تلویزیون شیائومی ۲۰۱۹ با قیمت پایه ۱۶۹ دلار رسما معرفی شد

xiaomi tvامروز مدل ۲۰۱۹ تلویزیون شیائومی بدون حاشیه و تمام صفحه معرفی شد. این تلویزیون چینی قرار است در چهار اندازهی 32، 43، 55 و 65 اینچی و با قیمت پایه 163 دلاری روانهی بازارها شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم. چند روز پیش شیائومی میزبان یک رویداد خبری ویژه در چین بود که در آن از جدیدترین محصولات الکترونیکی خود پرده برداشت. در سه ماههی منتهی به سال 2019 و سه ماههی نخست سال جاری شیائومی رتبهی نخست در عرضهی تلویزیونها را به دست آورده است. در نخستین سه ماههی امسال، از 10 تلویزیون پرفروش در چین، 8 مورد متعلق به شیائومی بوده است. علاوه بر این مدل 32 اینچی شیائومی تی وی 4A، مدل 55 اینچی شیائومی تی وی 4X و مدل 40 اینچی شیائومی تی وی 4C نیز در سه ماههی نخست سال 2019 جزو پرفروشترین تلویزیونها بودهاند. اما پس از اعلام این خبرهای خوب، شیاوشیانگ از مدل 2019 تلویزیون شیائومی نیز پرده برداری کرد. این تلویزیون تمام صفحهی زیبا در چهار اندازهی 32، 43، 55 و 65 اینچی و با قیمت پایهی 163 دلاری روانهی بازارهای جهانی خواهد شد. مدل 2019 تلویزیون شیائومی از طراحی نمایشگر فراگیری برخوردار است. صفحهی این تلویزیون مستقیما به یک فریم میانی متصل است، در حالی که یک ریموت کنترل صوتی بلوتوثی را نیز ارائه میکند. از نظر عملکرد نیز این تلویزیون به لطف یک پردازنده 64 بیتی چهار هستهای مناسب است. حافظه 8 گیگ از شیائومی تی وی جدید وجود دارد که همگی از وای فای و بلوتوث کم مصرف بهره میبرند. نیازی به گفتن ندارد این تلویزیونها از PatchWall برای نصب روی دیوار سیستم صوتی Dolby و DTS و همچنین وضوح 4K HDR برخوردار هستند.

  • نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز (برای اجزای بازی با وضوح ۴K)
  • دارای اسلات CI
  • قابلیت جستجوی صوتی یا Voice Search
  • زاویه دید کم
  • قابلیت پخش صدا با محتوای Dolby Audio و DTS-HD
  • دارای 2 اسپیکر 10 واتی یا خروجی 20 وات
  • دسترسی راحت به صفحات وب ورزشی Hotstar
  • رفرش ریت: 60 هرتز

xiaomi tvاین تلویزیون با پردازنده چهار هسته ای Mediatek MT9611 همراه با پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 یا ARM Mali-G52 MC2 کار می کند. تنها 2 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه اصلی وجود دارد. این احتمالاً در حال حاضر کافی نیست. با وجود این واقعیت که سیستم Android TV مدتهاست در تلویزیون های سایر تولیدکنندگان “عقب افتاده” ، نسخه Xiaomi در برخی لحظات متفاوت است. من در اتصال صفحه کلید بی سیم خارجی مشکل دارم. تلویزیون از طرح صدای 2.4 CH استفاده می کند. مدل شیائومی Mi TV Q1 QLED مجهز به یک جفت دو کاناله 15 واتی است و از فرمت های Dolby Atmos و DTS-HD Master Audio پشتیبانی می کند. هر کانال دارای یک جفت بلندگوی کامل و یک توییتر است. محل ساطع کننده ها رو به پایین است. برای اجرای معمولی Atmos ، توصیه می شود مدل را روی یک سطح افقی سوار کنید. علاوه بر رابط HDMI 2.1 ALLM ذکر شده ، Mi TV Q1 75 QLED TV دارای یک جفت HDMI 2.0 (ARC ؛ CEC) و یک جفت USB 2.0 است – اینها اتصالات اصلی هستند. اینترنت یا شبکه محلی از طریق پورت اترنت RJ45 یا Wi-Fi ارائه می شود. روی آن یک ورودی ظرف ماهواره ای ، رابط S / PDIF و ورودی کامپوزیت AV وجود دارد. تیونر آنتن قادر به دریافت سیگنال DVB-T2 است. Xiaomi Mi TV Q1 دارای پشتیبانی ChromeCast و MiraCast برای سهولت استفاده از صفحه بزرگ و تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما است. توان خروجی سیستم صوتی 30 وات دو توییتر و چهار ووفر است. در مورد ووفرها “با صدای بلند” گفته می شود ، اما صدا برای اکثر محتوا کافی است. اخیراً ، بسیاری از تلویزیون های هوشمند از پردازنده های چهار هسته ای برای مدیریت الگوریتم های ارتقاء سفارشی خود استفاده می کنند که محتوای HD را به 4K تبدیل می کند. البته ، این تنها مختص مدل Xiaomi Q1 مورد بحث نیست ، اما ارتقاء بدون اطلاع قبلی کار می کند.

  ماجرا و حواشی ممنوعیت واردات چند مدل موبایل

قیمت تلویزیون شیائومی

همچنین تلویزیون Mi TV 4A شیائومی برای برقراری ارتباط با سایر وسایل، از سه پورت HDMI، دو پورت USB، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۴٫۲، ورودی AV ، پورت اترنت بهره می برد و خروجی صوتی S / PDIF دارد. کنترل از راه دور جدید شیائومی نیز به سیستم مادون قرمز و همچنین بلوتوث مجهز است. بیشتر بخوانید: HDMI ARC چیست و چه kalinab.com کاربردی دارد؟ شیائومی بار دیگر از PatchWall – موتور هوش مصنوعی اختصاصی این شرکت – به عنوان یکی از ویژگی های کلیدی تلویزیون Mi TV 4A شیائومی یاد می کند. سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی PatchWall، اطلاعاتی در مورد سرگرمی های تلویزیونی مورد علاقه شما و محتویاتی که ترجیح می دهید، جمع آوری می کند و در اصطلاح به حافظه می سپارد. با گذشت زمان این AI، هوشمندانه برنامه های تلویزیونی در حال پخش را با توجه به ترجیحات و علایق تان به شما پیشنهاد می کند. به عبارت دیگر، مخاطبان مجبور نیستند به صورت مداوم بین شبکه های تلویزیونی مختلف جستجو کنند تا برنامه های مورد علاقه خود را بیابند، بلکه همه اطلاعات مورد نیازشان به کمک PatchWall به راحتی در اختیارشان قرار می گیرد. تلویزیون Mi TV 4A شیائومی همچنین دارای قابلیت تشخیص گفتار و کنترل صوتی است، اما چون تولید این محصول محدود به چین است، هنوز با زبان انگلیسی کار نمی کند. همه این امکانات فوق العاده در یک تلوزیون ۵۰ اینچی تنها با ۳۷۵ دلار (تقریبا با قیمت دلار همین لحظه ۱٫۸ میلیون تومان در حدود قیمت یک گوشی هوشمند متوسط) عرضه می شود! مانند سری های دیگر Mi TV، فروش Mi TV 4A منحصر به چین است و به نظر نمی رسد که این روند به زودی تغییر کند. شیائومی ابراز علاقه کرده است که تلویزیون های خود را در کشور هند نیز عرضه کند، اما هنوز هیچ پیشرفتی در این زمینه مشاهده نشده است.

xiaomi tvRex و بسیاری دیگر اشاره کرد که توصیه میکنیم سری به آنها بزنید زیرا که نظر هر بینندهای را به خود جلب میکند! از ویژگیهای بسیار کاربردی سری دستبندهای هوشمند نیز میتوان به توانایی بررسی الگوی خواب افراد و نشان دادن ضربان قلب، دارا بودن GPS و زیبایی، نه تنها به عنوان یک وسیله کاربردی بلکه به عنوان زیور آلات اشاره کرد. ضد آب بودن را نیز برتمام ویژگیهای این محصولات اضافه کنید. کمپانی Yeelight شیائومی نیز تخصص در طراحی و تولید محصولات متنوعی مانند چراغهای هوشمند دارد. پس از توضیحات مختصری راجع به زیر مجموعههایی از شیائومی، جای آن است که توضیحات مختصر، یا به عبارت دیگر تنها گوشهای از اطلاعات گوشیهای هوشمند شیائومی را به اختصار بیان کنیم. گوشیهای هوشمند پر قدرت شیائومی، در 2 سری مختلف برای سلیقههای بسیار متفاوت و مناسب با وضع اقتصادی تمام اقشار جامعه، دسته بندی شدهاند. سری پرچمداران MI که قیمت و کیفیت بالا و مشخصات منحصر به فردی را داراست. اما باز هم قیمتی مناسبتر در مقایسه با گوشیهای هوشمند هم رده دارند و از آن جمله میتوان به MI Note10 که بالاترین رده گوشیهای هوشمند شیائومی در سال 2020 بود، اشاره کرد. و پس از آن پیشرفتی دیگر با عنوان MI 11 که به تازگی معرفی شده نیز به دور از نگاهها باقی نخواهد ماند. سری دوم این گوشیها Redmi نام دارد که باب میل تمام افراد خاص پسند میباشد، به خصوص قیمت بسیار مناسب آن که محبوبیت این محصول را چند برابر کرده است. در گذشته در بین اکثر افراد، برند شیائومی بیشتر راجع به گوشی هوشمند مطرح بوده است اما امروزه تقریبا همه مردم، اطلاعات نسبی را در مورد محصولات متنوع شیائومی در اختیار دارند.

  تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV 4X 65

آیا میدانید mi remote چیست؟

با استفاده از Mi Remote دستگاههای الکترونیکی خود را با گوشی کنترل کنید. بدون استفاده از کنترل کانال تلویزیون را به سرعت عوض کنید، اطلاعات برنامههای تلویزیونی مختلف را ببینید یا آنها را روی گوشی خود تماشا کنید. برای شما که به دنبال راحتی هستید؛ به جنگ کنترل دست کیست پایان دهید! آیا میدانید mi remote چیست؟ بهطور کلی کنترل، یکی از وسایل پراستفاده و پرکاربرد در زندگی ماست. اگر فقط کمی اهل تماشای تلویزیون باشید، متوجه میشوید که بدون این وسیله، تلویزیون تقریباً ناکارآمد خواهد بود. سروکار داشته باشید حتماً تجربه کردهاید که گاهی خود وسیله هست، اما ریموتش نیست! بنابراین باید در حفظ این وسیله نهایت دقت را به خرج دهیم؛ اما اگر بنابر اتفاق، ریموت هر وسیلهای دچار حادثه شد (مثلا روی زمین افتاد و به چند تکه تقسیم شد، یا بدون هیچ دلیل خاصی دیگر کار نکرد) چه باید کرد؟ وسیله را دور بیندازیم و یک دستگاه با ریموت بخریم؟

HDMI 2.0 امروزه استاندارد است و می تواند UHD را با سرعت 60 هرتز انتقال دهد. بهترین نسخه در حال حاضر HDMI 2.1 است که از سال 2017 وجود دارد و می تواند سیگنال های ویدئویی را تا 10K انتقال دهد. و سرعت داده و حتی فشرده سازی بهتر فیلم را نیز امکان پذیر می کند. هر سه اتصال HDMI 2.0 است. کنترل از راه دور شامل اندازه و شکل ظاهری مشابه پروژکتورهای شیائومی است .طور کلی ، طراحی دلپذیر است و کنترل کردن از راه دور آسان است. دکمه های جداگانه برای Netflix و Prime Video بلافاصله برنامه های مربوطه را شروع می کنند. که جابجایی بین پورتال های ویدیو را آسان می کند. دکمه های دیگر نیز به طور معقولی چیده شده اند. در بالا سمت راست نیز یک دکمه برای دستیار Google وجود دارد که می تواند مستقیماً شروع شود. کنترل از راه دور از طریق بلوتوث متصل می شود.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

از سوی دیگر در این تلویزیون، Dolby Vision به صورت زنده ارائه شده و میتوان به ویژگیهای مفید دیگری مانند کنترل رنگ و کاهش نویز پویا در این مدل اشاره کرد. تلویزیون هوشمند اندروید Mi Q1 با پردازنده 64 بیتی MTK چهار هستهای و پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 ارائه شده و از گوشیهای اندروید و iOS برای تعاملات پشتیبانی میکند. از سوی دیگر میتوان به حافظه 32 گیگابایتی این تلویزیون به همراه ویژگیهای از راه دور و قابلیت Dolby Audio با 5 حالت اکولایزر اشاره کرد. وزن این محصول 13.94 کیلوگرم و ابعاد آن 1230 × 767 × 262 میلیمتر است. Mi 4A Horizon Edition، بهترین تلویزیون Xiaomi مبتنی بر اندروید بوده که با بهترین مشخصات قابل انتظار و قیمت مناسب به بازار عرضه شده است. این تلویزیون میتواند از برنامههایی مانند Prime Video، Netflix، YouTube، Hotstar و Disney پشتیبانی کند در نتیجه در بخش نرمافزاری، کارایی و عملکرد بالایی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

به زودی مقالات راهنمای بیشتری در سایت قرار خواهد گرفت.

پایه ها فقط به یک صورت روی تلویزیون قرار می گیرد پس نگران جابجا شدن آنها با هم نباشید. بعد از متصل کردن پایه ها، تلویزیون را به صورت عمودی تغییر وضعیت دهید و کابل برق را متصل کنید. در صورت نیاز کابل آنتن و یا کابل های دیگر را متصل کنید. حالا دکمه ی پاور که در زیر تلویزیون و درست در زیر علامت mi قرار دارد را فشار دهید. با این کار تلویزیون روشن می شود. بعد از لود شدن تلویزیون و سپس اندروید، اولین صفحه مربوط به اتصال کنترل بلوتوثی به تلویزیون است. شما با صفحه ای مانند زیر روبرو می شوید که باید کنترل را در فاصله ی کمتر از 20 سانتیمتری از تلویزیون نگه داشته و هم زمان دکمه های mi و هوم را مطابق شکل فشار دهید خرید تلویزیون های شیائومی و نگه دارید. توصیه می کنیم که از باتری های آلکالاین استفاده نمایید. در مرحله ی بعد باید ناحیه ی مناسب را انتخاب کنید. در این مرحله تلویزیون شما به صورت کامل راه اندازی شده است. در مراحل بعدی باید شبکه های تلویزیون را اسکن نمایید و برنامه ی Live TV را راه اندازی کنید که مقاله ی آن به صورت جداگانه در سایت قرار می گیرد. به زودی مقالات راهنمای بیشتری در سایت قرار خواهد گرفت. مجله ی خبری و ویدئوی های آموزشی را دنبال کنید.

  قیمت گوشی شیائومی ۱۴مهر

تلویزیون شیاومی

تلویزیون Q1 شیائومی سایز 75 اینچ از فناوری MEMC پشتیبانی میکند. این فناوری تک تک فریم صحنه های سریع و اکشن را پردازش کرده و آنها را صاف و واضح پخش می کند و از به وجود آمدن تاری جلوگیری می کند. به این ترتیب شما از تماشای فیلم ها و بازی های اکشن و سریع نهایت لذت را خواهید برد. تکنولوژی MEMC در کنار رزولوشن 4K UHD باعث تولید صحنه های بسیار با کیفیت و دیدنی می شود و لذت تماشای هر چیزی را دو چندان می کند. رفرش ریت صفحه نمایش این تلویزیون 120 هرتز است و یکی از تلویزیون های مناسب برای تماشای فیلم های اکشن و همچنین گیم است. همه چیز در تلویزیون QLED شیائومی 75Q1 صاف و روان نمایش داده میشود و تجربه جذابی از تماشای فیلم و بازی را روی این تلویزیون به دست خواهید آورد. سیستم صوتی تلویزیون 75 اینچ شیائومی Q1 از 4 ووفر و 2 توییتر تشکیل شده است.

  • پرسش و پاسخ
  • کیفیت ساخت مناسب
  • دارای 2 پورت USB
  • قابلیت اسمارت با سیستم عامل Android
  • پشتیبانی از طیف رنگی گسترده
  • دارای عمق رنگ 10 بیتی
  • برخورداری از HDMI 2.1
  • ساسان امین نژاد – فروردین 29, 1400

اگر میخواهید ویدیوی اچدی استاندارد را روی این تلویزیون 4K تماشا کنید، باید فاصله ۴-۵ متری از تلویزیون داشته باشید چون در فاصلههای نزدیکتر کیفیت تصویر توی ذوق میزند. قابلیتی برای افزایش کیفیت تصویر هم در این دستگاه تعبیه نشده که برای کی تلویزیون اقتصادی کاملاً طبیعی است. تماشای ویدیوهای فول اچدی استاندارد روی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 کاملاً رضایتبخش است، بهخصوص اگر بیتریت ویدیو بالا باشد و از فاصله مناسب به آن نگاه کنید. زمانی که ویدیوی 4K استاندارد را روی این تلویزیون تماشا میکنید، کیفیت تصویر شما را شگفتزده خواهد کرد. جزئیات و شفافیت تصویر بهقدری بالاست که از تماشای هر محتوایی لذت خواهید برد. اگر بهترین تجربه بصری را میخواهید، باید سراغ ویدیوهای 4K HDR بروید. من چند ویدیوی تبلیغاتی و یک فیلم با این ویژگیها را روی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 تماشا کردم. در این حالت تلویزیون بهطور خودکار محتوای HDR را تشخیص میدهد و حالت مخصوص به آن را فعال میکند. در این حالت با بهرهگیری از فضای رنگی وسیع، محتوای ویدیویی بهمراتب با آنچه در حالت عادی میبینید متفاوت خواهد بود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ 4x وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید