2023 است Yr تلویزیون شیائومی

xiaomi tvزاویه دید عمودی و افقی 178 درجه برای این مدل طراحی شده است تا تجربه تماشای فراگیرتر و لذتبخشتری را ارائه دهد. جنس بدنه تلویزیون از پلاستیک پلی کربنات با کیفیت بالا ساخته شده است. علیرغم اندازه بزرگش، کاملاً محکم است و بدون ترس از افتادن پس از فشار جزئی، محکم روی میز می ایستد. وزن این تلویزیون 7.4 کیلوگرم است و پایه های پلاستیکی محکم که توسط دو پیج به تلویزیون متصل می شوند، برای ایستادن تلویزیون روی میز در نظر گرفته شده است. همچنین شما می توانید به راحتی دستگاه را به دیوار متصل کنید. در قسمت پشت تلویزیون سه پورت HDMI که یکی از آنها EARC است برای بهبود کیفیت صدا قرار گرفته است. همچنین دارای 2 عدد پورت USB 2.0، پورت کمکی، درگاه اترنت، satelite in، جک 3.5 میلی متری، ورودی آنتن و ورودی AV است. برای اتصال دستگاه های مختلف به تلویزیون می توانید با بلوتوث 5.0 و WiFi ac دو بانده با فرکانس های 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز بهره مند شوید.

  • استفاده به عنوان مانیتور برای گیم
  • نام شما *
  • سیستم عامل اندروید 9
  • پشتیبانی محدود از اپهای اندروید
  • تنوع محصولات اندک
  • دارای حالت های صدا Standard, Movie, News, Game, Custom
  • خروجی هدفون
  • فرمت نامناسب فلش

xiaomi tvمحصولات متنوعی که پاور بانک، شارژر بیسیم، بلندگوهای بلوتوث و محصولات این چنینی را شامل میشوند و در هر فروشگاهی میتوان آنها را پیدا کرد. در عکس بالا، جدیدترین وسیله جانبی را میبینید که شارژر بیسیم هوشمند این شرکت است. این محصول که Xiaomi Mi 20W Smart Tracking Wireless Charging Pad نام دارد، در حقیقت یک سطح نسبتا بزرگ است و در زیر آن، تنها یک سیم پیچ شارژ بیسیم وجود دارد. بگذارید همین ابتدا بگوییم که خانواده گوشیهای شیائومی واقعا اسامی گیجکنندهای دارند! گوشیهای هر نسل از هر سری معمولا با یک عدد مشخص میشوند و سپس چند نسخه از همان گوشیها عرضه میشوند که با توجه به ویژگیهایی که کم و زیاد دارند، قیمتهای متفاوتی هم دارند. این شرکت همچنین طراحی و مشخصات گوشیهایش را با توجه به بازاری که در آن قرار است عرضه شوند را تغییر میدهد و حتی گاهی اسم یک گوشی در دو کشور متفاوت است. به خاطر همین تفاوتها است که میگوییم خانواده گوشیهای شیائومی واقعا گیج کننده هستند.

MAGIC یک نام کرهای است که شهرت زیادی در ایران ندارد.

  بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان از برندهای شیائومی،سامسونگ و… (اردیبهشت ۱۴۰۲)

کیفیت این محصولات بهقدری بالا است که به اپل چین مشهور شده است. تلویزیونهای این شرکت هم، کیفیت بسیار بالا و قیمتهای خوبی هم دارند. اما تنها نقطهضعف این برند خدمات پس از فروش ضعیف ان در ایران است. البته به دلیل کیفت بالای این محصولات توجه شرکتهای خدمات پس از فروش همچون گلدیران و مادیران را به سمت خود جلب کرده است. ازاینرو خدمات پس از فروش این برند هرروز بهتر و بهتر میشود. MAGIC یک نام کرهای است که شهرت زیادی در ایران ندارد. اما مارکی است که کمتر دستخورده و توسط خود کشور کره هم تولید میشود. تلویزیونهای کرهای امتحان خود را در بازار ایران پس دادهاند. این تلویزیون کیفیت تصویر خوبی داشته وتوسط شرکت کاسپین کارانتی شده است. این برند کاملاً ایرانی بوده و نزدیک به 15 سال قدمت دارد. این مارک برای شهروندان ایرانی کاملاً شناختهشده است. اما شاید تلویزیونهای آن همانند یخچالفریزرهای این شرکت شناختهشده نباشد. این شرکت شروع به تولید تلویزیونهای ال ای دی باکیفیت قابلقبول و قیمت مناسب کرده است.

روشنایی 300 نیتی آن کمی محدود است و بهتر است از روشنایی خیلی زیاد استفاده نکنید تا به روشنایی مطلوب آن برسید. این تلویزیون دارای زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه و نسبت تصویر 16:9 می باشد. از دیگر ویژگی های مناسب آن زاویه دید طولی و عرضی 178 درجه ای و در سطوح بسیار بالا می باشد. به علاوه این محصول دارای تیونرهای DVB-S DVB-C و DVB-T2 می باشد. اگر چه تمام ویژگی های اتصال مدل های پیشرفته جهان را ندارد ولی کاملا نیاز کاربر را مرتفع می نماید. این محصول قدرتمند دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی، 2 گیگابایت رم، پردازنده 4 هسته ای، اتصال وای فای و بلوتوث، کامپوزیت ، کامپوننت، مجهز به دو بلندگو 10 واتی میباشد و دارای ویژگی های استاندارد صدای Dolby, Viryual sound, تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ q4 DTS-HD می باشد. به علاوه، همچنین از سیستم اندروید 9.0 پای پشتیبانی می کند یک مدل هوشمند اندرویدی می باشد و پلی استور نیز به صورت پیش فرض نصب می باشد. شما می توانید بازی های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را بدون افت کیفیت با با عملکرد 4K به اجرا در بیاورید.

۲۶تیرماه لوکسترین جاروبرقی های بازار چند؟ یخچال فریزر سامسونگ چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. اتو بخار فیلیپس چند ؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین یخچال فریزر سامسونگ چند؟

  روش‌ حذف خودکار مجوز دسترسی‌ اپلیکیشن‌های بدون استفاده در اندروید

این کیفیت در وضوح رنگ و تفکیک رنگ سفید از قرمز و رنگهای جذاب دیگر باعث بالا رفتن سطح دید میگردد . کیفیت QLED در تلوزیون شیاومی مدل MI TV Q1سایز ۷۵ اینچ در نقاطی کوانتومی دنیایی از رنگ راایجاد میکند که در هر نقطه از تلوزیون کیفیت برتر نمایان میکند . صفحه نمایش QLED از مواد QUANTUM DOT استفاده میکند . کوانتوم برای وسعت رنگ و روشنایی تصاویر به کار میرود در هر نقطه از صفحه نمایش و تصاویررا به صورتی نشان میدهد که روشنتر و زنده تر و پر جنب و جوش و جذاب هستند . تلوزیون ۷۵ اینچ مدل MI TV Q1 شیاومی میتواند ۱.۷میلیون رنگ را به نمایش دراورد . پشتیبانی از ۱.۷ میلیون رنگ باعث میشود که تصاویر و فیلم را به صورتی صاف و با جزییات کامل مشاهده کنیم و قسمتهای تاریک را خالص و دقیق کند که باعث انتقال نرمتر تصویر میگردد . تصویری زنده یا تصویر پر زرق و وضوحی بالا را در این کیفیت QLED با پشتیبانیه ۱.۷ میلیون رنگ میتوان به راحتی تجربه کرد و زندگی نمود .

xiaomi tvاز آنجایی که حاشیه سود محصولات شیائومی بسیار کم است، این شرکت نمیتواند هر سال تعداد زیادی گوشی جدید روانه بازار کند. هزینههای تحقیق و توسعه، تبلیغات و خردهفروشی برای گوشیهای جدید بسیار زیاد است. در عوض سالانه تعداد کمی گوشی مهم میسازد و برای مدت زمان زیادی آنها را در بازار نگه میدارد. سپس چند مدل دیگر که تغییرات بسیار کمی نسبت به آن مدلهای مهم دارند را به بازار عرضه میکند تا به این ترتیب سبد محصولاتش را هم تازه نگه دارد. برای درک بهتر بگذارید با یک مثال بیشتر توضیح دهیم. به خاطر قیمتهای پایین شیائومی، منطقی است که این شرکت به دنبال بازارهایی باشد که کاربران هم به دنبال گوشیهای ارزان هستند. برای همین هم هست که شیائومی در بازارهایی مثل چین و هند میتواند موفق باشد. در کشور هند که شیائومی موفقترین برند به حساب میآید و بهسادگی میتواند برندهای دیگر مثل سامسونگ و اپل را شکست دهد. مدل تجاری کسب و کار شیائومی به گونهای است که به جای تمرکز مساوی روی بازارهای پریمیوم مثل اروپا و آمریکا، این شرکت ترجیح میدهد در بازارهای نوظهور حضور پررنگتری داشته باشد.

  • مجهز به 2 پورت HDMI 2.0 و 1 پورت HDMI 2.1
  • تعیین بودجه و قیمت تلویزیون شیائومی
  • پورت HDMI با قابلیت HDMI-eARC
  • حافظه ذخیره سازی: 16GB
  • فناوری Quantum Dots و تولید رنگی گسترده طبیعی
  • حافظه داخلی 8 گیگابایت
  • پردازشگر 4 هسته ای
  • قیمت به مراتب بالاتر از سایر رقبا

  Mi 10 Lite یا A42؛ ارزان‌ترین موبایل 5G در بازار ایران

شیائومی لپتاپهای خود را با برند Mi Notebook به فروش میرساند. البته باید محصول Mi Gaming Laptop که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد را استثنا در نظر بگیریم. باقی لپتاپهای سری Mi Notebook از نظر طراحی، شبیه به مکبوکهای اپل هستند اما در درون، معمولا مشخصات سختافزاری خوبی دارند و طبیعتا هم با ویندوز همراه هستند. جدیدترین لپتاپ شیائومی، Mi Notebook Pro X 15 نام دارد که روز ۹ تیر ماه امسال شاهد رونمایی رسمی از آن بودیم. در زمینه تبلتها هم باید بگوییم چند وقتی است که Xiaomi هیچ تبلت جدیدی معرفی نکرده اما هنوز آخرین تبلت این شرکت یعنی Mi Pad 4 که در سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود را میتوان در برخی کشورها پیدا کرد. اینطور که به نظر میرسد، مدل Mi Pad 5 هم در دست ساخت قرار دارد و احتمالا در فصل تابستان شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. شیائومی توانسته به واسطه دستبندهای سلامتی Mi Band حسابی در دنیا سر و صدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید