5 نکته برای تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون شیائومی (Xiaomi) یکی از نام هایی است که توانسته است در چند سال اخیر محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه نماید و جایگاه خوبی بدست آورد. جزء بهترین تلویزیون و همچنین پرفروش تلویزیون قرار گرفته است.تلویزیون شیائومی دارای طراحی بسیار زیبایی است که باعث شده است طرفداران زیادی را به خود جذب نماید. شیائومی به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی آغاز کرده است و زنگ خطر را برای رقیبان اصلی خود به صدا درآورده است. از جمله سامسونگ، ال جی، سونی و سایر برندهای خوش نام باشد که تا به امروز فعالیت داشته اند. را تکرار کند و به عنوان یکی از بهترین برندها برای خرید تلویزیون به کاربران معرفی شود. تلویزیون های شیائومی در مدل های مختلف و با سایز بندی و کیفیت تصویرهای متفاوتی تولید می شود تا دست مخاطبان را در انتخاب و خرید تلویزیون باز بگذارد.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvداشتن این فناوری به معنی داشتن کیفیت بالا در نشان دادن تصاویر است. HDR10 نیز پشتیبانی می کند که نوع خاصی از این فناوری می باشد که قادر است محتوای HDR را به خوبی و با کیفیت و وضوح بالا نشان دهد. این تکنولوژی قادر است تصاویر با کیفیت پایین را شناسایی و با تقویت آنها در حد 4K نشان دهد. بنابراین یکی از ویژگی هایی که این محصولات را دیگر محصولات متمایز می کند این فناوری می باشد. به لطف پردازنده چهار هسته و کیفیت صفحه نمایش 4K در تلویزیون 65MITV4S کاربر شاهد دیدن تصاویری با کیفیت و وضوح فوق العاده خواهد بود. دارا بودن فناوری های بسیار در نشان دادن تصاویر با کیفیت و کنتراست بالا از ویژگی های تلویزیون های شیائومی می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که در تلویزیون 4K شیائومی مدل 65MITV4S وجود دارد، داشتن کیفیت بسیار خوب تصاویر و نمایشگر آن است.

نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش میرسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده میشود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه میکند. بنابر این دو نکته و نکات دیگری که از حوزه بحث ما فراتر است، دلایلی کاملا عینی و منطقی وجود دارد که عامل کاهش هزینههای تمام شده محصولات شیائومی میباشد. در ادامه میخواهیم گوشهای از فعالیتها و محصولات شرکت معتبر شیائومی را معرفی کنیم. اما قبل از آن، به این موضوع میپردازیم که چرا واژهی «معتبر» لایق شرکت شیائومی است و آیا اعتماد به این برند و خرید محصولات آن توجیهی منطقی دارد؟ معمولا برای ساخت اکثر گوشیهای هوشمند با قیمت پایین، از پردازندههایی با کیفیت پایین استفاده میشود، اما تقریبا هر گوشی هوشمند شیائومی مجهز به پردازندههای اسنپدراگون میباشد که در حال حاضر بهترین پردازندههای گوشی هوشمند در بازار جهانی است. در کل، متریال مورد استفاده برای ساخت اجزای داخلی و خارجی گوشیهای شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار میباشند.

  شیائومی تراشه‌های اختصاصی بیشتری را در گوشی‌هایش به کار می‌گیرد

فناوری اچ ال جی بر خلاف نسخههای HDR ، در محیط پخش زنده نیز عمل میکند و عملکرد و اثر بسیار سریع دارد. تلویزیونهای شیائومی در اکثر تلویزیونهای خود از فناوری HDR10 و HLG استفاده میکند که ترکیب قوی و عالی میسازند به نحو احسن کیفیت تصاویر را ارتقاء میدهند. و HLG بهره میبرد. از HDR10 قویتر است چرا که نسخه پرو از ابر داده استاتیک بهره میبرد؛ پس قطعاً ترکیب آن با HLG قویتر و باکیفیتتر است. سیستم عامل آندروید در شیائومی بهتر است یا تایزن در سامسونگ؟ Operating System یا OS همان قلب تلویزیونهای هوشمند است که عملکرد تلویزیون را فرماندهی میکند. OS در زبان فارسی سیستم عامل گفته میشود. پلت فرم یا سیستم عامل به طور رسمی از سال ۲۰۱۳ به بعد در تلویزیونها مورد استفاده قرار گرفته و تلویزیونها را وارد دنیای هوشمند کرد. سیستم عاملهای مورد استفاده در تلویزیون انواع مختلف Android ، webOS ، Tizen و Vidaa را در بر میگیرد. سیستم عامل انتخابی سامسونگ یعنی تایزن ، که پیشرفتهترین نوع سیستم عامل است.

xiaomi tvدر مقایسه تلویزیون های سونی با شیائومی پی میبریم که سونی از نظر کیفیت تصویر بهتر از تلویزیونهای شیائومی عمل کرده است و سونی این ادعا را در تلویزیونهای خود با استفاده از فناوریهای منحصر به فردش ثابت کرده است. کیفیت 8K و رزولوشن 7680 در 4320 را در تلویزیونهای سایز بزرگ خود به کار برده است که بالاترین کیفیت تصویر عصر حاضر است. حتی نسبت به دیگر برندهای شناخته شده هم کیفیت بالاتری دارد. نیز معرفی شد و کیفیتی بالاتر نسبت به HDR10 دارد. همچنین هدف فرمت HLG گسترش و تولید خالصترین تصاویر به معنای واقعی است. آخرین و پیشرفتهترین فرمت Dolby Vision است که از 12 بیت رنگی در تصاویر استفاده میکند ولی HDR10 از 10 بیت استفاده میکند. برترین کیفیت تصویر را Dolby Vision ارائه میدهد. برند سونی در تلویزیونهای خود از محدوده دینامیکی HDR و HLG، HDR10 Plus و گاهی اوقات Dolby Vision استفاده میکنند. در حالی که برند شیائومی عمدتاً از HDR، HDR10 یا HLG استفاده میکنند.

بعید است که نیازی به سیستم صوتی اضافه داشته باشید، اما اگر بخواهید این سیستم را هم به مجموعه خود اضافه کنید، بدون هیچ دغدغهای، امکان آن برای شما فراهم شده است. به بخش سختافزار این تلویزیون میرسیم. بخشی که برای بسیاری از افراد مهم و در تصمیم آنها برای خرید آنها تاثیرگذار است. پردازنده قدرتمند 4 هستهای، برای بهتر شدن هرچه بیشتر عملکرد تلویزیون شما کارایی و عملکرد مناسبی دارد. چیپ ست به کار رفته در این محصول شیائومی، مدیاتک 9611 A55 است و برای هماهنگی تصویر و صدا و خروجی بینظیر، گزینهای عالی به حساب میآید. همچنین در این تلویزیون پردازنده گرافیکی MALI G52 MP2 به کار گرفته شده است. حافظه رم این دستگاه هوشمند جدید هم 2 گیگابایت و از نوع DDR4 است و همچنین حافظه داخلی 16 گیگابایت هم برای ذخیرهسازی فایلها و مدارک شما در نظر گرفته شده است. سیستم عامل، همان همیشگی! دیگر عادت کردهایم که تلویزیونهای شیائومی را با سیستم عامل اندروید ببینیم. تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU هم از این سیستم عامل محبوب پشتیبانی میکند.

  شیائومی تلویزیون هوشمند و پرچمدار Mi TV Master خود را معرفی کرد

قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K به ۷۴ میلیون تومان رسیده است. تلویزیون سامسونگ مدل 55Q7880C Ultra HD با صفحه ۵۵ اینچی نیز حوالی ۴۹میلیون تومان ارزشگذاری شده است. تلویزیون سایز کوچک سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، تلویزیون ۳۲ اینچ سامسونگ مدل 32M4850 HD یکی از ارزان قیمتترین تلویزیونهای برند سامسونگ است که در رنج ۷ میلیون تومان معامله میشود. قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K به ۷۴ میلیون تومان رسیده است. تلویزیون سامسونگ مدل 55Q7880C Ultra HD با صفحه ۵۵ اینچی نیز حوالی ۴۹میلیون تومان ارزشگذاری شده است. قیمت تلویزیون ۴۹اینچی سامسونگ مدل 49N5980 به ۱۳ میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7880C حوالی ۴۸ میلیون تومان اعلام شده است. تلویزیون ۴۹ اینچ سامسونگ مدل 49N6950 Full HD حوالی ۱۶میلیون تومان معامله میشود. آنچه در زیر میآید گران قیمتترین تلویزیونهای موجود در سطح بازار است؛ به گزارش مشرق، در بازار امروز لوازم خانگی، تلویزیون گران ال جی مدل ۶۰SJ۸۵۰۰۰GI در رنج ۵۳میلیون تومان معامله میشود.

دکمه های دیگر نیز به طور معقولی چیده شده اند.

HDMI 2.0 امروزه استاندارد است و می تواند UHD را با سرعت 60 هرتز انتقال دهد. بهترین نسخه در حال حاضر HDMI 2.1 است که از سال 2017 وجود دارد و می تواند سیگنال های ویدئویی را تا 10K انتقال دهد. و سرعت داده و حتی فشرده سازی بهتر فیلم را نیز امکان پذیر می کند. هر سه اتصال HDMI 2.0 است. کنترل از راه دور شامل اندازه و شکل ظاهری مشابه پروژکتورهای شیائومی است .طور کلی ، طراحی دلپذیر است و کنترل کردن از راه دور آسان است. دکمه های جداگانه برای Netflix و Prime Video بلافاصله برنامه های مربوطه را شروع می کنند. که جابجایی بین پورتال های ویدیو را آسان می کند. دکمه های دیگر نیز به طور معقولی چیده شده اند. در بالا سمت راست نیز یک دکمه برای دستیار Google وجود دارد که می تواند مستقیماً شروع شود. کنترل از راه دور از طریق بلوتوث متصل می شود.

  1. سیستم عامل مناسب
  2. مناسب نبودن محل قرارگیری پورتهای کناری
  3. افرا لند – 2 سال پیش
  4. برخورداری از فناوری ALLM
  5. معرفی تلویزیون شیائومی
  6. تلویزیون براساسبرند
  7. طول 146 سانتیمتر
  8. وایفای دو باند نسخه 5 با استاندارد 802.11 a/b/g/n/ac

تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S در یک مدل 55 اینچ و وضوح 4K معرفی شد. این تلویزیون که با قیمت کمتر از 500 دلار عرضه میشود، از یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید و یک دستیار صوتی برخوردار است. شیائومی مجموعه تلویزیون های هوشمند خود را با مدل جدید شیائومی Mi TV 4S ، یک تلویزیون 55 اینچی که نسخهی بهبود یافتهی 4A/4C است، گسترش بخشید. از مهمترین ویژگیهای این تلویزیون میتوان به دستیار صوتی همراه هوش مصنوعی، بدنهی تمام فلزی و طیف گستردهای از درگاهها و پشتیبانی از کنترلر بلوتوثی برای اجرای عملیات آسانتر اشاره کرد. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S به یک پنل 55 اینچی IPS LCD با وضوح 4K و با پشتیبانی از محتوای HDR مجهز است. این پنل ال سی دی دارای پس زمینه نوری مستقیم، نرخ رفرش 60 فریم بر ثانیه و زمان پاسخدهی 8 میلیثانیهای است. در زیر قاب تلویزیون یک پردازنده 4 هستهای به نام Amlogic تعبیه شده است. پیشتر این پردازنده در مدل 4A نیز به کار kalinab گرفته شده بود. این پردازنده 4 هستهای با یک پردازشگر گرافیکی Mali-450، رم 2 گیگابایتی و حافظه فلش 8 گیگابایتی همراه شده است. شیائومی Mi TV 4S از رابط کاربری مبتنی بر اندروید PatchWall UI، یک دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی همراه با یک ریموت کنترل چند منظوره مادون قرمز/بلوتوث بهره میبرد. شما میتوانید به لطف این کنترل چند منظوره، دیگر لوازم خانگی نظیر ستاپ باکس را نیز کنترل کنید. در حال حاضر پیش فروش این تلویزیون در کشور چین آغاز شده است و فروش قطعی آن نیز از 3 آوریل (14 فروردین ماه) با قیمت 477 دلار آغاز خواهد شد.

  • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840×2160
  • مشخصات کلی
  • بهره گرفتن از قابلیت +HDR10 در مدل های بالا رده
  • برنامه تنظیم دوربین گوشی شیائومی را باز کنید
  • بازار فروش نامناسب
  • دسترسی سخت و مشکل به درگاههای تلویزیون

  مجموع درآمد گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ به ۴۴۸ میلیارد دلار رسید؛ اپل پیشتاز است

xiaomi tvچرا باید از کنترل mi استفاده کنیم؟ همانطور که گفته شد ممکن است ریموت از شما دور باشد، خراب شده باشد یا هر اتفاق دیگری. شما نمیتوانید صبر کنید تا ریموت جدید از راه برسد. اصلاً شاید ریموت تلویزیون یا دیگر وسایل شما در بازار موجود نباشد (این اتفاق فقط برای وسایل قدیمی نمیافتد. در این زمانها و موقعیتهاست که نرم افزار کنترل شیائومی به کمک شما میآید. یکی دیگر از ویژگیهایی که بعد از نصب کنترل mi میتوانید از آن استفاده کنید، ایجاد یک فضای شوخطبعانه با دوستانتان است. مثلاً زمانی که در حال تماشای یک فیلم هستید، میتوانید هر زمان که دوست دارید بدون در اختیار داشتن ریموت تلویزیون، فیلم را عقب ببرید، یا چند ثانیهای جلو بزنید. یا حتی تلویزیون را خاموش کنید. همچنین میتوانید پنکه را خاموش و روشن کنید؛ این کار هنگام تماشای فیلم ترسناک اصلا توصیه نمیشود، زیرا مشخص نیست در ادامه چه اتفاقی برای دوستانتان میافتد! در ضمن؛ دیگر قرار نیست در خانه خودتان کسی بدون ریموت بماند!

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون شیائومی ساخت کجاست وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید