قیمت، خرید و فروش تلویزیون 2023 – 2023 شیائومی از سایت رکسوند

xiaomi tvیکی از برندهایی که محصولاتش در لیست ارزانترین تلویزیونهای موجود در بازار شناخته شده است تلویزیونهای شیائومی میباشد. قیمت تلویزیون شیائومی در مقایسه با قیمت تلویزیونهای سامسونگ و ال جی بسیار مناسبتر است. همچنین قیمت تلویزیون ال جی و قیمت تلویزیون سامسونگ به خاطر معروف بودن و سابقه بیشتری که دارند معمولاً در مقایسه با قیمت تلویزیون شیائومی بالاتر میباشد. برند شیائومی در طول سالهای فعالیت خودش در مقایسه با سایر برندها روش خیلی خوبی داشته است و توانسته است محصولاتی به بازار عرضه کند که رضایت کاربران را جلب کند. تلویزیونهای هوشمند شیائومی به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند و کارایی بسیار بالایی دارند؛ به همین دلیل شما میتوانید برنامههای مورد علاقه خودتان را دانلود و به راحتی بر روی صفحه نمایش تلویزیون نصب کنید. یکی از مزیتها و نقاط قوت خرید تلویزیونهای شیائومی این است که محصولات برند شیائومی از کیفیت ساخت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب برخوردار هستند. همچنین قیمت تلویزیون شیائومی در مقایسه با قیمت تلویزیون سونی مناسبتر است. محصولات برند سونی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ به همین دلیل طبیعی است که قیمت بالاتری نیز داشته باشند. اگر به دنبال خرید تلویزیون ارزان قیمت و با کیفیت تصویر عالی هستید انتخاب و خرید تلویزیونهای شیائومی میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ و قیمت تلویزیون شیائومی 75 اینچ در مقایسه با تلویزیونهای 65 اینچ و 75 اینچ سایر برندها مناسب تر است.

  • ایمیل شما
  • خوانا بنویسید
  • استفاده از تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos
  • نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز (برای اجزای بازی با وضوح ۴K)
  • تلویزیون ماهواره ای
  • Mali 470 MP3

xiaomi tvتلویزیون شیاومی L32M5 دارای ویژگی های منحصر به فردیست که در ادامه به بررسی تعدادی از این ویژگی ها می پردازیم. HDR10 دارای کیفیت تصویر عالی در مقایسه با دیگر محصولات است. یکی از ویژگی هایی که در بین برند های مختلف تلویزیون با یکدیگر مقایسه می شود رفرش ریت یا همان نرخ تازه سازی است. صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالاتر تجربه کاملا جدیدی را برای کاربران به ارمغان می آورد. تکنولوژی MEMC یکی از ویژگی هایی است که در بسیاری از تلویزیون ها یافت می شود. در بعضی از تلویزیون ها آن را هموار سازی حرکت می نامند. نحوه ی کار آن به گونه ای است که تصاویر متحرک را به دقت کنترل می کند تا با حذف نویز تصاویر، میزان تاری به حداقل برسد. حتی در صحنه های با سرعت بالا تصاویر بدون از دست دادن روشنایی و کیفیت همچنان واضح به نظر می رسند. در نتیجه سریع ترین سکانس های فیلم به صورت صاف و بدون نویز نمایش داده می شود.

  تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP

تکنیک برای به حداکثر رساندن تلویزیون شیائومی

اما با رفتن سمت طراحی باید بگوییم که تلویزیون شیائومی MI Q1 مدل 2021 دارای فریمی با آلیاژ آلومنیوم و پوشش سندبلاست است. حاشیه های اطراف تلویزیون هم از سه طرف بسیار باریک است و دقیقا مانند تلویزیون های شیائومی نسخه Horizon است که اوایل امسال راه اندازی شد. نسبت تلویزیون به بدنه 96 درصد است و در قسمت پشت تلویزیون از پوشش کربنی استفاده شده است. این دستگاه به اندازه MI 4 باریک نیست اما نسبت به Hisense A71F باریک تر است. می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید؛ اما اگر تصمیم دارید از آن روی میز استفاده کنید 2 پایه فلزی برای شما در نظر گرفته شده است. در زیر تلویزیون فضای کافی برای قرار دادن ساندبار یا یک ستاپ باکس را خواهید داشت این در حالی است که هیچگونه مانعی برای دید شما به وجود نمی آورد. به طور کلی؛ تلویزیون از ساخت خیلی خوبی برخوردار است.

xiaomi tvنسل جدید تلویزیون شیائومی با سری 4x توانست خریداران بی شماری را مجذوب خود کند. تلویزیون سری 4x در ابعاد 65 اینچی، 55 اینچی، 43 اینچی و 40 اینچی با کیفیت ساخت شگفت انگیز ، کیفیت تصویر و صدا بی نظیر و بسیاری ویژگی های استثنایی دیگر شمارا مجاب به خرید می کند. کیفیت تصویر در تلویزیون های هوشمند شیائومی یکی از مهمترین قسمتهایی است که تجربه کاربر را برای تماشای هر چه بهتر ارتقا می دهد. برای دستیابی به این هدف ، شیائومی تکنولوژی Vivid Picture Engine (VPE) را در تلویزیون های سری 4x تازه تاسیس خود معرفی کرد. VPE یک موتور جستجو تصویر اختصاصی است که کیفیت تصویر خیره کننده ای را ارائه می دهد. این برنامه در همه محتوا یا جعبه تنظیمات کانال کار می کند. تلویزیون ۶۵ اینچی سری 4x شیائومی با نمایشگر فوق العاده روشن ارائه می شود. FHD به این معنی است که شما در نمایشگر بزرگ 65 اینچی تا 8 میلیون پیکسل تصویر دریافت خواهید کرد.

واقعیت زشت درباره راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

شرکت چین یکی از بزرگترین شرکت های جهان است که با بسیار از شرکت های دیگر با رقابت سرسختی درگیر است شاید چین سر زبان بعضی از افراد باشد که محصولات بی کیفیتی دارد ولی شرکت شیاومی باوجود محصولات صوتی و تصویری که دارد از کیفیت و قابلیتهای بیشماری برخوردار است.تلویزیون 55 اینچی شیائومی ، شما منتظر آن بودید و اکنون وارد بازار شده است .تلویزیون جدید شیائومی یکی از جالب ترین تلویزیون های آن لحظه است که به طور ویژه برای همه کسانی که عاشق محتوای سمعی و بصری هستند ، اعم از سریال های مورد علاقه یا بازی های مورد علاقه شما ، طراحی شده است. بیایید و دریابید که چرا یکی از جالب ترین تلویزیون های آن لحظه است منتظر چی هستی؟ بدون اتلاف وقت تماس با هدی کالا این محصول را دریافت کنید.تلویزیون شیاومی از طراحی بسیار شیکی برخوردار این تلویزیون از ضخامت بسیار ساخته شده و وزن بسیار مناسبی دارد و به راحتی جابجا میشود. تلویزیون جدید شیائومی Mi TV 4S V53R 55 یکی از بزرگترین و جالب ترین تلویزیون های برند چینی است.

  تلویزیون شیائومی 50F2

تلویزیون شیائومی

که البته قیمت های مناسبی نیز دارند . با دانستن تمامی این ویژگی ها می توانید به راحتی مقایسه تلویزیون ال جی و سامسونگ و سونی و دیگر برندها را با هم انجام دهید . قابلیت ضبط ؛ قابلیت ضبط بیشتر در تلویزیون های ال جی و سونی به کار برده میشود. اکثر برندها در تلویزیون هایشان از دستیار صوتی Google و الکسا بهره برده اند که البته دستیار صوتی های دیگری هم در تلویزیون ها به کار برده شده که بهترین آنها از نظر ما دستیار صوتی گوگل هست . برای مشاهده و بررسی انواع تلویزیون های سامسونگ و جدیدترین تلویزیون شیائومی 2022 ، ال جی و … مطمئنا همه ما تلویزیون را برای دیدن ویدیو و تصویر خریداری می کنیم. و مزیتی که سیستم عامل که تلویزیون ها رو مورد توجه قرار می دهد این است که اپلیکیشن های مختلف مانند فیلیمو، نماوا و… را در تلویزیون خود نصب کنید.

تلویزیون سری 4x در ابعاد 65 اینچی، 55 اینچی، 43 اینچی و 40 اینچی با کیفیت ساخت شگفت انگیز ، کیفیت تصویر و صدا بی نظیر و بسیاری ویژگی های استثنایی دیگر شمارا مجاب به خرید می کند. کیفیت تصویر در تلویزیون های هوشمند Xiaomi یکی از مهمترین قسمتهایی است که تجربه کاربر را برای تماشای هر چه بهتر ارتقا می دهد. برای دستیابی به این هدف ، شیائومی تکنولوژی Vivid Picture Engine (VPE) را در تلویزیون های سری 4x تازه تاسیس خود kalinab.com معرفی کرد. VPE یک موتور جستجو تصویر اختصاصی است که کیفیت تصویر خیره کننده ای را ارائه می دهد. این برنامه در همه محتوا یا جعبه تنظیمات کانال کار می کند. تلویزیون ۶۵ اینچی سری 4x Xiaomi با نمایشگر فوق العاده روشن ارائه می شود. FHD به این معنی است که شما در نمایشگر بزرگ 65 اینچی تا 8 میلیون پیکسل تصویر دریافت خواهید کرد. که این وضوح 4 برابر نمایشگر FHD و 8 میلیون پیکسل بیشتر از نمایشگر معمولی HD است. نمایشگر تلویزیون Xiaomi سری 4X دارای یک صفحه HDR10 است که به معنای یک صفحه 10 تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ قیمت بیتی HDR است. با پنل HDR10 به رنگ های عمیق ، روشنایی و کنتراست خواهید رسید که قبلا هرگز آن را تجربه نکرده بودید. سری4x تلویزیون شیائومی به وسیله تراشه Reality Flow برای تصویر برنامه های ورزشی ، بازی های پر سرعت تصویر را بدون هیچ گونه تاری به بیننده ارائه دهد. این یک تراشه اختصاصی است که تمام فریم های محتوایی را تجزیه و تحلیل و به یک تصویر بسیار روان تبدیل می کند. این تراشه در همه موارد مانند جعبه تنظیم کانال ها، برنامه streaming showو غیره کار می کند. شما در این مقاله با راهنمای خرید تلویزیون Xiaomi آشنا شدید. همچنین از ویژگیهای شیائومی سری 4x آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داد شود.

  • شبکه اترنت
  • متن *
  • کیفیت تصویر عالی
  • استفاده از پردازنده های با کیفیت
  • عدم تنوع محصولات

  نقد و بررسی تلویزیون های شیائومی سال 2023

شیائومی سری جدید و خارق العاده و میان رده ی Mi TV P1 را در دسترس قرار داده است که همه ی اعضای این خانواده دارای پنلی LED هستند و از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می کنند. شیائومی به اندروید پایبند بوده و اندروید نسخه ی 10 به همراه دستیار صوتی گوگل در همه ی اعضای این خانواده دیده می شود. خانواده ی Mi TV P1 در چهار سایز 32 و 43 و 50 و 55 اینچی عرضه می شود که رزولوشن تصویر همگی آنها به جز مدل 32 اینچی 4K است (رزولوشن مدل 32 اینچی 786p می باشد). MEMC و Dolby Vision نیز در این تلویزیون های اسمارت شیائومی در دسترس هستند. برای آشنایی با شیوه ی “نصب و راه اندازی تلویزیون شیائومی P1” می توانید به مقاله ی آن در مجله ی خبری مراجعه نمایید. شیائومی ، سازنده ای بی حاشیه! فرقی نمی کند گوشی موبایل می میکس میخرید یا یک تلویزیون اندروید، شیائومی در بی حاشیه ساختن متخصص است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون شیائومی لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید