راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tv9) سیستم صوتی بسیار پرقدرت تلویزیون شیائومی که از کیفیت صداهای متفاوتی همچون DOLBY و DTS – HD پشتیبانی می کند. 10) طراحی ظاهری بسیار شیک و وزن نسبتا سبک با قاب فلزی که می تواند وجه خوبی به مکان مورد نظر شما بدهد. چرا خرید تلویزیون هوشمند برای جامعه امروزی نیاز است؟ خرید تلویزیون هوشمند این روز ها و با توجه به پیشرفت تکنولوژی کاربرد های فراوانی دارد. تلویزیون شیائومی S4 با نام مدل L55M5-5ASP نیز شناخته میشود. سری دیگری از 4S وجود دارد که با نام 4S گلوبال شناخته می شود. سری 4S دارای ابعاد 43 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ است. و نسخه 32 اینچی آن در بازار با نام 4A یافت می شود. تلویزیون های سری 4S دارای کیفیت تصاویر بسیار خوبی هستند که از کیفیت HDR پشتیبانی می کنند. تلویزیون 32 اینچی که همان 4A نامیده می شود تنها دارای کیفیتHD است. سیستم عامل تمام تلویزیون های سری 4S اندرویدی است و دارای تمام قابلیت های هوشمند است.

  • برند: شیائومی
  • رزولوشن 4k (3840 * 2160)
  • رزولوشن HD (768×۱۳۶۶)
  • مقایسه تلویزیون شیائومی با برندهای دیگر
  • سیستم عامل: اندروید 10
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, GIF, JPG

xiaomi tvتلویزیون های شیائومی پنل های بسیار خوب و مناسبی را برای مشاهده محتواها در اختیار شما قرار می دهند. عملکرد مشاهده محتواهای SDR و HDR خوب است و حتی می توانید از قابلیت HDMI 2.1 همراه با ALLM و eARC استفاده کنید. سیستم عامل اندروید؛ رابط کاربری روان و استفاده ساده از ریموت کنترل گزینه های دیگری هستند که در اختیار خواهید داشت. به طور کلی طراحی بدون حاشیه تلویزیون به شما امکان می دهد تا روی تصویر متمرکز باقی بمانید و از یک تجربه بصری غوطه ور لذت ببرید. فناوری بک لایت Dynamic local dimming در تلویزیون Q1 شیائومی از 384 ال ای دی و 192 منطقه محلی تشکیل شده است که می توانند روشنایی را به طور مستقل تنظیم کنند و کنتراست را افزایش دهند. سیستم عامل اندروید امکانات هوشمند بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. به وط مثال شما می توانید برنامه های مورد نیاز خود را به راحتی نصب کنید؛ از سرویس های استریم استفاده کنید و حتی با استفاده از فرامین صوتی تلویزیون و دستگاه های هوشمند متصل به آن را کنترل کنید.

تلویزیون شیاومی

این برند در طراحی تلویزیون 4K شیائومی P1 از فناوری MEMC برخوردار می باشد. این تکنولوژی تک تک فریم صحنه های سریع و اکشن را پردازش کرده و آنها را صاف و واضح پخش می کند و از به وجود آمدن تاری جلوگیری می کند. به این ترتیب شما از تماشای فیلم ها و بازی های اکشن و سریع نهایت لذت را خواهید برد. تکنولوژی MEMC در کنار رزولوشن 4K باعث تولید صحنه های بسیار با کیفیت و دیدنی می شود و لذت تماشای هر چیزی را دوچندان می کند. رفرش ریت صفحه نمایش این تلویزیون 60 هرتز است و به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارد. یقینا برای همه پیش آمده که ناگهان خود را محو تماشای دیواری پر از تلویزیونهای غولآسا در یک فروشگاه یافته باشید. حال میدانید این تصاویر را به کمک و لطف حضور چه فناوری مشاهده می نمایید. بله درست است فناوری که به آن روانسازی حرکت یا Motion Smoothing میگویند باعث ایجاد این صحنه ها می شود.

  آموزش روش‌های مخفی کردن عکس و فعال کردن گالری مخفی شیائومی

قیمت تلویزیون شیائومی

قابلیت اتصال به اینترنت و دانلود برنامه های دلخواه یکی از ویژگی های کاربرپسند محصول است. از 16 گیگ حافظه ی داخلی و 2 گیگ رم پشتیبانی می کند تا هر برنامه ای که دوست داشتید، ذخیره کنید. طراحی زیبا با پایه های شاخه ای در دو طرف نمایشگر 2022 همانند بسیاری از برندهای معتبر دنیا، نمای لاکچری را به وجود می آورند. خریداران می توانند با توجه به متراژ محیط مورد نظر در میان سایزهای 43، 50 و 55 اینچ یکی را انتخاب کنند. فناوری HDR و نسخه های HDR10 و HGL هر تصویر را با جزئیات کامل بر روی نمایشگر پخش می کنند. با رفرش ریت 60 هرتزی که دارد می تواند تصاویری که با سرعت فیلم برداری شده اند را در روان ترین حالت ممکن پخش کند. در سال جدید میلادی (2022) شیائومی از تلویزیون F2 که با همکاری آمازون ساخته شده است، رونمایی کرد. نمایشگر سری F2 Fire دارای طراحی یکپارچه با نمایشگری بی حاشیه و بدون فریم است که از این لحاظ نظر بسیاری از کارشناسان را به دست آورده است.

میباشد. پرتهای ورد و خروج در پشت تلویزیون قرار دارد و دسترسی به انها بسیار اسان است که نکته مهمی است. در مورد ریموت کنترل تلویزیونهای شیائومی نیز که از طریق بلوتوث به دستگاه وصل میشود، راحتی استفاده و عدم تناسب فاصله برای عملکرد دکمههای کنترل را به دنبال خواهد داشت. از این رو میتوانید بدون نگه داشتن مستقیم ریموت کنترل به تلویزیونهای شیائومی از این رابط استفاده نمایید. خواه به دنبال یک تلویزیون متوسط یا تلویزیون با کارایی بالا باشید ، بزرگترین عامل در تصمیم شما احتمالاً اندازه صفحه نمایش خواهد بود. در نظر بگیرید که به طور معمول چند نفر از اعضای خانواده شما بطور هم زمان تلویزیون تماشا می کنند و قرار است تلویزیون تان را در کدام قسمت خانه قرار دهید. سپس بزرگترین اندازه صفحه را انتخاب کنید که به راحتی در آن فضا – و بودجه شما متناسب باشد. اندازه صفحه نیز به میزان نزدیک بودن شما به تلویزیون بستگی دارد.. یک قانون خوب این است که باید در فاصله ای از تلویزیون بنشینید که سه برابر بیشتر از ارتفاع صفحه نمایش برای HD و فقط ۱.۵ برابر ارتفاع صفحه برای ۴K باشد.

  جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در کلاس های مختلف

پشت دستگاه دو دسته درگاه را میبینیم.

فریم اطراف تلویزیون از پلاستیک براق ساخته شده و بهسرعت لک میشود، ضمن اینکه مقاومت چندانی در برابر خط و خش ندارد. حتی با وجود وزن ۱۲ کیلوگرمی تلویزیون، پایهها نیز پلاستیکی هستند. البته بهنظر میرسد که مقاومت پایهها برای تحمل وزن دستگاه کافیست اما پایههای فلزی میتوانست اطمینان بیشتری به خریدار بدهد. پشت دستگاه یا یک صفحه فلزی پوشانده اما پوشش مدارهای الکترونیکی و درگاهها نیز پلاستیکی است. محل اتصال پایه استاندارد VESA در ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر برای نصب تلویزیون روی دیوار در پشت دستگاه دیده میشود. ضخامت کلی تلویزیون بدون پایه حدود ۹ سانتیمتر است ولی اگر بخواهید تلویزیون را روی میز قرار دهید به حداقل پهنای ۲۸.۵ سانتیمتر نیاز دارید. وضعیت تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 از نظر امکانات ارتباطی کاملاً استاندارد است. پشت دستگاه دو دسته درگاه را میبینیم. دسته اول شامل ورودی آنتن و گیرنده دیجیتال، ورودی تصویر کامپوزیت، خروجی صدای اپتیکال و درگاه شبکه هستند که رو به پایین قرار گرفتهاند. در لبه سمت چپ نیز دو درگاه USB 2.0، سه درگاه HDMI و خروجی هدفون حضور دارند.

شیائومی L86M7-ESME همچنین قادر به رمزگشایی فرمت DTS:X است.

xiaomi tvاکثر تلویزیونهای میان رده دارای بلندی صدای 20 وات هستند و توان صوتی بیشتر این مدل نشان دهنده این است که شیائومی در تلاش بوده است بنا به اندازه بزرگ قدرت صدای بیشتری را به ارمغان بیاورد. گذشته از این میتوان با تهیه یک سیستم صوتی جداگانه، صدای تلویزیون را ارتقاء بخشید. کیفیت صدای پخش شده از تلویزیون L86M7-ESME در حدی خواهد بود که در ولوم متوسط هرگز نویز یا اعوجاج احساس نمیکنید. تلویزیون MAX 86 برای تکمیل تجربه سینمایی کاربران از فناوری Dolby Atmos نیز در کنار Dolby Vision پشتیبانی میکند. این فناوری منحصربهفرد دالبی از طریق بلندگوهای مجازی صدا را به صورت سه بعدی و حتی در بالای سر شنونده بازتولید میکند و بدین سان تجربهی غوطهوری کامل در محتوا را بدست میآورد. شیائومی L86M7-ESME همچنین قادر به رمزگشایی فرمت DTS:X است. این فناوری که توسط DTS توسعه یافته است نیز از طریق کانالهای مجازی، جلوه صوتی فراگیر و چند جانبه را ایجاد میکند تا خودتان را در میان صحنهها احساس کنید.

  تلویزیون شیائومی Q1 مدل MI TV Q1 75 Inch

3840 را ارائه دهد و دید در زاویه ها مناسب باشد. نوردهی پس زمینه از پیکسل ها به صورت Direct Type می باشد و با نرخ سرعت رفرش 60 هرتز بر ثانیه می توان شاهد کیفیت عالی برای تصاویر با سرعت بالا بود. وجود سیستم Dolby توانایی فرا گیر کردن صدا را در اتاق دارد و می تواند با فراگیر کردن صدا در اتاق , صدا را به صورت 3 بعدی شنید و از هماهنگ بودن صدا با تصویر لذت برد. بی شک وجود بلوتوث که با ان می توان تلویزیون را به صورت بی سیم به ساندبار یا اسپیکر های پخش صدا متصل کرد و از صدای بلندتر با وضوح بالا نهایت لذت را برد که برای دیدن فیلم ها و مسابقات ورزشی می تواند هیجان زیادی داشته باشد , کالی ناب که تجربه جدید به همراه دارد. با وجود کابل اپتیکال می توان تلویزیون را به بلندگو های با توان بالا متصل کرد و تصویر با موسیقی را با وضوح تصویر و صدای بالا شنید که در بسیاری از مراسمات می تواند سرگرم کننده باشد.

  • حافظه رام داخلی 16 گیگابایت از نوع eMMC
  • Afraland – 4 ماه پیش
  • استفاده از تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos
  • به رفکت تصویر خیلی حساسید
  • طول عمر بالا و کیفیت ساخت عالی

xiaomi tvتلویزیون 65 اینچ شیائومی در سال 2020 معرفی و روانه بازار شده است که با نام تجاری MI 4S در میان خریداران به خوبی شناخته شده است. 3840 برخوردار است. وجود فناوری های نوین پخش تصویر موجب شده است رنگ های تصاویر با وضوح بالا به نمایش در آیند. سیستم عامل این تلویزیون اندروید می باشد که بسیار محبوب می باشد و به وسیله Wifi به اینترنت متصل می گردد. وجود ریموت کنترل که قابلیت ارسال صدا را از طریق میکروفون دارد برای کاربران مفید می باشد. وجود دو بلندگوی دو کاناله توانایی پخش صدای 20 وات را دارا می باشند که از سیستم Dolby نیز برای فراگیر بودن صدا استفاده می کند. پشتیبانی از دستیار صوتی Google Asisstant و Alexa می تواند دستورات صوتی شما را به راحتی درک و اجرا کند. طراحی زیبای تلویزیون 65 اینچ شیائومی برای هر دکوراسیون می تواند مناسب باشد. فناوری های نوین موجود در تلویزیون 65 اینچ شیائومی در صوت و تصویر می تواند کاربرد بهینه ای در پخش داشته باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با جدیدترین تلویزیون شیائومی قیمت وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید