نصب و راه اندازی تلویزیون شیائومی Mi TV P1

xiaomi tvمطلب حاضر راهنمای فارسی نصب تلویزیون شیائومی Mi TV P1 می باشد. این راهنما توسط تیم فنی سایت پی بی 360 و تحت نظارت گارانتی داتیس برتر تهیه شده است و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. ابتدا باید تلویزیون شیائومی را از جعبه خارج نمایید. توصیه می شود که این کار برای تلویزیون 55 اینچی حتما توسط دو نفر انجام شود. همچنین خروج تلویزیون باید با استفاده از دستگیره هایی که روی کیسه ی حاوی تلویزیون تعبیه شده است، انجام شود. بعد از خارج کردن تلویزیون از جعبه، باید آن را به صورت افقی روی یک سطح بالاتر از سطح زمین قرار دهید. استفاده از جعبه ی تلویزیون که روی زمین به صورت افقی قرار گرفته است، می تواند گزینه ی خوبی باشد. جعبه ی تلویزیون شما باید حاوی تلویزیون، دو عدد پایه، یک دفترچه ی راهنما، یک عدد کنترل و یک عدد کابل برق باشد. در این مرحله باید پایه ها را با استفاده از پیچ گوشتی چهارسو به زیر تلویزیون متصل نمایید.

  • رم ۱ گیگابایتی
  • ارائه زاویه دید گسترده تا 178 درجه
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)
  • برروی آن کلیک کنید
  • مجهز به چراغ LED برای نمایش اعلان

xiaomi tvبه دلیل تکنولوژی LED، نگران پیکسل سوخته نیستید. پیشنهاد می شود برای دیدن فیلم های اکشن، در بخش تنظیمات تلویزیون، قابلیت کاهش نویز تصویر (Noise reduction) را خاموش کنید. پورت ها تنوع و تعداد مناسبی دارند. یکی از هیجان انگیزترین و جالب ترین قسمت های تلویزیون کنترل آن است. زیبایی کار این است که یک کپی برداری دلنشین و با کیفیت از تلویزیون اپل است. پس دیگر از آن همه دکمه های بی مصرف کنترلهای قدیمی خبری نیست و ثانیاً از طریق بلوتوث قوی و کم مصرف نسخه ی 5 به تلویزیون متصل می شود. لازم نیست کنترل را به سمت تلویزیون نشانه بگیرید و حتی از پشت دیوار نیز کار می کند. تلویزیون شیائومی 4S دارای دو بلندگوی 10 واتی است که در مجموع می شود 20 وات. در مقایسه با دیگر تلویزیون های بازار، کیفیت صدا می توان قابل قبول توصیف کرد. خصوصاً اینکه از تکنولوژی های دالبی و DTS نیز پشتیبانی می کند.

در تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4S از پردازنده پرقدرت MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz بهره برده است. هسته مرکزی یا همان پردازنده نقش بسیار مهمی در خلق تصاویر با کیفیت بالا در تلویزیون دارد، شرکت شیائومی این درحالیست که این پردازنده قادر است در کمترین زمان و با بهترین کیفیت تصاویر ورودی را پردازش کند. این مدل به یک حافظه داخلی 2 گیگابایتی و همچنین یک حافظه 8 گیگابایتی مجهز شده است که این امکان را برای کاربر مهیا می کند تا از این حافظه ها برای ذخیره و یا نصب برنامه ها استفاده کند. همانطور که می دانید داشتن پردازنده بسیار کارآمد این محصول را از سایر محصولات متمایز کرده است. تلویزیون شیائومی 4S مجهز به فناوری HDR است و قادر است محتوای HDR را با نحو احسن نمایش دهد. در سالهای اخیر از این فناوری برای بیان مقدار کیفیت موجود در تلویزیون های هوشمند استفاده شده است.

  رفع مشکلات گوشی های شیائومی و راه ‌حل‌های کاربردی و آسان برای عیب یابی گوشی شیائومی

این است بیش از حد تلویزیون شیائومی به ندرت دیده می شود، اما این است چرا این خواسته است

2) دکمه پایین آن برای فعال کردن و غیر فعال کردن دستیارهای صوتی کاربرد دارد. شما به زدن ایندکمه میتوانید از طریق صدا آنچه که در نظر دارید تا بر روی تلویزیون از طریق دکمه اجرا کنید. با این روش نه تنها کار شما راحتتر خواهد شد بلکه موجب صرفهجویی در وقتتان نیز خواهد شد. 3) دکمهایی که لوگوی شرکت شیائومی روی آن نوشته نوشته است مربوط به صفحه ابتدایی یا همان patchwall میباشد. 4)دکمهایی دیگر که مشاهده میکنید دارای حالت فلش میباشد که کاربرد آن برگشت یا همان back میباشد. 5) دیگر دکمهها مربوط به کم و زیاد کردن، تایید، و صفحه ابتدایی گوگل میباشد، که با زدن آن صفحه گوگل و سرچ کردن برایتان باز خواهد شد. اما به دلیل اینکه کنترل تلویزیون شیائومی مطابق سایز تلویزیونها در دو طرح متفاوت تلویزیون شیائومی 4k طراحی شده است. در ریموت کنترل دیگر دارای دکمههایی مربوط به وردوی اعداد، تعین ورودی ، دکمه لیست کانالها (CH List) که با زدن این دکمه لیست کانالهای تلویزیون برایتان باز خواهد شد.

چگونه نمایش تلویزیون شیائومی به موفقیت

با استفاده از این تلویزیون می توانید بهترین بازی های ویدیویی و سریال ها و فیلم های مورد علاقه خود را مثل اینکه در سینما هستید ببینید و بازی کنید. پردازنده قرار است مغز تلویزیون شما باشد و پروسس های دریافتی را به روان ترین حالت ممکن پردازش نماید.تلویزیون 4s شیائومی با داشتن پردازنده (Quad-Core (64bit عملکرد بسیار روان و مناسب ارائه می دهد. این تلویزیون با داشتن همچین پردازنده ای به دلیل سرعت در انجام دستور العمل ها و روان بودن آن در سال های اخیر از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این پردازنده قادر است محتوای تصویری بیشتری را مورد پردازش قرار داده و با ایجاد تنوع رنگی بالا کیفیت بالاتری از تصویر را نیز به نمایش بگذارد. به کمک سرعت عمل این پردازنده تعویض کانال ها، فلش ها، پخش موسیقی بدون کوچک ترین اختلالی برای شما ارائه خواهد شد. این تلویزیون شیائومی کنترل تلویزیون را برای شما بسیار آسان و لذت بخش کرده است.

  • حافظه RAM: 2GB DDR4
  • برخورداری از پورت eARC
  • طراحی و ساخت تلویزیون شیائومی 65 اینچی 4X
  • The CI + slot
  • توضیحات تکمیلی
  • استفاده از سیستم عامل Android

  نه تعاریف جدید درباره قیمت تلویزیون شیائومی نمی‌کنید اغلب نیاز برای شنیدن

xiaomi tvموتور پردازشگر تا سال ها می تواند برای شما کار کند و در صورتی که نکات لازم را رعایت نکنید، موتور پردازشگر دچار اختلال می شود. تلویزیون را روشن کنید. کنسول بازی را با استفاده از کابل HDMI به پورت HDMI متصل کرده و کنسول را روشن کنید. به قسمت PatchWall رفته و آن را روی کنسول مورد نظر قرار دهید. وارد بخش تنظیمات تلویزیون شیائومی شوید. گزینه ساعت و تاریخ (Timer and Clock) را انتخاب کنید. در بخش ساعت نسبت به ساعت حال حاضر، اعداد را وارد کنید. در بخش تاریخ، تاریخ حال حاضر را ثبت کنید. وارد صفحه اصلی یا HOME شوید. برنامه بازار یا اپ استور را پیدا کنید. برروی آن کلیک کنید. در قسمت جست و جوی، نام برنامه مورد نظر را وارد کنید. برروی برنامه دکمه OK را بزنید. برروی نصب برنامه کلیک کنید. برنامه AZ Screen Recorder را در تلویزیون اندروید خود نصب کنید.

راهنمای مرد تنبل برای تلویزیون شیائومی

16 گیگ حافظه داخلی تلویزیون شیائومی 55P1 به شما اجازه میدهد برنامه های مورد عالقه خود را دانلود و روی تلویزیون نصب کنید. شیائومی در کنار این پردازشگر از پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 برای انجام پردازش گرافیکی نیز استفاده نموده است. به لطف این دو پردازشگر عملکرد کلی این تلویزیون خوب است و امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون هوشمند شیائومی P1 سایز 55 اینچ از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant پشتیبانی می کند. به این ترتیب شما می توانید دستورات صوتی یا جستجوی صوتی را از طریق آن انجام دهید. ریموت کنترل این تلویزیون دارای دکمه مخصوص اجرای Google Assistant است و شما با فشردن آن می توانید دستورات صوتی مختلف را اجرا کنید. شما می توانید کانال ها را عوض کنید یا برنامه خاصی را اجرا کنید. همچنین می توانید به جستجوی محتوای مورد علاقه خود بپردازید یا سوالات مختلف خود را از دستیار صوتی گوگل بپرسید. شما میتوانید در فاصله حداکثر 3 متر صحبت کنید و لوازم خانگی هوشمند خود را نیز کنترل نمایید.

6 تلویزیون شیائومی غیر سنتی استراتژی‌ها که ممکن است باشد مثل نیست هر You’ve got Ever Seen. خوب وجود دارد.

برای این منظور برنامه MI Remote را از طریق App Store دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب می کنید. با گوشی می توان تمام کار هایی که با ریموت انجام می شود را انجام داد. راه اندازی تلویزیون شیائومی به چه صورت است؟ شما الان ریموت را ست کرده اید. در زمانی که تلویزیون روشن می شود از شما می خواهد که زبان را انتخاب کنید. برای این منظور شما زبان انگلیسی نوع United States را انتخاب می کنید. مرحله بعدی در رابطه با اتصال تلویزیون به شبکه وای فای است. اگر شبکه وای فای را دارید و دسترسی به اینترنت مقدور است نام شبکه را در لیست پیدا می کنید و اگر شبکه وای فای را ندارید این قسمت را نیز می توانید Skip بزنید. در صفحه بعدی Term Of Service را مشاهده می کنید و باید آن را Accept بزنید. صفحه بعدی مربوط به توسعه و یا ارتقای اندروید است.

  پرفروش ترین گوشی شیائومی در ایران و جهان+لیست مدل‌ها با ذکر ویژگی‌های تأثیر‌گذار

تو، من و تلویزیون شیائومی: حقیقت

به صورت خلاصه، هنگامیکه به آن نگاه می کنید، حس یک تلویزیون گران قیمت لوکس کاملاً منتقل می شود. در مورد قاب پشت تلویزیون شیائومی ۴s اوضاع کمی متفاوت است. انتظار پلاستیک های طرح دار با طراحی مناسب برای مخفی کردن کابل ها را نباید داشته باشید. البته می توان پلاستیک استفاده شده در آن را مرغوب دانست و خیالتان راحت باشد که حس بدی را به شما منتقل نمی کند. اگر می خواهید از ابعاد تلویزیون آگاه شوید، باید بدانید که ارتفاع این تلویزیون ۷۱ سانتیمتر و طول آن ۱۲۳ سانتیمتر است. البته باید ۵٫۵ سانتیمتر بابت پایه ها در ذهنتان مد نظر داشته باشید. ۹۳% از پنل جلویی تلویزیون بوده و بقیه قاب و حاشیه است. وقتی در تلویزیون هوشمند شیائومی، نهایت کیفیت جلوه نمایی می کند. پنل این تلویزیون IPS-LCD بوده و با توجه به نوع لامپ پس زمینه ی آن به LED معروف است، تصاویری با کیفیت و عمق رنگ بالا را نمایش می دهد. مطابق با بررسی های انجام شده در آزمایشگاه سایت زومیت، پنل می تواند تا ۴۰۰ نیتس روشنایی را نیز ایجاد کند.

چهار هسته 64 بیتی در این پردازشگرها تعبیه شده که سبب کیفیت و شفافیت آنها گردید. علاوه بر پردازنده Cortex A57 وجود پردازنده گرافیکی Mali نیز به بهبود شفافیت تصویر این تلویزیونها کمک مینماید. بنابراین وجود این دو نوع پردازنده در کنار هم باعث میشود تا ما با یک زاویه دید خوب و کیفیت مناسب روبهرو باشیم. وضوح تصویر و نشان دادن تک تک جزئیات تصاویر قطعاً تماشای تلویزیون را برای هر شخصی لذتبخش میکند. یکی از بخش های جذاب بررسی تلویزیون شیائومی اشاره به سیستم عامل هوشمند آن است. کمپانی شیائومی از سیستمهای عامل بسیار پیشرفته به منظور تعامل بیشتر و آسانتر با کاربران و مخاطبان خود بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید در حال حاضر محبوبترین نوع سیستم عامل در دنیای ارتباطات به شمار میروند. سیستم عامل تعبیه شده در تلویزیونهای شیائومی یک رابط بسیار عالی، ساده و در عین حال حرفهای میان تلویزیون و کاربر محسوب میشود. همچنین این نمایشگرها از تعداد زیاد و متنوع سرگرمیها و دیگر برنامهها برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید