نحوه فعال سازی volte در شیائومی برای افزایش کیفیت تماس‌ (همراه اول+ایرانسل)

فعال سازی VOLTE در شیائومی به شما این امکان را می‌دهد که کیفیت بالاتری از صدا را حین مکالمه تجربه کنید. چه از اپراتور همراه اول استفاده می‌کنید و چه ایرانسل از طریق روش‌هایی که در این مقاله از مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا گفته شده می‌توانید کیفیت صدای HD را در تماس‌های خود فعال کنید.

علامت VOLTE بالای گوشی چیست؟

آیا تا به حال علامت VOLTE در گوشی شیائومی را دیده‌اید؟ در سال‌های اخیر، تماس‌های تلفنی برای دستیابی به کیفیت صدای عالی تکامل یافته‌اند. به حدی که امروزه می‌توانیم فناوری‌هایی مانند VOLTE را پیدا کنیم که به ما امکان برقراری تماس صوتی با وضوح بالا را در گوشی شیائومی و… می‌دهد. در واقع VOLTE مخفف عبارت Voice over LTE به معنی انتقال صدا بر بستر ال ‌تی ‌ای است.

خرید اقساطی 19کالا

این قابلیت به نوبه خود از مزایای دسترسی به اینترنت تلقی می‌شود و خوشبختانه اپراتورهای مختلف نیز این فناوری را ادغام کرده‌اند و در دسترس کاربرانشان قرار داده‌اند. به لطف شبکه‌های VOLTE یا ۴G، فعال سازی VOLTE شیائومی به ما این امکان را می‌دهد که نه تنها بتوانیم تماس‌هایی با وضوح بالا برقرار کنیم، بلکه مصرف باتری را بهبود ببخشیم و خدمات دیگری را هم اضافه کنیم.

فعال سازی volte در شیائومی

فعال سازی VOLTE در شیائومی چه مزایایی دارد؟

بطور دقیق VOLTE یک فناوری برای انتقال ارتباطات صوتی از طریق اینترنت است. شما هر مدلی از گوشی‌ موبایل را داشته باشید، صدایتان از آنالوگ به دیجیتال رمزگذاری می‌شود و امکان انتقال آن در قالب بسته‌ها از طریق شبکه فراهم می‌شود. پس از فعالسازی VOLTE در شیائومی به دلیل سرعت بالای آن تا ۱۳ کیلوبیت در ثانیه، به کیفیت صدای بالاتری دست خواهید یافت و وضوح تماس هم بیشتر خواهد شد. بد نیست بدانید که یک تماس معمولی با شبکه ۳G یا ۲G بدون این قابلیت معمولاً کمتر از ۸ کیلوبیت در ثانیه است، بنابراین بهبود کیفیت واقعاً چشمگیرست.

  فروشگاه شیائومی ایران کجاست؟

VOLTE در مقایسه با سایر فنآوری‌های صوتی با کیفیت بالا مانند تماس‌های VoIP یا از طریق برنامه‌هایی مانند Skype ،Viper ،WhatsApp و… مصرف انرژی کمتری دارد. حتی به جهت اینکه سویچ کردن‌های مکرر بین شبکه‌های ۳G، ۲G و ۴G حذف می‌شود و دیگر گوشی نیازی به جست‌و‌جوی مداوم سیگنال ندارد، عمر باتری هم افزایش پیدا می‌کند و باتری دیرتر تخلیه می‌شود.

فعال سازی volte شیائومی

همچنین، به دلیل اینکه این قابلیت یک سیگنال آنالوگ است، می‌تواند از طریق شبکه‌های WiFi هم منتقل شود و خدمات افزوده دیگری مثل کاهش زمان برقراری تماس (Call Setup) را نیز ارائه دهد.

فروش ویژه

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان

فر توکار سینجر مدل XL 800

فر توکار سینجر مدل XL 800

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۹۶۹,۰۰۰ تومان

آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC 700P

آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC 700P

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۶,۸۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

حتماً تا به حال تجربه کرده‌اید که هنگام دریافت تماس اینترنت گوشی قطع می‌شود، اما با استفاده از این تکنولوژی به هیچ عنوان نت گوشی در زمان مکالمه قطع نخواهد شد و شما همچنان می‌توانید حین صحبت کردن از داده‌های خود نیز استفاده کنید که این موضوع به خصوص برای گیمرها مفید خواهد بود.

نحوه فعال سازی VOLTE شیائومی در اپراتور همراه اول

اگر سیمکارت شما همراه اول است، برای فعال سازی VOLTE در گوشی های شیائومی کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • کد فعال سازی VOLTE در شیائومی مطابق تصویر زیر است. یعنی باید دستور *۱۰*۲۴۵۱# را شماره‌گیری کنید.

  تلویزیون شیائومی: آیا شما آماده برای یک خیلی خوب چیز هستید؟

چرا علامت volte بالا نمیاد شیائومی

  • به منوی تنظیمات یا Settings گوشی خود بروید.

 

نحوه فعال سازی volte شیائومی

  • گزینه SIM cards & mobile networks را انتخاب کنید.

فعال سازی سرویس volte در شیائومی

  • سیمکارتی که می‌خواهید VOLTE را برایش فعال کنید انتخاب کرده و گزینه use VOLTE یا VOLTE Calls را فعال کنید.

فعال سازی volte ایرانسل شیائومی

توجه: چنانچه VOLTE در شیائومی برای شما فعال نبود با شماره‌گیری کد << * # * # ۸۶۵۸۳ # * # * >> پیغام ” VOLTE Carrier check was disabled “نشان داده می‌شود. پس از آن، یکبار گوشی را خاموش و مجدداً روشن کنید تا امکان استفاده از این سرویس برایتان مهیا شود.

فعال سازی VOLTE ایرانسل شیائومی

قبلاً مشترکین ایرانسل برای فعال سازی سرویس VOLTE در شیائومی می‌بایست کد دستوری #۱۰*۴*۵۵۵*  (ستاره ۵۵۵ ستاره ۴ ستاره ۱۰ مربع) را وارد می‌کردند، ولی دیگر نیازی به این کار نیست و شما می‌توانید از طریق مسیر زیر نسبت به فعال سازی VOLTE در گوشی شیائومی خود اقدام کنید:

Menu > Settings > Connections > Mobile Networks > VOLTE > on

نحوه غیر فعال سازی VOLTE در شیائومی

اگر قابلیت VOLTE در گوشی شما فعال باشد برای غیر‌فعال کردن آن کافیست همان مسیر فعال کردن بالا یعنی تنظیمات (settings)> اتصالات (Connections)> شبکه‌های موبایل (Mobile Networks) را انتخاب و تاگل VOLTE را خاموش نمایید.

در این مقاله بررسی کردیم که چگونه VOLTE شیائومی را فعال کنیم . آیا گوشی شیائومی شما از این قابلیت پشتیبانی می‌کند؟ تجربه شما در رابطه با این فنآوری چیست؟ منتظر نظرات و سوالات شما دوستان در قسمت کامنت هستیم. ضمناٌ برای اطلاع از قیمت روز گوشی به فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا مراجعه کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۷ رای

سوالات متداول

نحوه فعال سازی سرویس volte در شیائومی چگونه است؟

✔ اگر اپراتور و گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی می‌کند می‌توانید با ارسال کدی که در مقاله هست و یا از طریق تنظیمات این سرویس را فعال کنید. اموزش فعال سازی volte شیائومی به طور کامل در مقاله بالا آورده شده است.

  شیائومی فناوری صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر را برای مچ‌بندهای هوشمند توسعه می‌دهد

آیا هزینه تماس‌های VoLTE با هزینه تماس‌های عادی یکسان است؟

✔ بله، این سرویس رایگان است و شما هیچ هزینه‌ی اضافی بابت آن پرداخت نخواهید کرد.

چرا علامت volte بالا نمیاد شیائومی ؟

✔ توجه داشته باشید که جهت استفاده از این سرویس باید سیمکارتتان 4G باشد و گوشی نیز از شبکه 4g پشتیبانی کند. در غیر این صورت امکان استفاده از این قابلیت وجود ندارد.

نحوه غیر فعال سازی volte در شیائومی چگونه است؟

✔ برای غیر فعال کردن این قابلیت باید به تنظیمات گوشی بروید و از همان جایی که آن را فعال کرده‌اید، یعنی از قسمت اتصالات (Connections)> شبکه‌های موبایل (Mobile Networks) آن را غیر فعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید