خرید تلویزیون شیاومی 55 اینچ مدل 55MI TV 4S

xiaomi tvشرکت شیاومی در طراحی محصولاتی که به بازار ارائه می دهد از طرح خاصی برخورداراست و فضای شیکی را ایجاد می کند به گونه ای طراحی شده که فضای جدیدی ایجاد می کند. این تلویزیون برای کسانی که همیشه در انتخاب دچار وسواسی هستند این تلویزیون بهترین گزینه است. تلویزیون گیمینگ دارای چه ویژگی هایی است؟ برند های چینی امروزه با استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا در حال گرفتن بازار لوازم خانگی از جمله تلویزیون ها می باشند. تلویزیون شیائومی به عنوان یکی از برند های نو ظهور در طول مدت زمان کوتاهی توانسته است با تولید محصولات با کیفیت به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تلویزیون باشد. تلویزیون شیائومی امروزه به عنوان یکی از پر طرفدارترین تلویزیون های بازار شناخته می شود. جدیدترین محصولات خود را با امکانات بروز شده به بازار معرفی می کند.اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی از بانه را دارید این مقاله راهنمای مناسبی برای شما جهت خرید مدل های 2022 این برند می باشد.

  • سیستم عامل Android TV 9.0
  • تعیین بودجه و قیمت تلویزیون شیائومی
  • تلویزیون شیاومی 32 اینچ هوشمند Xiaomi MI32P1
  • سال ساخت: 2022
  • زاویه دید: 178 درجه

xiaomi tvنقطه قرمز کنار دوربین گوشی چیست؟ برخی گوشیهای شیائومی دارای یک نقطه قرمز در قسمت پشتی گوشی و کنار دوربینها هستند. این نقطه مربوط به ویژگی خاص یا قابل تنظیم دوربین گوشی شیائومی نیست و تنها جنبه ظاهری دارد. شیائومی آن برای زیباتر کردن ماژول دوربین به این قسمت اضافه کرده است ولی این نقطه کارایی خاصی برای بالابردن کیفیت دوربین گوشی ندارد. 1. بالابردن کیفیت دوربین گوشی شیائومی چگونه است؟ اول از همه باید این مورد را درنظر داشته باشید که گوشی شما با توجه به دوربینی که استفاده میکند کیفیت تصاویر آن از یک حد مشخصی فراتر نمیرود. با این حال میتوانید با توجه به نکاتی که در این آموزش تنظیم دوربین گوشی شیائومی به آنها اشاره کردیم، تا جای ممکن کیفیت عکس را افزایش دهید. 2. چگونه شکلک های دوربین گوشی شیائومی را فعال کنیم؟ برای انجام اینکار باید از برنامه Mimoji گوشی های شیائومی استفاده کنید. 3. Anti Banding در دوربین موبایل شیائومی چیست؟ ویژگی Anti-banding در تنظیمات گوشی شیائومی به هوش مصنوعی اجازه میدهد تا از مشکلات ناشی از منبع نور مصنوعی مثل سوسو زدن جلوگیری کند. در واقع منابع نوری که متحرک هستند میتوانند عکسهای شما را ویران کنند. این ویژگی ضد پله پله شدن رنگ میتواند کمک کند که از این مشکل جلوگیری کنید و عکسهای بهتری بگیرید. تقریباً هر چیزی که در خصوص تنظیم دوربین گوشی شیائومی وجود داشت، در این اموزش عکاسی با این گوشیها و تنظیم دوربین بیان کردیم. اگر شما هم توصیه یا ترفندی را در این خصوص میدانید، در بخش دیدگاهها با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

  تلویزیون هوشمند شیائومی مدل “Xiaomi TV ES Pro 65

قیمت تلویزیون شیائومی

طراحی زیبا همواره سبب جلب توجه مشتریان شده است. بنابراین بسیاری از افراد به خرید تلویزیونهای شیائومی علاقهمند شدهاند. کمپانی شیائومی به این موضوع بسیار توجه کرده و تلویزیونهایی با طراحی ظریف و استحکام بالا تولید کرده است. با خرید تلویزیونهای این کمپانی میتوانید لذت تماشای فیلم و سریال با یک صفحه نمایش بدون حاشیه را تجربه کنید. تلویزیونهای این کمپانی در پخش پردازنده حرف زیادی برای گفتن دارند. استفاده از یک پردازنده قدرتمند در این تلویزیون سبب شده که تصاویر با جزئیات بالا نمایش داده شوند. به همین علت کمپانی شیائومی در تولید محصولات خود از پردازنده 4 هستهای Cortex A57 در مدل 64 بیتی استفاده کرده است. در کنار این پردازنده قدرتمند، این کمپانی از پردازنده گرافیکی Maly نیز بهره میگیرد. پردازنده گرافیکی قوی محصولات این کمپانی موجب گردیده که بتوانید تصاویر را با کیفیت بالا تماشا کنید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون قیمت تلویزیون شیائومی 4s 67 سامسونگ را بخوانید. کمپانی شیائومی در تولید تلویزیونها از قابلیتهای پیشرفته و تکنولوژیهای روز دنیا استفاده کرده است.

تلویزیون شیاومی

قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین قیمت جدید تلویزیون بزرگ! /۱مردادماه قیمت تلویزیون ۵۰اینچ /۲مردادماه قیمت جدید لامپ ال ای دی(مرداد ۱۴۰۰) یخچال فریزر سامسونگ چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین قیمت یخچال فریزر دوقلو /۲۷تیرماه قیمت تلویزیون سامسونگ /۲۷تیرماه قیمت یخچال فریزر سامسونگ / ۲۸تیرماه قیمت تلویزیون ۵۰اینچ / ۲۸تیرماه گران قیمت ترین مدل های ماشین ظرفشویی چند؟

xiaomi tvالبته با همه ی این قابلیتها، باید گفت که در تاریکی نمیتواند بسیار دل چسب باشد، چون پنل IPS کنتراست بالایی ندارد و به همین علت در محیطهای تاریک روشن دیده میشود. بخش بسیار مهم دیگری که در یک تلویزیون میتوان به آن اشاره کرد، صفحه نمایش آن است، که در همین راستا کمپانی شیائومی در این مدل از تلویزیون صفحه نمایش را از نوع QLED تعبیه و ارائه کرده است. صفحه نمایشی که نسبت به سایر میتواند در شناخت رنگها به صورت کستردهترعمل کند و رنگها را در طیف وسیعتری نمایش دهد. گذشته از آن دقت نمایش آن در رنگها بسیار بالاتر است و درخشندگی بیشتری را در نمایش دارند. همچنین روشنایی بسیار بالایی دارد و میتواند در برابر تابش شدید بسیار عالی باشد و کیفیت خودش را از دست ندهد. HDR از قابلیتهای بسیار خوبی است که میتواند به راحتی روشنایی را بر روی صفحه نمایش به صورت خودکار در بهترین حالت ممکن قرار دهد.

  تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4K HDR اسمارت مدل Mi TV 4X 43::دنیس کالا

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvشیائومی سری جدید و خارق العاده و میان رده ی Mi TV P1 را در دسترس قرار داده است که همه ی اعضای این خانواده دارای پنلی LED هستند و از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می کنند. شیائومی به اندروید پایبند بوده و اندروید نسخه ی 10 به همراه دستیار صوتی گوگل در همه ی اعضای این خانواده دیده می شود. خانواده ی Mi TV P1 در چهار سایز 32 و 43 و 50 و 55 اینچی عرضه می شود که رزولوشن تصویر همگی آنها به جز مدل 32 اینچی 4K است (رزولوشن مدل 32 اینچی 786p می باشد). MEMC و Dolby Vision نیز در این تلویزیون های اسمارت شیائومی در دسترس هستند. رقی نمی کند گوشی موبایل می میکس میخرید یا یک تلویزیون اندروید، شیائومی در بی حاشیه ساختن متخصص است. در تلویزیون 55 اینچی P1 شیائومی (مانند سونی) پنلی از نوع PVA و 10بیتی مورد استفاده قرار داده است تا کنتراست تصاویر در بالاترین حالت خود باشند و رنگ مشکی عمیق تر باشد.

تلویزیون شیائومی

قابلیت HDR با انعکاس رنگ های بسیار درخشان و قدرتمند می تواند در هنگام مشاهده محتوای ورزشی نیز بیشترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد. به هنگام مشاهده فوتبال و یا ورزش های سریع، می تواند حس حضور در ورزشگاه را به کاربر منتقل نماید و بیشترین هیجان را ایجاد ساخته و بینندگان را شگفت زده سازد. آیا میدانید که تلویزیون P1 دارای زاویه دید گسترده ای است. این تلویزیون تا زاویه دید 178 درجه تصاویر با کیفیت و دقیقی را نمایش می دهد و شما می توانید از هر جایی به تماشای تلویزیون بپردازید. این موضوع هنگام تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی یا در محیط های بزرگ کاملا ملموس است و همه افراد تجربه تماشای یکسانی را خواهند داشت. بسیاری از تلویزیون هایی که از پنل VA برخوردار هستند این توانایی را ندارند. شیائومی جهت رضایت کاربران و ارائه ی برترین تصاویر در محصولات خود فناوری های نوین را گنجانده است.

  وقتی حرفه ای ها با تلویزیون شیائومی, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

A – Z راهنما تلویزیون شیائومی

در اولین نگاه، ظاهر آن بسیار ظریف و جالب است. کیفیتتصویر 4K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش میدهد. زاویهدید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحهنمایش را از محدودهی وسیعی فراهم میکند. نسبت تصویر در آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش میگذارد.برای توضیح در رابطه با درگاههای ارتباطی این تلویزیون، باید گفت که تعداد درگاههای USB آن دو عدد است. با استفاده از این دو پورت میتوانید فلشمموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایلهای موجود در آنها استفاده کنید. برای اتصال پخشکنندهها به این تلویزیون، تعداد درگاهای HDMI ان دو عدد است که قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD یا 4K به صفحهنمایش منتقل کنید. برای بهرهمندی از سرویسهای اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جستوجو در اینترنت، میتوانید از اتصال بیسیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. این تلویزیون بههمراه یک عدد ریموتکنترل بلوتوثی ارائه میشود که کارایی بسیار سادهای دارد.

  1. طراحی مدرن و زیبا
  2. لوازم جانبی و سایر
  3. وضوح ۴K
  4. رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل
  5. داشتن طیف وسیعی از مدل های میان رده

اهمیت و تاثیر آن : نمایش هرچه صحیحتر و واقعی ترِ جزییات و رنگ های آبی مانند آسمان و آب و دگر محتوایی با تم آبی. معنی : انحراف دقتی در نمایش رنگ خاکستری در طیف 10بیتی با توجه به یه استاندارد این رنگ ها در یک نمایشگر 10بیتی مرجع تست. شیب رنگ نمایشگر Mi Tv 4s عالی هست. در شیب غلظت و عمق رنگ ها اننحراف رنگی نباید مشاهذه شود اگر چنین باشد نمایشگر شیب غلظت ضعیفی با توجه میزان انحرافاتش در نمایش شیب رنگ های آبی، قرمز، سبز و خاکستری میباشد. در هر یک از این شیب رنگ ها میزان انحراف رنگ ها باید کمتر از ۰.۱۲ باشد که اغلب تلویزیون های HDR و 10bit این شیب رنگ را بدون مشکل نمایش میدهند. اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید .

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کالی ناب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید