شیائومی می بند 7 احتمالا به نمایشگر بزرگ‌تر، جی‌پی‌اس داخلی و موارد دیگر مجهز خواهد بود

می‌‌بندهای شیائومی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و محبوب‌ترین ردیاب‌های تناسب اندام بازار محسوب می‌شوند. این شرکت درحال‌حاضر می اسمارت بند ۶ را عرضه می‌کند که تقریباً یک‌سال از زمان معرفی آن گذشته است. بااین‌حال، نسل بعدی ردیاب سلامت این برند احتمالاً در آینده‌ای نزدیک از راه خواهد رسید؛ زیرا به‌تازگی اخباری درمورد آن منتشر شده است.

به گزارش گیزموچاینا، وب‌سایت XDA اولین ویژگی‌های ردیاب تناسب اندام بعدی شیائومی، یعنی می‌بند ۷ را ازطریق کد موجود در اپلیکیشن مخصوص مچ‌بندهای سلامت این شرکت کشف کرده است. این کدها نشان می‌دهد که می اسمارت بند ۷ با نام رمز L66 و شماره‌ مدل M2129B1 و M2130B1 عرضه خواهد شد. این محصول از نمایشگری با وضوح ۱۹۲ در ۴۹۰ پیکسل بهره خواهد برد و از قابلیت صفحه‌ همیشه روشن نیز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این مچ‌بند، می‌توان به حالت‌های تمرینی مثل ایروبیک و زومبا اشاره کرد. این وب‌سایت همچنین نشان داده است می بند ۷ از موقعیت‌یاب داخلی نیز بهره خواهد برد اما استفاده از این ویژگی در این محصول همچنان به‌طور صددرصد تأیید نمی‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

بررسی کدهای اپلیکیشن شیائومی همچنین نشان می‌دهد می‌بند ۷ از قابلیت هشدار هوشمند نیز بهره می‌برند که کاربر را ۳۰ دقیقه قبل از زمان تعریف شده از خواب بیدار خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های مورد انتظار برای این محصول، حالت ذخیره‌ی انرژی برای بهبود عمرباتری است.

درحال‌حاضر شیائومی هیچ خبری درمورد نسل بعدی می بند منتشر نکرده است. بااین‌حال، با توجه به اینکه این شرکت می‌بند ۶ را اواخر مارس سال گذشته معرفی کرد، مطمئناً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درمورد می‌بند بعدی دردسترس قرار خواهد گرفت.

  خانواده شیائومی 12 جهانی می‌شود