اخبار

قیمت خرید و مشخصات تلویزیون 65 اینچ M5-5ASP شیائومی

xiaomi tvشیائومی از شرکت های معتبر بازار است که در چند سال اخیر پیشرفت زیادی کرده است و هر ساله توانسته محصولات با کیفیت تر و بهتری را به بازار عرضه کند. تلویزیون 65 اینچ 5ASP شیائومی از تلویزیون های ساخت 2020 شیائومی است که از طراحی و کیفیت بی نظیری برخوردار است. حاشیه های این تلویزیون به قدری نازک شده اند که شما هنگام تماشای تلویزیون آنها را نمی بینید. باریکی حاشیه های این مدل صفحه نمایش 65 اینچی را بزرگ تر جلوه می دهد. بدنه این تلویزیون از پلاستیک خالص ساخته شده که هم مقاومت و طول عمر تلویزیون را بالا برده و هم ظاهر آن را بهتر کرده است. M5 دارای دو پایه در طرفین است، شکل هشت این پایه ها نگرانی شما را از بابت انتخاب میز مناسب رفع می کند، چون این تلویزیون می تواند بر روی هر سطح میزی قرار بگیرد. پشت تلویزیون دارای سوراخ هایی است که شما می توانید تلویزیون را به دیوار وصل نمایید و از تماشای تصاویر بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید. اگه از آن دسته افراد سخت پسند هستید که انتخاب در هنگام خرید برایتان مشکل است به شما این اطمینان را می دهیم که از خرید تلویزیون شیائومی مدل L65M5-5ASP پشیمان نخواهید شد.

  • بلوتوث ۵
  • سپس تلفن همراه خود را به تلویزیون وصل کنید
  • سیستم عامل مناسب
  • درباره ما

xiaomi tvاین تلویزیون کیفیت ساخت بسیار خوبی داره و جنس بدنه اون فلزی هست. Mi 4x در سایز های 43، 50, kalinab 55 و 65 اینچ تولید و عرضه شده. با ما همراه باشید تا به بررسی جزء به جزء این تلویزیون ارزشمند بپردازیم. تلویزیون فور ایکس شیائومی همراه با دو پنل VA و IPS تولید و عرضه می شود که بستگی به سایز و ریجن آن متفاوت است، کیفیت تصویر 4X خوب است اما نه عالی! البته باید گفت که در این رنج قیمت از رقبای خود پیشروتر است و تصویر به مراتب بهتری را ارائه می کند. 2160 پیکسل به رزولوشن 4K (فورکی) می رسد، روشنایی در حالت HDR به 383 نیت می رسد که فاصله زیادی با استاندارد HDR10 با 700 نیت روشنایی دارد اما قابل قبول است و تصاویر درخشانی را به نمایش می گذارد. یک میانرده اقتصادی خوش قیمت و با ارزش که با ویژگی ها و امکاناتی که عرضه می کند به یکی از گزینه های برتر بازار ایران بدل شده است. تلویزیون شیائومی 4X ارزش خرید بیشتری نسبت به رقبای ال جی و سامسونگی سری 7 خود دارد، 4X از نظر کیفیت ساخت و کارایی بر قیمت بهترین گزینه موجود برای خرید در رنج قیمتی خودش است. رشته کامپیوتر (نرم افزار) خوندم و علاقه مند به مباحث اتومبیل، موبایل هوشمند، تکنولوژی(در کل) و عکاسی هستم. در حوزه های تولید محتوا، عکاسی و سئو فعالیت دارم.

  مقایسه note 10 pro با note 11 pro(میان‌رده محبوب شیائومی مقابل نسل قبلی آن)+ویدیو

4 مطمئن راه‌ها تلویزیون شیائومی کسب و کار شما به زمین

xiaomi tvشیائومی تلویزیون های خود را با کیفیت های متفاوت روانه بازار کرده است و افراد می توانند از تنوع کیفیت این تلویزیون ها به خوبی استفاده نمایند. در این میان تمرکز ما روی چهار تلویزیون شیائومی Q1، P1، 4S و 4X می باشد و کیفیت تصویر آن ها را با هم مقایسه می کنیم. کیفیت تصویر این تلویزیون ها 4K می باشد یعنی همه آن ها تصاویر را با کیفیت 4K پخش می کنند که بسیار ایده آل و عالی است. 2160 پیکسل می باشد که با حدود 8 میلیون پیکسل می توانند ریزترین جزئیات را در نمایشگر خود به نمایش بگذارند تا تصاویر را با بهترین کیفیت در معرض دید کاربر قرار دهند. با وجود اینکه کیفیت تصویر این چهار تلویزیون یکسان است اما هر کدام می توانند تصاویری با کیفیت متفاوت پخش کنند زیرا برای بهتر شدن تصویر از ویژگی ها و فناوری های متفاوتی استفاده میشود. در میان این مدل ها تلویزیون Q1 مدل سال 2021 از بهترین کیفیت برخوردار است.

  • تنوع سایزبندی و صفحه نمایش
  • قیمت معقول و مناسب
  • از مواد شیمیایی مضر اجتناب کنید
  • کیفیت تصویر 4K
  • صفحه قاب تلویزیون
  • توان صوتی کم
  • سیستم عامل اندروید

در ضمن قاب آلیاژ آلومینیوم آنودایز شده و پایه تمام فلزی با رنگ متالیک تیره، سطح زیبایی شناسی صنایع صوتی و تصویری شیائومی را نشان می دهد. 32 گیگابایتی است که عملکرد روان را تضمین می کند و فضای ذخیرهسازی با ظرفیت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران میتوانند بدون نگرانی برنامه را دانلود کرده و عکسها و ویدیوهای با کیفیت بالا را ذخیره کنند. تلویزیون شیائومی MAX سایز 86 اینچ به یک رابط HDMI 2.1 مجهز شده است که از ورودی سیگنال 120 هرتزی با کیفیت 4K پشتیبانی می کند. برای کنسول های بازی، این به طور قابل توجهی تجربه بازی را بهبود می بخشد. در عین حال، مدل شیائومی MAX از FreeSync Premium پشتیبانی میکند که خوب دستگاههای نمایشگر 120 هرتزی را قادر میسازد تا به قابلیت هایی چون عدم وجود قطعی/سوسو زدن و تأخیر کم دست پیدا کنند. این محصول هوشمند همچنین می تواند به عنوان یک مرکز کنترل هوشمند در خانه کاربر استفاده شود.

  تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S سایز 65 اینچ

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

اما در ادامه به معرفی بهترین مدل های این برند در سال 2022 خواهیم پرداخت. ✔ دارای کیفیت 4K و برخورداری از قابلیت UHD که به کمک فناوری هوش مصنوعی قادر به افزایش کیفیت می باشد. ✔ برخورداری از دستیار صوتی که به وسیله پیام های صوتی دریافت شده توسط میکروفون روی ریموت دستگاه قادر به انجام دستورات می باشد. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید به دلیل قیمت به مراتب مناسب تر تلویزیون شیائومی مدل MI LED TV 4S می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. همانطور که گفشته شد تلویزیون P1 شیائومی از سری 4S این برند دارای قابلیت های بیشتری می باشد که می تواند گزینه مناسبی برای افرادی که قصد خرید تلویزیون از بانه دارند باشد. همه و همه سبب شده است این تلویزیون به دلیل قیمت مناسب خود به یکی از پرفروش ترین تلویزیون های این برند در سال های قبل و همچنین سال 2022 مبدل شود. در پایان اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید و به دنبال یک تلویزیون با کیفیت و خوش قیمت هستید ، تلویزیون های شیائومی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما در سال 2022 می باشند. شما می توانید بهترین و جدیدترین تلویزیون های این برند را از فروشگاه اینترنتی هدی کالا خریداری نمایید.

هههه… گوش کن! آیا صدای تلویزیون شیاومی را می شنوید؟

به همین دلیل تولید گوشیهای شیائومی در سراسر جهان شناخته شده هستند. تلویزیونهای هوشمند شیائومی نیز آینده ای نه چندان دور کاملا شناخته شده میباشند. امروزه برای کاربران این امکان فراهم شده است که بتوانند مدلهای 43 اینچ و 55 اینچ، تلویزیون شیائومی 65 اینچ را با استفاده از فروشگاه آمازون در کشور آلمان خریداری کنند. مدل جدید این تلویزیون در 24 سپتامبر 2019 به صورت رسمی رونمایی و به بازار عرضه شد. تلویزیونهای هوشمند شیائومی تحت عنوان می فول اسکرین تیوی پرو (Xiaomi Mi Full Screen TV Pro) شناخته شدهاند. این تلویزیون در سایزهای 43 اینچ 55 اینچ و 65 اینچ در بازار وجود دارد. بسیاری از کاربران چینی ترجیح میدهند که تلویزیونهای شیائومی خریداری کنند. هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست که این تلویزیون به بازار آمریکا وارد شده است یا نه؟ اما برای ساکنان آمریکا تلویزیون وان پلاس محصولی است که بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد. وان پلاس محصولی دراماتیک و مورد انتظار است و این برند چینی در تاریخ 26 سپتامبر 2019 در کشور هند گوشی وان پلاس 7 تی را به بازار عرضه کرد.

  تلویزیون شیائومی نکات

همچنین وجود این قابلیت به کمک گیمرها آمده و باعث شده در کمترین زمان بر حریف مورد نظر حملهور شوند. تلویزیون شیائومی P1 علی رغم طراحی بی نظیر و کیفیت تصویر فوقالعاده از سیستم صوتی با کیفیتی نیز بهرهور می باشد. این تلویزیون از دو بلندگوی دو کاناله بهرهور است، که از هر کدام صدا را به توان 10 وات از خود استخراج نمایند، که سر هم صدای خروجی این تلویزیون 20 وات می باشد. متأسفانه کاهش صدای نمایشگرهای شیائومی به این مدل نیز سرایت نموده است. شیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد تا شما از تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرید. شیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد تا شما از تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرید. فناوری Dolby DTS صدا را به صورت یکپارچه در محیط انتشار به سمع شنوندگان می رساند.

صدا در مدلهای مختلف از 20, تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی 4s 24,30 وات تشکیل شدهاند و نهایتاً در مدلهای بالا به 30 وات رسیده است. این مسئله در واقع نقطه ضعفی برای برند شیائومی بوده و در سایزهای بزرگ که معمولاً برای فضای بزرگ استفاده میشود، مشکل ساز میشود. در این شرایط بهترین کار استفاده از ساندبار و اسپیکرها برای کمک به ارتقاء صدا در فضای بزرگ میباشد و تا حد زیادی مشکل را رفع مینماید، که از طریق بلوتوث Blutooth این اتصال امکان پذیر است. در کنار آن فناوری صوتی Dolby Atmos , تلویزیون پرچمدار شیائومی Dolby Audio کمک میکنند صدا به صورت حرفهایتر و فراگیر در محوطه پخش شود و در تمام اتاق به یک میزان صدا در اختیار داشته باشیم و باعث شده خیلی از مواقع کمبود توان صوتی را حس نکنیم. سیستم عامل تلویزیون شیائومی از نوع اندروید میباشد تقریباً همه ما تا حدودی با آن آشنایی داریم، زیرا کارایی راحتی دارد. به واسطه همچین سیستم عاملی باید گفت با یک تلویزیون هوشمند طرف هستیم، که دسترسیهای متعددی را در اختیار کاربرانش قرار میدهد و یکی از نقاط قوت نمایشگرهای این برند به حساب میآید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا