تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV 4X 65

  • تمام شدن باطری ریموت کنترل
  • کنترل پنل با قابلیت کنترل صوتی
  • عدم تنوع محصولات
  • نرخ رفرش: ۶۰ هرتز
  • کیفیت تصویر: 4K

xiaomi tvتلویزیون Mi TV 4X 65 – 4K همان کیفیتی که دنبالش هستید! زیبایی و کارآیی تلویزیونهای شیائومی باعث شده است تا طی چند سال اخیر، روز به روز بر محبوبیت این تلویزیونها افزوده شود. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV 4X 65 با کیفیت تصویر ۴K و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار میدهد، آنرا تبدیل به یک تلویزیون جادویی کرده است. در کلیپ زیر برخی از امکانات این تلویزیون نمایش داده شده است. کیفیت صدای دالبی، درگاههای ارتباطی متنوع و امکان اتصال به اینترنت تنها بخشی از امکانات فوق العادهی این تلویزیون ۶۵ اینچی است. با توجه به ویژگیهای این نوع از تلویزیونها باید گفت که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سایر برندهای بسیار مناسبتر است. هر درگاهی که به آن نیاز دارید در پشت تلویزیون قرار دارد. حتی میتوانید از بلوتوث برای اتصال دستگاههای مورد نیاز خود استفاده کنید. صدایی با کیفیت و بدون لرزش را خواهید شنید. بلندگوهای ١٠ واتی به کار رفته در این مدل بسیار حساس و عالی طراحی شدهاند. امکانات ویژهای که در اختیار شما هستند! ویژگیهایی مانند نرخ بازسازی تصویر بالا و عمق رنگهای قابل نمایش به شما نوید تماشای یک مسابقه یا فیلم لذت بخش را میدهد. تجربهای تکرار آن خوشایند خواهد بود. صفحه نمایش با استفاده از موتور تصویر Vivid، دقت رنگ و شادابی رنگی فوق العاده ای را ارائه می دهد. ۴K HDR تصاویر واقعی را با کنتراست بینهایت، درخشندگی قدرتمند و رندر رنگی بینظیر بازسازی میکند. Mi TV 4X با ادغام یک تراشه MEMC، رندر بدون محو کردن اکشنهای پرسرعت را برای پخشهای ورزشی، بازیها و موارد دیگر ارائه میکند. پنل IPS 10 بیتی فوقالعاده روشن الجی و موتور تصویر زنده (VPE) و فناوری پردازش تصویر داخلی ما با هم رنگهای استثنایی، عمق قابل توجه و کنتراستهای عمیقتر را ارائه میکنند. الگوریتمهای نرمافزاری اختصاصی و تغییرات سختافزاری قلب موتور VPE ما را تشکیل میدهند و تصاویر واقعی و استثنایی را ارائه میدهند.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvبه همین علت کیفیت رنگ این لوازم نیز اهمیت زیادی می یابد. برند شیائومی در این زمینه جزء پیشتازان است و به صورت کاملاً تخصصی به طراحی و ساخت قاب تلویزیون میپردازد. این برند از رنگ های خنثی برای قاب استفاده کرده و به همین دلیل می توان تلویزیون های برند شیائومی را با سایر لوازم منزل خود به راحتی هماهنگ کرد. شما می توانید با مطالعه مقاله گوشی سامسونگ ارزان اطلاعات کاملی در این رابطه به دست آورید. یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی تلویزیون های برند شیائومی در نظر گرفته شده قابلیت نصب آن روی دیوار می باشد. در واقع شما می توانید با توجه به سلیقه خود این تلویزیون ها را روی پایه نصب کرده و به صورت رومیزی استفاده کنید و یا آن ها را به دیوار نصب نمایید. شاید شما نیز با تبلیغات تلویزیون های مختلف روبهرو شده باشید که قاب تلویزیون را روی تصاویر واقعی طبیعت قرار میدهند تا به این طریق کیفیت تصویر تلویزیون را چیزی فراتر از حد معمول نشان دهند.

  تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO

تلویزیون ۵۵ اینچی سامسونگ چند؟

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل ۶۵SJ۹۵۰۰۰GI سایز ۶۵ اینچ با قیمتی بین ۶۰ میلیون ۷۰۰ هزار تومان تا ۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته میشود. طبق رصد بازار لوازم خانگی، تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵N۶۹۵۰ با صفحه ۵۵ اینچی نیز حوالی ۲۳ میلیون تومان ارزشگذاری شده است. تلویزیون ۸۲ اینچ سامسونگ مدل ۸۲NU۸۹۰۰حوالی ۹۲میلیون تومان معامله میشود. قیمت تلویزیون ۴۳ اینچی سامسونگ مدل ۴۳N۵۹۸۰ Full HD به ۱۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون های ۴۳ اینچ چند؟ طبق گزارش اقتصادآنلاین فرشندگان لوازم خانگی،تلویزیون جی پلاس مدل GTV-43LH6122B نیز حوالی ۸میلیون تومان ارزش گذاری شده است. قیمت تلویزیون ۴۳اینچ سامسونگ مدل 43N5980 Full HD حدود ۱۰ میلیون تومان اعلام شده است.همچنین سامسونگ و الیو از دیگر تلویزیونهای ۴۳اینچ بازار به شمار میرود که در رنج ۷ الی ۱۰ میلیون تومان معامله می شود. تلویزیون ۵۵ اینچی سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K به ۷۴ میلیون تومان رسیده است.

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این تلویزیون نسخه گلوبال هست یا چین؟ هزینه ارسال به تهران با پیک اختصاصی په قئر می باشد؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ سلام مدل های شیائومی به نسبت ارزون ترن دلیل این قیمت پایینتر چیه؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ همانطور که میدانید شیاومی یک برند جدید تلویزیون هستش و برای اینکه بتواند زود جای خود را بین بزرگان دیگر مثل الجی و سامسونگ و … آیا این نظر برایتان مفید بود؟ دیگران را با نوشتن نظرات خود، راهنمایی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید! اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید! افرالند «afraland» یک فروشگاه اینترنتی در غرب کشور، شهر زیبای بانه است؛ که امکان خرید به صورت آنلاین و حضوری برای شما فراهم کرده می کند. تمام محصولات از برندهای مطرح و معتبر جهانی ال جی، سامسونگ، سونی، بوش، فیلیپس و .. می باشد. ارسال سریع، پشتیبانی 24 ساعته، امکان پرداخت در محل و تضمین اصالت کالا چهار اصل افرالند می باشد. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه افرالند میباشد. قیمت لحظه ای! لطفا برای قیمت دقیق تماس بگیرید. گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟ اگر می خواهید محصول خود را با گارانتی شرکتی خریداری نمایید. هنگام خرید محصول از کارشناس فروش درخواست گارانتی نمایید. شرایط گارانتی را در لینک زیر ببنید. یکی از سختترین مراحل خرید انلاین اعتماد است. چگونه اعتماد کنیم ؟ مهم ترین سؤال و اولین سوالی است که مشتری های ما بعد از اینکه تصمیمشان برای خرید نهایی شد از ما میپرسند؟ اعتماد دلیل می خواهد. دلایل اعتماد به افرالند را در لینک زیر ببنید.

  پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S

اگر تبلیغات گسترده برندهای دیگر و ناشناخته بودن برند شیائومی را در نظر نگیریم، میتوان گفت که قدرت در دست شیائومی است. از هر طرف که نگاه کنیم شیائومی حرفی برای گفتن دارد. ظاهر چشمنواز و شیک، قیمت مناسب، کیفیت بالای ساخت و استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا، برگ برنده این شرکت در رقابت تنگاتنگ تولیدکنندگان تلویزیون است. در ادامه به بررسی تاریخچه این برند و مدلهای محبوب تلویزیون آن میپردازیم. کمپانی شیائومی که در سال 2010 تأسیس شد، یک شرکت چینی الکترونیکی چندملیتی است که دفتر مرکزی آن در پکن واقع شده است. لی جون بنیانگذار شرکت، برند شیائومی را بهعنوان یک شرکت اینترنتی در سال 2010 و پس از کار در شرکتهایی مانند Kingsoft و UCWeb تأسیس کرد. لی جون در واقع این شرکت را با همکاری لی بین (Lin Bin) مدیر سابق گوگل چینی و پنج شخص دیگر تأسیس کرد. در زبان چینی واژه شیائومی به معنی برنج و ارزن است.

حداقل به دنبال 3 درگاه HDMI باشید.

تمامی تلویزیون های شیائومی به غیر تلویزیون 32 اینچی دارای کیفیت 4L هستند. می توانید از تلویزیون های8K صرف نظر کنید . تلویزیون های 8K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های 8K هنوز در دسترس نیستند. به دنبال نرخ تازه سازی 60 هرتز یا 120 هرتز باشید: وقتی صحبت از نرخ تازه سازی می شود ، 60 هرتز خوب است و می تواند هر چه که نیازشما است را از نمایشگر تلویزیون بر طرف کند. نرخ تازه سازی بالاتر حرکت روان تری را برای همه نمایش های صفحه تلویزیون گرفته تا صحنه های ورزش های و بازی ها فراهم می کند. به دنبال پشتیبانی HDR باشید: این فناوری رنگ هارا واقع گرایانه تر می کند و کنتراست بهتری را ارائه می دهد. تلویزیون های LED بسیار بهتر از اکثر دستگاه های LCD به نظر می رسند: تلویزیون های LED شیائومی دارای طول عمر بیشتر نسبت به بقیه تلویزیون ها هستند. حداقل به دنبال 3 درگاه HDMI باشید. و فرمت جدیدتر HDMI 1 را انتخاب کنید.

  تلویزیون شیائومی Higher از باراک اوباما را انجام دهید

تراشه MediaTek MT9611، یک پردازنده چهار هسته ای به همراه پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 با تنها 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مشخصات کامل این سیستم هوشمند هستند. ویژگی تلویزیون Xiaomi Mi TV P1 43 که به آن اجازه می دهد از اکثر رقبا (در Android TV) متمایز شود، این است که این سیستم عامل دارای PatchWall است. و باعث می شود سیستم عامل سریعتر و روان تر عمل کرده و بتوانید برنامه های مورد علاقه خود را روی آن نصب کنید. دو بلندگوی استریو 10 واتی با فناوری Dolby Audio و DTS-HD صدایی جادویی از موسیقی و فیلم را ارائه می دهند به گونه ای که احساس می کنید در سینما یا کنسرت در حال گوش دادن و دیدن هستید. به علاوه وجود Chromecast داخلی و Miracast باعث می شود هر آنچه را که در حال تماشای آن در گوشی هستید به تلویزیون منتقل کنید و آن را روی صفحه نمایش بزرگتر به نمایش بگذارید.

  • پورت تقویت Base
  • برنامه بازار یا اپ استور را پیدا کنید
  • به رفکت تصویر خیلی حساسید
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant
  • لگ و باگ در رابط کاربری به خاطر رم محدود
  • بدنه کاملا فلزی

xiaomi tvیکی از ویژگی های بسیار خوبی که این تلویزیون دارد، پلتفرم PatchWall است. این پلتفرم دارای رابط کاربری بسیار خوبی است و محتواهای مختلف را به خوبی دسته بندی کرده است. پلتفرم PatchWall دارای بیش از 700 هزار ساعت محتوا برای تماشا کردن شما و خانواده شما می باشد. این محتواها دائما در حال اضافه شدن و آپدیت شدن هستند و دسته بندی های متنوعی دارند و برای تمام افراد خانواده اعم از کودک، نوجوان و بزرگسال و با سلیقه های مختلف مناسب هستند. این پلتفرم با توجه به محتواهایی که تماشا کردید و به کمک هوش مصنوعی، محتوای مشابه ای را نیز به شما پیشنهاد می کند. پلتفرم PatchWall قابل آپدیت نیز می باشد و امکانات آن در طول زمان بیشتر و بهتر می شود. این تلویزیون دارای قابلیت جستجوی جهانی می باشد و شما می توانید محتوای مورد نظر خود اعم از فیلم ها و سریال ها را به راحتی و تنها با تایپ کردن نام آن پیدا کنید.

راز ناگفته به تلویزیون شیائومی در کمتر از 7 دقیقه

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید