تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55M6-6AEU

xiaomi tvهمچنین در این تلویزیون پردازنده گرافیکی MALI G52 MP2 به کار گرفته شده است. حافظه رم این دستگاه هوشمند جدید هم 2 گیگابایت و از نوع DDR4 است و همچنین حافظه داخلی 16 گیگابایت هم برای ذخیرهسازی فایلها و مدارک شما در نظر گرفته شده است. سیستم عامل، همان همیشگی! دیگر عادت کردهایم که تلویزیونهای شیائومی را با سیستم عامل اندروید ببینیم. تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU هم از این سیستم عامل محبوب پشتیبانی میکند. با نسخه 10 اندروید به کار گرفته شده در این تلویزیون، شما به دریایی از امکانات و برنامهها دسترسی خواهید داشت. میتوانید به اینترنت متصل شوید و چندین ساعت از گشت و گذار در آن لذت ببرید. همچنین میتوانید موبایل یا دیگر وسایل الکترونیکی خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای آن در صفحه نمایش بزرگ، لذت ببرید. رابط کاربری که شیائومی برای تلویزیون خود در نظر گرفته است، PATCHWALL نام دارد و با استفاده از آن، تجربه شیرینی را از کار با این تلویزیون خواهید داشت.

  • سال تولید: 2022
  • قیمت گذاری نامناسب
  • استفاده از سیستم عامل Android
  • افرالند – 1 سال پیش
  • وایفای دو باند نسخه 5 با استاندارد 802.11 a/b/g/n/ac
  • سیستم عامل آسان و با کارایی بسیار

xiaomi tvعلاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدا نیز اهمیت فوق العاده ای دارد. اگر کیفیت صدای تلویزیون شما پایین باشد، بدون شک از پخش محتوای خود لذت نمیبرید. امروزه تمام شرکت ها برای افزایش کیفیت صدا از فناوری های گوناگونی استفاده میکنند. شیائومی در این محصول خود از فناوری DOLBY استفاده میکند. این فناوری قابلیت این را دارد تا کیفیت صدا را تا چند برابر افزایش دهد. میتواند بهترین کیفیت صوتی را ارئه دهد. فناوری دالبی میتواند صدا را واضح و شفاف و بدون اختلال به شما ارائه دهد. با توجه به قیمت مناسب این تلویزیون و مقرون به صرفه بودن آن دارای کیفیت صدای مناسبی است. شیائومی با استفاده از این فناوری تلاش میکند تا رضایت کاربران خود را جلب کند. فناوری DTS همان صدای فراگیر نیز نام دارد. با استفاده از این فناوری صدا به گونه از از اسپیکرها پخش میشود که حالت فراگیر دارد. این فناوری این امکان را به شما میدهد تا خود را در وسط صحنه نمایش حس کنید.

  • اسکرول افقی: کشف محتوا و ناوبری آسان
  • دارای وای فای 2.4GHz/5GHz
  • کیفیت تصویر خارق العاده 4K HDR
  • Extra physical keyboard

اگر شما قصد متصل کردن گوشی به تلویزیون سونی خود از طریق wifi را دارید بهتر است بدانید در این عمل شما باید هم گوشی و هم تلویزیون خود را به یک شبکه ی وای فای متصل کنید . اگر شما دارای گوشی سامسونگ باشید قطعا با برنامه smart view آشنا هستید در برنامه smart view شما می توانید قرینه ی گوشی خود را در تلویزیون های هر برند مشاهده کنید . اگر شما دارای تلویزیون قدیمی پاناسونیک هستید بهتر است از روش اسلیم پورت (SLIM PORT) و کابل (HTMI) این نمایش را انجام دهید . یکی از روش هایی که شما می توانید به سادگی محتوای گوشی خود را در تلویزیون پاناسونیک مشاهده کنید روش متصل کردن با کابل شارژر است . در همه ی خانه ها کابل شارژر موجود دارد پس دیگر دغدغه ای در متصل شدن گوشی به تلویزیون پاناسونیک نخواهید داشت . اگر شما برای متصل کردن گوشی به تلویزیون پاناسونیک خود از طریق وای فای وارد عمل می شوید بهتر است بدانید شما باید گوشی و تلویزیون اسمارت خود را به یک شبکه ی اینترنتی متصل کنید .

  تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S سایز 65 اینچ

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

پنل IPS-LCD یا همان LED تصاویر بسیار با کیفیتی را به نمایش میگذارند. این پنل از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره مند و از فناوری هایی مانند HDR10 و MEMC motion – smoothing پشتیبانی می کند. تلویزیون 55 اینچ شیاومی Mi TV 4S 55 گلوبال دارای دو بلندگوست که هر کدام دارای توانی 8 واتی می باشد. در صداگذاری این تلویزیون ، از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. تلویزیون 55 اینچ شیاومی Mi TV 4S 55 از فناوری های دالبی و DTS پشتیبانی می کند. تلویزیون 55 اینچ شیاومی Mi TV 4S 55 گلوبال را می توان ادامه موفقیت های شرکت صاحب نام شیاومی دانست. با اینکه تغیرات چشم گیری به نسبت تلویزیون های دیگر این شرکت به چشم نمی خورد اما این تلویزیون از فناوری ها و تکنولوژی های بهتر و با کیفت تری برخوردار است و هر تغیری در این لاهوشمندانه بوده است. اگر به دنبال خرید یک تلویزیون با کیفیت بالا و به صرفه می گردید ، این تلویزیون می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد.

این ویژگیهای صوتی به افزایش وضوح صدا با ایجاد جلوههای فراگیر و همهجانیه کمک میکند. به طور کلی این فناوریهای صوتی به پخش صدا در بهترین حالت کمک میکنند تا صدای 30 وات این تلویزیون تجربه شنیداری عالی را برای پخش در کنار وضوح تصویر فوق العاده در تلویزیون 55Q1E شیائومی ایجاد کند. با ایجاد صدای همهجانبه و فراگیر توسط فناوریهای صوتی Dolby Audio™ و DTS-HD سینما را به منزل خود میآورید. Android TV را میتوان یکی از چند سیستم عامل برتر در دنیا معرفی کرد. شیائومی از این سیستم عامل قدرتمند در تلویزیونهای خود استفاده کرده تا شما را به دنیایی از امکانات سوق دهد. سیستم عامل Android TV در منوی کاربری فوق العاده زیبا و روان ساخته شده تا کار با تلویزیون را برایتان راحتتر کند. به عنوان پل ارتباطی میان کاربر و تلویزیون، سیستم عامل Android TV دسترسی شما را به انواع ویژگیها و تنظیمات تلویزیون فراهم میسازد. این سیستم عامل سرعت بسیار بالایی داشته و دستورات کاربران را بدون معطلی به انجام میرساند.

البته این مدلها نیز ایراداتی دارند و کامل نیستند.

xiaomi tvشما قادر هستید علاوه بر مطالعه این مقاله و رسیدن به تصمیم درست، با کارشناسان فروشگاه اینترنتی آف خرید نیز تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید. این فروشگاه از کادری بسیار مجرب با بیش از 8 سال سابقه در فروش لوازم صوتی و تصویری توانایی ارائه مشاوره خرید به بهترین نحو ممکن و همچنین پیشنهاد بهترین گزینهها را خواهند داشت. به این ترتیب شما میتوانید به تصمیمی کاملاً درست دست پیدا کنید و مشکلی در مراحل خرید نداشته باشید. ابر کارخانههای تولید تلویزیون در جهان یعنی ال جی، سامسونگ و سونی همه نیازهای شما را کاملاً برطرف خواهد کرد. البته این مدلها نیز ایراداتی دارند و کامل نیستند. به طور مثال بسیاری از سایزها و امکاناتی را که آل جی دارد، سامسونگ و سونی ندارند، و یا بر عکس. در ادامه قصد داریم تمامی این برندها را در ویژگی ها و قابلیت های متفاوت مقایسه کنیم تا شما به خرید بهتری دسترسی داشته باشید. در این بخش میخواهیم از نظرات مشتریان آف خرید و جمع بندی آن با نظرات مصرف کنندههای جهانی در خصوص برندهای متفاوت برای انتخاب برند محبوب استفاده کنیم. برندهای متفاوت در سطح جهان طرفداران و علاقه مندان متعدد بسیاری را دارد و تعصب بسیاری را نسبت به این برندها دارند. سطح رضایت مندی مصرف کنندهها در این جدول جای گرفته و به تاکید کمک شایانی به انتخاب بهتر خواهد کرد.

  مزایا و معایب تلویزیون شیائومی

تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU با توجه به قیمتی که دارد، جزو میانردهها به حساب میآید، اما تصویری بسیار باکیفیت را به شما ارائه میدهد. پنلی که در این تلویزیون به کار رفته است از نوع PVA و 10 بیتی است. این پنل در بالا بردن هرچه بیشتر کنتراست صفحه نقش مهمی را دارد. اما کیفیت این نمایشگر، رزولوشن بینظیر 3840 در 2160 4H یا UHD است که تصویری بینقص را به چشم مخاطب خواهد رساند. نسبت تصویر این تصویر نیز 16:9 است. نرخ به روزرسانی این صفحه نمایشگر 60 هرتز است که با توجه به قیمت میانردهای آن، کاملا عددی قابل قبول به حساب میآید. زاویه دید این صفحه نمایشگر هم 178 درجه است. اما این پایان ماجرا برای صفحه نمایش این تلویزیون نیست! در ادامه ما به معرفی تکنولوژی و فناوریهای به کار رفته در این صفحه نمایش میپردازیم و شما را با دنیایی جدید از این تلویزیون، آشنا خواهیم کرد.

در مقایسه تلویزیون های سونی با شیائومی پی میبریم که سونی از نظر کیفیت تصویر بهتر از تلویزیونهای شیائومی عمل کرده است و سونی این ادعا را در تلویزیونهای خود با استفاده از فناوریهای منحصر به فردش ثابت کرده است. کیفیت 8K و رزولوشن 7680 در 4320 را در تلویزیونهای سایز بزرگ خود به کار برده است که بالاترین کیفیت تصویر عصر حاضر است. حتی نسبت به دیگر برندهای شناخته شده هم کیفیت بالاتری دارد. نیز معرفی شد و کیفیتی بالاتر نسبت به HDR10 دارد. همچنین هدف فرمت HLG گسترش و تولید خالصترین تصاویر به معنای واقعی است. آخرین و پیشرفتهترین فرمت Dolby Vision است که از 12 بیت رنگی در تصاویر استفاده میکند ولی HDR10 از 10 بیت استفاده میکند. برترین کیفیت تصویر را Dolby Vision ارائه میدهد. برند سونی در تلویزیونهای خود از محدوده دینامیکی HDR و HLG، HDR10 Plus و گاهی اوقات Dolby Vision استفاده میکنند. در حالی که برند شیائومی عمدتاً از HDR، HDR10 یا HLG استفاده میکنند.

  پوکو برخی مشخصات Poco M4 Pro را قبل از عرضه‌ی رسمی فاش کرد

xiaomi tv«تلویزیون» از دو کلمه «Tele» به معنی دور و «Vision» به معنی نگاه تشکیل شده است. تلویزیون از اواخر قرن 19 میلادی تولید شده و با کیفیتهای به بازار معرفی شدهاند. در طول زمانهای متفاوت و با پیشرفت تکنولوژی، کیفیت تلویزیون نیز افزایش چشمگیر داشته است. در طول مدت زمان طولانی تلویزیون طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. افراد در منزل و یا در محل کار خود، بیشتر وقت خود را با تلویزیون سپری میکند. تلویزیونها با وجود اینکه منبع خبری بسیار بزرگ و یا کتابخانهای جامع برای افزایش دانش کاربر است، مضراتی نیز دارد. تلویزیونهای قدیمی با استفاده از لامپهای رنگی مضر موجب اذیت چشم بیننده میشد. تماشای بیش از اندازهی تلویزیون مشکلات بسیاری را برای بیننده به وجود آورد و بیماریهای چشمی جدیدی را رواج داد. به منظور مشاهده و شناخت بهترین تلویزیون های دنیا سال 2020 و بهترین تلویزیون های سال 2021 می توانید مقالات مشابه در وبلاگ را مطالعه نمایید. پیشرفت تکنولوژی و کامل شدن دانش، همیشه به نفع مصرف کننده بوده است.

برای خرید تلویزیون جدید، انتخابهای زیادی وجود دارد. تلویزیونهای جدید ویژگیهای متنوعی دارند که براساس نیازهای مختلف طراحی شده. این ویدیو یک راهنمای خرید تلویزیون کامل است که در آن تلاش شده تمام نیازهای احتمالی در نظر گرفته شود و گزینههای موجود به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شوند. اولین موردی که به آن میپردازیم ابعاد تلویزیون است. مورد بعدی رزولوشن یا وضوح تصویر است. تلویزیونهای فعلی بازار با رزولوشن تصویر Full HD، ۴K و ۸K ارائه میشوند که پیشنهاد ما در صورت داشتن بودجه کافی، تلویزیونهای ۴K هستند که تصاویری با جزئیات بسیار بالاتر و رنگهای بهتر دارند. مورد بعدی نمایشگر تلویزیونها است که به ۲ دستهی کلی با پنل OLED و پنل LED تقسیم میشوند و هر کدام مزایای خود را دارند که با جزئیات به آن میپردازیم. همچنین در این راهنمای خرید تلویزیون مقایسهای داریم روی سیستم عاملهای مورد استفاده در تلویزیونهای هوشمند و عملکرد آنها و تمام جزئیات دیگری که ممکن است شما برای خرید تلویزیون نیاز داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با دستهبندی گوشیهای شیائومی شما را به تماشای راهنمای خرید ویدیویی گوشیهای شیائومی دعوت میکنیم. دیجیکالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجیکالا در «استاندارد حرفهای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژهی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجیکالا، به طور مستقیم از دیجیکالا کسب درآمد میکنند. دیجیکالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفهای دارند، فراهم میکند. اگر فکر میکنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجیکالا مگ تَلِنت بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید