مقایسه k40 gaming با poco f3 (شیائومی یا پوکو کدام گوشی قوی‌ترست؟)

گوشی‌های گیمینگ شیائومی به واسطه کیفیت و قیمت مناسبی که دارند، طرفداران زیادی در بازار پیدا کردند. کاربرانی که عاشق بازی کردن هستند و گیمرهای حرفه‌ای نیز از این گوشی‌ها استقبال زیادی می‌کنند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم دو مدل از بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی را در این مقاله بررسی کنیم. با ما در مقایسه k40 gaming با poco f3 همراه باشید.

ویدئو مقایسه poco f3 با k40 gaming را مشاهده کنید.

خرید اقساطی 19کالا

مقایسه k40 gaming با poco f3 از نظر طراحی

پنل جلو و پشت هر دو گوشی از شیشه ساخته شده و با گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شوند، اما فریم نماینده پوکو پلاستیکیست و نسبت به رقیبش که به فریم آلومینیومی مجهز شده، کیفیت ساخت پایین‌تری دارد. همچنین سنسور اثر انگشت هر دو روی کلید پاور تعبیه شده و سرعت بسیار خوبی دارد. گواهی IP53 نیز برای این دو مدل گرفته شده تا در برابر پاشش آب و گرد و غبار ایمن سازی شوند.

پوکو f3

PocoF3

ناگفته نماند هر دو مدل نیز دارای اسپیکرهای استریو هستند و اما مدل گیمینگ به واسطه استفاده از تریگرهای فیزیکی و همینطور نئون‌های کار شده در اطراف لنز، طراحی بهتری برای گیمرها دارد و از نظر کیفیت ساخت نیز یک سر و گردن بهتر است.

مقایسه k40 gaming با poco f3

مقایسه k40 gaming با poco f3 از نطر نمایشگر و سخت افزار

پوکو از نمایشگر AMOLED استفاده کرده که نسبت به صفحه نمایش OLED رقیبش، روشنایی و وضوح رنگ بهتری دارد. سایز هر دو نمایشگر ۶.۶۷ اینچ بوده و نرخ نوسازی عالی ۱۲۰ هرتزی دارند و تقریباً هر دو صفحه نمایش در یک سطح قرار می‌گیرند و کیفیت بالایی را به کاربران ارائه می‌دهند.

فروش ویژه

گوشی a02s

  جنجال موبایل چینی در ایران / صاحبان موبایل شیائومی بخوانند

قیمت ویژه: ۷,۴۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۴,۴۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Black Shark 5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۶,۱۷۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11S ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A32 4G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 4G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۶ گیگابایت

گوشی گیمینگ ردمی k40

Redmi K40 Gaming

در بطن مدل گیمینگ از تراشه Dimensity 1200 5G استفاده شده که لیتوگرافی ۶ نانومتری دارد و نماینده پوکو به چیپست Snapdragon 870 5G با فناوری ساخت ۷ نانومتری مجهز شده است. هر دو چیپست از اینترنت پرسرعت ۵G پشتیبانی می‌کنند و به قدری قدرتمند هستند که به سادگی تمامی بازی‌های گرافیکی را با بالاترین فریم ریت اجرا می‌کنند و هیچ لگی در عملکرد آن‌ها دیده نمی‌شود. هر دو مدل با نسخه پایه رم ۶ گیگاباتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شدند.

مقایسه poco f3 با k40 gaming

مقایسه poco f3 با k40 gaming  از نظر دوربین و باتری

از گوشی‌های گیمینگ نباید انتظار بالایی در عکاسی داشت، با این حال هر دو گوشی دوربین‌های بسیار خوبی دارند. نماینده پوکو با دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی نسبت به رقیبش که از لنزهای سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده، به مراتب کیفیت پایین‌تری دارد. هرچند عملکرد هر دو در عکاسی واقعاً کم‌نقص و رضایت‌بخش است و عکس‌های شارپ و پرجزئیاتی را ثبت می‌کنند.

باتری بکار گرفته شده در پوکو نسبت به رقیبش ظرفیت و فست شارژ پایین‌تری دارد. این گوشی از یک مخزن انرژی با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی‌آمپری استفاده کرده که از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و در کم‌تر از یک ساعت فول شارژ می‌شود. همچنین نماینده خط تولید K به یک باتری ۵۰۶۵ میلی‌آمپری مجهز شده که با فست شارژ ۶۷ واتی خود تنها در ۴۲ دقیقه فول شارژ می‌شود.

  باور کردن هر یک از از آن 10 افسانه درباره قیمت تلویزیون شیائومی شما را از رشد نگه می‌دارد

مقایسه پوکو f3 با k40 gaming

مقایسه پوکو f3 با k40 gaming از لحاظ قیمت و ارزش خرید

هر دو گوشی در بازار جهانی قیمتی زیر ۳۰۰ یورو دارند و در یک کلاس قرار می‌گیرند و می‌توانید برای اطلاع از قیمت آن‌ها در ایران، به سایت فروشگاهی ۱۹کالا مراجعه کنید.
اگر اهل بازی کردن و گیم باشید، مدل گیمینگ به واسطه داشتن تریگرهای فیزیکی و همینطور باتری و طراحی بهتر، می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد. هرچند هر دو گوشی ارزش خرید و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند و همه چیز به سلیقه شما برمی‌گردد.

مقایسه k40 gaming با poco f3

نظر شما درباره این دو گوشی چیست؟ شما کدام مدل را انتخاب می‌کنید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۶ رای

سوالات متداول

در مقایسه k40 gaming با poco f3 کدام گوشی ارزش خرید بالاتری دارد؟

هردو گوشی به واسطه امکانات و قیمت مناسبی که دارند، از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند که برای مقایسه بهتر آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم ویدئو موجود در مقاله را مشاهده کنید.

در مقایسه poco f3 با k40 gaming کدام گوشی برای بازی کردن مناسب‌ترست؟

هر دو گوشی قدرت کافی برای اجرای تمامی بازی‌های گرافیکی را با بالاترین فریم ریت دارند، اما K40Gaming طراحی و باتری بهتری دارد که می‌تواند تجربه و حس بی‌نظیری از بازی کردن را برای شما رقم بزند.

در مقایسه پوکو f3 با k40 gaming کدام گوشی دوربین بهتری برای عکاسی دارد؟

هر دو گوشی از ترکیب سه گانه استفاده کردند و K40Gaming به واسطه داشتن لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، توانایی ثبت تصاویر باکیفیت‌تر و شارپ‌تری را دارد و برای عکاسی مناسب‌تر است.

  آموزش انتقال مخاطبین به سیم کارت در شیائومی و بالعکس

در مقایسه k40 gaming با poco f3 کدام گوشی باتری بهتری دارد؟

باتری گوشی K40Gaming هم از نظر ظرفیت و هم از نظر فست شارژ بهترست. این گوشی به یک باتری 5065 میلی‌آمپری با فست شارژ 67 واتی مجهز شده که در کم‌تر از 45 دقیقه فول شارژ می‌شود و مصرف بسیار بهینه‌ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید