با استفاده از این نکات ساده دروازه ها را برای راهنمای خرید تلویزیون شیائومی باز کنید

xiaomi tvمطابق با میل خود و فضایی که در اختیار دارید می توانید تلویزیون را به دیوار وصل کنید و یا با استفاده از دو پایه آن را روی میز قرار دهید . در هر صورت هیچ فرقی ندارد و تلویزیون در هر حالت جلوه ای مدرن به خانه می بخشد و در نگاه اول تمام توجه ها را از آن خود می کند . صدای تلویزیون موازی با تصویر در جهت هیجان زده کردن مخاطب و ارائه تجربه ای تکرار نشدنی و بیاد ماندنی تلاش می کند . شدت خروجی صدا 20 وات است . در هر صورت اگر این حجم صدا شما را راضی نمی کند از ساندبار و انواع دستگاه های کمکی استفاده نمایید . صدا از دو بلندگو که در داخل تلویزیون قرار دارند رد می شود و بدون نویز و کاملا رسا انتشار می یابد . البته شیائومی برای بهینه نمودن صدا از چندین فناوری مختلف استفاده کرده است . Dolby Audio صدایی احاطه کننده و کاملا واقعی را خلق می نماید که شما را به دل صحنه ها راه می دهد و تجربه ای واقعی را در اختیار شما می گذارد که امروزه همه به دنبالش هستند . DTS در کنار Dolby Audio قرار گرفته و کار را تمام می کند . این فناوری با در اختیار داشتن بلندگو ها آنها را متناسب با صحنه ها تنظیم می کند و جهت صدا را در مواقع مناسب تغییر می دهد و مرز بین واقعیت و دنیای مجازی را از بین می برد .

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvهمچنین این تلویزیون در زمینه رفرش صفحه بسیار قدرتمند بوده و از نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار است. بدون شک پنل های IPS و VA برای روشن کردن صفحه نمایش به نور پس زمینه نیاز دارند که در تلویزیون 75Q1 از تکنولوژی نور پس زمینه Direct Full Array LEDاستفاده شده است. صفحه نمایش تلویزیون با حداکثر روشنایی تصویر 1000 نیت قادر است باکیفیت ترین صحنه ها را نمایش بگذارد. تلویزیون 75 اینچ Mi TV Q1 از 192 ناحیه برای کنترل نور صفحه نمایش برخوردار شده است پس می توان انتظار یک روشنایی کنترل شده را داشته باشید. یکی از فناوری های مهم در زمینه صفحه نمایش، تکنولوژی Quantum Dot است که تولید رنگ ها بهبود می بخشد و محتوای واقعی را منتشر می سازد. سطح تولید رنگ در این تلویزیون کیولد شیائومی برابر 1.07 میلیارد است و عمق رنگ نیز برابر 10 بیت است. و Dolby Visionهستند و با وجود این فناوری ها محتوای اچ دی آر در بهترین حالت ممکن به نمایش گذاشته خواهد شد.

  تغییرات miui 13 (رابط کاربری miui 13 شیائومی را دریافت کنیم یا خیر؟) + ویدیو

xiaomi tvقیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جدول یخچال فریزر سامسونگ چند؟ به گزارش خبرآنلاین، در بازار لوازم صوتی و تصویری ، گرانترین محصول تلویزیون لمسی جی پلاس (برد هوشمند) ۹۸ اینچی مدل GSB-۹۸JB است که با قیمت ۲۱۲ میلیون تومان به فروش میرسد. بیشتر بخوانید: آیا لوازم خانگی ایرانی بیکیفیت است؟ رتبه دوم محصولات لوکس متعلق به تلویزیون QLED هوشمند سامسونگ ۷۵ اینچ مدل ۷۵Q۷۷۷۰ است که ۱۵۷ تا ۱۵۹ میلیون تومان قیمتگذاری شده است. تلویزیون QLED هوشمند سامسونگ ۶۵ اینچ مدل ۶۵Q۷۷۷۰ نیز در جایگاه سوم محصولات لوکس قرار دارد و با قیمت ۹۵ میلیون تومان به فروش میرسد. 1-تلویزیون ال جی C1 C1 سایز 55 اینچ یکی از جدیدترین تلویزیون ال جی میباشد که در سال 2021 معرفی شده است. LG این تلویزیون را به صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل مجهز کرده است.

  • بلندگوهای Bass Reflex
  • مشاهده » دانلود کاتالوگ تلویزیون سامسونگ
  • کیفیت تصویر 4K
  • پنل: IPS
  • کیفیت تصویر: 4K
  • ساسان امین نژاد – شهریور 1, 1400
  • مدل: F2 Fire
  • دارای دکمه خاموش/روشن پایین تلویزیون

و همچنین HLG که هرکدام به نوبه خود به نمایش واقع بینانه تر تصاویر کمک خواهد کرد . در کنار مواردی که اشاره شد تلويزيون شيائومی برای بلندگوهایش از کیفیت صدای خوب و ایده آلی رونمایی کرده . آنچه در اینجا جالب است به آن اشاره کنیم چالش های جدیدی شیائومی در قسمت پردازنده و سخت افزار است . گفتنی است که پردازش تصویر تلويزيون به یک پردازنده قدرتمند نیاز دارد تا تصاویر را با جزئیات کامل به نمایش درآورد . از این رو شیائومی از پردازنده 4 هسته ای بسیار قدرتمند Cortex A57 از نوع 64 بیتی برای پردازش تصاویر در تلویزیونهایش استفاده کرده . همچنین در کنار آن از پردازنده گرافیکی Mali به منظور پردازش بسیار کارآمد تصویر بهره می برد تا لذت مشاهده محتوا را برای کاربران تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ چند برابر کند. همچنین از حافظه داخلی برای دانلود اپلیکیشن های محبوبتان بهره می برد . خوب حالا می رسیم به قسمت نرم افزار و سیستم عامل تلويزيون شيائومی اسمارت (Smart) .

  تلویزیون کیولدشیائومی مدل Q1

xiaomi tvدر نهایت درآمد شیائومی از این فروش فوقالعاده و رکورد شکن که پیشرفت این شرکت را دو چندان کرد، حدود 420 میلیون دلار سود بود. باید گفت که شیائومی کار خود را با رونمایی از رابط کاربری مبتنی بر اندروید MIUI آغاز کرد که دارای مزیتهای بسیاری از جمله پشتیبانگیری ابری، استفاده آسان از پخش موسیقی و ارائه دهنده اپلیکیشنهای فروشگاه خود بود. اولین گوشی هوشمند ارائه شده توسط شیائومی، MI One نام داشت و از آنجایی که با وجود قیمت پایین دارای کیفیت بالایی بود، مسیر بیبدیل این شرکت را مشخص کرد. شاید در نگاه اول این طور تصور میشد که دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب محصولات شیائومی، تازه قدم گذاشتن این شرکت بر عرصهی تولید است. در کنار کیفیت بسیار بالا و به صرفه بودن محصولات شیائومی، طراحی ظاهری قوی و منحصر به فرد این محصولات نیز توجه بسیاری از سخت پسندان را به خود جلب میکند.

تلویزیون شیائومی

تلویزیون L55M5-5ASP، امواج صوتی را از طریق دو بلندگوی داخلی دو کاناله که هر کدام دارای قدرت صدارسانی بالایی هستند پخش می کند در نتیجه صدایی که به گوش شما می رسد دارای کیفیت خارق العاده ای می باشد. با استفاده از این توان صوتی بالا شما در دورترین قسمت های اتاق صدایی رسا را خواهید شنید و از سیستم صوتی تلوزیون L55M5-5ASP نهایت رضایت را خواهید داشت. دیکدر های این تلویزیون موجب می شوند که محتویاتی که دارای صدای چند بعدی هستند، رمزگشایی شده و با همان کیفیت به گوش شنونده برسد. اضافه شدن مواردی از قبیل Prime Video و Netflix شما را به دنیایی از فیلم و سریال متصل میکند. قابلیت اتصال به اینترنت یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون است. قابلیت دانلود برنامه های متنوع از قبیل برنامه های اجتماعی، بازی و یا برنامه های کاربردی یکی از امکانات بسیار خوب است که این تلویزیون در اختیار شما قرار میدهد.

  تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 55

تلویزیون گران قیمت سونی مدل KD-65X8500G UltraHD – 4k به ۳۸میلیون تومان رسیده است. سامسونگ و تی سی ال از دیگر تلویزیونهای گران قیمت بازار است که به ترتیب حوالی ۴۸ و ۲۴ میلیون قیمت خورده است. اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، تلویزیون سامسونگ مدل 55Q7880C Ultra HD با صفحه ۵۵ اینچی نیز حوالی ۴۹میلیون تومان ارزشگذاری شده است. قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K به ۷۴ میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۴۹اینچی سامسونگ مدل 49N5980 به ۱۳ میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7880C حوالی ۴۸ میلیون تومان اعلام شده است. تلویزیون ۴۹ اینچ سامسونگ مدل 49N6950 Full HD حوالی ۱۶میلیون تومان معامله میشود. تلویزیون ۳۲ اینچ سامسونگ مدل 32M4850 HD یکی از ارزان قیمتترین تلویزیونهای برند سامسونگ است که در رنج ۷ میلیون تومان معامله میشود. تلویزیون گران سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ در بازار امروز لوازم خانگی، تلویزیون گران شهاب مدل SH301UFL-75 در رنج ۳۷ میلیون تومان معامله میشود.

  • پشتیبانی از 1.07 بیلیون رنگ و عمق رنگ (8-Bit + FRC)
  • حافظه RAM: 2GB DDR4
  • سیستم عامل اندروید
  • بدنه و پایه فلزی

در فناوری Smart Home سنسورهایی به کار گرفته شدهاند تا توانایی تشخیص افراد خانه و بیگانه را تشخیص دهند. و سریعا در صورت بروز اختلال به شما اطلاع خواهند دهد. با خرید تلویزیونی که چنین امکاناتی دارد امنیت خانهتان چند برابر خواهد شد. شما تنها با راهاندازی برنامه می هوم مخصوص تلویزیونهای شیائومی به راحتی تمام وسایل هوشمند داخل خانه تان را میتوانید بدون امکانات ویژهایی کنترل کنید. همانطور که گفتیم کیفیت تصاویر برای تلویزیون حرف اول را میزند . به همین دلیل شرکتها هنگام ساخت از فناوریهای فراوانی برای ارتقا بخشیدن تصاویر استفاده میکنند. یکی از اینفناوریهایی که در تلویزیونهای شیائومی مورد استفاده قرار میگیرد موتور جستجو تصویر VPE میباشد. اینفناوری امروزه در تلویزیونهای جدید شرکت شیائومی دیده میشود. این موتور جستجو کیفیت تصاویر را حد باور نکردنی ارتقا میبخشد. همچنین موجب ارائه تصاویر با کنتراستهای بالاتر و عمق شفافیت فوق العادهای میشود. به موجب این قابلیت، تصاویر را به طور واقعی تماشا خواهید کرد. گوگل اسیستنت که بر مبنای هوش مصنوعی کار میکند.

دیدگاهتان را بنویسید