قیمت عجیب تلویزیون غولپیکر شیائومی+عکس

xiaomi tvتلویزیون هوشمند شیائومی Xiaomi Mi TV 4S 32-inch – L32M5-5ASP مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد و امکانات و اتصالات هوشمند به واسطه ی این سیستم عامل فراهم می شود. شما می توانید از طریق فناوری Miracast اتصال بی سیم سایر لوازم هوشمند را به تلویزیون انجام دهید. این تلویزیون کیفیت تصویر HD دارد و تصویر در آن با رزولوشن ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل ارائه می شود. همچنین قابلیت های ارتقای کیفیت تصویر را دارد و می توان از محتوای کم کیفیت هم بر روی این تلویزیون لذت برد. در این تلویزیون صدا با توان ۲۰ وات ارائه می شود که توسط ۲ عدد اسپیکر ۱۰ واتی انتشار می یابد. ویژگی های صوتی چون DTS Decoder را دارد و صدایی همه جانبه را پخش می کند. در این تلویزیون برای ویژگی های هوشمند از سیستم عامل اندروید بهره گرفته شده است که از جدیدترین ورژن اندروید استفاده شده است. A است که مصرف انرژی بسیار کمی را دارد.

  1. بازار فروش نامناسب
  2. تعیین سایز مورد نیاز
  3. پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, Gif, JPG, Bmp, Tif
  4. پردازش گرافیکی : Mali-450 MP3
  5. ورودی AV تلویزیون شیائومی mi tv p1
  6. اتصال بی سیم: بلوتوث – وای فای
  7. تلویزیون شیاومی 32 اینچ هوشمند Xiaomi MI32P1

xiaomi tvاز دیگر مشخصات ارتباطی این تلویزیون میتوان به وایفای، بلوتوث 5، درگاه شبکه، ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال و خروجی هدفون اشاره کرد. نماینده برند سونی در بازه قیمتی بهترین تلویزیون 40 تا 50 میلیون تومان را میتوان A80J با اندازه 55 اینچ دانست. اندازه اصلی صفحه نمایش OLED این تلویزیون برابر با 54.6 و از نوع تخت است. رزولوشن این محصول 4K-UHD یا 2160 × 3840 پیکسل است. صفحه نسبت تصویر 16:9 دارد و پنل آن را الجی میسازد. این پنل از قابلیتهای HDR10، دالبی ویژن و HLG نیز پشتیبانی میکند. صفحه نمایش این تلویزیون نرخ بازسازی 120 هرتزی ارائه میدهد و زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه دارد. از دیگر مشخصات این پنل میتوان به صفحه نمایش TRILUMINOS، حالتهای پیشفرض برای سینما، بازی و غیره، OLED XR Contrast و ارتقادهنده کنتراست تصویر و 30 درصد پوشش رنگی بیشتر طیف رنگی با فناوری Live Colour اشاره کرد. سونی A80J مدل 55 اینچ از سیستم اسپیکر 2 کاناله با 2 بلندگوی 10 وات و 2 ساب ووفر 5 وات استفاده میکند که جهت خروجی آنها رو به پایین است.

  خرید اقساطي تلویزیون شیائومی

قیمت تلویزیون شیائومی

این تلویزیون همچنین دارای هوش مصنوعی میباشد که سبب میشود کار با تلویزیون بسیار راحتر شود و از مواردی مانند فرمان صوتی بهره مند شوید. این تلویزیون توانایی پشتیبانی از Google Assistant را دارد. دیگر نیازی نیست با ریموت کنترل تلویزیون به جستجو بپردازد کافی است از دستیار صوتی Google Assistant استفاده کنید و آنچه را که میخواهید به زبان بیاورید. نیازی به جستجوهای طولانی و درد سر آمیز نخواهد بود، با قابلیت تشخیص صدای هوشمند همه چیز ساده خواهد شد. به وسیله این توانایی شما قادر خواهید بود تا از طریق فرمانهای صوتی خود با تلویزیون صحبت کنید و کارهای روزمره ای را که می خواهید انجام دهید به راحتی و با گفتن فقط یک جمله انجام دهید. این برنامه بسیار کارامد بوده به گونه ای که هم برای سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل iOS بسیار کاربردی هستند. شما می توانید با نصب این برنامه بر روی گوشی همراه خود به راحتی داده های تصویری و صوتی را بر روی تلویزیون های شیائومی تماشا کنید.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در نگاه اول فوقالعاده زیبا و جذاب بهنظر میرسد. این دستگاه مثل اکثر محصولات شیائومی ساده و شیک طراحی شده و با تمام سلیقهها همخوانی دارد. از نمای روبرو پنل بزرگی با حاشیههای کمتر از ۱ سانتیمتر میبینیم که با حاشیه سیاه اطراف تصویر نمایشگر به حدود ۱.۵ سانتیمتر میرسد. لوگوی شیائومی در میانه لبه پایینی قرار گرفته و زیر آن بخش اضافهای را میبینیم که محل قرار گرفتن گیرنده ریموت، دکمه پاور و کلید روشن/خاموش کردن میکروفون تلویزیون است. پایههای تلویزیون با دو عدد پیچ به بدنه متصل میشوند و کمی زاویه دارند. به عنوان یک تلویزیون اقتصادی، میتوان امتیاز کامل را به طراحی این محصول داد. اگر کمی دقیقتر به تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 نگاه کنیم، متوجه میشویم شیائومی حداکثر تلاش خودش را کرده تا قیمت دستگاه را پایین بیاورد. فریم اطراف تلویزیون از پلاستیک براق ساخته شده و خیلی زود لک شده و ضمن اینکه مقاومت چندانی در برابر خط و خش ندارد.

اهمیت و تاثیر آن : 5.1 صدا روی DVD ، Blu-ray و بازی های ویدیویی.

xiaomi tvاهمیت و تاثیر آن : Blu-ray ها و بازی های ویدیویی با صدای Dolby Atmos. معنی : اینکه تلویزیون بتواند سیگنال DTS: X را از طریق HDMI eARC به گیرنده منتقل و انتقال دهد ، هنگامی که از DTS-HD MA به عنوان سیگنال حامل استفاده می شود. معنی : اینکه تلویزیون بتواند از طریق HDMI ARC یک سیگنال Dolby Digital 5.1 را به گیرنده منتقل و انتقال دهد. اهمیت و تاثیر آن : 5.1 صدا روی DVD ، Blu-ray و بازی های ویدیویی. معنی : اینکه تلویزیون بتواند از طریق کابل نوری دیجیتال (Toslink) یک سیگنال Dolby Digital 5.1 را به گیرنده منتقل و انتقال دهد. اهمیت و تاثیر آن : 5.1 صدا روی DVD ، Blu-ray و بازی های ویدیویی. معنی : اینکه تلویزیون بتواند از طریق کابل نوری دیجیتال (Toslink) یک سیگنال DTS 5.1 را به گیرنده منتقل و انتقال دهد. اهمیت و تاثیر آن : 5.1 صدا روی DVD ، Blu-ray و بازی های ویدیویی.

  با دنبال کردن چهار گام‌های ساده، نتایج قیمت تلویزیون شیائومی بهتری دریافت کنید

قیمت تلویزیون ۴۹اینچی سامسونگ مدل 49N5980 به ۱۳ میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7880C حوالی ۴۸ میلیون تومان اعلام شده است. تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ مدل 43N5980 Full HD یکی از ارزان قیمتترین تلویزیونهای برند سامسونگ است که در رنج ۱۰ میلیون تومان معامله میشود. میوه اولین محصول تولیدی سامسونگ بود! جدول ۰۸:۰۰:۰۰ تلویزیون ال جی چند؟ قیمت ۱۰:۴۵:۰۰ تلویزیون اسنوا چند؟ جدول ۱۵:۴۵:۰۰ تلویزیون ایکس ویژن چند؟ قیمت تلویزیون ۴۹ اینچ سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی،تلویزیون ۴۹ اینچ سامسونگ مدل 49N6950 Full HD حوالی ۱۶میلیون تومان معامله میشود. قیمت تلویزیون ۴۹اینچی سامسونگ مدل 49N5980 به ۱۳ میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7880C حوالی ۴۸ میلیون تومان اعلام شده است. تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ مدل 43N5980 Full HD یکی از ارزان قیمتترین تلویزیونهای برند سامسونگ است که در رنج ۱۰ میلیون تومان معامله میشود.

xiaomi tvاز سال 2016 ابتدا در گوشیهای هوشمند ازش استفاده کردند. اما اخیرا در تلویزیدنهای هوشمند نیز مورد استفاده قرار گرفته است. گوگل اسیستنت ( Google Assistant ) یک دستیار در فضای مجازی میباشد که به وسیله آن شما میتوانید بسیار سریع و راحت از طریق صوت سوالهایتان را مطرح کنید سپس پاسخشان رانیز دریافت کنید. از طریق این برنامه شما میتوانید به تماشا فیلم و سریالهای به روز دنیا بپردازید. این برنامه دسترسی سریع به اطلاع از آب و هوا را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. هر چه از ذهنتان عبور کند در کثری از ثانیه بدون هیچ کار خاصی تنها با گفتن انچه در ذهنتان میگذرد تمام اطلاعات به روز دنیا را در اختیار خواهید داشت. کلمه Hybrid Log Gamma را ممکن است نشنیده باشید یا حتی کاربرد آن را نیز درک نکنید. اما همهی شما به فناوری HLG آشنا هستید. Hybrid Log Gamma این کلمه نیز همان HLG میباشد که کوتاه شده است. این فناوری به عنوان یکی از فناوریهای پرطرفدار در تلویزیونهای امروزی شناخته شده است که معنای آن ترکیب لگاریتم گاما میباشد.

  1. سخت افزار داخلی قوی
  2. عدم استفاده از محافظ صفحه
  3. ریموت کنترل هوشمند
  4. تیونر های دیجیتال DVB-S2, DVB-C, DVB-T2 digital tuner
  5. مدل: A2
  6. تلویزیون شیائومی l55m5-5asp کیفیت 4k

  دوربین شیائومی ۱۲t Pro (بررسی دقیق اولین دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی شیائومی)

اگر ولوم را از ۴۰ بالاتر ببرید با درهمریختگی صدا و افت کیفیت روبرو میشوید. بنابراین پیشنهاد میکنم اگر کیفیت صدا برایتان اهمیت دارد حتماً سیستمهای صوتی پیشرفته خانگی را در نظر بگیرید. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 یکی از بهترین تلویزیونهای بازار در رده قیمتی حدود ۱۵ میلیون تومان است. کیفیت تصویر این تلویزیون در این رده قیمتی کمنظیر است و اگر به محتوای باکیفیت و بهویژه ویدیوهای 4K HDR دسترسی داشته باشید، لذت ویژهای را از انتخاب این محصول خواهید برد. البته طبیعیست که کیفیت این تلویزیون به مدلهای اولد یا کیولد نمیرسد اما بهازای مبلغی که پرداخت میکنید، بهترین خروجی را تحویل شما میدهد. انتخاب بین اندروید تیوی ۱۰ و رابط کاربری پچوال شیائومی به سلیقه شما بستگی دارد، اما من برای دوستداران اندروید خالص اولی را پیشنهاد میکنم. هر دو حالت بسیار روان و بدون لگ و تأخیر محسوس اجرا میشوند. قابلیت افزودن اکانت گوگل و اکانت شیائومی و نصب برنامههای مختلف هم از دیگر ویژگیهای این تلویزیون هوشمند است. تنها ایرادی که میتوان به این تلویزیون گرفت، استفاده از پلاستیک براق در قاب تلویزیون و حتی پایههای پلاستیکی است که کمی از جذابیت محصول میکاهد. با این حال میتوان بهخاطر قیمت مناسب از این ایراد چشمپوشی کرد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از kalinab.com دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید