بهترین روش برای افزایش سرعت اینترنت شیائومی چیست؟

همه ما معمولاً زمان زیادی را صرف گشت و گذار در اینترنت و دنیای مجازی می‌کنیم. بازی‌های آنلاین، تماشای فیلم، دیدن پست‌های مختلف در اینستاگرام و چت کردن از جمله فعالیت‌هاییست که این روزها جزئی از زندگی روزمره ما شده است. طبیعیست که داشتن اینترنت پرسرعت لذت استفاده از گوشی و فضای اینترنت را دوچندان کرده و از طرفی کارهای ما هم زودتر و بدون استرس و نگرانی انجام می‌شود. در همه گوشی‌ها تنظیماتی وجود دارد که می‌توان با کمک آن سرعت نت را بهبود بخشید. برای افزایش سرعت اینترنت شیائومی چه باید کرد؟ در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را برای بالا بردن سرعت اینترنت شیائومی به شما همراهان مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا ارائه دهیم.

تست سرعت اینترنت گوشی شیائومی

زمانی که سرعت اینترنت کندست اولین کاری که باید انجام دهید اینست که ببینید مشکل از کجاست؟ آیا شبکه مشکل دارد یا باید تغییراتی در تنظیمات گوشی بدهید؟ برای تست سرعت اینترنت گوشی شیائومی هم می‌توانید به سراغ ابزارهای شخص ثالث بروید و یا از سایت‌هایی مثل Speedtest.net ،Fast.com، Internet Health Test استفاده کنید.

خرید اقساطی 19کالا

برنامه Speedtest by Ookla یکی از شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌ها برای تست سرعت اینترنت است. این برنامه سرعت آپلود و دانلود شما را به طور دقیق نشان می‌دهد، کاربری آسانی دارد و خوشبختانه خبری هم از تبلیغات آزاردهنده در آن نیست. همچنین، امکان عیب‌یابی سرعت اینترنت نیز در این نرم‌افزار وجود دارد.

افزایش سرعت اینترنت ایرانسل در شیائومیمی‌توانید در سایت‌های مختلفی که معرفی شد سرعت اینترنت خود را بررسی کنید و با میزان سرعت بسته اینترنتی خود مقایسه نمایید. سرعت اینترنت گوشی شما باید با آنچه که توسط ارائه‌دهنده خدمات تبلیغ می‌شود مطابقت داشته باشد، در غیر اینصورت روش‌های افزایش سرعت اینترنت گوشی های شیائومی که در ادامه توضیح داده‌ایم را امتحان کنید.

  مشکلی برای گوشی‌های شیائومی در ایران ایجاد نمی‌شود

روش‌های بالا بردن سرعت اینترنت شیائومی

دلیل ضعیف بودن اینترنت گوشی شیائومی چیست؟ به دلایل مختلفی از جمله پوشش ضعیف اینترنت در منطقه شما، پایین بودن سرعت بسته اینترنتی، کار کردن همزمان چندین برنامه گوشی و یا مشکلات مربوط به خود گوشی ممکنست علت سرعت پایین اینترنت گوشی شیائومی شما باشد. خب، در این صورت برای افزایش سرعت اینترنت گوشی شیائومی چه باید کرد؟

نکته: برای اینکه اینترنت با حداکثر سرعت کار کند، باید بهترین نوع شبکه را تنظیم کنید. توجه داشته باشید از جدیدترین نسل اینترنتی که منطقه شما پوشش می‌دهد استفاده کنید.

اگر گوشی شیائومی شما از دو سیمکارت همزمان فعال پشتیبانی می‌کند توجه داشته باشید که هر دو سیمکارت را روی شبکه ۴G تنظیم نکنید، چراکه در اینصورت عملاً سیمکارت شما نمی‌تواند به شبکه ۴.۵G متصل شود. برای بالا بردن سرعت اینترنت گوشی شیائومی به این صورت عمل کنید:

۱- وارد Settings شوید.
۲-به قسمت SIM cards & mobile networks بروید.
۳- سیمکارتی که می‌خواهید ۴.۵G کنید را انتخاب کنید.
۴- در قسمت SIM card settings گزینه Preferred network type را روی Prefer LTE قرار دهید.

فروش ویژه

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۳,۷۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy M13 ظرفیت ۶۴ رم ۴ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۴,۰۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi 10 Prime ظرفیت ۶۴ رم ۴ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۴,۴۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Black Shark 5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵,۴۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 4G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۶ گیگابایت

  تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۳,۹۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi 9 Activ ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی Redmi 9 Activ ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

تصویر سه بعدی

افزایش سرعت اینترنت همراه اول شیائومی
۵- حالا به سیمکارت دوم بروید و گزینه ۲G Only را فعال کنید.
۶-گزینه Dual 4G را غیرفعال کنید.

چگونه سرعت اینترنت گوشی شیائومی را افزایش دهیم

۷- گوشی را ری استارت کنید.
۸- حال فقط سیمکارتی که روی LTE هست می‌تواند به شبکه ۴G وصل شود و در واقع روی افزایش سرعت اینترنت در گوشی شیائومی شما تاثیر می‌گذارد.

در این مقاله به اموزش بالا بردن سرعت اینترنت گوشی شیائومی پرداختیم. منتظر سوالات و نظرات ارزشمند شما دوستان عزیز در قسمت کامنت هستیم. شما از چه روشی استفاده می‌کنید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۵ رای

سوالات متداول

نحوه بالا بردن سرعت اینترنت گوشی شیائومی چگونه است؟

برای افزایش سرعت اینترنت موبایل شیائومی باید نکاتی را مدنظر قرار دهید، مثلاً از به روز ترین نسخه نرم افزار شیائومی استفاده کنید، از چندین برنامه سنگین همزمان استفاده نکنید، میزان حجم دانلودی خود را کنترل کنید و… .

چه سایتی برای تست سرعت اینترنت گوشی شیائومی وجود دارد؟

چندین سایت‌ برای بررسی سرعت اینترنت شیائومی وجود دارد. سایت‌هایی مثل Speedtest.net ،Fast.com، Internet Health Test از آن جمله‌اند.

آیا اینترنت 4.5G باعث افزایش سرعت اینترنت شیائومی می‌شود؟

اگر از دو سیمکارت همزمان فعال در گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کنید توجه داشته باشید که تنها تحت شرایط خاصی می‌توانید اینترنت خود را از 4جی به 4.5 جی تبدیل کنید که در مقاله بطور کامل آموزش داده شده است.

با چه برنامه‌ای می‌توانیم سرعت اینترنت گوشی شیائومی را چک کنیم؟

اپلیکیشن‌های زیادی برای تست سرعت نت وجود دارد که یکی از آنها برنامه Speedtest by Ookla است. در مورد ویژگی‌های این برنامه در مقاله توضیح داده شده.

  خرید تلویزیون شیاومی 65اینچ مدل 65MI TV 4S

دیدگاهتان را بنویسید