مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ کدام بهتر است ؟

و به راحتی در هر نوع دکوراسیون جای خود را پیدا میکنند. تلویزیونهای سامسونگ از قطر صفحه نازک برخوردار هستند که جذابیت تلویزیون را بیشتر میکنند. اما تلویزیونهای شیائومی دارای طراحی متفاوتتری هستند و به طور کلی دارای میانگین قطر صفحه کمتری هستند. دیزاین خاص تلویزیونهای شیائومی انتخاب مطلوبتری برای طراحان داخلی وعلاقهمندان به مد است. هر دو تلویزیون سامسونگ و شیائومی از بسته به نوع مدل پایههای مختلف استفاده میکنند و انواع گوناگونی همچون پایه دو شاخه، پایه هلالی و پایه پیوسته وسط دارند. جنس پایهها از پلاستیک فشرده است که مقاومت بالایی دارد و به خوبی تلویزیون را نگه میدارد. در کل تلویزیونهای سامسونگ و شیاومی هر کدام زیباییهایی دارند و میتوانند در دیزاینهای مختلف به طرزی عالی بدرخشند و هر دو در این مقایسه برنده هستند. ریموت کنترل تلویزیون شیاومی و سامسونگ کدام بهتر تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال است؟ کنترل از راه دور تلویزیون یکی از وسائل جانبی تلویزیون است که وجود و کیفیت آن بسیار مهم است.

  • رفرش ریت: 60 هرتز
  • حجم صدای محدود و کم
  • کاربری خانگی و عمومی
  • توان صوتی: 24 وات
  • پرسش و پاسخ

xiaomi tvاستقبال از این گوشیها در سنگاپور آنقدر خوب بود که همهی موجودی آن در کمتر از دو دقیقه به فروش رفت. پس از این قدم مستحکم در خارج از چین، شیائومی تصمیم گرفت تا گوشیهایش را در کشورهای بیشتری هم عرضه کند اما تجربه سنگاپور قطعا تجربهای فراموش نشدنی برای این برند بود. در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ بود که شیائومی توانست سامسونگ را کنار بزند و به برند شماره یک در هند، دومین بازار بزرگ گوشی هوشمند در دنیا، تبدیل شود. از آن زمان، قلمرو شیائومی در هند گستردهتر شده و در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، این شرکت اعلام کرد که ۲۹ درصد بازار گوشیهای هوشمند هند را در اختیار دارد. در همین زمان سامسونگ ۲۶ درصد از بازار هند را در اختیار خود داشت. این درصدها موفقیت شیائومی در هند را بهخوبی نشان میدهند. البته که شرکتهای کمی در تاریخ توانستهاند برای مدت زمان طولانی جایگاه خود در یک بازار را حفظ کنند.

قیمت تلویزیون شیائومی

از ویژگیهای بسیار کاربردی سری دستبندهای هوشمند نیز میتوان به توانایی بررسی الگوی خواب افراد و نشان دادن ضربان قلب، دارا بودن GPS و زیبایی، نه تنها به عنوان یک وسیله کاربردی بلکه به عنوان زیور آلات اشاره کرد. ضد آب بودن را نیز برتمام ویژگیهای این محصولات اضافه کنید. کمپانی Yeelight شیائومی نیز تخصص در طراحی و تولید محصولات متنوعی مانند چراغهای هوشمند دارد. پس از توضیحات مختصری راجع به زیر مجموعههایی از شیائومی، جای آن است که توضیحات مختصر، یا به عبارت دیگر تنها گوشهای از اطلاعات گوشیهای هوشمند شیائومی را به اختصار بیان کنیم. گوشیهای هوشمند پر قدرت شیائومی، در 2 سری مختلف برای سلیقههای بسیار متفاوت و مناسب با وضع اقتصادی تمام اقشار جامعه، دسته بندی شدهاند. سری پرچمداران MI که قیمت و کیفیت بالا و مشخصات منحصر به فردی را داراست. اما باز هم قیمتی مناسبتر در مقایسه با گوشیهای هوشمند هم رده دارند و از آن جمله میتوان به MI Note10 که بالاترین رده گوشیهای هوشمند شیائومی در سال 2020 بود، اشاره کرد. و پس از آن پیشرفتی دیگر با عنوان MI 11 که به تازگی معرفی شده نیز به دور از نگاهها باقی نخواهد ماند. سری دوم این گوشیها Redmi نام دارد که باب میل تمام افراد خاص پسند میباشد، به خصوص قیمت بسیار مناسب آن که محبوبیت این محصول را چند برابر کرده است. در گذشته در بین اکثر افراد، برند شیائومی بیشتر راجع به گوشی هوشمند مطرح بوده است اما امروزه تقریبا همه مردم، اطلاعات نسبی را در مورد محصولات متنوع شیائومی در اختیار دارند.

  تلویزیون شیائومی مدل Mi TV 4S 65″

تلویزیون شیاومی

اتصال گوشی به تلویزیون و انتقال محتوا به نمایشگر بزرگتر تلویزیون، یکی از مباحث مورد علاقه کاربران در سالهای اخیر است. یکی از ایده هایی که افراد در زمان خرید تلویزیون دارند، امکان اتصال تلویزیون به گوشی های تلفن همراه است. در واقع قرینه سازی صفحه نمایش به شما اجازه میدهد تا نمایشگر گوشی موبایل خود را همانطور که هست به صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید و محتوا را بر روی آن مشاهده کنید. چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم و محتوا گوشی خود را به صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون منتقل کنیم؟ روشهای مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی و نحوه استفاده از آنها میپردازیم. تنظیمات گوشیهای مختلف برای استریم کردن محتوا از گوشی به تلویزیون متفاوت است و کمپانیهای مختلف از عناوین مختلفی برای این فناوری استفاده کردهاند. البته توصیه میشود پیش از آنکه بخواهید از راهکارهای پیشنهادی زیر استفاده کنید، از بروز بودن نرمافزار دستگاه و برنامههای مرتبط با آن اطمینان حاصل کنید.

انتخاب بین اندروید تیوی ۱۰ و رابط کاربری پچوال شیائومی به سلیقه شما بستگی دارد، اما من برای دوستداران اندروید خالص اولی را پیشنهاد میکنم. هر دو حالت بسیار روان و بدون لگ و تأخیر محسوس اجرا میشوند. قابلیت افزودن اکانت گوگل و اکانت شیائومی و نصب برنامههای مختلف هم از دیگر ویژگیهای این تلویزیون هوشمند است. تنها ایرادی که میتوان به این تلویزیون گرفت، استفاده از پلاستیک براق در قاب تلویزیون و حتی پایههای پلاستیکی است که کمی از جذابیت محصول میکاهد. با این حال میتوان بهخاطر قیمت مناسب از این ایراد چشمپوشی کرد.در نهایت اگر بهدنبال یک تلویزیون نسبتاً بزرگ با قابلیتهای پرشمار و کیفیت تصویر عالی هستید، تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 یکی از بهترین گزینهها محسوب میشود. تفاوت اسمارت تی ویها با انواع معمولی مربوط به پردازندهای است که در آنها مورد استفاده قرار گرفته است. تفاوت دیگر مربوط به قیمت تلویزیون هوشمند با انواع معمولیست. امکان نصب نرمافزار-امکان مشاهده ویدیو و تصاویر آنلاین-امکان بازدید صفحات وب و مواردی که با استفاده از اینترنت امکانپذیر است با استفاده از آنها انجام میشود.

قیمت لحظه ای! لطفا برای قیمت دقیق تماس بگیرید.

xiaomi tvافرالند «afraland» یک فروشگاه اینترنتی در غرب کشور، شهر زیبای بانه است؛ که امکان خرید به صورت آنلاین و حضوری برای شما فراهم کرده می کند. تمام محصولات از برندهای مطرح و معتبر جهانی ال جی، سامسونگ، سونی، بوش، فیلیپس و .. می باشد. ارسال سریع، پشتیبانی 24 ساعته، امکان پرداخت در محل و تضمین اصالت کالا چهار اصل افرالند می باشد. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه افرالند میباشد. قیمت لحظه ای! لطفا برای قیمت دقیق تماس بگیرید. گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟ اگر می خواهید محصول خود را با گارانتی شرکتی خریداری نمایید. هنگام خرید محصول از کارشناس فروش درخواست گارانتی نمایید. شرایط گارانتی را در لینک زیر ببنید. یکی از سختترین مراحل خرید انلاین اعتماد است. چگونه اعتماد کنیم ؟ مهم ترین سؤال و اولین سوالی است که مشتری های ما بعد از اینکه تصمیمشان برای خرید نهایی شد از ما میپرسند؟ اعتماد دلیل می خواهد. دلایل اعتماد به افرالند را در لینک زیر ببنید.

  بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی چه مدل‌هایی هستند؟(خرداد ۱۴۰۲)

تلویزیون های 8K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های 8K هنوز در دسترس نیستند. به دنبال نرخ تازه سازی 60 هرتز یا 120 هرتز باشید: وقتی صحبت از نرخ تازه سازی می شود ، 60 هرتز خوب است و می تواند هر چه که نیازشما است را از نمایشگر تلویزیون بر طرف کند. نرخ تازه سازی بالاتر حرکت روان تری را برای همه نمایش های صفحه تلویزیون گرفته تا صحنه های ورزش های و بازی ها فراهم می کند. به دنبال پشتیبانی HDR باشید: این فناوری رنگ هارا واقع گرایانه تر می کند و کنتراست بهتری را ارائه می دهد. تلویزیون های LED بسیار بهتر از اکثر دستگاه های LCD به نظر می رسند: تلویزیون های LED شیائومی دارای طول عمر بیشتر نسبت به بقیه تلویزیون ها هستند. حداقل به دنبال 3 درگاه HDMI باشید. و فرمت جدیدتر HDMI 1 را انتخاب کنید. تلویزیون های شیائومی نیز به صورت معمول دارای 3 درگاه HDMI می باشد.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

تلویزیون 43 اینچ شیائومی Mi TV 4S به دلیل فروش موفق سایزهای 55 و 65 اینچ، با همان کیفیت ولی قیمتی مناسبتر برای مصرفکنندگانی که محدودیت در فضا دارند تولید شده است. حاشیههای بسیار باریک آلومینیومی این مدل، در وهلهی اول حس خوبی را به مصرفکننده القا میکند. در پائین این حاشیه نیز لوگوی MI حک شده است که زیبایی آن را دو چندان نموده. پایههای تلوزیون فوق، رنگ نیمه براقی دارد که با دیگر مشخصات ظاهریاش، آن را شبیه به یک تلوزیون لوکس و گرانقیمت کرده است. پنل IPS-LCD که به عنوان LED شناخته میشود، تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه میکند. سه پورت HDMI، ورودی A7، خروجی هدفون 3.5 میلیمتری و دو ورودی آنتن، همگی در پنل پشت تلوزیون جای گرفتهاند. کنترل این تلوزیون با بلوتوث کار میکند پس نیازی نیست حتما آن را به سمت تلوزیون نشانه بگیرید چرا که از هر فاصلهای بدون محدودیت عمل میکند. اکثر دکمههای فیزیکی بیاستفاده نیز از روی آن حذف گردیده اند. این مدل دارای دو سیستم عامل است، یکی Patch-wall که مخصوص خود شیائومیست و در ایران قابل استفاده نمیباشد، سیستم عامل دیگری اندروید تی ویست که با آن میتوان هر برنامهای را از پلیاستور دانلود کرد و استفاده نمود. در کل میتوان گفت این محصول یک محصول مقرون به صرفه است که امکانات بهروزی دارد و از ارزش خرید بالایی برخوردار میباشد. شما کاربران عزیز میتوانید برای مشاهده اطلاعات کلی تر تلویزیون 43 اینچ شیائومی Mi TV 4S به قسمت اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

  مشخصات و رندرهای Xiaomi 12 Ultra فاش شد

xiaomi tvتلویزیون ال ای دی شیائومی دارای زاویه دید گسترده و 178 درجه است. صفحه نمایش این تلویزیون 8 بیتی است و دارای عمق رنگ 16.7 میلیون می باشد. این میزان به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت خوب است اما برای تماشای محتوای HDR جدید ضعیف است. تلویزیون 4K شیائومی M5-5ASP دارای رزولوشن تصویر 3840×2160 است و از تکنولوژی HDR پشتیبانی می کند. تلویزیون 32L55M5-5ASP دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار است. شیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد تا شما صدای با کیفیتی را تجربه کنید. تلویزیون هوشمند شیائومی L32M5-5ASP دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9 است و از حافظه داخلی 8 گیگابایت برخوردار است. همچنین دارای Chromecast داخلی است و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال پیشرفته ای نیز می باشد. طراحی تلویزیون 32 اینچ شیائومی M5-5ASP مدرن و شیک است و حاشیه ها و پایه های آن از جنس فلز می باشد و کیفیت ساخت خوبی دارد.

  • کیفیت تصاویر 4k و پنل IPS
  • قیمت های تلویزیون های 70 اینچ 30.200 تا 30.600 تومان
  • افزودن به دلخواه
  • دستیار صوتی گوگل
  • کیفیت ایده آل
  • طراحی زیبا و استفاده از فلز

این نمایشگر 65 اینچی روی پایه های هشتی شکل قرار گرفته که در نگاه اول، ظرافت آن نظرتان را جلب خواهد کرد. البته جای هیچ نگرانی نیست چرا که پایه ها با همین ظرافت، توان حمل وزن این دستگاه را دارند. مطمئن باشید که تلویزیون Mi TV 4S یک نمایشگر بزرگ واقعی است که باریک بودن حاشیهها وسعت نمایشگر را بیشتر به رخ میکشد. این نمایشگر 65 اینچی روی پنل تخت LED تعبیه شده و خوشبختانه از لحاظ کیفیت نمایش، چیزی کم ندارد. کیفیت نمایش 4K با قابلیت HDR همراه شده و در نهایت، چشمهای بیننده را به رزولوشن 3840×2160 پیکسلی مهمان میکند. اگر اهل تماشای فیلم های اکشن هستید یا قرار است با تلویزیون خود تجربه گیمینگ حرفه ای داشته باشید، با وجود تکنولوژی MEMC خیالتان راحت باشد چرا که این تکنولوژی میتواند پخش رون صحنه ها را ضمانت دهد. از هر زاویه ای به این تلویزیون غول پیکر (Xiaomi Mi TV 4S 65″ 2020) نگاه کنید، چیزی به جز وضوح و شفافیت مشاهده نمی کنید چرا که زاویه دید 178 درجه ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید