رفع مشکلات کنترل تلویزیون شیائومی ، تنظیمات و راهنمای استفاده

ممکن است شما مشاهده کنید که فقط دکمه جستجوی صوتی آن از کار افتاده است. برای حل اینمشکل باید وارد قسمت اپلیکیشن شویم بعد از آن گزینه Trust this app را فعال کنید. بعد از این کار وارد قسمت تنظیمات تلویزیون شوید سپس مطمئن شوید که بلوتوث که به آن ریموت کنترل وصل است شیائومی ریموت باشد. در غیر اینصورت آن را وصل کنید سپس متوجه خواهید شد تنها با این راهکارهای ساده خودتان به راحتی میتوانید این مشکلات در نظر بزرگ اما ساده را حل کنید. ما برای طرفداران تلویزیون های اولد شیائومی خصوصا با قیمت مناسبی که دارد پیشنهاد می کنیم بر روی خرید تلویزیون اولد شیائومی بانه دات کام کلیک کرده و وارد نتیجه اول شوید . در مواردی به ندرت مشاهده میشود که با بر طرف کردن مشکلات بالا نیز بازهم دکمههای ریموت کار نمیکنند. چنین مشکلی احتمالا از گیرندههای تلویزیون سرچشمه چجوری گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم بگیرد. که اینگزینه بسیار به ندرت پیش خواهد آمد.

  • پردازنده عصبی
  • کنترل تلویزیون را فراموش نکنید
  • برخورداری از HDMI 2.1
  • ساسان امین نژاد – خرداد 7, 1400

xiaomi tvقرار دادن تلویزیون بر روی پایه از بغل که از لحاظ محکم بودن و نیافتادن خوب است نکته جالبی است. پایههای دستگاه نیز در دو سوی تلویزیون قرار دارند و از قضا از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. در کل از لحاظ طراحی هیچ ایرادی نمیتوان به این تلویزیون گرفت، همهچیز آن حرفهای و در حد اعلای زیبایی ساخته شدهاست. برای شما که به دنبال آشنایی با بهترین تلویزیون های شیائومی هستید. آیا با جدیدترین ماشین های لباسشویی آشنا شده اید؟ البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین لباسشویی را بخوانید. تنظیمات در تلویزیونهای شیائومی به شکل نوار کناری در دستگاه طراحی شده است و به همین دلیل در زمان اجرا و استفاده از آنها، بخش پس زمینه دستگاه دیده خواهد شد و مشکلی از این بابت نخواهد بود. البته تعداد اپلیکیشنهای دستگاه نیز زیاد نبوده و اکثر اپلیکیشنهای اندروید به صورت APK بر روی دستگاه نصب شدهاند. در حوزه بررسی پورتهای تلویزیون نیز باید بگوییم که این دستگاه دارای پورت USB 2.0، پورت HDMI، ورودی AV، خروجی هدفون، خروجی صدای پیشرفته S/PDIF، دو ورودی آنتن و…قیمت تلویزیون شیائومی

پنل IPS-LCD یا همان LED تصاویر بسیار با کیفیتی را به نمایش میگذارند. این پنل از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره مند و از فناوری هایی مانند HDR10 و MEMC motion – smoothing پشتیبانی می کند. تلویزیون 55 اینچ شیاومی Mi TV 4S 55 گلوبال دارای دو بلندگوست که هر کدام دارای توانی 8 واتی می باشد. در صداگذاری این تلویزیون ، از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. تلویزیون 55 اینچ شیاومی Mi TV 4S 55 از فناوری های دالبی و DTS پشتیبانی می کند. تلویزیون 55 اینچ شیاومی Mi TV 4S 55 گلوبال را می توان ادامه موفقیت های شرکت صاحب نام شیاومی دانست. با اینکه تغیرات چشم گیری به نسبت تلویزیون های دیگر این شرکت به چشم نمی خورد اما این تلویزیون از فناوری ها و تکنولوژی های بهتر و با کیفت تری برخوردار است و هر تغیری در این لاهوشمندانه بوده است. اگر به دنبال خرید یک تلویزیون با کیفیت بالا و به صرفه می گردید ، این تلویزیون می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد.و آن را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

  مانیتور و تلویزیون های شیائومی – مگ تداکس

همچنین این سیستم عامل قابلیت پشتیبانی از مروگر های وب را نیز دارد و دسترسی شما به صفحه وب های مورد علاقه تان به راحتی امکان پذیر است. با پشتیبانی از قابلیت اتصال به اینترنت کارایی این تلویزیون چندین برابر میشود. و همین امر از تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2021 یک تلویزیون محبوب ساخته است. از دیگر جذابیت های این محصول برند شیائومی میتوان به پشتیبانی از دستیار های صوتی نیز اشاره کرد. با پشتیبانی از این قابلیت شما به راحتی میتوانید از طریق صدای خود تلویزیون را کنترل کنید و یا از آن استفاده نمایید. همچنین برای افرادی که دوستدارند محتویات موبایل خود را روی صفحه نمایشی بزرگ تر به اشتراک بگزارند شیائومی قابلیت اتصال به موبایل را روی این تلویزیون فراهم نمود. با این قابلیت شما میتوانید انواع موبایل های هوشمند را اعم از اندروید و ای اس او به این تلویزیون متصل کنید. لازم است به این نیز اشاره شود که این تلویزیون دارای یک ریموت کنترل شگفت انگیز میباشد. این ریموت کنترل علاوه بر دکمه های میبان بر کاربردی که دارد قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به تلویزیون را نیز دارد. با این قابلیت شما از هر زاویه ای بدون ازیت و زحمت میتوانید تلویزیون را کنترل کنید. به زبانی دیگر این ریموت کنترل قابلیت کنترل 360 درجه تلویزیون را به شما میدهد. هم اکنون میتوانید برای خرید تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2021 در فروشگاه ژیانو اقدام کنید. و آن را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. همچنین اگر سوالی دیگر در مورد عملکرد این محصول دارید میتوانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید. و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اشیای منزل تان را از این طریق کنترل کنید .

حالا نوبت به IOT رسیده IOT یا اینترنت اشیاء قابلیتی است. که می توان بر روی تلویزیون با توجه به تکنولوژی خاصی که برند سازنده در تلویزیون خودش پیاده کرده . اشیای منزل تان را از این طریق کنترل کنید . مثلا کنترل لوازم صوتی به واسطه تلویزیون و کنترل روشنایی منزل ، کنترل کولرهایی که جدیدا وای فای دارند . کنترل یخچال هایی که Wi-Fi دارند وکنترل لباسشویی هایی که به Wi-Fi مجهز شدند . گفتنی ست که جدیدترین tv های بازار از این فناوری برخوردارند . سیستم تهویه هوا ، سیستم های نظارتی و دوربین ، سیستم های امنیتی … هستند. تکنولوژی های اینترنت اشیاء نام های مختلفی از جمله اپل هوم کیت ، Smart Thing و … دارد و پیشنهاد ما این است تلویزیون های تهیه کنید که قابلیت اینترنت اشیا را داشته باشند. برای مثال قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ اسمارت می تواند از هر نظر بهینه و به صرفه باشد . موضوع بعدی که هم برای شما و هم برای ما در این راهنمای خرید تلویزیون 4k بر اساس قیمت اهمیت دارد ، طراحی تلویزیونها است.HDR10 نیز پشتیبانی میکند.

  قیمت ساعت هوشمند ۲۰ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

پردازنده چهار هستهای مدیاتک MT9611 همراه ۲ گیگابایت حافظه رم توان کافی برای اجرای رابط کاربری و برنامههای معمول را دارد. سرعت نصب و اجرای برنامهها کاملاً رضایتبخش است و در هیچ قسمتی از رابط کاربری شاهد کندی یا لگ نیستیم. بنابراین سختافزار تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 شما را از اندروید باکس بینیاز میکند. طبیعتاً مهمترین موضوع در مورد انتخاب تلویزیون، کیفیت صدا و تصویر است. همانطور که گفتم تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 از پنل VA ساخت شرکت TCL با رزولوشن ۴K UHD بهره میبرد. شاید از پنلهای VA انتظار کیفیت بالایی نداشته باشید ولی پنل مورد استفاده در این تلویزیون بسیار باکیفیت است و محتوا را بهشدت چشمنواز به تصویر میکشد. این تلویزیون دقت رنگ بسیار بالایی دارد و فضای رنگی وسیع DCI-P3 را تا ۹۴ درصد پوشش میدهد. HDR10 نیز پشتیبانی میکند. بنابراین تمام امکانات مورد نیاز برای تماش باکیفیتترین محتواهای ویدیویی روز دنیا را دارید، بهشرط اینکه به چنین ویدیوهایی دسترسی داشته باشید. اگر میخواهید ویدیوی اچدی استاندارد را روی این تلویزیون ۴K تماشا کنید، باید فاصله ۴-۵ متری از تلویزیون داشته باشید چون در فاصلههای نزدیکتر کیفیت تصویر توی ذوق میزند.

xiaomi tvدستگاه پخش کننده Blu-ray سامسونگ UBD-K8500 4K در تست ما مورد آزمایش قرار گرفت ولی ممکن است برای سایر دستگاه های CEC این قضیه صدق نکند، زیرا اجازه ها و دستورات توسط سازنده های مختلف متفاوت است. معنی : این که آیا ریموت می تواند به عنوان یک ریموت چندکاره برای دستگاههای دارای HDMI CEC فعال باشد و مورد استفاده قرار بگیرد یعنی هماهنگ باشد. دستگاه پخش کننده Blu-ray سامسونگ UBD-K8500 4K در تست ما مورد آزمایش قرار گرفت ولی ممکن است برای سایر دستگاه های CEC این قضیه صدق نکند، زیرا اجازه ها و دستورات توسط سازنده های مختلف متفاوت است. محتوای تغییر وضعیتمعنی : این که آیا ریموت از ویژگی های هوشمند دیگری مانند نشانگر موش شکل، کنترل از راه دور CEC برای دستگاه های غیر HDMI CEC و … متاسفانه برنامه ریموت خاصی برای تلویزیون های شیائومی وجود نداره اما اگر گوشی شما پورت و سنسور اینفرارد رو مجهز هست میتونید با برنامه های مختلف ریموت به تلویزیون وصل شید و استفاده کنید. ال جی Un7340 پنل متفاوتی باMi 4s دارد و این یعنی کنتراست و یکنواختی و غلظت مشکی Mi 4s بیشتر هست اما زاویه دید و کمی روشنایی و همچنین سرعت پاسخدهی نمایشگر Un7340 بیشتر هست. امیدوارم مطلب نقد و بررسی فوق برای شما مفید واقع شده باشه. پیشنهاد بابانوئل به شما اینکه قبل خرید تلویزیون ، حتما بررسی مدل تلویزیون مورد نظر را در بابانوئل مطالعه بفرمایید تا بهترین خرید را داشته باشید.

  شیائومی 12S پرو احتمالاً به تراشه Dimensity 9000 مدیاتک مجهز خواهد شد
  • کنترل پنل با قابلیت کنترل صوتی
  • پردازنده گرافیکی Mali 470 با سرعت ۷۵۰ مگاهرتز
  • با یک پارچه خشک و نرم شروع کنید
  • آسیب دیدگی پورت تلویزیون
  • طول 146 سانتیمتر
  • دسترسی سخت و مشکل به درگاههای تلویزیون
  • دارای وای فای 2.4GHz/5GHz
  • قابلیت جستجوی صوتی یا Voice Search

در ضمن در اطراف نمایشگر تلویزیونهای شیائومی نیز مانند تلویزیونهای مدرن امروزی تقریباً هیچ قابی وجود ندارد که باعث میشود کاملاً غرق در فضای محتوای در حال نمایش شوید. برخی از تلویزیونهای شیائومی از وایفای ۵ گیگاهرتزی برخوردار هستند که هم باعث میشود سرعت اینترنت آنها بیشتر شود و هم برد وایفای آنها افزایش یابد؛ بنابراین چنانچه مودم شما هم ۵ گیگاهرتز باشد. در هنگام استفاده از اینترنت وای فای کمتر شاهد قطع وصل شدن اینترنت و افت سرعت آن هستید و اینترنت پایدارتر خواهد بود. برخورداری تلویزیونهای شیائومی از بلوتوث ۴٫۲ باعث شده است در هنگام انتقال صدا از سایر دستگاهها به این تلویزیونها از طریق بلوتوث، صدا با بالاترین کیفیت منتقل و توسط تلویزیون پخش شود. همانطور که گفتیم تلویزیونهای LED شیائومی جزو تلویزیونهای اقتصادی و ارزانقیمت محسوب میشوند و نباید از آنها انتظار عملکرد بسیار خوب و برخورداری از امکانات تلویزیونهای ردهبالا را داشته باشیم. فرمت HEVC H.265 یکی از جدیدترین فرمتهای تصویری محسوب میشود که بهمنظور فشردهسازی و کاهش حجم فایلهای ویدیویی به میزان بیشتر ایجاد شده است.

xiaomi tvCortex A57 پردازندهای بسیار قوی بوده که در تلویزیونهای شیائومی به کار گرفته شد. چهار هسته 64 بیتی در این پردازشگرها تعبیه شده که سبب کیفیت و شفافیت آنها گردید. علاوه بر پردازنده Cortex A57 وجود پردازنده گرافیکی Mali نیز به بهبود شفافیت تصویر این تلویزیونها کمک مینماید. بنابراین وجود این دو نوع پردازنده در کنار هم باعث میشود تا ما با یک زاویه دید خوب و کیفیت مناسب روبهرو باشیم. وضوح تصویر و نشان دادن تک تک جزئیات تصاویر قطعاً تماشای تلویزیون را برای هر شخصی لذتبخش میکند. نباید انتظار داشته باشید که تلویزیون های ارزان قیمت و میان رده شیائومی با بزرگان بازار رقابت کنند ولی در بین مدل های اقتصادی شیائومی حرف های زیادی برای گفتن دارد. رفرش ریت 60 هرتز در بین این تلویزیون ها دیده می شود و نرخ بروزرسانی تصویری قابل قبولی ارائه می دهد. این کمپانی یکی دو تلویزیون گیمینگ با رفرش ریت 120 هرتز تولید کرده است و مابقی مدل ها 60 هرتز هستند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با kalinab.com وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید