تلویزیون های پرفروش شیائومی کدامند؟

xiaomi tvپنل تلویزیون کیولد شیائومی نیز متعلق به شرکت سامسونگ است. این نمایشگرها روشنایی صفحه بیشتری دارند، هر چند باریک هستند ولی به اندازه اولد ظریف نیستند. تلوزیون های کیولد ارزان قیمت تر از OLED می باشند و همین باعث می شود کسانی که نمی خواهند به اندازه خرید تلویزیون اولد هزینه کنند با قیمت کمی پایینتر QLED بخرند. معروف ترین تلویزیون های شیائومی مدل LED هستند که طرفداران خیلی زیادی دارند. مدل های LED کیفیت تصویر فورکی و سیستم عامل اندروید دارند، که کاربری و کیفیت بسیار خوبی ارائه می دهند. قیمت تلویزیون شیائومی LED از آن جا که بسیار بصرفه است، فروش بالایی دارد. شیائومی همواره زیر تیغ تیز منتقدان بوده و در این چند سال اخیر با ارائه بهترین محصولات توانسته مسیر رقابت رقبای سرسخت خود را باریکتر کند. تلویزیون های این برند پرآوازه با برخورداری از امکانات هیجان انگیز اسم و رسم زیادی در بازار در کرده اند برای همین به بیشتر خریدارانی که تلویزیون پیشرفته میخواهند پیشنهاد می شوند.

  • نرخ پاسخگویی یک میلیثانیهای
  • برروی نصب برنامه کلیک کنید
  • حافظه ۱۶ گیگابایتی
  • اسکرول افقی جهت دسترسی راحتتر به بخشهای مختلف
  • شبکه اترنت
  • متن *
  • کیفیت تصویر عالی

xiaomi tvبی شک همه ما میدانیم که یک طراحی زیبا تا حد زیادی بر روی انتخاب و خریدمان تاثیر میگذارد. به همین دلیل شيائومی ، نمایشگر اکثر تلویزیونهایش را با یک فریم باریک و ظریف و در عین حال مستحکم همراهی کرده تا بیننده از یک صفحه نمایش بدون حاشیه هنگام مشاهده برنامه ها لذت ببرد . شیائومی معتقد است که جدیدترین تلويزيونش تنها ۴.۹ میلی متر ضخامت دارد و همین میتواند یکی از دلایل خوب برای خرید این تلویزیون هوشمند شیائومی mi tv باشد . در قسمت کیفیت تصویر با اینکه قدرتمند ظاهر نشده اما شاید به این دلیل باشد که به تازگی شروع بکار کرده و با اطمینان میتوان گفت در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت . البته نباید از این نکته غافل شد که این کمپانی در جدیدترین تلویزیونهایش یعنی مدل های 2022 و 2021 از فناوری اولد (OLED) و کیولد (QLED) در ساخت نمایشگرهایش بهره برده .

این کمپانی در تولید تلویزیونهای هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده مینماید. با خرید این محصولات شما از سرویسهای خدماتی نظیر هوش مصنوعی Patch wall برخوردار خواهید شد. این ویژگی از کارهایی که کاربر به آن علاقه دارد، مطلع میشود. وجود انیمیشنها با فونتهای گوناگون سبب جذابیت بیشتر محصولات شیائومی شده است. از دیگر ویژگیهای پیشرفته تلویزیونهای این کمپانی میتوان به Voice Search، OK Google و Google Assistant اشاره کرد. این قابلیتها به شما اجازه میدهند که محتوا مورد نظر خود را از طریق صوت بیابید. همچنین بتوانید کانالها را تغییر داده و برنامهها را از طریق دستیار صوتی باز کنید. از دیگر قابلیتهای منحصربهفرد این تلویزیونها میتوان به بهرهگیری از اینترنت اشیا اشاره کرد. اینترنت اشیا به شما این اجازه را میدهد که وسایل هوشمند منزل را به وسیله تلویزیون مدیریت نمایید. با استفاده از اینترنت اشیا شما میتوانید بلندگوها را به وای فای وصل کنید. همچنین میتوانید دمای منزل خود را به وسیله تلویزیون کم یا زیاد نمایید.

  شیائومی Mi TV 4S مدل 65 اینچ

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

برند «شارپ» با سابقه طولانی و حضور موفق در بازار ایران، نامی آشنا است. شارپ نیز همانند رقبای خود چندین سال است که در تولید تلویزیون فعالیت دارد. تلویزیونهای شارپ همیشه از کیفیت معقول و مناسب بر خوردار بودهاند و طرفداران مخصوص به خود را دارند. شارپ با بهره گیری از تجربیات خود و تولید تلویزیونهایی با کیفیت فوق العاده توانسته همیشه در صف اول خرید و در گزینههای اولیه خرید جای بگیرد. تلویزیونهای برند SHARP تنوع مناسبی دارد و هر نوع سلیقه و یا میزان بودجهای را پوشش میدهد. در طول چند سال گذشته شارپ با ایجاد مدلهای بیشتر با کیفیت مناسبتر موفق شد، بار دیگر خود را بر سر زبانها بیندازد. تلویزیونهای شارپ با استفاده از سیستم عامل اندروید، بیشترین کیفیت و کارایی را فراهم آورده است. سیستم عامل Android موجب دسترسی کاربر به دنیای بی کران اینترنت شده و بیشترین بازدهی را خواهد داشت. تلویزیونهای شارپ از فناوریهای مختص به خود برای جذب مشتری بهره گرفته است. مهمترین قابلیت تلویزیونهای رده بالای شارپ استفاده از AQUOS میباشد.

جدول پرفروش ترین موتورسیکلت های بازار چند؟

همچنین این تلویزیون به کمک فناوری AI Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی پخش میکند. تلویزیون 4K ال جی 55C1 از تکنولوژی Cinema HDR با فرمت های HLG، HDR10 Pro و Dolby Vision پشتیبانی میکند و کنتراست تصویر خوبی را ایجاد میکند. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جدول پرفروش ترین موتورسیکلت های بازار چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

  تسک میران نمایندگی رسمی شیائومی در ایران

xiaomi tvهمچنین قابلیت ارتقای تصاویر 2K، 1080 و 4K را به 8K دارد. رزولوشن این تلویزیون 4320 در 7680 پیکسل است و از تمام استانداردهای HDR مانند HDR10، Dolby vision، HLG و غیره نیز پشتیبانی میکند. روشنایی و کنتراست بسیار بالا و نمایش 10.7 میلیارد رنگ، از دیگر ویژگیهای تصویری این تلویزیون هستند. از ویژگیهای صدای این تلویزیون، باید به استفاده از 2 بلندگوی 60 واتی متصل به لبههای تلویزیون اشاره کرد که دارای قابلیتهای Mi Stereo sound و Dolby Atoms هستند. همچنین از پردازنده ۴ هستهای، رم ۲ گیگابایتی، رابط کاربری شیائومی (MIUI)، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، سنسور مادون قرمز و باند دوگانه وایفای این تلویزیون نیز نمیتوان غافل شد. این تلویزیون، تا حدودی به مدل Redmi Smart TV MAX شباهت دارد. همان طور که از نام این تلویزیون مشخص است، با یک صفحه ۸۲ اینچی و کیفیت 4K با رزولوشن 2160 در 3840 روبهرو هستیم. کیفیت صفحه نمایش در این مدل، کمی از مدل معرفی شده در بالا پایینتر است، ولی همچنان یکی از بهترین تولیدات شیائومی (Xiaomi) در زمینه تلویزیون هوشمند محسوب میشود.

بزرگترین رقیب شیائومی در این بازارها، برند Realme است.

طراحی آنها هم خاص و شبیه به دیگر گوشیهای گیمینگ است. ویژگیهای خاصی مثل دکمههای اختصاصی روی بدنه هم در این گوشیها دیده میشود که برای بازی کردن تعبیه شدهاند. با موفقیت شیائومی در چین و هند، چند رقیب جدید هم برای این برند پیدا شدند تا آنها هم بتوانند سهمی از این دو بازار مهم کسب کنند. بسیاری از این برندها هم خودشان زیرمجموعه یک برند بزرگتر مثل شیائومی هستند. بزرگترین رقیب شیائومی در این بازارها، برند Realme است. مثل شیائومی، ریلمی هم سعی دارد گوشیهای با کیفیت را با قیمت بسیار پایین عرضه کند و بازار هدف محصولات آن هم دو کشور چین و هند هستند. حتی اسم ریلمی هم با ردمی که برند زیرمجموعه شیائومی است، شباهت دارد. بر خلاف شیائومی، ریلمی زیرمجموعه برند Oppo است که خود Oppo هم زیرمجموعه تولیدکننده بزرگتری به نام BBK Electronics است. این پشتوانه قوی به ریلمی اجازه داده تا بتواند با سرعت بیشتری رشد کند و بتواند گوشیهای خیلی خوبی مثل ریلمی X2 پرو را روانه بازار کند.

تلویزیون شیاومی

فروشندگان لوازم خانگی امروز، قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K را به عنوان یکی از گران قیمتترین تلویزیونهای بازار حوالی ۷۳میلیون تومان اعلام کردند. همچنین قیمت تلویزیون ۶۵اینچی تی سی ال مدل 65C715 به ۲۵ میلیون تومان رسید. قیمت تلویزیونهای لوکس بازار مدل اکسنت مدل ACT6519 و ام جی اس مدل S86UB9111W نیز به ترتیب ۲۹و ۶۸ میلیون تومان اعلام شده است. ال جی و سونی از دیگر برندهای هستند که در فهرست تلویزیون گران قیمت قرار گرفتند. اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی تلویزیونهای سامسونگ با نوسان قیمت نسبت به هفته گذشته روانه بازار شد. فروشندگان تلویزیون سامسونگ مدل 50NU7900 Ultra HD با صفحه ۵۰اینچی را حوالی ۱۹میلیون و ۸۰۰هزار تومان قیمتگذاری کردند. همچنین قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7770 Ultra HD به ۴۹میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است. تلویزیونهای ۴۹ اینچ سامسونگ مدل 49N5980 Full HD و مدل 49N6950 Full HD به ترتیب حوالی ۱۳ و ۱۶میلیون تومان معامله میشود.

  • استفاده از پردازنده های با کیفیت
  • عدم تنوع محصولات
  • ایمیل شما
  • خوانا بنویسید
  • استفاده از تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos
  • نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز (برای اجزای بازی با وضوح ۴K)
  • تلویزیون ماهواره ای

  چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم

یکی از ویژگی های بسیار خوب این تلویزیون داشتن Chromecast داخلی است. به این ترتیب نیاز به تهیه جداگانه آن نیست و شما می توانید از ویژگی های بسیار خوب آن لذت ببرید. این Chromecast دارای قابلیت Screen Mirroring است و شما می توانید صفحه موبایل های هوشمند اندرویدی خود را از طریق آن روی تلویزیون منتقل نمایید. این محصول از اینترنت اشیاء یا IoT نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید از طریق آن خانه هوشمند و لوازم خانگی هوشمند خود را کنترل و مدیریت نمایید. این تلویزیون دارای پخش کننده داخلی نیز می باشد و از بسیاری از فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند، بنابراین جدیدترین فیلم ها و سریال ها را می توانید به راحتی روی این تلویزیون تماشا نمایید. تلویزیون اندرویدی شیائومی L65M5-5ASP دارای پردازشگر 4 هسته ای 64 بیتی Cortex A53 می باشد. این پردازشگر توانایی پردازش محتوای HDR را دارد و کیفیت تصویر بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این پردازشگر در کنار 2 گیگابایت رم از نوع DDR و 16 گیگابایت حافظه از نوع eMMC اجرای سریع و روان برنامه ها و انجام کارهای مختلف در سیستم عامل را تضمین می کند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کالی ناب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید