خرید و بررسی تلویزیون شیائومی Q1E با بهترین قیمت از بانه

xiaomi tvپنل بهکار گرفته شده در تلویزیون شیائومی Q1E از نوع 10 بیتی میباشد و توانایی تولید بیش از 1 میلیارد رنگ زنده و پویا را به کمک فناوری 4K برای شما مهیا میکند. این پنل به گونهای طراحی شده است تا در هر زاویه از دید، به خوبی بتواند تصاویر را به نمایش بگذارد و مخاطب را به خود جذب کند. البته توجه داشته باشید که پوشش 103 درصدی طیف رنگی NTSC و 97 درصدی طیف DCI-P3 هم شگفتی پنل QLED این تلویزیون را تکمیل میکنند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که در حال حاضر تلویزیونهای سری Q1 و Q1E فقط در دو سایز 75 و 55 اینچ در بازار موجود میباشند و فعلا خبری از سایزهای دیگر نیست. درست است که این دو از لحاظ قابلیتها و فناوریهای صوتی و تصویری تفاوتهای زیادی با یکدیگر دارند اما در طراحی، سیستم عامل و صد البته قیمت بسیار مناسب و اقتصادی هم وجوه مشترکی با هم دارند . تلویزیون شیائومی Q1E، از سیستم عامل Android TV نسخهی 10 استفاده میکند که یک رابط کاربری نام آشنا و با سهولت در استفاده، شناخته میشود. این پلتفرم جذاب توسط گوگل اداره میشود و در دیگر برندهای جهانی هم دیده میشود که دسترسی شما را به بیش از 7000 برنامه اندرویدی با قابلیت دانلود از Google play فراهم میکند. شما میتوانید این تلویزیون شگفتانگیز را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ممتاز کالا خریداری کنید و از 2 سال گارانتی معتبر شرکتی و 5 سال خدمات پس از فروش بهرهمند شوید.

  • دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI
  • آنتن ورودی
  • بلوتوث نسخه 5.0
  • توان صوتی: 30 وات
  • وارد صفحه اصلی یا HOME شوید
  • اصل از بدل
  • حجم صدای محدود و کم

xiaomi tvبه این ترتیب اولین حضور رسمی شیائومی در خارج از مرزهای چین رقم خورد که لحظات خوشی را هم برای این شرکت به همراه داشت. استقبال از این گوشیها در سنگاپور آنقدر خوب بود که همهی موجودی آن در کمتر از دو دقیقه به فروش رفت. پس از این قدم مستحکم در خارج از چین، شیائومی تصمیم گرفت تا گوشیهایش را در کشورهای بیشتری هم عرضه کند اما تجربه سنگاپور قطعا تجربهای فراموش نشدنی برای این برند بود. در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ بود که شیائومی توانست سامسونگ را کنار بزند و به برند شماره یک در هند، دومین بازار بزرگ گوشی هوشمند در دنیا، تبدیل شود. از آن زمان، قلمرو شیائومی در هند گستردهتر شده و در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، این شرکت اعلام کرد که ۲۹ درصد بازار گوشیهای هوشمند هند را در اختیار دارد. در همین زمان سامسونگ ۲۶ درصد از بازار هند را در اختیار خود داشت.

  تلویزیون شیاومی 4S 65اینچ

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvالبته با همه ی این قابلیتها، باید گفت که در تاریکی نمیتواند بسیار دل چسب باشد، چون پنل IPS کنتراست بالایی ندارد و به همین علت در محیطهای تاریک روشن دیده میشود. بخش بسیار مهم دیگری که در یک تلویزیون میتوان به آن اشاره کرد، صفحه نمایش آن است، که در همین راستا کمپانی شیائومی در این مدل از تلویزیون صفحه نمایش را از نوع QLED تعبیه و ارائه کرده است. صفحه نمایشی که نسبت به سایر میتواند در شناخت رنگها به صورت کستردهترعمل کند و رنگها را در طیف وسیعتری نمایش دهد. گذشته از آن دقت نمایش آن در رنگها بسیار بالاتر است و درخشندگی بیشتری را در نمایش دارند. همچنین روشنایی بسیار بالایی دارد و میتواند در برابر تابش شدید بسیار عالی باشد و کیفیت خودش را از دست ندهد. HDR از قابلیتهای بسیار خوبی است که میتواند به راحتی روشنایی را بر روی صفحه نمایش به صورت خودکار در بهترین حالت ممکن قرار دهد.

تلویزیون های شیائومی به عزیزان معرفی می شود. موفقیت های تلویزیون های شیائومی kalinab است. تغییرات اندکی در این تلویزیون فراخور سایز بزرگ تر آن انجام شده است. می تی وی ۴S با سایز ۶۵ اینچی یک تلویزیون همه چیز تمام است که بعد از خرید کاملاً دلبسته ی آن می شوید. ۱- ابتدا اینکه پنل ۶۵ اینچی است و در نتیجه قاب باریکتر و زیبا تر به نظر می رسد. ۳- ارتقاء حافظه از ۸ به ۱۶ گیگ را می توان بسیار عاقلانه دانست. ظاهر و طراحی ظاهری یک تلویزیون اولین و البته مهم ترین پارامتری است که در انتخاب آن معیار خریداران است. اگر تلویزیون ظاهری جذاب، خوب و شیک نداشته باشد شاید هیچ گاه مورد پسند خریداران قرار نگیرد. مهم است که تلویزیون بیشتر از پولی که برای آن می دهید به نظر برسد تا در مهمانی ها خیالتان راحت باشد. می تی وی کاملاً نماد ایت خواسته از مشتریان است.

در این زمینه باید گفت که این محصولات دارای ظرفیت حافظه داخلی بالایی هستند و به طور معمول اکثریت آنها از حافظه رم تا ۲ گیگابایت پشتیبانی می کنند. بنابراین تنها کافیست تا تلویزیون را به وای فای وصل کرده و با استفاده از این جعبه جادویی دنیای اینترنت را زیر و رو کنید. برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با قیمت لپ تاپ ایسوس روی لینک کلیک کنید. تلویزیون های مدل L65M5-5ASP و L55M5-5ASP جزء پر فروش ترین تلویزیون های برند شیائومی می باشند. دلایل محبوبیت بالای این تلویزیون ها قیمت مناسب در کنار قابلیت های بسیار زیادی است که در این محصولات عرضه شده است. این تلویزیون ها دارای سیستم عامل اندروید ۹ می باشند و قابلیت نصب اپلیکیشن دارند. البته این دو تلویزیون دارای ظرفیت حافظه رم تا ۲ گیگابایت هستند که کمک می کند تا بتوانید فضای بیشتری را برای نصب اپلیکیشن ها در اختیار بگیرید. برای اتصال این مدل تلویزیون ها به اینترنت می توان از وای فای و یا پورت LAN استفاده نمود. در واقع این دو محصول از نظر اتصال به اینترنت کاملا شبیه به یکدیگر هستند و هر دو مجهز به دستیار گوگل می باشند که قابلیت ضروری برای تلویزیون های هوشمند است.

  تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 L32M6-6AEU نمایشگر 32 اینچ

کمپانی تلویزیونهای شیائومی در ساخت محصولات خود توجه زیادی نیز به طراحی نمایشگرهای خود کرده است. ظاهر و طراحی یک ملاک بسیار مهم در انتخاب مشتریان خواهد بود. زیرا تلویزیونها وسیلههایی هستند که بخش اعظمی از دیزاین منزل شما را به خود اختصاص میدهند. برند شیائومی تمام تلاش خود را در این باره به کار برده و به همین خاطر توانسته است بهترین و ظریفترین محصولات را در بازارها عرضه کند. تلویزیونهای شیائومی از نظر کیفیت از درجه بسیار بالایی برخوردار نیستند و علت آن نیز نداشتن فناوریهای قدرتمند در ساخت محصولات است، نمی توان هم کیفیت بالا را ارائه کرد و هم قیمت را پایین نگه داشت. بنابراین شیائومی کمی کیفیت ساخت را پایین تر آورده (در حد قابل قبول) تا قیمت ها را ارزانتر کند. قطعاً هر محصولی که تازه تولید میشود با ایراداتی مواجه هستند اما ما به زودی شاهد پیشرفت در این محصولات خواهیم بود. با این حال تلویزیونهای شیائومی هماکنون رقیب بسیاری از برندهای معروف محسوب میشود.

با استفاده از قابلیت Data Saver میتوانید در عین حال که در مصرف داده صرفه جویی می کنید، محتوای داخل تلفن همراه هوشمند خود را روی صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچ 4X نمایش دهید. در واقع می توانید در عین حال که دیتای کمتری مصرف میکنید، ویدیوهای با کیفیتی را پخش کنید. Data Saver در این تلویزیون دارای دو ویژگی شمارشگر داده و امکان مشاهده رسانه تلفن در تلویزیون، بدون استفاده از داده میباشد. تلویزیون اندروید شیائومی 4X از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant پشتیبانی می کند. به این ترتیب شما می توانید دستورات صوتی یا جستجوی صوتی را از طریق آن انجام دهید. شما می توانید با صحبت کردن کانال ها را عوض کنید یا برنامه خاصی را اجرا کنید. همچنین می توانید به جستجوی محتوای مورد علاقه خود بپردازید یا سوالات مختلف خود را از دستیار صوتی گوگل بپرسید. همانطور که گفتیم این تلویزیون از اینترنت اشیا یا IoT نیز پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید از طریق دستیار صوتی گوگل خانه هوشمند و لوازم خانگی هوشمند خود را نیز کنترل نمایید.

  • کیفیت تصویر عالی
  • زمان پاسخگویی تصویر 9 میلی ثانیه
  • ایمیل شما
  • نظرات (0)
  • پایه های فلزی و با کیفیت
  • نوع پنل: VA
  • سایر سرویس ها و محصولات دیگر

  تاریخ معرفی RedmiBook Pro 2022 فاش شد

این لایه پردازشی قادر است سرعت فریم ریت را به 120 فریم بر ثانیه برساند. این قابلیت، امکان نمایش سریع تصاویر حرکتی را فراهم میکند و بیننده متوجه هیچ کندی در نمایش تصویر نمیشود. تکنولوژی MEMC تکنیکی برای درونیابی حرکت در مجموعههای HDTV محسوب شده و سرعت عمل دستگاه تلویزیون هوشمند را افزایش میدهد. در تلویزیونهایی که به این قابلیت مجهز هستند، یک پردازنده مستقل روی نمایشگر تعبیه شده اما دقت کنید که برای نمایش این کیفیت، لازم است محتوا نیز با این تکنولوژی ضبط شده باشد. MEMC را در بعضی از تلویزیونها صافکننده حرکت نامیدهاند که به نمایش آرامتر محتوا منجر شده و تصویری بدون پرش را ارائه میکند. 2022 L65M7-Z2 درگاههای متعددی تعبیه شده و کاربر به سادگی میتواند تجهیزات مختلف را به هم متصل کند. محصول جدید شیائومی دارای پردازنده چهار هستهای Cortex A55 است که اغلب کاربران با کیفیت آن آشنایی دارند. پردازنده گرافیکی تلویزیون از نوع G52 MC1 و دستگاه به پردازنده آنالوگ نیز مجهز است. حافظه ذخیرهسازی معادل 32 گیگابایت و حافظه رم دستگاه 3 گیگابایت است. این محصول شیائومی به گیرنده دیجیتال داخلی از نوع DTMB نیز تجهیز شده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از kalinab دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید