فروش انواع تلویزیون شیائومی

xiaomi tvانواع تلویزیون شیائومی با توجه به همین اصل تولید می شوند و طراحی این محصولات به گونه ای است که در اوج سادگی جلوه بسیار زیبایی به محیط منزل شما می بخشند. به طور معمول امروزه تمامی تولید کنندگان تلویزیون سعی در کاهش حاشیه های اطراف و بزرگ تر کردن صفحه نمایش دارند. این مسئله در رابطه با تلویزیون های تولید شده توسط برند شیائومی نیز صدق می کند و تمامی تلاش این کمپانی تولید تلویزیون هایی با حاشیه بسیار ظریف می باشد. علاوه بر آن این تلویزیون ها دارای ضخامت بسیار کمی هستند و در صورتی که قصد داشته باشید تا آن ها را روی دیوار نصب کنید جلوه بسیار زیبایی به محیط منزلتان می بخشند. با توجه به این که تلویزیون جزء کالاهای لوکس است و یکی از مهمترین لوازم برای دیزاین منزل ایرانیان می باشد، تمامی خانواده ها به دنبال خریداری این محصول در طراحی خاص و زیبا هستند. به همین علت کیفیت رنگ این لوازم نیز اهمیت زیادی می یابد.

مرحله 1. در منو Settings گزینه Software update را انتخاب کنید. مرحله 2. در صورت ارائه آپدیت، گزینه Download and install را لمس کنید. مرحله 3. منتظر دانلود بهروزرسانی بمانید و سپس دستورالعملهای ظاهر شده را دنبال کنید. مرحله 1. در منو Settings گزینه About Phone را انتخاب کنید. مرحله 2. گزینه MIUI Version را لمس کنید. مرحله 3. در صورت ارائه آپدیت، گزینه Download and install را لمس کنید. مرحله 4. منتظر دانلود بهروزرسانی بمانید و سپس دستورالعملهای ظاهر شده را دنبال کنید. مرحله 1. در منو Settings گزینه System & Update را انتخاب کنید. مرحله 2. گزینه Software Upadte را لمس کنید. مرحله 3. در صورت ارائه آپدیت، گزینه Download and install را لمس کنید. مرحله 4. منتظر دانلود بهروزرسانی بمانید و سپس دستورالعملهای ظاهر شده را دنبال کنید. مرحله 1. در منو Settings گزینه General را انتخاب کنید. مرحله 2. گزینه Software Update را لمس کنید. مرحله 3. در صورت ارائه آپدیت، گزینه Download and install را لمس کنید.

فرمت DTS یکی از باکیفیتترین فرمتهای صوتی محسوب میشود.

درضمن برخی از تلویزیونهای شیائومی از فناوری Really Flow (مانند تلویزیون Mi TV 4X) نیز برخوردار هستند. این فناوری نیز تضمینکننده نمایش روان تصاویر دارای حرکت سریع است. برخی از تلویزیونهای شیائومی دارای فناوری کاهش نویز هستند که به افزایش وضوح تصاویز و شفاف شدن آنها کمک زیادی میکند. لازم نویزها یکی از عوامل اصلی کاهش وضوح تصویر هستند که به شکل دانههای ریز روی تصاویر پدیدار می شوند. فرمت DTS یکی از باکیفیتترین فرمتهای صوتی محسوب میشود. ترکهای صوتی دارای این فرمت برخلاف اکثر ترکهای صوتی فشرده نیستند و وضوح بسیار بالایی دارند. معمولاً فیلمهای Full HD و ۴K واقعی که کیفیت بسیار بالایی دارند با این فرمت صوتی منتشر میشوند که به دلیل غیر فشرده بودن، جزئیات صدا را با وضوحی باورنکردنی پخش میکند. DTS از صدای ۸ کاناله نیز پشتیبانی میکند و دارای بیتریت بالایی است (معمولاً در حدود ۱٫۵ تا ۴ مگابایت در ثانیه). بیشتر تلویزیونهای شیائومی دارای ۲ اسپیکر ۱۰ واتی با قابلیت تولید صدای فراگیر هستند.

 

سخت افزار تلویزیون جدید شیائومی چگونه است؟ تلویزیونهای نسل جدید همگی از پردازندهها و سیستم سخت افزاری مختلفی برخوردار هستند که امکانات و ویژگیهای خاصی را نسبت به تلویزیونهای نسلهای قبل در اختیار کاربران قرار میدهد. در این محصول از برند شیائومی شاهد استفاده از پردازنده QUAD A55 1.5GHz هستیم. در کنار این پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی MALI G52 نیز وجود دارد که هماهنگی این دو بخش، امکانات و کیفیتی بسیار بالایی را به وجود میآورد. در واقع هر آن چیزی که شما در نمایشگر تلویزیون میبینید و روان بودن کار کردن با بخشهای مختلف آن برای کاربردهای مختلف، حاصل کار این پردازندههای قدرتمند و جدید است. اما در این تلویزیون شاهد وجود 16 گیگابایت حافظه داخلی هم هستیم. شما میتوانید از این 16 گیگابایت برای ذخیرهسازی انواع اطلاعات خود یا ذخیره برنامههای موردعلاقه خود استفاده کنید. حافظه رم این محصول نیز 2 گیگابایت است. بنابراین در این بخش هم دیده میشود که شیائومی همه تلاش خود را کرده است که تلویزیونی سریع و کامل را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد.

  • نرم افزار Patchwall
  • رابط کامپوزیت AV
  • ساسان امین نژاد – تیر 1, 1400
  • ضخامت 6 سانتیمتر

xiaomi tvشیائومی هم طی چند سال اخیر دارای پیشرفت های شگفت انگیزی بوده است و توانسته با برندهای قدیمی وارد رقابت شود. از این رو هر آنچه که افراد ممکن است در طول زندگی به آن نیاز پیدا کنند را در تلویزیون های جدید جای می دهد. ارتباط و اتصال با دیگر دستگاه های در دسترس جز نیازهای روزمره است. رایج ترین راه اتصال از طریق بلوتوث است که اتصالی آسان و کاربردی است و تنها کافیست کاربر بلوتوث دو دستگاه مورد نیاز را kalinab.com روشن کند. از طرفی دیگر فلش و مموری ها در بین مردم بسیار محبوب و کاربردی است. شیائومی برای اتصال این دستگاه سایز کوچک 2 پورت USB را در F2 قرار داده است. دیگر پورت های ارتباطی HDMI، خروجی صوتی دیجیتال نوری، خروجی هدفون و IR می باشد. در سال 2022 شیائومی تلویزیون جدید خود را با همکاری آمازون به بازار تزریق کرده و آن را در سه سایز 43، 50 و 55 اینچ ساخته است. تلویزیون 50 اینچ شیائومی F2 تلویزیونی کاملا هوشمند است.

تلویزیون شیاومی

صفحه نمایش 32 اینچی و استفاده از تکنولوژی روز در ساختار این محصول با تکنولوژی صفحه LED و همینطور کیفیت تصویر (HD (Resolution:1366×768 موجب شده تا تصاویری بسیار زیبا رو برای شما نمایش دهد. پنل این تلویزیون هم از نوع VA است که نشان از زاویه دید گسترده این تلویزیون دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است؛ به این ترتیب می توان اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را روی این تلویزون نصب کرد و در اینترنت به جستوجو پرداخت. برای بهرهمندی از سرویسهای اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جستوجو در اینترنت، میتوانید از اتصال بیسیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. گفتنی است مدل 4 به دو اسپیکر مجهز شده است که توان خروجی صدای هرکدام 20 وات است و درمجموع میتواند 40 وات صدا تولید کند. همچنین این مدل برای سهولت کاربران، به چند درگاههای USB و HDMI مجهز شده است و امکان اشتراکگذاری فایلهای متنوع را فراهم میکند.

  • پردازشگر 4 هسته ای MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz
  • سی پی یو : ARM Cortex A53 quad-core
  • قیمت مناسب
  • پشتیبانی از تلویزیون اینترنتی HbbTV یا Hybrid Broadcast Broadband TV
  • پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ و عمق رنگ (8-Bit + FRC)
  • برروی نصب برنامه کلیک کنید
  • اسکرول افقی جهت دسترسی راحتتر به بخشهای مختلف

  تلویزیون هوشمند 32 اینچ شیائومی مدل ۴A

xiaomi tvمرحله 2. تلویزیون هوشمند خود را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. مرحله 3. پس از مشاهده پیام ظاهر شده، گزینه Start now را لمس کنید. مرحله 4. با انتخاب گزینه Allow در تلویزیون سامسونگ، اجازه دهید تا گوشی به آن متصل شود. نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون سامسونگ نیز بسیار آسان بوده و درست همانند دیگر گوشی های هوشمند است با این تفاوت که شیائومی از این فناوری با عنوان Cast یاد کرده است. برای استریم کردن محتوا از گوشی شیائومی به تلویزیون کافی است تا مراحل زیر را دنبال کنید. مرحله 1. نوار بالا گوشی را به پایین بکشید تا گزینههای Control Center در اختیار شما قرار بگیرد و سپس گزینه Cast را انتخاب کنید. مرحله 2. در اینجا از شما خواسته میشود تا Bluetooth و WiFi خود را روشن کنید. پس از آن گوشی شروع به جستوجو و یافتن دستگاههای در مجاورت شما میکند. مرحله 3. تلویزیون هوشمند خود را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. مرحله 4. با انتخاب گزینه Allow در تلویزیون سامسونگ، اجازه دهید تا گوشی به آن متصل شود.

تلویزیون 65 اینچ 4K شیائومی ، یکی از تلویزیون های 2020 شیائومی می باشد. این محصول دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K HDR است . تلویزیون ال ای دی شیائومی دارای زاویه دید گسترده و 178 درجه است . صفحه نمایش این تلویزیون 8 بیتی است و دارای عمق رنگ 16.7 میلیون می باشد . این میزان به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت خوب است اما برای تماشای محتوای HDR جدید ضعیف است . تلویزیون 4K شیائومی 4S دارای رزولوشن تصویر 3840×2160 است و از تکنولوژی HDR پشتیبانی می کند . این نمایشگر فوق العاده در یک بدنه فلزی محصور شده و همچنین، دارای پایه هایی از جنس فلز هست . می تونید این تلویزیون رو به دیوار نصب کنید و از تماشای فیلم روی صفحه نمایش بزرگ با حاشیه های باریک نهایت لذت رو تجربه کنید . به لحاظ قابلیت های صوتی، سیستم اسپیکر دوگانه این تلویزیون از صدای دالبی و DTS-HD پشتیبانی می کند .

  3 نوع تلویزیون شیائومی: کدام یک از پول استفاده کرد؟

از امکانات موجود در تلویزیون MI P1 شیائومی است.

2 پورتUSB هم در دسترس است که معمولا برای پخش محتوا و یا ضبط و ذخیره شبکه ها به کار گرفته می شود. در ان پورت اپتیکال، شبکه و آنتن و یا خروجی صدای آنالوگ هم قرار گرفته است. این تلویزیون دارای حافظه 16 گیگابایت است و می توان حجم زیادی از محتوا و یا فایل ها را در آن ذخیره کرد. حافظه کوتاه مدت یا RAM برابر با 2 گیگابایت دارد که سرعت لود صفحات و یا سرعت سیستم عامل به آن وابسته است. بلوتوث، وای فای، پورت های کاربردی و… از امکانات موجود در تلویزیون MI P1 شیائومی است. شیائومی در مدل P1 ازسیستم عامل Android استفاده می کند. این سیستم عامل به جهت اینکه مدت زمان زیادی است توسط کاربران در گوشی های تلفن همراه استفاده می شود، محبوبیت زیادی را دارد. دسترسی به برنامه ها برای این سیستم عامل آسان است و کاربری اسانی را نیز دارد. شیائومی در مدل MI P1 از ورژن 10 این سیستم عامل استفاده کرده است.

یکی از جدید ترین تلویزیون های شرکت معروف شیائومی P150 است. همچنین یک مرکز کنترل خانه هوشمند است ، به لطف Android TV 10 سرگرمی بدون محدودیت است و به لطف دستیار Google بدون دست ، راحت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن به ادامه مطلب بروید! نمای حماسی در صفحه نمایش 50 اینچی بدون حاشیه صفحه فوق العاده 50 اینچی را بدون هیچ مانعی تماشا کنید تا شما را مستقیماً به صحنه فیلم ها ، سریال ها و بازی های مورد علاقه خود منتقل کند. این طرح ابتکاری بدون هیچ حاشیه ای از سه طرف ، نسبت صفحه نمایش به بدنه و زاویه دید تا 178 درجه برتر را ارائه می دهد و تجربه تماشایی همهجانبه و لذت بخشی را ارائه می دهد. ، که دامنه دینامیکی بالای آنها برجسته تر و سایه های تیره تر را برای افزایش وضوح تصویر ارائه می دهد ، کمک خواهد کرد. از سرگرمی نامحدود لذت ببرید! حالا روی تخت یا مبل خود بنشینید و بگویید: “خوب Google ، چراغ اتاق نشیمن را خاموش کنید” ، “Ok Google، Fight Club on Netflix”.

دیدگاهتان را بنویسید