ترفندهایی برای باز کردن قفل گوشی شیائومی بدون پاک شدن اطلاعات

شیائومی از روش‌های مختلفی برای تضمین امنیت کاربران خود و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از اطلاعات گوشی‌های آنها استفاده می‌کند. باز کردن قفل گوشی شیائومی از چهار طریق ممکن است، شما می‌توانید یک پترن یا پسورد ایجاد کنید و یا اجازه دهید احراز هویت با اثرانگشت و یا شناسایی چهره صورت گیرد. اگر شرایطی پیش آید که شما الگو و یا پسورد خود را فراموش کرده باشید چاره چیست؟ چطور بدون دانستن رمز می‌توانید قفل گوشی شیائومی‌تان را باز کنید؟ در این مقاله از مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا قصد داریم ترفندهایی برای باز کردن قفل گوشی شیائومی بدون پاک شدن اطلاعات را به شما دوستان عزیز آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

چگونه قفل گوشی شیائومی را باز کنیم ؟

دلیل باز نشدن قفل گوشی شیائومی هرچه که باشد چندین راه‌حل برای آن وجود دارد. در ادامه به توضیح هر کدام از این روش‌ها می‌پردازیم، هر کدام که برایتان آسان‌تر بود را انتخاب کنید.

روش اول: باز کردن رمز گوشی شیائومی بدون پاک شدن اطلاعات از طریق حساب شیائومی

هر کاربر شیائومی باید یک حساب Mi یا حساب گوگل داشته باشد. در اینصورت، می‌توانید برای باز کردن قفل گوشی شیائومی از آن استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید، این راه تنها زمانی در دسترس است که حساب‌ها و رمزهای عبور را به خاطر بسپارید.

  • در صفحه قفل، حداقل ۵ بار یا بیشتر، رمز یا الگوی اشتباه را وارد کنید.
  • یک صفحه پاپ آپ ظاهر می‌شود. در قسمت پایین سمت راست روی “Forgot pattern” ضربه بزنید.
  • سپس گزینه Google account یا Mi account را انتخاب کنید تا حساب کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • برای بازنشانی رمز عبور دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. برخی دستگاه‌ها نیز ممکن است گزینه سؤال امنیتی داشته باشند.
  تلویزیون شیائومی TV F2
باز کردن قفل گوشی شیائومی بدون پاک شدن اطلاعات

به همین راحتی شکستن قفل گوشی شیائومی اتفاق می‌افتد و شما می‌توانید بدون از دست دادن اطلاعات به گوشی شیائومی خود دسترسی پیدا کنید.

روش دوم: گوشی شیائومی‌تان را ریست فکتوری کنید

پس از قفل شدن گوشی شیائومی ریست فکتوری روش شناخته شده‌ای برای بازیابی تنظیمات کارخانه گوشی است. این فرآیند همه چیز از جمله حافظه پنهان را در دستگاه شما پاک می‌کند. این تکنیک ممکنست از یک گوشی به گوشی دیگر متفاوت باشد، اما به طور کلی رویکرد مشابهی دارد. برای یادگیری جزئیات مراحل زیر را دنبال کنید:

  • گوشی خود را کاملا خاموش کنید.
  • اگر نمی‌توانید گزینه خاموش/روشن را روی صفحه نمایش ببینید، دکمه پاور را حدود ۲۰ ثانیه نگه دارید.
  • اکنون دکمه پاور و کاهش صدا را روی گوشی شیائومی خود به طور همزمان برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  • به محض مشاهده لوگوی شیائومی روی صفحه، انگشتان خود را از روی دکمه‌ها بردارید.
  • در صفحه‌‌ای که نشان داده می‌شود از کلیدهای افزایش و کاهش صدا برای جابجایی بین گزینه‌ها کمک بگیرید و با استفاده از دکمه پاور گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
  • گزینه “Wipe data/factory reset” را انتخاب کنید.
  کدام برندهای گوشی بیشترین فروش را در بازار ایران داشته اند؟
چگونه رمز گوشی را باز کنیم بدون پاک شدن اطلاعات شیائومی
  • پس از اتمام فرآیند، دوباره در صفحه بازیابی قرار خواهید گرفت.
  • اکنون، نشانگر را روی «Reboot system now» نگه دارید و کلید پاور را فشار دهید تا راه‌اندازی مجدد تأیید شود.
باز کردن قفل گوشی شیائومی

گوشی سامسونگ Galaxy M33 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

ترفند باز کردن رمز گوشی شیائومی بدون پاک شدن اطلاعات با استفاده از می کلود

در این قسمت ترفند بازکردن قفل گوشی شیائومی با استفاده از می کلود را توضیح می‌دهیم. در واقع شما به سادگی می‌توانید با استفاده از Mi Cloud رمز صفحه قفل خود را بازیابی کنید. برای انجام این کار، فقط کافیست به mi.com مراجعه کرده و با حساب Mi خود وارد شوید. پس از باز کردن حساب روی Find device کلیک کنید. گزینه دستگاهی که با حساب Mi شما جفت می‌شود را باز کنید، مدل دستگاه متصل را فشار دهید تا به گزینه Wipe Device منتقل شوید. این گزینه به شما امکان می‌دهد تمام داده‌های گوشی خود را پاک کنید و با حذف مراحل امنیتی وارد آن شوید.

باز کردن رمز گوشی شیائومی بدون پاک شدن اطلاعات

در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه قفل گوشی شیائومی را باز کنیم، همه اینها روش‌های رایجی هستند که یا با از دست دادن اطلاعات یا بدون آن قفل گوشی شما را باز می‌کنند. شما کدام روش را ترجیح می‌‌دهید؟ منتظر نظرات ارزشمند شما در قسمت کامنت هستیم.

  قیمت تلویزیون شیائومی – خرید تلویزیون شیائومی

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۴۹ رای

سوالات متداول

چگونه رمز گوشی شیائومی را باز کنیم ؟

✔️ روش‌های مختلفی برای رفع مشکل باز نشدن قفل گوشی شیائومی وجود دارد. بعضی از این روش‌ها اطلاعات گوشی شما را پاک می‌کند و برخی هم آن را دست نخورده نگه می‌دارد. در مقاله بالا تمام روش‌ها توضیح داده شده است.

علت باز نشدن قفل گوشی شیائومی چیست؟

✔️ فراموش کردن الگو یا پسورد از شایعترین علت‌ها برای باز نشدن قفل گوشی شیائومیست. علت‌های دیگر مثل از کار افتادن بخش‌هایی از گوشی به دلیل آسیب سخت افزاری نیز می‌توانید باعث این مشکل شود.

چطور بدون ریست فکتوری قفل گوشی شیائومی را باز کنیم؟

✔️ با استفاده از حساب گوگل و یا شیائومی اکانت می‌توانید بدون پسورد به گوشی خود دسترسی پیدا کنید. مراحل این روش بطور کامل در مقاله توضیح داده شده است.

قیمت روز تلویزیون 65 اینچ شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید