تلویزیون 65 اینچ 4K شیائومی مدل 4S L65M5-5ASP

xiaomi tvتلویزیون 65 اینچ 4K شیائومی ، یکی از تلویزیون های 2020 شیائومی می باشد. این محصول دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K HDR است . تلویزیون ال ای دی شیائومی دارای زاویه دید گسترده و 178 درجه است . صفحه نمایش این تلویزیون 8 بیتی است و دارای عمق رنگ 16.7 میلیون می باشد . این میزان به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت خوب است اما برای تماشای محتوای HDR جدید ضعیف است . تلویزیون 4K شیائومی 4S دارای رزولوشن تصویر 3840×2160 است و از تکنولوژی HDR پشتیبانی می کند . این نمایشگر فوق العاده در یک بدنه فلزی محصور شده و همچنین، دارای پایه هایی از جنس فلز هست . می تونید این تلویزیون رو به دیوار نصب کنید و از تماشای فیلم روی صفحه نمایش بزرگ با حاشیه های باریک نهایت لذت رو تجربه کنید . به لحاظ قابلیت های صوتی، سیستم اسپیکر دوگانه این تلویزیون از صدای دالبی و DTS-HD پشتیبانی می کند .

xiaomi tvاین محصول از اینترنت اشیاء یا IoT نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید خانه هوشمند یا لوازم خانگی هوشمند خود را از طریق آن مدیریت کنید. این محصول دارای گیرنده دیجیتال پیشرفته نیز می باشد و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. شیائومی این تلویزیون را به پردازشگر 4 هسته ای 64 بیتی مجهز نموده است و عملکرد آن قابل قبول است. تلویزیون 65L65M5-5ASP دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. شیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد و صدای با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بلندگوهای این تلویزیون از نوع Bass Reflex هستند و صدای قدرتمند و با کیفیتی را تولید می کنند. به طور کلی کیفیت صدای این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت کاملا مناسب است. طراحی تلویزیون L65M5-5ASP بسیار شیک و مدرن است و زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشد.

  • ورودی های محدود با استاندارد های متوسط
  • بهره گیری از فناوری AQUOS
  • قبلا از این محصول استفاده کرده اید ؟
  • Afraland – 6 ماه پیش

xiaomi tvFRC) برآورد شده است. همچنین 85 درصد از طیف رنگی NTSC را پوشش می دهد و سیستم صافکننده حرکت MEMC به همراه نرخ بروز رسانی 60 هرتز به طور ویژه برای آن لحاظ شده است. با ویژگی MEMC شما می توانید تصاویر ورزشی و فیلم های اکشن را با جزییات کامل تری ببینید و از پرش و قطعی تصاویر جلوگیری می کند. قسمت صدا نیز از DTS-HD ،Dolby Digital Plus و Dolby Audio پشتیبانی می کند. صدای داخلی این تلویزیون از یک بلندگوی جعبه ای پورت شده 2×10 واتی شنیده می شود. اگر ترجیح می دهید از تلفن، تبلت یا دستگاه تلفن همراه خود تصاویر و ویدیو را به صفحه نمایش بزرگتر منتقل کنید، Mi TV 4S دارای عملکرد Chromecast است که از اتصال WiFi تلویزیون (با فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز) استفاده می کند. همچنین وجود بلوتوث نسخه 5.0 به شما این امکان را می دهد که با بسیاری از ابزارهای جانبی ارتباط برقرار کنید که پتانسیل آنها را بسیار گسترش می دهند مانند صفحه کلید، گیم پد، هدفون و … تقریباً همه چیزهایی که می توانند به تلفن های هوشمند اندرویدی متصل شوند، قابلیت اتصال روی تلویزیون نیز دارند. در مورد کنترل، کنترل از راه دور شیائومی دارای یک میکروفون داخلی و یک کلید میانبر اختصاصی برای دستیار گوگل است. این ریموت همچنین دارای دکمه های اختصاصی برای Netflix و Prime Video است.

  تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55M6-6AEU

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

همچنین با استفاده از ارتقای کیفیت محتویات کیفیت پایین، می تواند نتیجه بسیار مطلوبی را به بیننده القا کند. این تلویزیون می تواند تصاویر و فیلمهای با کیفیت پایین را با کیفیتی بالاتر به نمایش درآورده و در نتیجه از هر نوع محتوایی بر روی صفحه نمایش این تلویزیون لذت خواهید برد. تلویزیون L55M5-5ASP با استفاده از فناوری Motion Smooth به کاربران اجازه می دهد تا در بازیهای گرافیک بالا نیز بی درنگ بتوانند به حریف حمله کنند. این کار صحنه های واقعی که در یک بازی سریع با وقفه کم ورودی اتفاق می افتد را همزمان می کند. تلویزیون L55M5-5ASP از فناوری Dolby استفاده می کند تا صدای پخش شده را تقویت کند و آن را بدون نویز و تاخیر به گوش کابر برساند و کاربر صدایی واضح و هماهنگ با تصویر را دریافت کند. یکی دیگر از فناوری های سیستم صوتی این تلویزیون رمزگشای صوتی DTS است که فایل های صوتی فشرده را به راحتی و با کیفیت بسیار بالا رمزگشایی می کند تا کاربران بتوانند از آن نهایت استفاده را داشته باشند.

تلویزیون شیائومی

از دیگرمزیتهای شیائومی با سونی تمام پورت های آن درون باکسی در پشت تلویزیون قرار گرفته است و از دید کاربر پنهان است تا از بی نظمی پیشگیری شود. مقایسه کیفیت تصویر شیائومی با سونی کدام بهتر است؟ یکی از معیارهای مهم در انتخاب تلویزیون کیفیت تصویر شفاف و روان است. هر چه اندازه وضوح در یک تلویزیون LED، OLED، QLED بالاتر باشد نشان بر کیفیت تصویر بهتر است و عواملی دیگر نیز در این حوزه دخیل هستند. قطعاً همه ما میدانیم یک تلویزیون فورکی 4K تصاویررا طبیعیتر به نسبت یک تلویزیون فول اچ دی FULL HD نمایش میدهد از خلاقیت بیشتری بر روی صفحه نمایش استفاده شده است. عواملی دیگری همچون استفاده از محدودهی دینامیکی، پشتیبانی از HDR، و فناوریهای مختلفی بر کیفیت تصویر اثر گزار است. تلویزیون سونی و شیائومی تصاویر را با کیفیت فورکی و رزولوشن 3480 در 2160 مگاپیکسل نمایش میدهند قابلیت تولید میلیاردها رنگ متنوع را دارند. در جواب سوال اینکه کدام بهتر عمل کردهاند ؟

  جدیدترین تلویزیون شیائومی، Mi TV 4S، در اندازه 65 اینچ معرفی شد

وجود مدلهای متنوع و همچنین قیمت مناسب تلویزیون Xiaomi باعث محبوبیت بیشتر این نمایشگرها شده است.همچنین این تلویزیونها شاید به زودی زنگ خطری برای بازار برندهای خوش آوازهای همچون سامسونگ، ال جی و… باشند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون سامسونگ را بخوانید. علاوه بر تولید لوازم خانگی برند شیائومی این برند در ساخت گوشیهای همراه نیز بسیار باکیفیت عمل کرده است. بنابراین برند شیائومی بهطور کلی در هر زمینهای بهترین محصولات را به کاربران خود عرضه میکند. هنگامی که برای خرید یک لوازم خانگی به فروشگاهی میروید مخصوصاً لوازمی که در منزل در معرض دید قرار میگیرند؛ علاوه بر کیفیت باید ظاهر زیبایی نیز داشته باشند. تلویزیونهای برند شیائومی در سایز و اندازههای متنوع متناسب برای هر محیط و هر متراژی در طرحها و رنگهای مختلف برای شما عزیزان طراحی شدهاند. بنابراین دست مخاطبان خود را باز گذاشته تا هر مدل و اندازهای را میپسندند برگزینند. کمپانی تلویزیونهای شیائومی در ساخت محصولات خود توجه زیادی نیز به طراحی نمایشگرهای خود کرده است.

تلویزیون شیاومی

لبههای باریک این تلویزیون از جنس پلاستیک فشرده و با کیفیتی ساخته شدهاند و به غیر از قسمت پایینی آن، در بقیه بخشها حتی در بیشتر موارد وجود لبهها حس نخواهد شد! باریکی لبهها باعث میشود در هنگام تماشای آن، تمام تمرکز شما فقط معطوف به نمایشگر باکیفیت آن شود. پشت این دستگاه هم از پلاستیک مشکی رنگ و باکیفیت ساخته شده است. این تلویزیون 2 پایه در دو سمت خود دارد که به رنگ مشکی طراحی شدهاند و برای قرارگیری روی میز و سطوح صاف، بسیار مناسب هستند. حتی در صورت لزوم، شما این امکان را خواهید داشت که این تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و از آن لذت ببرید. وزن حدودی این محصول چیزی در حدود 12 کیلوگرم است و ابعاد آن هم بدون در نظر گرفتن پایههای آن، طولی حدود 123 سانتیمتر، ارتفاع 72 سانتیمتر و ضخامت 8.9 سانتیمتر دارد. در لبه پایینی این تلویزیون هم نماد برند شیائومی نمایان است. در کل باید بگوییم این تلویزیون از نظر طراحی چیزی برای شما کم نگذاشته است.

  • سال تولید: 2022
  • مشاهده » دانلود کاتالوگ تلویزیون ال جی
  • پایه دیواری ثابت تلویزیون TV wall mount ۲۸۰٬۰۰۰ تومان
  • تلویزیون 2020 شیائومی LED TV 4S

  بررسی قابلیت های تلویزیون 4K اندرویدی شیائومی P1 2023

xiaomi tvاکنون این مدل ها مانند تلویزیون های هر برندی ممکن است با مزایا و معایبی همراه باشد. ما با بیان کردن آن ها خرید را برایتان راحت تر خواهیم کرد. 1. در ابتدا بیان کنم که قیمت تلویزیون های اولد بالا می باشد. 2. تلویزیون های اولد با توجه به آنکه فاقد نور پس زمینه می باشد وزن سبکی دارند. 3. زاویه ی دید 180 درجه دارند. 4. نرخ نوسازی و رفرش بالایی دارند. 5. تلویزیون های اولد در سایز پایین تولید نمی شوند. 6. اولد ها عمر پایین تری نسبت به سایر مدل ها دارند. 7. بیشتر تلویزیون های الجی از کیفیت تصویر فورکا پشتیبانی می کنند و بعضی از ان ها با کیفیت تصویر 8K همراه شده اند. 10. تعداد پورت و درگاه های ارتباطی اعم از 4HDMI و USB 3 می باشند. 12. قابلیت Active HDR از مزایا به شمار کالی ناب می رود. 13. تلویزیون های اخیر ال جی اغلب بهترین گزینه برای گیم هستند. 14. قیمت تلویزیون های 8K کمر شکن است.

قیمت تلویزیون شیائومی

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از kalinab.com ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید