تلویزیون شیائومی 65 اینچ P1 مدل L65M7

xiaomi tvکیفیت ساخت خوب، رابط کاربری روان همراه با استفاده از ریموت کنترل ساده از ویژگی های دیگر این محصول است. این دستگاه نسبت تلویزیون مقرون به صرفه MI 4 که در سال 2018 به بازار عرضه شد؛ تغییر چشمگیری پیدا کرده است. این دستگاه با فرم فاکتور بسیار باریکی که دارد وضوح 4K و HDR را به رخ می کشد. همانطور که از نام این محصول پیداست یک لایه نقطه کوانتومی بین بک لایت و نمایشگر استفاده شده است تا رنگ های غنی تری را به شما بدهد. تلویزیون شیائومی MI Q1 مدل 2021 از HDMI 2.1 پشتیبانی می کند و از آنجایی که تلویزیون دارای رفرش ریت بومی 120 هرتز است از ALLM هم پشتیبانی می کند. شیائومی ادعا می کند که این تلویزیون فورکی دارای سرعت پاسخگویی 5 میلی ثانیه ای است که بسیار قابل ملاحظه است. تلویزیون شیائومی MI Q1 مدل 2021 از VRR پشتیبانی نمی کند و دارای یک سیستم صوتی 30 واتی است که به 6 درایور تقسیم شده است (4 درایور فول رنج و 2 توییتر).

  • قابلیت Chromecast Screen Mirroring
  • تایید هویت
  • حافظه ۱۶ گیگابایتی
  • کنترل کامل تمامی لوازم برقی از انواع برند ها

xiaomi tvمیتوانید به راحتی در هر نقطه ای از منزل تلویزیون را کنترل کنید. شیائومی با طراحی این ریموت کنترل تجربه یک لذت شگفت انگیز را برای شما فراهم میکند. امروزه پشتیبانی از دستیاران صوتی در تلویزیون ها برای کاربران بسیار اهیمت دارد. شیاومی نیز در این محصول خود از این قابلیت استفاده میکند. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s از دستیار صوتی Google Assistant پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های دستیار صوتی برای کاربران کنترل ساده سیستم های هوشمند دیگر مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و یا تلویزیون است. استفاده از این فناوری بسیار ساده است. شما به راحتی فقط باید خواسته خود را به زبان بیاورید تا انجام شود. همچنین این محصول شیائومی مجهز به سیستم عامل اندروید است. با استفاده از این سیستم عامل میتواند به راحتی برنامه یا بازی های مورد علاقه خود را اجرا کنید و از آن ها لذت ببرید. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s از فناوری های مختلفی برای قدرت صدای خروجی استفاده میشود.

فلسفه تلویزیون شیائومی

شما میتوانید در این بخش نسبت به خرید تلویزیون شیائومی P1 (L50M6-6AEU) با بهترین قیمت از سایت دیجی بانه اقدام فرمایید. تلویزیون ال ای دی شیائومی P1 دارای کیفیت تصویر 4K است و کیفیت تصویر خوبی را به نمایش میگذارد. تلویزیون 50P1 برای تماشای فیلم و استفاده روزمره مناسب است و جزو تلویزیون های 4K ارزان قیمت بازار میباشد. ، HLG و Dolby Vision پشتیبانی میکند و محتوای HDR را با کیفیت خوبی به نمایش میگذارد. FRC) پشتیبانی میکند و تصاویر واقعی و طبیعی را پخش میکند. تلویزیون شیائومی P1 دارای فناوری MEMC است و به کمک آن صحنه های سریع و اکشن فیلم و مسابقات را روان و با تاری کمتری نمایش میدهد. این تلویزیون دارای زاویه دید گسترده است و با تماشای تلویزیون تا زاویه دید 178 درجه کیفیت تصویر یکسانی را مشاهده خواهید کرد. تلویزیون 4K LED شیائومی 50P1 به پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 مجهز شدهاست تا عملیات مربوط به پردازش تصاویر را انجام دهد. به طور کلی کیفیت تصویر این تلویزیون خوب است و برای استفاده های معمولی و روزمره کاملا مناسب است.

  قیمت تلویزیون شیائومی سوال: آیا اندازه مهم است؟

xiaomi tvشرکت شیائومی تلویزیون جدیدی به نام Mi LED TV 4 را معرفی کرد. این تلویزیون قرار است با قیمت ۶۲۳ دلار راهی بازار شود. محصول جدید شیائومی ۵۵ اینچ است و کیفیت تصویر ۴K را پیش روی کاربران قرار میدهد. از سیستم عامل Android TV به همراه برخی امکانات شیائومی مانند Patchwall روی آن نصب شده است. ویژگی Patchwall یک نوع هوش مصنوعی و یادگیری عمیق است که میتواند به صورت خودکار بسیاری از کارهایی که کاربر دوست دارد را انجام دهد. از نظر سخت افزاری هم باید به این موضوع اشاره کنیم که تلویزیون شیائومی ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین از یک پردازنده ۶۴ بیتی برای آن استفاده شده است. تلویزیون شیائومی تنها ۴.۹ میلیمتر ضخامت دارد و مضامین تصویری رایگان بسیاری هم توسط شرکتهای مختلف برای این محصول عرضه خواهد شد. تلویزیون Mi LED TV 4 به بلوتوث ۴ مجهز شده و دو پورت USB و پورت شبکه دارد. کنترل از راه دور این تلویزیون تنها ۱۱ دکمه دارد و با بلوتوث هم کار میکند. به همین دلیل حتما نیازی نیست که برای کار کردن با کنترل آن را روبهروی تلویزیون بگیرید.

بالا 25 نقل قول در تلویزیون شیائومی

پنل این تلویزیون هوشمند با توانایی ایجاد روشنایی برابر با 400 نیتس درنهایت کیفیت بوده و لامپ پسزمینه LED آن تصاویری باکیفیت عالی و عمق رنگ بالا را به نمایش میگذارد. تلویزیون شیائومی توانسته با زاویه دید 178 درجهای و کنتراست بالا، زمان پاسخگویی 8 میلیثانیهای و قابلیت کاهش نویز، برنامههای تلویزیونی را با بهترین کیفیت برای بینندگان به تصویر بکشد. تعداد مناسبی از پورتهای USB، HDMI، ARC و سوکت شبکه RJ45 و بسیاری پورتهای دیگر توانستهاند تلویزیون شیائومی را در میان نمونههای هوشمند بهخوبی جای دهند. از این موارد گذشته خروجی هدفون، ورودی آنتن، خروجی AUX و … نمادی از یک تلویزیون فوق پیشرفته را در مقابل دیدگان همگان ترسیم نمودهاند. اغلب کنترل تلویزیونهای این برند به بلوتوث مجهز هستند، ازاینرو حتی از فاصله دور و از پشت موانع نیز بهخوبی کارکرده و نیازی نیست که حتماً در مقابل تلویزیون قرار گیرید. برخی نسخهها نیز با تعداد دکمههایی کمتر و کارایی اعجابانگیز یک نمونه هیجانانگیز و جالب را از کنترلها عرضه نمودهاند که شمارا به مصرفی کم و قدرتی بیشتر دعوت میکنند. فناوری دالبی و DTS باعث شده، صدای تولیدی تلویزیونهای شیائومی به نسبت نمونههای دیگر موجود در بازار از سطح کیفی بالاتری برخوردار باشند. سیستمعامل قدرتمند شیائومی به شما این امکان را میدهد که هر نوع برنامهای را چون فیلمو، نماوا، انواع بازی، مدیریت فایل و … را بهراحتی دانلود نمایید. هرگونه برنامههای موجود در پلی استور بهراحتی بر روی تلویزیونتان نصبشده بدین ترتیب شمارا به کلکسیونی از برنامههای آموزشی، ورزشی و … میرساند. باید بدانید امروزه فقط دو برند شیائومی و سونی توانستهاند خود را به سیستمعامل اندروید مجهز نمایند و از مزایای ارزنده آن بهرهمند شوند.

تلویزیون شیائومی از پردازنده A53 Cortex برخوردار است که از بهترین وسریعترین پردازنده ها در پردازش کیفیت تصویر است. این پردازنده 4 هسته ای با 2 گیگابایت حافظه کوتاه مدت(Ram) و با 8 گیگا بایت (حافظه داخلی) همراه است. صدای آن 20 وات است که با 2 عدد اسپیکر 10 وات انتشار می یابد و ویژگی هایی چون Ultra Surround و DTS-HD را دارد. تلویزیون شیائومی 4X هوشمند است و از رابط هوشمند کاربر پسند قابل دسترس اندروید استفاده می کند. کاربران خیلی راحت می توانند با گوشی های خود به تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4K HDR اسمارت مدل Mi TV 4X 43 وصل شوند و محتوا را به اشتراک بگذارند. طراحی که شیائومی برای مدل 4X در نظر گرفته است پایه کنار می باشد. کیفیت ساخت بالایی را دارد. فریم آن فلزی است و پایه ها هم باریک بوده و فلزی هستند. هر چند کیفیت تصویر 4K با کیفیت تصویر 4K HDR بسیار متفاوت ست اما ما در اینجا این دو را با هم مقایسه نمی کنیم.

  فهرست گوشی‌های شیائومی با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus فاش شد

قیمت تلویزیون به ابعاد آنها نیز بستگی خواهد داشت. از جمله مهمترین ویژگیهای مهم در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی میتوان به رزولوشن تصویر اشاره کرد. کمپانی شیائومی اقدام به تولید تلویزیونهایی با رزولوشن HD، Full HD و 4k نموده است. در سالهای اخیر این کمپانی به تولید تلویزیونهای 8k نیز روی آورد. تلویزیونهای این کمپانی دارای قابلیتهایی نظیر HDR بوده که ویژگیهای منحصربهفردی دارند. این ویژگیها با هدف افزایش محدوده دینامیکی تعبیه شدهاند. در واقع وجود این ویژگیها به نمایش هرچه بهتر جزئیات تلویزیون کمک بسیاری زیادی کرده و موجب میشود؛ که رنگها به صورت طبیعیتر و با روشنایی بیشتر به نظر برسند. هستند، از عمق رنگ 10 بیتی با حداکثر روشنایی 4000 نیت پشتیبانی میکنند. این محصولات دارای قابلیت Dolby Vision نیز بوده که از عمق رنگ 8 بیتی همراه با 10000 نیت پشتیبانی میکنند. قابلیت HLG به کار رفته در تلویزیونهای شیائومی، به نمایش واقعبینانه تصاویر کمک بسیار زیادی خواهد کرد. در هنگام خرید تلویزیون باید به کیفیت صدا نیز توجه کنید.

البته افزایش قیمت آن به نسبت بهبود های آن ناچیز است.

پس مطمئن باشید که بیشتری سازگاری را دستگاه شما دارد و عملا بدون باگ است. با استفاده از این سیستم عامل می توانید انواع اپ های اندرویدی را از پلی استور گوگل دانلود و نصب کنید و استفاده نمایید. برای انتقال تصویر از موبایل یا لپ تاپ و کامپیوتر به تلویزیون نیز می توانید از قابلیت کروم کست تلویزیون است استفاده کنید. این قابلیت توسط گوگل توسعه داده شده است و برای اینترنت اشیاء هدف گذاری شده است. تلویزیون شیائومی 4S یک بهبود واضح در تلویزیون شیائومی است. البته افزایش قیمت آن به نسبت بهبود های آن ناچیز است. با توجه به قابلیت ها و همچنین بهبود های صورت گرفته و البته قیمت آن، پیشنهاد می شود این تلویزیون را برای خرید حتما مد نظر قرار دهید. 1- چه نوع گیرنده هایی در این تلویزیون بکار رفته و تفاوت آنها چیست؟ این تلویزیون دارای دو گیرنده داخلی و خارجی است. گیرنده ی داخلی با نام DVB-T2 و گیرنده ی خارجی با نام DVB-S2 نشان داده می شود.

تلویزیون شیائومی میانبر – ساده راه

xiaomi tvاین دستگاه مجهز به کنترل از راه دور صوتی بلوتوثی است، دارای کلیدهای صوتی مستقل است و از سیستم Xiao Ai، جستجوی صوتی و کنترل دستگاه های هوشمند پشتیبانی می کند. Smart متصل هستند، مشاهده کنید و بدین ترتیب می توانید با استفاده از این نمایشگر تمامی وسایل موجود در خانه را کنترل کنید. این نمایشگر می تواند از تمامی دستگاه ها اعلان های وضعیت دریافت کند. تلویزیون شیائومی MAX گواهینامه صوتی و تصویری برتر IMAX ENHANCED را دریافت کرده است. 15 وات است. هر کانال مجهز به یک واحد فرکانس بالا مستقل است که صدا را به صورت لایه به لایه تولید می کند. این نمایشگر از Dolby Atmos پشتیبانی می کند که می تواند حس حضور تکان دهنده تری را به ارمغان بیاورد. کانالهای چپ و راست این تلویزیون هوشمند هر کدام شامل واحدهای توییتر و بیس می باشند که خوب حجم حفره را تا حد زیادی به 0.4 لیتر افزایش میدهد تا عملکرد بیس بهتری داشته باشد. علاوه بر پورت های hdmi، این نمایشگر غول پیکر شیائومی به دو پورت USB مجهز شده که خوب اجازه می دهد هر محتوایی را به نمایشگر انتقال داده و از طریق این صفحه ی گسترده به نمایش درآورید. از دیگر پورت های اتصال موجود در لیست اتصالات آن می توان به ورودی دیجیتال، ورودی ماهواره، CI Slot، خروجی صوتی دیجیتال نوری و خروجی هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد. البته در کنار این اتصالات، به عنوان راهی برای اتصال بیسیم، شیائومی MAX به وای فای داخلی و بلوتوث نیز مجهز شده است. به طور کلی مزیت تلویزیون شیائومی مکس نه تنها اندازه بزرگ صفحه نمایش، بلکه عملکرد خوب کیفیت تصویر، رنگ و براش بالا است.

  • تماس با ما
  • قابلیت های تلویزیون شیائومی
  • پردازنده: Cortex A55
  • پشتیبانی از دستورات صوتی یا Voice Control
  • وبلاگ افرالند
  • برروی برنامه دکمه OK را بزنید
  • Afraland – 6 ماه پیش
  • افزودن به دلخواه

  گوشی‌ های محبوب شیائومی در بازار ایران

فناوری های جدیدی نیز نظیر Dolby Audio و DTS HD برای تولید صدای چند بعدی فراگیر بر روی تلویزیون قرار گرفته اند. سیستم عامل اندروید 9 برای تلویزیون های شیائومی از جمله مدل MI TV 4S به کار گرفته شده است که با اتصال به اینترنت می توانید برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و نصب نمایید. تلویزیون شیائومی MI TV 4S جدید مدل 2019 را به وای فای متصل کنید تا بتوانید با دیگر وسایل موجود در اتاق ارتباط برقرار کنید. همانند تلویزیون های دیگر برند ها که سال هاست دارای قابلیت اسمارت بودن هستند. پردازنده تلویزیون 4 هسته ای 65 بیتی بوده که با رم 2 گیگابایتی خود سرعت قابل ملاحظه ای دارد. دستیار صوتی اندروید که به کمک Google assistant کار می کند صدای شما را تشخیص داده و به دستوراتتان گوش فرا می دهد؛ تا پس از آنالیز آن ها سریعا واکنش نشان دهد و پاسخ مطلوب را برایتان اجرا کند. برای مثال عوض کردن کانال های تلویزیونی یا کم و زیاد کردن صدای برنامه ها از طریق صدا امکان پذیر خواهد شد. با خرید تلویزیون شیائومی MI TV 4S که سایزی بزرگ دارد در هزینه های خود در واقع صرفه جویی کرده و با مناسب ترین قیمت صاحب یک تلویزیون هوشمند با بهترین کیفیت تصویر خواهید شد. صدای رسا و واضح شما را در محیطی سینمایی غوطه ور خواهد کرد. اما در مدل های آینده باید توجه بیشتری بر روی فرمت های HDR داشته باشد تا عمق رنگ مشکی را بهتر نمایش دهد.

چه کاری آیا می‌توانید انجام دهید برای جلوگیری از اتلاف تلویزیون شیائومی شما از نابودی توسط رسانه‌های اجتماعی؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید