؟ یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید تلویزیون شیائومی باید به آن دقت کنید، توجه به ابعاد صفحه تلویزیون خواهد بود. در هنگام خرید تلویزیون اولین معیاری که هر شخصی آن را بسیار مهم میداند، سایز تلویزیون است. در هنگام خرید این محصول توجه داشته باشید که چند نفر از افراد منزل به تماشا تلویزیون میپردازند و تلویزیون در چه متراژی قرار دارد.

تلویزیون شیائومی مدل MI TV L32M5-5ASP، یکی دیگر از گزینههای مقرون به صرفه در خرید تلویزیون شیائومی است. این تلویزیون از یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی با کیفیت HD و رزولوشن 768 در 1366 پیکسل بهره میبرد. این تلویزیون از قابلیت HDR استفاده میکند و همچنین زاویه دید مناسب 178 درجهای را ارائه میدهد. نوردهی پسزمینه در تلویزیون شیائومی L32M5-5ASP از نوع Direct LED است. از ایرادات این صفحه نمایش نیز عدم پشتیبانی از فضای رنگی زیاد و همچنین عدم ارتقای رزولوشن تصویر هستند. برای سیستم صدا در این تلویزیون، از سیستم 2 کاناله با 2 بلندگوی 5 واتی استفاده شده که مجموع توان آن 10 وات است. این سیستم صوتی از استانداردهای صوتی Dolby Audio و DTS-HD پشتیبانی میکند. رابط کاربری هوشمند اندروید 9 در این تلویزیون با قابلیت پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری و همچنین پشتیبانی از دستیار گوگل، از دیگر ویژگیهای تلویزیون شیائومی MI TV L32M5-5ASP تلویزیون هوشمند شیائومی قیمت است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab.com لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید