آموزش تغییر پس زمینه تماس شیائومی بدون برنامه و با بهترین برنامه‌ها

از ظاهر تماس‌های ورودی گوشیتان خسته شده‌اید؟ ما در این مقاله بهترین روش‌ها را برای تغییر پس زمینه تماس شیائومی به شما معرفی خواهیم کرد…

روش تغییر پس زمینه تماس شیائومی

یکی از دلایل محبوبیت رابط کاربری شیائومی، شخصی‌سازی‌های منتوعیست که در زمینه‌های گوناگون ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، از تغییر تم گوشی شیائومی گرفته تا عوض کردن فونت و اضافه کردن ویجت‌های مختلف با ابعاد متفاوت به صفحه گوشی، مواردی هستند که در رابط کاربری MIUI دیده می‌شوند.

خرید اقساطی 19کالا

در این بخش ما تنها قرارست به این سوال که چگونه پس زمینه تماس شیائومی را عوض کنیم پاسخ دهیم؛ بنابراین اگر شما به دنبال بهترین تم های شیائومی برای بخش‌های دیگر گوشی خود هستید به این صفحه بروید که در آنجا به طور مفصل در مورد این موضوع صحبت شده است.

با اینکه برای عوض کردن تم‌ها موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما برای تغییر پس زمینه تماس شیائومی دست اکثر کاربران بسته است، به همین دلیل هم در ادامه به شما روش‌هایی را آموزش خواهیم داد که با بکار بردن آنها می‌توانید در این زمینه نیز گوشی خود را جذاب‌تر از قبل کنید.

معرفی بهترین برنامه برای عوض کردن صفحه تماس شیائومی

در فروشگاه گوگل پلی یا هر مارکت اندرویدی دیگر، برنامه‌های زیادی را خواهید دید که با هدف تغییر پس زمینه تماس گوشی شیائومی طراحی شده‌اند. متاسفانه بیشتر این برنامه‌ها یا نیاز به پرداخت پول دارند یا اینکه در ازای عدم دریافت هزینه تبلیغات زیادی را نمایش می‌دهند.

از این مورد هم که بگذریم حتی برخی اپلیکیشن‌ها از هر دو سیم کارت پشتیبانی نمی‌کنند و اگر هم این مشکلات هم رخ ندهد و بخواهید تم‌های تماس آنها را امتحان کنید، موارد زیادی را پیدا نخواهید کرد.

اگر بخواهید هر کدام از این برنامه‌ها را امتحان کنید تا بهترین برنامه تغییر پس زمینه تماس شیائومی را پیدا کنید، مسلماً وقت و انرژی زیادی از شما گرفته می‌شود. دو اپلیکیشنی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، هم از نظر کاربران امتیاز خوبی دریافت کرده‌اند و هم علاوه بر تغییر پس زمینه تماس، خدمات کاربردی بیشتری را ارائه می‌دهند که با نصب آنها دیگر نیازی به برنامه اصلی تماس‌ها هم نخواهید داشت…

  تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S با اندازه 55 اینچ و وضوح 4K معرفی شد

پس زمینه تماس شیائومی

فروش ویژه

گوشی سامسونگ Galaxy A04 ظرفیت 32 رم 3 گیگابایت

قیمت ویژه: ۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A04 ظرفیت ۳۲ رم ۳ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S22 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۳۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S22 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy A73 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۸,۳۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A73 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy A23 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۸,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A23 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy A03 Core ظرفیت 32 رم 2 گیگابایت

قیمت ویژه: ۳,۵۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A03 Core ظرفیت ۳۲ رم ۲ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy A03 Core ظرفیت 32 رم 2 گیگابایت
تصویر سه بعدی

اپلیکیشن True Phone Dialer

یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌ها که برای تغییر صفحه تماس شیائومی می‌توانید استفاده کنید، True Phone Dialer & Contacts نام دارد. این اپلیکیشن برای اکثر کاربران مناسب خواهد بود، اما ممکنست با برخی از دستگاه‌های مبنی بر اندروید ۱۳ سازگار نباشد که در این صورت، پیشنهاد ما به شما نصب دومین برنامه تغییر پس زمینه تماس شیائومی است که در ادامه آن را نام خواهیم برد…

از قابلیت‌های جذاب این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان انتخاب تصویر مخاطب یا عکس‌های دیگر گالری به عنوان بک گراند تماس
  • امکان اضافه کردن یادداشت، تاریخ تولد و…
  • امکان تغییر سبک تماس (مانند ظاهر تماس‌های آیفون، گوگل پیکسل و…)
  • قابلیت ضبط تماس
  • پشتیبانی از هر دو سیم‌کارت
  • امکان اشتراک‌گذاری مخاطبین به شکل کارت ویزیت
  • و…

به طور کلی، این اپلکیشن یک برنامه همه کاره برای تماس گرفتن است که امکان تغییر صفحه تماس شیائومی را هم به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کند.

 

اپلیکیشن ACR Phone

اپلیکیشن بعدی که مطمئناً امکانات آن برای شما هم جذاب خواهد بود، ACR Phone نام دارد. این برنامه هم قابلیت‌های اپلیکیشن مذکور را دارد و نکته‌ای که آن را محبوب‌تر می‌کند، امکان اضافه کردن یادداشت برای برقراری تماس است تا وقتی با مخاطب مورد نظر ارتباط برقرار کردید، نکات مهم گفت‌و‌گو را فراموش نکنید.

  اندروید باکس شیائومی مدل Mi TV Stick

همچنین امکان فعال‌کردن گوینده، برای اعلام نام و شماره تماس و ضبط جزئیات صدا در مکالمه از قابلیت‌های کاربردی دیگر این برنامه است. در این اپلیکیشن می‌توانید با سلیقه خود صفحه تماس شیائومی را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید.

این اپلیکیشن به خوبی با اندروید ۱۳ سازگارست. در ضمن اگر دوست دارید که جدیدترین نسخه اندروید را دانلود و نصب کنید، اما دیگر گوشیتان از ورژن‌های جدید این سیستم عامل پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید جدیدترین محصولات این برند را متناسب با بودجه خود در صفحه قیمت گوشی شیائومی دنبال کنید.

 

عوض کردن پس زمینه تماس شیائومی بدون نصب برنامه

اینکه چگونه پس زمینه تماس شیائومی را عوض کنیم بدون برنامه شخص ثالث نسبت به روش‌های قبلی کمی محدودترست. با این حال باز هم معرفی روش‌هایی که برای این کار وجود دارد، خالی از لطف نیست.

اولین راهی که می‌توانید امتحان کنید، انتخاب عکس صفحه قفل گوشی به عنوان بک گراند تماس‌های ورودیست. به عبارتی دیگر، با انجام دادن این روش هرچه را که به عنوان تصویر لاک اسکرین انتخاب کرده باشید، به عنوان بک گراند تماستان هم استفاده خواهد شد:

  1. در تنظیمات تماس‌ها به بخش “Advanced Settings یا تنظیمات پیشرفته” بروید.
  2. بر روی “Incoming Call Background یا پس زمینه تماس‌های ورودی” کلیک کنید.
  3. هر زمان هم که خواستید همان تصویر پیش فرض تماس‌ها را انتخاب کنید، دوباره این مسیر را دنبال کنید، اما این بار به جای مرحله آخر، بر روی گزینه “Default یا پیش فرض” ضربه بزنید.

تغییر پس زمینه تماس شیائومی

البته راه دیگری هم برای تغییر پس زمینه تماس شیائومی بدون برنامه وجود دارد؛ اما کاربرانی می‌توانند از آن استفاده کنند که هنگام خرید گوشی رام چین را انتخاب کرده‌اند. اگر می‌خواهید بدانید این روش تغییر پس زمینه صفحه تماس شیائومی در گوشی شما هم قرار دارد یا نه، تنها کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • به بخش “Sound & vibration یا صدا و لرزش” بروید.

چگونه پس زمینه تماس شیائومی را عوض کنیم

  • بر روی “Profile video for incoming call” کلیک کنید.

  پنج پیش‌بینی در تلویزیون شیائومی در 2023

پس زمینه تماس گوشی شیائومی

  • با انتخاب این گزینه به تم‌های ویدئویی تماس دسترسی پیدا خواهید کرد. می‌توانید برای این بخش ویدئوهای بیشتری را هم بارگیری کنید.

چگونه پس زمینه تماس را عوض کنیم در گوشی شیائومی

امیدواریم که در اموزش تغییر پس زمینه تماس شیائومی توانسته باشید تماس‌های ورودی را به بهترین نحو ممکن شخصی‌سازی کنید. شما چه برنامه‌ای را برای گذاشتن پس زمینه تماس شیائومی به کاربران پیشنهاد می‌کنید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای

سوالات متداول

آیا امکان تغییر دادن پس زمینه تماس شیائومی وجود دارد؟

برای این کار راه‌های متنوعی وجود دارد که بهترین آن نصب برنامه شخص ثالثیست که این قابلیت را به گوشی اضافه می‌کند که ما در این مقاله دو مورد از بهترین برنامه‌ها برای تغییر بک گراند تماس را معرفی کرده‌ایم.

چرا باید برای عوض کردن صفحه تماس گوشی شیائومی برنامه شخص ثالث نصب کنیم؟

در گوشی‌های ردمی تنها این امکان وجود دارد که عکس صفحه قفل را به عنوان بک گراند تماس‌ها انتخاب کنید، اما اپلیکیشن‌ها شخصی‌سازی‌های بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهند.

بهترین برنامه تغییر پس زمینه شیائومی چه نام دارد؟

در حال حاضر اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که براساس تغییر پس زمینه تماس شیائومی طراحی شده‌اند. بیشتر این برنامه‌ها یا تبلیغات زیادی نشان می‌دهند یا به دلیل داشتن والپیپرهای محدود آنطور که باید کاربر خود را راضی نگه نمی‌دارند و حتی جالب است بدانید که با برخی از آنها حتی نمی‌توان تماس گرفت! به همین دلایل سخت است که بخواهیم هر کدام از این برنامه‌ها را دانلود و امتحان کنیم. بر همین اساس ما برنامه‌هایی را معرفی کرده‌ایم که هم از نظر کاربران، اپلیکیشن‌هایی کاربردی معرفی شده‌اند و هم در زمینه‌های بیشتری مانند ضبط صدا، اضافه کردن یادداشت و… امکانات ارائه می‌دهند.

چگونه در شیائومی عکس مخاطب یا ویدئو را به بک گراند تماس‌ها اضافه کنیم؟

بهترین راهی که می‌توانیم به شما معرفی کنیم دانلود برنامه تغییر پس زمینه در گوشی شیائومی است که بدین منظور می‌توانید یکی از دو اپلیکیشنی که در مقاله نام برده‌ایم را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید