فرصتی مناسب برای خرید تلویزیون شیائومی با قیمت فوق العاده

تلویزیون شیائومی به تازگی وارد بازار ایران شده و توانسته در مدت بسیار کمی جایگاهی بسیار خوب در میان همنوعان از آن خود کند که با توجه به نوپا بودن برند شیائومی، این سطح از محبوبیت جای بسی تقدیر است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام تی وی خرید، در حال حاضر تعداد بسیار محدودی (انگشت شمار) از مدلهای تولید شده توسط شیائومی وارد بازار ایران شده اند که تبدیل به غول های پرفروش بازار تلویزیون شده اند؛ اگر این تعداد افزایش یابد می توان پیش بینی کرد که این برند تبدیل به یک رقیب ابر قدرت برای سایر برندها از قبیل ال جی، سامسونگ و سونی می شود.

ناگفته پیداست که مخاطبان و خریداران تلویزیون شیائومی از کیفیت تصویر و هوش مصنوعی این تلویزیونها رضایت کامل داشته اند که هر روز به این آمار افزوده می شود. پس در کیفیت تلویزیونهای شیائومی تردیدی نیست و این موضوع برای همگان ثابت شده است.

قیمت تلویزیونهای شیائومی نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب بوده و در رنج پایینی قرار دارد. به عبارتی دیگر یک تلویزیون ۵۵ اینچی شیائومی، اختلاف قیمتی تا ۷ میلیون تومان با یک تلویزیون با همین اندازه از برندی معروف همچون ال جی دارد.

ما تصمیم گرفته ایم تا این فرصت را در اختیار هموطنان گرامی قرار داده  و به مناسبت نزدیک شدن به عید باستانی نوروز و حلول سال نو، تلویزیونهای شیائومی موجود در بازار را با تخفیف مناسب در معرض دید و خرید عموم قرار دهیم. پس تا دیر نشده یکی از خوش شانس ترین افرادی باشید که قصد خرید تلویزیون دارد و این مطلب را می خواند.

خرید تلویزیون شیائومی با تخفیفی که ما در نظر گرفته ایم، در این اوضاع اقتصادی می تواند فرصت مناسبی برای کسانی باشد که قصد خرید تلویزیون دارند و نمی خواهند هزینه زیادی را برای آن پرداخت کنند.

قیمت تلویزیون در حال حاضر با این شرایط استثنایی شما را شگفت زده خواهد کرد. برای مشاهده قیمت و یا خرید تلویزیون شیائومی به وبسایت ما سر بزنید و همچنین از سایر محصولات این فروشگاه را بازدید کنید.

  سری شیائومی واچ اس وان رونمایی شد؛ خانواده‌ای با ظاهری زیبا و ویژگی‌های فراوان

انتهای رپرتاژ آگهی 

تبلیغات در خبربان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید تلویزیون شیائومی
قیمت تلویزیون
خرید تلویزیون
تلویزیون شیائومی
خرید تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

لینک‌های ویژه:

خبر بعدی:

۷ نکته درمورد خرید ویلا در کردان که نمی دانید!

این منطقه ی خوش آب و هوا توجه عده زیادی را برای خرید ویلا در کردان زا به خود جذب کرده است. با توجه به افزایش چشمگیر درخواست ها برای خرید ویلا در کردان خوب است پیش از خرید ویلا با چند نکته از تیم املاک ۱۳۷ کردان ۱۳۷kordan.com آشنا شوید تا از خرید خود راضی باشید و از آن مهم تر درگیر مشکلات و خساراتی اعم از مشکل سند یا انتخاب ویلا نامناسب نشوید.

امنیت منطقه

یکی از نکاتی که همواره حائز اهمیت بسیار زیادی بوده و هست، بحث امنیت ملک و ویلای شماست. کردان دارای مناطق بسیار زیادی است که امنیت هر کدام از این مناطق با یکدیگر متفاوت است. پس اگر قرار نیست ویلا شما دارای نگهبان یا فردی برای ماندن در آن جا باشد بهتر است قبل از خرید ویلا مدرن در کردان درباره مناطق مختلف کردان تحقیق و منطقه امنی برای خرید ویلا در کردان خود انتخاب کنید توصیه تیم ۱۳۷ کردان این است که حتما از افراد مطلع و ترجیحا ساکنان همان مناطق تحقیقات محلی به عمل آورید و خیال خودتان را راحت کنید.

 

سند ویلا

از دیگر نکاتی که بی توجهی یا کم توجهی به آن می تواند عواقبی سهمگین داشته باشد، چک نکردن صحت و درستی سند ویلا و دیگر مدارک مهم مثل پایان کار، قولنامه، اسناد ویلا به دو صورت رسمی و عادی است که اسناد عادی می تواند بدون دخالت مامورین رسمی و صرفا بین طرفین نوشته و امضا می شود. توصیه و پیشنهاد تیم ۱۳۷ کردان : ۱۳۷kordan.com به شما این است که پیش از خرید ویلا در برغان و یا کردان حتما با مشاورین حقوقی مشورت و از صحت سند مطئن بشید و اگر هم قرار است سند عادی باشد و نوشته بین شما و فروشنده نوشته و امضا شود از روند قانونی آن با خبر شوید.

قصد از خرید ویلا در کردان

پیش از خرید ویلا در کردان شما باید به این موضوع توجه کنید که برای چه قصد و هدفی میخواهید اقدام به خرید ویلا در برغان یا کردان کنید. آیا صرفا برای تفریح و لذت بردن از طبیعت قصد خرید ویلا دارید یا مقصودتان سرمایه گذاری است؟
بدیهی است که اگر برای تفرجگاه می خواهید ویلا بخرید خوب است منطقه با صفا و ویوی زیبا پیدا کنید که خب ممکن اندکی هزینه بیشتری داشته باشد اما اگر دید سرمایه گذاری و اقتصادی دارید می توانید در مناطق ارزان و به صرفه تر، اما در حال رشد اقدام به خرید ویلا خود کنید.

سبک ویلا

ویلا ها از نظر های مختلف مثل طراحی داخلی و یا نمای بیرونی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند، هرچند که ۳ نوع ویلای فلت، دوبلکس و تریبلکس جزو رایج ترین و مرسوم ترین انوع ویلا ها اند. ویلا های فلت ارزان ترین و اقتصادی ترین انواع ویلا ها هستند اما یکی از مشکلاتی که شاید برای همه مناسب نباشد این است که این ویلا ها هیچ فضای جداگانه ای مثل اتاق خواب یا آشپزخانه جدا ندارند و برای خانواده های پر جمعیت مناسب نمی باشند اما بر عکس ویلا های فلت که شاید طرفداران کمی داشته باشند ویلاهای دوبلکس که عموما با نام “ویلا مدرن در کردان” هم شناخته می شوند در میان مردم محبوب شده اند و این به دلیل وجود فضای بیشتر و همچنین جدا بودن سالن ها از اتاق خواب ها است که این ویلا ها را تبدیل به پرطرفدار ترین انواع ویلا می کند همچنین قیمت ویلا های دوبلکس نسبت به ویلا های تریبلکس بسیار مناسب است.

  خرید تلویزیون شیاومی 65اینچ مدل 65MI TV 4S

ویلا شهرکی یا مستقل

ویلا های شهرکی به ویلا هایی گفته می شود که در یک مجموعه در کنار ویلا های دیگر و معمولا دارای نگهبانی های ۲۴ ساعته اند. این نوع ویلا ها در مجموعه یا شهرک خود دارای مشاعات مختلفی مثل رستوران، باشگاه های ورزشی، پارک های کودکان و … هستند که هم از لحاظ دسترسی کار را برای ساکنین راحت می کند و مهم تر از آن به دلیل نگهبانی ها و دوربین های مدار بسته داخل شهرک فضای امنی را برای ساکنین ایجاد می کند. ویلا های مستقل اما بیشتر برای افرادی خوب است که می خواهند در محیطی آرام و ساکت آرامش داشته باشند و استراحت کنند و همچنان معمولا ویلا های مستقل ویو بهتری به نسبت ویلا های شهرکی دارند.

جمع بندی

به طور کلی توصیه تیم ۱۳۷ کردان به شما خریداران عزیز این است که برای خرید ویلای خود عجله نکنید، زمان بگذارید و فکر کنید که چه ویلایی مناسب شرایط شما است همچنین حتما با افراد مطلع و مشاورین حقوقی مشورت های لازم را داشته باشید تا درگیر مسائل حقوقی نشوید و در نهایت از ویلایی که خریده اید راضی و خشنود باشید و اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید. شما دوستان عزیز همواره می توانید جهت مشاوره و خرید ویلا در برغان و کردان با شاورین صبور و حرفه ای تیم ۱۳۷ کردان نیز در ارتباط باشید.

کد خبر 1641580