پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S

xiaomi tvسپس باتری ها رو روی کنترل قرار بدید، تلویزیون و دستگاه رو روشن کنید و دستورالعمل های روی صفحه رو دنبال کنید. 2 MIMO داره که باعث میشه ارتباط بهتری با شبکه وای فای خونگی برقرار کنه. پخش کننده تلویزیون شیائومی Mi Box S مجهز به تراشه Amlogic S905X SoCهست که چهار هسته 2 گیگاهرتزی Cortex A53 داره. این دستگاه دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی هست و به طور کلی مشخصاتش تفاوت چندانی با Mi Box نداره. رابط کاربری دقیقاً همون چیزیه که روی هر دستگاه Android TV پیدا می کنید و به Play Store برای دانلود چندین برنامه بهینه سازی شده برای تلویزیون دسترسی خواهید داشت. Android TV یک سیستم عامل شسته رفته هست که چندین گزینه شخصی سازی در اختیار شما قرار میده. هنگامی که سیستم رو راه اندازی می کنید، ردیفی از برنامه هایی که بیشتر مورد استفاده قرار گرفتن رو در قسمت بالا به شما نشون میده. با اسکرول کردن به سمت پایین، گزینه های زیادی از بازی های اپلیکیشن ها به شما پیشنهاد داده میشه. منوی تنظیمات در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار داره و به شما این امکان رو میده تا اپلیکیشن هایی که روی هوم اسکرین نمایش داده میشن رو تنظیم کنید. هنگامی که Mi Box S رو روشن می کنید، خروجی ویدئو روی 720P تنظیم شده. البته دستگاه از خروجی 4k نیز پشتیبانی می کنه و به راحتی می تونید تنظیمات رو روی 4K قرار بدین. اگر به دنبال یک پخش کننده تلویزیون اندروید هستید که قیمت مناسبی داشته باشه، پخش کننده تلویزیون شیائومی Mi Box S می تونه گزینه مناسبی برای شما باشه. ریموت کنترل این دستگاه، دارای دکمه های Google Assistant و نتفلیکس هست و به راحتی می تونید به ویدئوهای یوتیوب دسترسی داشته باشید.

  • سال ساخت: 2022
  • افرا لند – 2 سال پیش
  • در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند
  • صدای واضح و رسا با متوسط صدا با توان صوتی 20 و 30 وات
  • بهره گیری از تکنولوژی های منحصر به فرد و به روز
  • پورت های ارتباطی: 3HDMI – 2USB

xiaomi tvچرا که کیفیت وحجم صدای می تی وی ۴S در آخرین مرحله برای بلندگوی داخلی یک تلویزیون است. پردازنده ی مرکزی تلویزیون هوشمند شیائومی ۴S یک چیپ ست ۶۴ بیتی از شرکت آرم به نام ARM Cortex-A53 است. چیپ ستی با ۴ هسته ی پردازنده ی با سرعت MHz 1500 و پردازنده ی گرافیکی Mali-450 که با ۲ گیگ رم و ۸ گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. با توجه به چیپ ست می توان انتظار داشت که همه ی تکنولوژی های بی سیم به روز و در انتهای سرعت خود هستند. علاوه بر این، این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی نسخه ی دو (DVB-T2) نیز است. علاوه بر این، از تونر ریسیور داخلی DVB-S2 نیز در این تلویزیون پشتیبانی می شود. مطمئن باشید کیفیت ۴K روی تلویزیون شما به نمایش در می آید، خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi. شاید تمام موارد ذکر شده تا کنون مهم تر از سیستم عامل اندرویدی این دستگاه نباشد. می تی وی دارای دو سیستم عامل است. سیستم عامل فرعی تلویزیون مخصوص خود شیائومی است و Patch-wall نام دارد که البته در ایران کار نمی کند. سیستم عامل اصلی اندروید تی وی یا Android TV است. سیستم عامل اندروید تی وی در حال حاضر بهترین انتخاب است. می توانید هر برنامه ای که می خواهید از پلی استور دانلود کنید. فیلیمو، نماوا، انواع نرم افزار پخش کننده و مدیریت فایل، انواع بازی و حتی نرم افزارهای آموزش زبان و تناسب اندام همگی در اختیار شماست.

  پروژکتور شیائومی 1S 2022 با وضوح 1080p و پشتیبانی از حالت گیمینگ با نرخ تأخیر ۴۰ میلی‌ثانیه معرفی شد

چرا باید Mi TV Box 3 در خانه داشته باشم؟

EDR) به آسانی مکان خود را در فضا تشخیص میدهد و به شما اجازه میدهد تا دستگاه را از طریق حرکت دست کنترل کنید. حافظه رم موجود در آن 2 گیگابایت و امکان ذخیره سازی تا 8 گیگابایت با سرعت بالا را دارد. چرا باید Mi TV Box 3 در خانه داشته باشم؟ در واقع این محصول تولید شده تا از تلویزیون خود تنها برای دیدن برنامه های تلویزیونی استفاده نکنیم. Mi TV به تلویزیون شما متصل می شود و شما می توانید محتوای داخل گوشی هوشمند خود را بدون افت رزولوشن و حتی با کیفیتی بهتر در تلویزیون مشاهده کنید. برای مثلا می توانید فیلم ها و عکس هایی که در یک روز خاطره انگیز با گوشی خود گرفته اید را به همراه دوستان و خانواده، بسیار بزرگ تر از سایز صفحه نمایش گوشی ببنید و لذت ببرید. اما کارهای جذاب تری نیز برای انجام دادن به کمک Mi Box وجود دارند.

در سال های اخیر شرکت های فعال در این فضا به دنبال افزودن ویژگی های منحصر به فرد و کارآمد به محصولات خود هستند. شیائومی نیز مانند هر برند شناخته شده و موفق دیگری همواره در تلاش است تا وضعیت محصولات خود را بهبود بخشد. یکی از محصولاتی که شیائومی به تازگی شروع به تولید و رقابت با سایر برندها کرده است، تلویزیون های هوشمند این شرکت است. تلویزیون 50 اینچی شیائومی یک گزینه عالی برای خانه های متوسط و اتاق های جلسات کوچک است. تلویزیون 50 اینچی شیائومی P1 4K دارای ابعاد 83.6 در 652.5 در 1117.2 میلی متر و وزن حدود 9.9 کیلوگرم است. نصب دیواری بهترین انتخاب برای قرار دادن در اتاق جلسه شماست. طراحی این تلویزیون با دو پایه با ساختار متفاوت و کیفیت بالا ظاهری زیبا و شکیل ایجاد می کند تا نظر همه بینندگان را به خود جلب کند. یکی از فاکتورهای اصلی خرید تلویزیون هوشمند اندازه و کیفیت صفحه نمایش است. این به شما امکان می دهد در دریایی از تصاویر و ویدیوهای چشمگیر و دیدنی ناپدید شوید.

16 گیگ حافظه داخلی تلویزیون هوشمند شیائومی P1 به شما اجازه میدهد برنامه های مورد عالقه خود را دانلود و روی تلویزیون نصب کنید. شیائومی در کنار این پردازشگر از پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 برای انجام پردازش گرافیکی نیز استفاده نموده است. به لطف این دو پردازشگر عملکرد کلی این تلویزیون خوب است و امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون جدید شیائومی P1 از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant پشتیبانی می کند. به این ترتیب شما می توانید دستورات صوتی یا جستجوی صوتی را از طریق آن انجام دهید. ریموت کنترل این تلویزیون دارای دکمه مخصوص اجرای Google Assistant است و شما با فشردن آن می توانید دستورات صوتی مختلف را اجرا کنید. شما می توانید کانال ها را عوض کنید یا برنامه خاصی را اجرا کنید. همچنین می توانید به جستجوی محتوای مورد علاقه خود بپردازید یا سوالات مختلف خود را از دستیار صوتی گوگل بپرسید. شما میتوانید در فاصله حداکثر 3 متر صحبت کنید و لوازم خانگی هوشمند خود را نیز کنترل نمایید.

  معرفی بهترین گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ (خرداد ۱۴۰۲)

اسپیکرهای این تلویزیونها با برخورداری از دو تیونر و دو سابووفر در تولید صدای باس قابلقبول نیز عملکرد نسبتاً خوبی دارند. تلویزیونهای هوشمند شیائومی با سیستمعامل اندروید عرضه میشوند و دارای اندروید ۹ هستند. شیائومی دسترسی راحت به گوگل پلی استور را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است و شما میتوانید از طریق این اپ استور به تنوع گسترده از اپلیکیشنهای سازگار با اندروید تیوی دسترسی پیدا کنید. تلویزیونهای هوشمند شیائومی امکان دسترسی به سرویسهای متنوع استریم ویدیو مانند آمازون پرایم، نتفلیکس، هانگاما و تعدادی از سرویسهای مشابه را نیز فراهم میکند. این رابط کاربری برای بهبود تجربه کار با تلویزیونهای شیائومی ایجاد شده است. این رابط کاربری میتواند با بهرهمندی از فناوری یادگیری عمیق و بررسی محتواهایی که کاربر معمولا تماشا کند، تشخیص دهد کاربر بیشتر به چه محتواهایی علاقه مند است و این محتواها را به او پیشنهاد کند. با استفاده از این قابلیت نیز میتوانید فیلمهای گوشی خود را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون نمایش دهید. در ضمن با بهرهمندی از این ویژگی میتوانید بدون نگرانی از افزایش مصرف دیتای اینترنت چند ویدیو را بهصورت همزمان با یکدیگر تماشا کنید.

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتصوری که اکثراً از شرکت های چینی داریم، اینه که برای محصولاتشون از قطعات خوبی استفاده نمیکنن،اما شیائومی برعکس این قضیه عمل کرده. شیائومی مثل تولیداتش در گوشی و لوازم جانبی، تلویزیونهای با کیفیت و زیبایی رو ساخته. تلویزیون هوشمند پی 1 دارای حاشیههای فوق باریک هستش که از قطعات با کیفیت ساخته شده. در ادامه با فرنا باشین تا تلویزیون هوشمند پی 1 شیائومی رو باهم بررسی کنیم. شیائومی در طراحی این تلویزیون حاشیه های خیلی باریکی رو در نظر گرفته که جنس فریم و قاب پشتی پی 1 از پلاستیک فشرده با کیفیت ABS هستش. وزن پی 1 فقط 11 گرمه که با وجود پایه هاش میشه براحتی روی سطوح قرار داد و همینطور میشه روی دیوار هم نصب کرد. پنل صفحه نمایش پی 1 از نوع PVA هستش درواقع جزء یکی از پنل های باکیفیت روز دنیاست که شرکت بنام سونی هم از همین پنل برای تلویزیونهاش استفاده کرده.

4 تلویزیون شیائومی در اینجا فهرست شده 4 تلویزیون شیائومی تاکتیک همه به آن اعتقاد دارند. کدام یک را میل؟

امروزه تلویزیون به یکی از ملزومات هر خانه ای تبدیل شده است. به گزارش ایسنا، بنابراعلام بابانوئل، با توجه به این که برندهای زیاد در مدل های متنوع در بازار جهانی در عرصه ی تلویزیون مشغول اند برای مصرف کننندگان انتخاب سخت شده است. تلویزیون 4S شیاومی با توجه به طراحی عالی، کیفیت ساخت بالا، امکانات و ویژگی هایی روز دنیا، قیمت بسیار مناسبی دارد و جزو تلویزیون های اقتصادی به شمار می رود. پنل ها به چند دسته VA ،IPS ،OLED و پلاسما تقسیم می شوند که هر کدام معایب و مزایای خود را دارند. تلویزیون 4S 65 اینچ شیاومی از پنل VA بهره برده و همین باعث شده کنتراست و وضوح رنگ عالی و حتی کیفیت تصویر بسیار خوبی داشته اتصال تلویزیون شیائومی به گوشی باشد. 2160 است یعنی به عبارتی بالای 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش جای گرفته و به دلیل تراکم بالا شاهد کیفیت تصویر خوبی خواهیم بود. هر چه رفرش ریت بالاتر باشه تصویر و محتوای ما روان تر است و بدون لگ می باشد.

  تلویزیون های پرفروش شیائومی کدامند؟

جنس بدنه – پلاستیک برجسته. قسمت پایینی عقب کمی پهن تر است. شامل ورودی های مختلف است. قسمت رابط در پایین سمت چپ قاب Mi TV Q1 قرار دارد. سیم برق به سمت راست متصل می شود. کنترل از راه دور ارائه شده بسیار شبیه به کنترل از راه دور است که با سایر مدل های مارک مانند Mi TV Lux ارائه می شود. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، مدل مورد نظر شیائومی Mi TV Q1 75 با ویژگی های بسیار جالبی ظاهر شده است. نسخه جدید Mi TV Q1 2021 مجهز به فناوری QLED است که از نقاط کوانتومی برای بهبود تولید مثل رنگ استفاده می کند. در نتیجه ، مدل Mi TV Q1 95 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. نور پس زمینه کاربردی از نوع Full Array است که می تواند کنتراست بسیار بهتری نسبت به نور پس زمینه LED معمولی Edge ایجاد کند.

  • رنگ های غیر طبیعی
  • اتصال +C1
  • نسخه های HDR: HDR10+ / HLG
  • فناوری MEMC و نمایش صاف و بدون تاری تصاویر
  • ورودی آنتن تلویزیون p1 شیائومی

همانطور که همگی ما می دانیم رشد تکنولوژی در چند دهه اخیر بسیار سریع اتفاق افتاده است و وسایل الکترونیکی امروزه بسیار هوشمند شده اند. در این بین تلویزیون ها به عنوان جعبه جادویی هر خانه طی این سال ها دست خوش تغییراتی همراه با فناوری پیشرفته شده است. شیائومی برند نوظهور و موفقی است که ابتدا در زمینه تولید گوشی موبایل فعالیت کرده و اکنون پا را فراتر گذاشته است و در تمام زمینه های زندگی نفوذ کرده است. در ادامه این مطلب می خواهیم تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی Mi LED TV 4S را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهیم. با پارس شیائومی همراه باشید. شیائومی این تلویزیون را ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک طراحی کرده است. فریم این دستگاه از آلومینیوم به شکل برس خورده است و پشت دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده است. از هر سه طرف بالا، چپ و راست ضخامت فریم تلویزیون 7 میلی متر و از سمت پایین 16 میلیمتر برآرود شده است.

راهنمای هودینی برای تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 65 اینچ بانه لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید