تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی Mi TV 4

xiaomi tvتلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی Mi TV 4 جدیدترین تلویزیون شیائومی در سال ۲۰۱۷ است. این تلویزیون از سری Mi TV 4 بوده که نسل چهارم سری تلویزیونهای شیائومی به حساب می آید. ضخامت Mi TV 4 شیائومی تنها ۴.۹ میلیمتر بوده و طراحی آن از نوع Borderless میباشد. کیفیت تصویر این تلویزیون ۴K بوده و دارای تکنولوژی HDR می باشد. کیفیت صدای بی نظیر این تلویزیون DOLBY و DTS-HD بوده که بسیار زنده و واقعی است. 8GB کاملا مناسب و قدرتمند است. سری Mi tv 4 در سه سایز ارائه شده است. پس از سری اصلی شیائومی Mi TV 4 نسخه A و C این مدل نیز عرضه شده است. ورژن Mi TV 4A امکانات کمتری نسبت به Mi TV دارد. ورژن Mi TV 4c یا همان نسخه اقتصادی هم امکانات کمتر و قیمت پایینتری دارد. تلویزیون 55 اینچی شیائومی Mi TV 4 بسیار باریک بوده و ضخامت آن تنها 4.9 میلیمتر است. علاوه بر این طراحی تلویزیون شیائومی Mi TV 4 با قاب بسیار کوچک و نازک بوده که از روبرو قابل مشاهده نمیباشد.به این نوع طراحی اصطلاحا Borderless گویند.

  • به Google Assistant اجازه دهید برنامه های شما را جستجو کند
  • پورت HDMI با قابلیت HDMI-CEC
  • دارای 2 بلندگوی 10 واتی
  • در بخش تاریخ، تاریخ حال حاضر را ثبت کنید
  • تلویزیون براساسبرند
  • جای نامناسب پورتها

xiaomi tvعلاوه بر نصب به صورت دیواری میتوانید از پایه ها استفاده کنید. شیائومی در سری جدید تلویزیون هایش یعنی سری P1 مانند سونی از پنل های PVA استفاده کرده است. استفاده از این پنل باعث شده تا تصاویر کنتراست بالاتر و بهتری داشته باشند و رنگ مشکی با عمق بیشتری دیده شوند. رزولوشن این تلویزیون UHD و یا همان 4K میباشد و مانند همیشه دارای نسبت تصویر 16:9 میباشد. P1 مانند رقیبان همرده خود از نرخ نوسازی 60 هرتزی پشتیبانی میکنند که کاملا عدد مناسبی برای تلوزیون های میان رده محسوب میشود. البته این بار شیائومی تصمیم گرفته تا از تکنولوژی MEMC در تلویزیون 43 اینچی خود برای افزایش نرخ نوسازی نرم افزاری استفاده کند تا تصاویر با پیوستگی بیشتری اجرا شوند. این اتفاق در تلویزیون های 43 اینچی 4S اتفاق نیفتاده بود. Mi TV P1 در سایز 43 اینچی خود از طیف های رنگی نسبتا خوبی پشتیبانی میکند و توانسته پوشش رنگ NTSC 72% و DCI-P3 78% را تامین کند. البته این پوشش رنگ نسبت به نسخه ی 55 اینچی P1 که 88% NTSC را پوشش می دهد کمی کاهش پیدا کرده است ولی نسبت به نسخه ی 4S که حدودا 64% بوده است، بهبود قابل توجهی پیدا کرده است. در کنار اینها کاربران میتوانند تا حداکثر زاویه 178 درجه ای به خوبی محتوا نمایشگر را مشاهده کنند.استفاده از تکنولوژی های فوق العاده HDR10 و HLG و DC Dimming و Dolby Vision نیز به افزایش کیفیت تصاویر منجر شده است.

  خرید ارزان ترین کابل شارژ لایتنینگ

اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه. اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه. اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید .

تلویزیون شیائومی

البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین ظرفشویی را بخوانید. خواه به دنبال یک تلویزیون متوسط یا تلویزیون با کارایی بالا باشید ، بزرگترین عامل در تصمیم شما احتمالاً اندازه صفحه نمایش خواهد بود. در نظر بگیرید که به طور معمول چند نفر از اعضای خانواده شما بطور هم زمان تلویزیون تماشا می کنند و قرار است تلویزیون تان را در کدام قسمت خانه قرار دهید. سپس بزرگترین اندازه صفحه را انتخاب کنید که به راحتی در آن فضا – و بودجه شما متناسب باشد. اندازه صفحه نیز به میزان نزدیک بودن شما به تلویزیون بستگی دارد.. یک قانون خوب این است که باید در فاصله ای از تلویزیون بنشینید که سه برابر بیشتر از ارتفاع صفحه نمایش برای HD و فقط 1.5 برابر ارتفاع صفحه برای 4K باشد. هر چقدر اندازه صفحه تلویزیون بزرگتر باشد کیفیت بهتری را نشان می دهد و این یک اصل غیر قابل انکار در همه تلویزیون ها است.

xiaomi tvهنگامی که شیائومی را با دیگر برندهای بزرگ تلفنهای هوشمند نظیر سامسونگ، اپل و … مقایسه میکنید، به سرعت یک موضوع درمی یابید: اینکه شیائومی یک شرکت بسیار جوان و تازه تاسیس می باشد. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ شروع کرده است و در سالهای اخیر به عنوان جوانترین شرکت در لیست ده تولید کننده برتر تلفنهای هوشمند جهان جای گرفته است. در آگوست ۲۰۱۱، این شرکت اولین گوشی همراه خود را با نام Xiaomi Mi 1 به بازار ارائه کرد. با وجودی که فروش این دستگاه در چین موفقیت آمیز بود، به علت در دسترس نبودن در دیگر کشورها، غربی ها نتوانستند آن را مورد استفاده قرار دهند. بعد از عرضه موفقیت آمیز چندین گوشی هوشمند دیگر در چین، شیائومی به کشورهای اطراف گسترش یافت. اکنون این محصول در چین، هند، اروپا و بسیاری از کشورها به فروش و مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال هیچ کدام از تلفنهای هوشمند این برند در آمریکا یافت نمی شود.

  آموزش انتقال مخاطبین به سیم کارت در شیائومی و بالعکس

، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند.

xiaomi tvدر این بخش به بررسی مهمترین فاکتور یک تلویزیون می پردازیم. در این هیولای زیبای شیائومی از پنلی 75 اینچی با رزولوشن 3840×2160 یا همان UHD استفاده شده است. ، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. 99%) تا در آن شاهد حضور گستره ای زنده و پویا از تمامی رنگ ها باشید. FRC) که توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد، مهر تاییدی بر زنده بودن رنگ هاو وضوح بالای تصویر این غول 75 اینچی شیائومی می زند. یکی از ویژگی های برجسته ی این 75 اینچی جذاب، پشتیبانی از قابلیت Motion Estimation / Motion Compensati یا به اختصار MEMC است؛ با این فناوری تصاویر تار بهبود پیدا می کنند و کمبود فریم ها تا حد زیادی جبران می شود پس اگر اهل تماشای ورزش های سریع هستید و یا فیلم های اکشن می بینید باید به شما بگوییم که تلویزیون Q1 شیائومی بهترین انتخاب شما خواهد بود(ناگفته نماند که برای بازی های با نرخ 4K@120fps نیز این قابلیت بیش از پیش چشم نوازی می کند) . نوع بک لایت پنل این تلویزیون نیز از نوع Direct LED بوده و از تکنولوژی Local Dimming بهره می برد که طبق اعلام شیائومی از 192 منطقه ی تنظیم نور تشکیل شده است و این باعث می شود تا هنگام تماشای تلویزیون در تاریکی رنگ ها و به خصوص رنگ سیاه بسیار واقعی تر به نظر برسد و با عمق بیشتری به نمایش در بیاید. چه کاری می تواند جذاب تر از بازی کردن در تلویزیونی 75 اینچی باشد؟

  • پشتیبانی از کدک های صوتی Dolby، DTS-HD، FLAC، AAC، OGG و
  • کیفیت تصویر بالا در مدل های میان رده
  • فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس
  • قابلیت نصب روی دیوار
  • دارای حالت های صدا Standard, Movie, News, Game, Custom
  • پایه تلویزیون
  • مدل: A2
  • تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل 55MI TV 4S

سیستم عامل تمام تلویزیون های سری 4S اندرویدی است و دارای تمام قابلیت های هوشمند است. تعداد پورت های خارجی نیز دارای تعداد بسیار مناسب است که به طورحتم برای خریداران کاربردی خواهد بود. برند شیائومی با سری 4X توانست موفقیت خوبی را کسب کند. طراحان این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا تلویزیونی بسیار پر قدرت در همه جوانب ساختند که مورد رضایت بسیاری از خریداران قرار گرفت. تلویزیون 65 اینچی شیائومی4X با استفاده از موتور جستجوگر Vivid Picture Engine توانست انقلابی در کیفیت تصاویر ایجاد کند. پنل تلویزیون PATCH WALL شیائومی4X نیز با هزاران محتوای 4K نیز می تواند اوقات سرگرم کننده ای را برای شما فراهم کند. سیستم عامل اندرویدیANDROID 9 به همراه Google Assistant در این تلویزیون نیز دسترسی به محتواهای اپ ها و برنامه های محبوب همچون NETFLIX و اپ های ایرانی را بسیار راحت کرده است. توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است. دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

  تاریخ معرفی RedmiBook Pro 2022 فاش شد

اکثر تلویزیون های شیائومی ساخت چین هستند و گاها هند هم آنها را تولید می کند. اکثرتلویزیون های فلیپس، ساخت اروپا و چین هستند . اسمارت تی وی چیست ؟ در این راهنمای جامع خرید تلویزیون 4K ؛ حالا نوبت به این می رسد که تلویزیونهای اسمارت و هوشمند چه جوری توزیع شدند. چهار سال پیش که تلویزیون های اسمارت وارد بازار شدند. ابتدا به هر تلویزیونی که اینترنت داشت می گفتند اسمارت (Smart) . اما جدیدا معنی اسمارت تغییر کرده. تلویزیون های اسمارت واقعی، تلویزیون هایی هستند. که علاوه بر دستیار صوتی و اینترنت اشیاء ، قابلیت وای فای و قابلیت نصب اپیلیکشن را هم داشته باشند؛ نه فقط اینترنت. پس دقت کنید بعضی از برند ها در مدل های پایین رده های خودشون از تلویزیون های اسمارت نام برده اند. و دلیل اسمارت بودن اون تلویزیون ها پشتیبانی از همه این امکانات نیست . و اینکه شما فقط در تلویزیون های میان رده به بالا می توانید از امکانات اسمارت واقعی استفاده کنید.

شیائومی برای Mi TV 4S، اندروید 9 پای رو در نظر گرفته، بنابراین، به گوگل پلی استور برای نصب اپلیکیشن های شخص ثالث دسترسی خواهید داشت. اگر مایل به پخش برنامه های گوشی، تبلت یا دیگر وسایل روی تلویزیون هستید، Mi TV 4S با قابلیت برقراری ارتباط وای فای 2.4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی این امکان رو به شما میده. سه پورت HDMI و سه پورت USB و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از دیگر قابلیت های این تلویزیون هوشمند هست. کنترل این تلویزیون دارای میکروفون داخلی هست و به راحتی می تونید به اون دستور بدین که صدا رو کم یا زیاد کنه و یا کانال رو عوض کنه. این تلویزیون می تونه به عنوان هاب خانگی هوشمند عمل کنه و این قابلیت، دقیقاً همون موضوع مورد علاقه شیائومی و مبحث مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاری ها هست. به گفته شیائومی، تلویزیون 65 اینچی Mi TV 4S، در ماه ژوئن با قیمت 597 دلار وارد بازار اروپا میشه.

باید داشته باشد دارایی برای قیمت تلویزیون شیائومی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت تلویزیون شیائومی 4s 68 لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید