اندروید باکس شیائومی مدل Mi TV Stick

شیائومی در تلویزیون Q2 مرزهای رقابت را تنگ تر کرده و انتظارات را به سمتی کشانده که دیگر پیشبینی پذیر نیستند، در واقع این کیولد جدید شیائومی پلی رو به گذشته است باید دید نقشه های Xiaomi برای طرفدارانش تا چقدر موجب خوشنودیشان می شود؟ هنوز این محصول وارد بازار ایران نشده است، پیشنهاد میکنیم سری به تلویزیون شیائومی Q1E با مشخصاتی شبیه همین بزنید. در این بخش می توانید به وضوح تفاوت محصول جدید شیائومی با مدل های مشابه و رقبا را ببینید. هر چند در عمل شاید بیشتر مشخصات تلویزیون شبیه به سایر محصولات این برند باشد اما چند تغییر همچون داشتن سیستم عامل Google TV و ریموت کنترل جدیدتر می توانند مزیت رقابتی ویژه ای خلق کنند. خیلی لازم به توضیح نیست که تفاوت ها کدامند چرا که در جدول مشخصات بهتر می توانید متوجه موضوع شوید. هنر خلق کردن تصاویری که ذهن بیننده را جذب خود کننده یکی از توانایی های بی چون و چرای تلویزیون شیائومی Q2 است.

  • استفاده از فناوری Ambilight
  • طراحی زیبای قسمت جلویی
  • افزودن به مقایسه
  • کیفیت تصویر فورکی و فول اچ دی

xiaomi tvتلویزیون اقتصادی شیائومی به ارتباط بلوتوث ۵.۰ و وایفای دوبانده ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی نیز مجهز شده است. ریموت کنترل تلویزیون شیائومی همانیست که در دیگر مدلها از جمله Mi TV 4S (بررسی دیجیاتو) دیدهایم. این ریموت طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت فوقالعادهای دارد، ضمن اینکه جمعوجور و سبک است. دو دکمه اختصاصی برای دسترسی سریع به برنامههای آمازون پرایم ویدیو و نتفلیکس روی این ریموت تعبیه شده که البته در ایران کاربرد زیادی ندارند. خبری از دکمه قطع صدا هم نیست اما با دو بار فشردن دکمه کاهش حجم صدا میتوانید صدا را قطع کنید. یکی دیگر از ویژگیهای این تلویزیون، میکروفون اختصاصی برای ارتباط صوتی است. این میکروفون در قسمت زیر بدنه تعبیه شده و کلید مخصوص به خود را دارد تا در صورتی که به آن نیاز ندارید، آن را غیرفعال کنید. با توجه به اینکه اندروید تیوی ۱۱ هنوز فراگیر نشده، تلویزیون شیائومی Mi TV P1 همانند اکثر تلویزیونهای بازار به سیستمعامل اندروید تیوی ۱۰ مجهز شده است.

با استفاده از این نکات ساده دروازه ها را برای تلویزیون شیائومی باز کنید

xiaomi tvهمچنین سیستم عامل Android TV 11 را با رابط کاربری PatchWall شیائومی در سمت نرم افزار اجرا میکند. در سمت ورودی/خروجی جدیدترین سری این خانواده، دو پورت HDMI 2.0، یک پورت HDMI 2.1 و دو پورت USB 2.0 وجود دارد، در حالیکه یک پورت اترنت برای اتصال سیمی به اینترنت وجود دارد. همچنین یک ورودی جک هدفون S/PDF برای استفاده از فناوریهای صوتی برتر وجود دارد. برای خرید اقساطي تلویزیون شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. هر لوازمی خانگی که میخرید اعم از تلویزیون، یخچال، گاز میتواند شامل ویژگیهای مثبت و منفی باشد و تلویزیونهای شیائومی نیز از این موضوع مستثنی نیستند. ویژگیهای مثبت تلویزیون سری جدید تلویزیون شیائومی شامل طراحی مینیمال و شیک، فیزیک جمع و جور، دارای سیستم کنترل از راه دور، نمایشگر 4K Dolby Vision، تنظیم صوتی و دستیار Google Handsfree هستند. از طرفی ویژگیهای منفی این سری لوازم خانگی شامل برخی از تاخیرهای رابط کاربری و نمایشگر بازتابی است.

  شوک جدید به بازار موبایل!

xiaomi tvخاموش و روشن شدن جداگانه پیکسلها سبب به وجود آمدن تصاویر واقعی خواهد شد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که نمایش تصاویر در طبیعیترین رنگ و به شکل واقعی برایتان بسیار اهمیت دارد؛ این تلویزیونها میتواند نظر شما را به خود جلب کند. طراحی تلویزیون از دیگر مواردی است که در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی این محصول باید به آن توجه کنید. کمپانی شیائومی نیز در طراحی تلویزیون عملکردی مناسب از خود برجای گذاشت. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون هوشمند را بخوانید. این کمپانی در طراحی تلویزیونها به کوچکترین جزئیات توجه مینماید. همین موضوع موجب شده که شاهد تلویزیونهایی بسیار باکیفیت از برند شیائومی باشیم. طراحی زیبا همواره سبب جلب توجه مشتریان شده است. بنابراین بسیاری از افراد به خرید تلویزیونهای شیائومی علاقهمند شدهاند. کمپانی شیائومی به این موضوع بسیار توجه کرده و تلویزیونهایی با طراحی ظریف و استحکام بالا تولید کرده است. با خرید تلویزیونهای این کمپانی میتوانید لذت تماشای فیلم و سریال با یک صفحه نمایش بدون حاشیه را تجربه کنید.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون شیائومی (Xiaomi) یکی از نام هایی است که توانسته است در چند سال اخیر محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه نماید و جایگاه خوبی بدست آورد. جزء بهترین تلویزیون و همچنین پرفروش تلویزیون قرار گرفته است.تلویزیون شیائومی دارای طراحی بسیار زیبایی است که باعث شده است طرفداران زیادی را به خود جذب نماید. شیائومی به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی آغاز کرده است و زنگ خطر را برای رقیبان اصلی خود به صدا درآورده است. از جمله سامسونگ، ال جی، سونی و سایر برندهای خوش نام باشد که تا به امروز فعالیت داشته اند. را تکرار کند و به عنوان یکی از بهترین برندها برای خرید تلویزیون به کاربران معرفی شود. تلویزیون های شیائومی در مدل های مختلف و با سایز بندی و کیفیت تصویرهای متفاوتی تولید می شود تا دست مخاطبان را در انتخاب و خرید تلویزیون باز بگذارد. اثر گذار باشد که از همین رو شیائومی توانسته به این معیار بسیار مهم حاشیهای توجه داشته باشد و تلویزیون های خود را در فریم های زیبا و بسیار ظریف طراحی کند. بهره نگرفته و همین امر خود سبب شده تا تلویزیون های شیائومی آنطور که انتظار می رفت در بخش کیفیت تصویر قدرتمند ظاهر نشوند. البته که باید عنوان کرد شیائومی هنوز در ابتدای کار خود قرار دارد و با گذشت زمان قطعا می تواند در ادامه کار خود حرف های بسیاری برای رقابت با رقبای اصلی این زمینه داشته باشد. شیائومی برای ایجاد تعامل بیشتر با کاربران خود و دسترسی آسان تر مخاطبان به محتوای مورد نظر خود، از سیستم عامل محبوب اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید محبوب ترین سیستم عامل حال حاضر دنیای ارتباطات به حساب می آید که می تواند رابط کاربری ساده و در عین حال حرفه ای بین کاربر و تلویزیون باشد. سرگرمی های مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون نصب کنید و اوقات فراغت خود را با شیوه ای متفاوت سپری کنید. شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است.

  خرید و بررسی تلویزیون شیائومی Q1E با بهترین قیمت از بانه

شهرستان بانه دارای بازار متمرکز و متراکم است.

با رعایت این موارد می توانید از اصالت تلویزیون شیائومی اطمینان حاصل کنید. همگی در این موضوع با هم همراه هستیم که خریدی مقرون به صرفه است که از قیمت مناسبی برخوردار باشد. شما می توانید خرید تلویزیون شیائومی ارزان از بانه را انجام دهید. شهرستان بانه دارای بازار متمرکز و متراکم است. این بازار تا حد زیادی قیمت را کنترل می کند و باعث کاهش آن می شود. همچنین تخفیفات ماهانه و رعایت انصاف در معامله این شهرستان را به یکی از خوش نم ها در غرب کشور معرفی کرده است. ارسال رایگان کالا و پرداخت درب منزل برای رعایت اصل مشتری مداری به خوبی دنبال می گردد. در بانه حق با مشتری است تا کاربر با خیال راحت محصول مورد نظر را خریداری کند. از طرفی در شهرستان بانه تلویزیون به صورت مستقیم عرضه می شود و خبری از دلال نیست. همراه با این موارد گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز در نظر بگیرید که از ارزش بالایی برخوردار هستند. همانطور که اشاره شد, واردات به صورت مستقیم انجام می گیرد تا هزینه های سربار کاهش پیدا کند. همچنین شعار فروشندگان لوازم خانگی در بانه حاشیه سود پایین با فروش بالا است. به همین دلیل است که فروش لوازم خانگی در بانه نسبت به سایر مناطق کشور بیشتر باشد. از مزیت های خرید تلویزیون از بانه عرضه جدید ترین تلویزیون های موجود در دنیا است. در بانه همه تلویزیون های 2022 وارد بازار می شوند و یکی از مکان هایی است که به خوبی این موضوع را دنبال می کند. شماره های مندرج در صفحه را ذخیره کنید و با کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا تلویزیون مورد نظر را با نازل ترین قیمت به شما تقدیم کنند.

  گوشی اقتصادی ردمی A1 با دوربین دوگانه و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد

به دنبال پشتیبانی HDR باشید: این فناوری رنگ هارا واقع گرایانه تر می کند و کنتراست بهتری را ارائه می دهد. تلویزیون های LED بسیار بهتر از اکثر دستگاه های LCD به نظر می رسند: تلویزیون های LED شیائومی دارای طول عمر بیشتر نسبت به بقیه تلویزیون ها هستند. حداقل به دنبال 3 درگاه HDMI باشید. و فرمت جدیدتر HDMI 1 را انتخاب کنید. تلویزیون های شیائومی نیز به صورت معمول دارای ۳ درگاه HDMI می باشد. صدای تلویزیون از جمله لزومات مهمی است که باید هنگام خرید به قدرت آن دقت کنید، صدایی با قدرت 8 تا ۱۰ وات برای هر اسپیکر خوب و معمول است. تلویزیون هوشمند خریداری کنید زیرا با داشتن تلویزیون هوشمند می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و با سیستم عامل اندرویدی آن نرم افزار های کاربردی را روی آن نصب کنید. اگر دنبال تلویزیونی مطمئن هستید، ما به شما خرید تلویزیون شیائومی سری ۴S را پیشنهاد میدهیم. این سری دارای امکاناتی فوق العاده است که نسبت به قیمت آن میتوان گفت یک تلویزیون سگفت انگیز است. شما در این مقاله با طراحی تلویزیون های شیائومی آشنا شدید. همچنین از نکات مهم هنگام خرید تلویزیون شیائومی آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

  • رابط کاربری مناسب و راحت
  • کنترل پنل با قابلیت کنترل صوتی
  • معرفی تلویزیون شیائومی
  • بهترین عملکرد گیمینگ و سرعت عمل را می خواهید
  • برخورداری از فناوری VRR
  • حافظه 16 GB
  • کیفیت ایده آل
  • طراحی نسبتا قدیمی و ساده

در مورد کیفیت این تلویزیون نیز از یکسری لحاظ بسیار مناسب می باشد و جلب توجه خاصی را به دنبال داشته است. آیا تلویزیونی شیائومی بهتر می باشد یا سامسونگ؟ قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سامسونگ کمتر است. همچنین شیائومی از سیستم عامل حرفه ای اندروید با حافظه داخلی دارد. در حالیکه سامسونگ از سیستم عامل تایزن (Tizen) برخوردار است . ولی در مورد امکانات صدا و تصویر و کارایی شرکت سامسونگ قوی تر از شیائومی می باشد. برنامه های از پیش نصب شده در تلویزیون هوشمند شیائومی کدام است؟ مواردی مانند Netflix, YouTube, Amazon prime video, Miracast, gallery, TV manager, media player, play movies, play games, play store, help, YouTube music, my wall paper بر روی سری X تلویزیون های شیائومی نصب شدهاند. به علاوه تلویزیون های هوشمند شیائومی (Smart) با پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل به شما امکان مدیریت برنامه ها را با صدایتان فراهم خواهد کرد .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 4s لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید