بهترین ضبط مکالمه برای شیائومی (رفع مشکل ضبط مکالمه گوشی شیائومی)

شرکت‌هایی که در دنیای موبایل حرف زیادی برای گفتن دارند نظیر اپل و گوگل اجازه ضبط مکالمه را نمی‌دهند و این کار را خلاف قوانین و اصول اخلاقی می‌دانند و شیائومی نیز به عنوان شرکتی که برای گوشی‌های موبایل خود از گوگل سرویس می‌گیرد ، موظف به رعایت این اصول بوده و اجازه این کار را به کاربران خود نمی‌دهند. با این وجود هنوز کاربران زیادی هستند که به دنبال بهترین ضبط مکالمه برای شیائومی می‌گردند و درصدد یافتن راه‌هایی برای دور زدن قوانین هستند.

بهترین ضبط مکالمه برای شیائومی

برخی سایت‌های نامعتبر با گمراه کردن کاربران به آن‌ها می‌گویند که ضبط مکالمه شیائومی به صورت پیش فرض در تنظیمات گوشی‌های این برند وجود دارد، اما حقیقت این است که شیائومی برای اینکه بتواند از گوگل خدمات دریافت کند، بایستی به قوانین این شرکت پایبند بماند و چیزی به نام فعال سازی ضبط مکالمات شیائومی آن هم از طریق تنظیمات وجود ندارد پس مراقب باشید گول تبلیغات دورغین را نخورید.

خرید اقساطی 19کالا

از طرفی برخی نیز ادعا دارند که با تغییر Region گوشی شیائومی و استفاده از کشوری نظیر هند می‌توان این قوانین را دور زد و ضبط مکالمه در شیائومی را از طریق نرم‌افزار و رابط کاربری این شرکت انجام داد و متاسفانه این مورد نیز در اکثر موارد و برای اکثر مدل‌ها عملی نیست و تغییر ریجن و یا همان منطقه تاثیری در فعال کردن ضبط مکالمه گوشی شیائومی نخواهد داشت.

بهترین ضبط مکالمه برای شیائومی

برای اثبات این موضوع، ما در تیم فنی ۱۹کالا به صورت تصادفی ریجن را برای چندین مرتبه تغییر دادیم و از مناطق مختلف در جای جای کره زمین استفاده کردیم، اما هیچ تغییری اتفاق نیوفتاد و مشکل ضبط مکالمه در شیائومی با تغییر منطقه نیز برطرف نشد.

نکته: این قابلیت در برخی گوشی‌های شیائومی که اندروید ۸ به پایین دارند ممکن است هنوز فعال باشد، اما از آنجائیکه که گوگل نظارت سفت و سختی بر سرویس‌گیرنده‌ها دارد، دیگر اجازه ضبط مکالمه در گوشی شیائومی را از اندروید ۸ به بالا نمی‌دهد، لذا برای مشکل ضبط صدا در شیائومی باید از روش‌های دیگری کمک بگیرید.

  مقایسه ۱۲T با ۱۱T Pro (دو میان‌رده همه‌فن‌حریف و هم‌قیمت شیائومی)

رفع مشکل ضبط مکالمه گوشی شیائومی

خوشبختانه همیشه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های جانبی مسیر را برای دور زدن راحت‌تر قوانین هموار می‌کنند و نرم افزار ضبط مکالمه شیائومی شاید بهترین روش برای رفع مشکل ضبط مکالمه گوشی شیائومی باشد. در نظر داشته باشید که برنامه‌های زیادی برای این کار وجود دارند که اغلب آن‌ها کارآمد نیستند و ما بعد از بررسی اپلیکیشن‌های مختلف، دو برنامه که از همه نظر نسبت به دیگر برنامه‌ها برتری داشتند را در ادامه این مطلب معرفی کرده‌ایم.

Cube ACR

این نرم افزار ضبط مکالمه برای شیائومی بهترین سازگاری را با گوشی‌های این شرکت دارد و حتی اجازه ضبط مکالمات واتساپ را نیز فراهم می‌کند. کاربران زیادی از کیفیت ضبط مکالمه نیز رضایت کافی داشته‌اند و تنها بایستی از طریق تنظیمات خود برنامه، حجم صدای ضبط شده را بیشتر کنید تا کیفیت ضبط صدا بهبود یابد. این برنامه با کسب امتیاز ۴.۱ از ۵ بهترین ضبط مکالمه برای شیائومی نیز شناخته می‌شود.

فروش ویژه

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۲۰,۷۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۲T Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷,۳۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A32 4G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۴,۱۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Black Shark 5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۶,۶۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۱,۶۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

رفع مشکل ضبط مکالمه گوشی شیائومی

به خاطر داشته باشید که برای ضبط تماس شیائومی به صورت خودکار از طریق این برنامه لازمست تمامی مجوزهای لازم را در بدو ورود فعال کنید و اگر نسخه اصلی برنامه آن‌طور که می‌خواستید جوابگو نبود، نسخه کرک شده آن را از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی دانلود و نصب کنید.

مزایا استفاده از این برنامه:
• امکان ضبط صدا هنگام مکالمه در گوشی شیائومی
• امکان ضبط مکالمات واتساپ، وایبر، فیس بوک، تلگرام و ….
• کیفیت ضبط تماس نسبت به دیگر اپلیکیشن‌ها بهترست.
• فرمت‌های متنوع صوتی پشتیبانی می‌کند.
• امکان انتقال فایل‌های ضبط شده از حافظه دستگاه به کارت حافظه جانبی وجود دارد.
• کاملا رایگان است.

  نحوه فروش راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

برای دانلود برنامه ضبط مکالمه برای گوشی شیائومی از لینک زیر کمک بگیرید:

 

توجه: اگر این برنامه به درستی در دستگاه شما کار نمی کند یا فقط صدای خود را می‌شنوید و صدای طرف مقابل ضبط نمی‌شود، سعی کنید منبع ضبط را در تنظیمات تغییر دهید یا از حالت بلندگوئی خودکار استفاده کنید.

Call Recorder 2022

Call Recorder 2022 برنامه ضبط مکالمه برای گوشی شیائومی محسوب می‌شود که با امتیاز ۴.۳ از ۵ جز بهترین‌ها در این زمینه به حساب می‌آید. استفاده از این برنامه رایگان بوده و شما بعد از نصب و اعطا مجوزهای لازم به برنامه می‌توانید ضبط مکالمه دوطرفه شیائومی داشته باشید و پس از پایان تماس می‌توانید فایل ضبط شده را به صورت فایل از برنامه دریافت کنید. محل ذخیره مکالمات ضبط شده در شیائومی توسط این برنامه نیز مشخص است و برنامه با ساخت یک پوشه در File Manager امکان دسترسی به آن‌ها را فراهم می‌کند.

ضبط مکالمه شیائومی

مزایا استفاده از این برنامه:
• امکان ضبط تمامی تماس‌های ورودی و خروجی.
• ضبط صدا حین مکالمه با گوشی شیائومی به صورت خودکار.
• کیفیت ضبط خوب.
• امکان ذخیره مکالمه با فرمت mp3.
• بدون محدودیت زمانی در مکالمه.

شما می‌توانید برای دانلود رایگان این برنامه به صورت رایگان از طریق زیر اقدام کنید:

نکته بسیار مهم: در برخی کشورها ضبط مکالمه یک عمل غیر قانونی محسوب می‌شود و اگر صدای افراد را حین مکالمه ضبط کنید، مجرم شناخته می‌شوید و مطابق با قانون با شما برخورد خواهد شد، لذا قبل از نصب ضبط کننده مکالمه شیائومی حتماً نسبت به قوانین مربوطه آگاهی‌های لازمه را کسب کنید تا دچار مشکل نشوید.

ضبط مکالمه دوطرفه شیائومی

قبل از دانلود برنامه ضبط مکالمه شیائومی بهترست به نظرات و امتیاز آن‌ها توجه کنید و ما در این مقاله دو مورد از بهترین‌ها را معرفی کردیم، زیرا با یک سرچ ساده در فضای وب متوجه می‌شوید که برنامه ضبط مکالمه برای شیائومی بسیار زیادست، اما هر کدام مشکلی دارد و تلاش کردیم تا بهترین کال رکوردر برای شیائومی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  مقایسه Note 11 Pro با Note 12 (مدل استاندارد امسال شیائومی یا پرو سال قبل)+ویدیو

در پاسخ به این سوال که چگونه ضبط مکالمه شیائومی را فعال کنیم، باید بگوییم که نحوه ضبط مکالمه در گوشی شیائومی در حال حاضر تنها از طریق نصب برنامه امکان‌پذیرست، البته برخی گوشی‌های ساخت هند و با رام هند قابلیت ضبط خودکار مکالمه در گوشی شیائومی را دارند، اما مدل‌هایی با رام گلوبال و پک‌های گلوبال اجازه ضبط مکالمات تلفنی شیائومی را تحت هیچ شرایطی به کاربر ارائه نمی‌دهند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۵۱ رای

سوالات متداول

چگونه در گوشی شیائومی مکالمه را ضبط کنیم ؟ آیا این امکان از طریق تنظیمات خود گوشی امکان‌پذیرست؟

✔️ چیزی به اسم ضبط کننده مکالمه شیائومی در تنظیمات گوشی‌های این شرکت وجود ندارد و شما نمی‌توانید از طریق تنظیمات خود گوشی، مکالمات را ضبط کنید.

بهترین ضبط مکالمه برای شیائومی چیست و از چه طریق باید مکالمات را ضبط کرد؟

✔️ بهترین راه برای ضبط مکالمات استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مخصوص این کار است که ما در مقاله به دو مورد از بهترین‌ها در این زمینه اشاره کرده‌ایم.

مشکل ضبط مکالمه در شیائومی را چگونه برطرف کنیم؟

✔️ ضبط مکالمات یک عمل غیرقانونی تلقی می‌شود و گوگل به سرویس گیرنده‌های خود اجازه این کار را نمی‌دهد و از اندورید 8 به بعد دیگر امکان ضبط مکالمات از طریق تنظیمات خود گوشی وجود ندارد و لذا بهترین راه، همان استفاده از برنامه ضبط مکالمات است.

بهترین نرم افزار ضبط مکالمه برای شیائومی کدام اپلیکیشن‌ها هستند؟

✔️ برنامه‌های زیادی برای این کار وجود دارند که اغلب آن‌ها کارآمد نیستند و ما بعد از بررسی اپلیکیشن‌های مختلف، دو برنامه به نام های Cube ACR و Call Recorder 2022 که از همه نظر نسبت به دیگر برنامه‌ها برتری داشتند را معرفی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید