پوکو برخی مشخصات Poco M4 Pro را قبل از عرضه‌ی رسمی فاش کرد

شیائومی نوامبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) از گوشی Poco M4 Pro نسخه‌ی 5G رونمایی کرد؛ غول فناوری چینی قرار است نسخه‌ی 4G این گوشی‌ را نیز در تاریخ ۲۸ فوریه معرفی کند. پوکو اخیراً برخی از قابلیت‌های نسخه‌ی M4 Pro مانند صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچی FullHD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی سوپر امولد و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی، بلندگوهای استریو دوگانه و Launcher 2.0 با رابط کاربری مینیمال و بدون تبلیغات را برملا کرده است.

به گزارش gsmarena این برند برای داغ کردن بیشتر بازار، تنها یک روز قبل از معرفی رسمی، با انتشار تیزری از طراحی و رنگ‌های متنوع Poco M4 Pro رونمایی کرد.

نسخه‌ی 4G گوشی Poco M4 Pro با بهره‌مندی از حفره‌ای روی صفحه‌نمایش و ماژول جزیره‌ای روی پنل پشتی، بسیار شبیه به مدل 5G به نظر می‌رسد؛ تنها تفاوت در قرارگیری افقی عبارت «پوکو» و سه دوربین روی این ماژول است. این ماژول شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی (با ۱۱۸ درجه میدان دید) و لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو است و دوربین سلفی این گوشی‌ نیز از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی Poco M4 Pro جدید مانند نسخه‌ی 5G‌ در رنگ‌های مشکی، زرد مخصوص پوکو و آبی آسمانی عرضه خواهد شد؛ ضخامت این گوشی ۸٫۰۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۹٫۵ گرم است و برای حفاظت در‌ برابر نفوذ آب و گرد‌وغبار استاندارد IP53 را دریافت کرده است. یکی از تصاویری به اشتراک گذاشته‌شده از این گوشی نشان می‌دهد که نسخه‌ی 4G گوشی M4 Pro با وجود داشتن صفحه‌نمایشی امولد، حسگر اثر انگشت در کنار قاب دارد.

  دستگاه چندمنظوره و هوشمند شیائومی معرفی شد/پرتاب ۶۰ ماهواره Starlink دیگر به فضا با موفقیت همراه بود/شرکت امنیتی Malwarebytes هدف هکر‌های SolarWinds قرار گرفت

پوکو هنوز جزئیاتی از پردازنده‌ و باتری M4 Pro نسخه‌ی 4G منتشر نکرده است و برای اطلاع از این جزئیات باید تا معرفی رسمی آن منتظر ماند.