تلویزیون ردمی شیائومی چیست ؟

  • قیمت معقول و مناسب
  • رفرش ریت: 120 هرتز
  • اندازه VESA یا محل نصب براکت 400×300 میلیمتر
  • عمق رنگی 8bit+ FRC
  • اتصال به اینترنت و دسترسی به صفحات اجتماعی
  • ارتقا روشنایی نمایشگر از 300 نیتی به 470 نیتی

xiaomi tvتلویزیون ردمی چیست ؟ تلویزیون های هوشمند ردمی سری ایکس (X43،X50،X55،X65) به صورت کلی دارای کیفیت تصویر فورکی هستند و توانایی نمایش بی عیب و نقص با بیش از 8 میلیون پیکسل را دارند. تلويزيون ردمی با پشتیبانی کردن از فناوری Dolby vision جزئیات و رنگ ها را با بالاترین سطح نمایش میدهد. فریم به فریم محتواها پویا و زنده نمایش داده می شود. مشکی ها و سفید های درخشان برای شما نمایان می شوند و تجربه سینمایی تان هر لحظه افزایش پیدا میکند. تلویزیون ردمی برای ورزش و بازی بسیار مناسب هست و بدون تاری تصویر را نمایش میدهد. با پشتیبانی کردن از فناوری Hybrid Log-Gamma با کیفیت بالا و همچنین طیف رنگی گسترده نمایش تصاویر را انجام میدهد. موتور پردازنده این سری از تلویزیونهای ردمی ایکس VPE میباشد. این موتور جهت ارائه رنگ های استثنایی و کنتراستی عمیق محتواها را آنالیز میکند و به نمایش میگذارد. داشتن بلندگوهای 30 واتی تجربه استر یو را در منزل تان ایجاد می نماید.

  1. حجم صدای محدود و کم
  2. پردازنده ی گرافیکی
  3. توان صوتی: 24 وات
  4. حافظه داخلی 2GB+8GB
  5. سیستم عامل Android TV 9.0
  6. حجم صدای پایین نسبت به سونی، سامسونگ و الجی
  7. مشاهده » دانلود کاتالوگ تلویزیون ال جی
  8. گوشی های هوشمند

xiaomi tvجهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین قیمت یخچال فریزر اسنوا /۱۵خردادماه قیمت جدید کولر آبی (۱۴۰۰/۳/۱۶) قیمت تلویزیون ۵۰اینچ /۱۵خردادماه ارزان ترین تلویزیون های بازار چند؟ یخچال فریزر سامسونگ چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جدول /۱۲خردادماه پرفروش ترین کولرهای بازار چند؟ ارزانترین جاروبرقی های بازار چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین پرطرفدارترین تلویزیون های بازار چند؟

تلویزیون شیائومی

اتصال گوشی به تلویزیون و انتقال محتوا به نمایشگر بزرگتر تلویزیون، یکی از مباحث مورد علاقه کاربران در سالهای اخیر است. یکی از ایده هایی که افراد در زمان خرید تلویزیون دارند، امکان اتصال تلویزیون به گوشی های تلفن همراه است. در واقع قرینه سازی صفحه نمایش به شما اجازه میدهد تا نمایشگر گوشی موبایل خود را همانطور که هست به صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید و محتوا را بر روی آن مشاهده کنید. چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم و محتوا گوشی خود را به صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون منتقل کنیم؟ روشهای مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی و نحوه استفاده از آنها میپردازیم. تنظیمات گوشیهای مختلف برای استریم کردن محتوا از گوشی به تلویزیون متفاوت است و کمپانیهای مختلف از عناوین مختلفی برای این فناوری استفاده کردهاند. البته توصیه میشود پیش از آنکه بخواهید از راهکارهای پیشنهادی زیر استفاده کنید، از بروز بودن نرمافزار دستگاه و برنامههای مرتبط با آن اطمینان حاصل کنید. برای بروزرسانی نرمافزار گوشی خود، «بسته به برند» آدرس زیر را طی کنید.

  چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم

چه چیزی گوشیهای شیائومی را از رقبایش متمایز میکند؟

البته سختافزاری این گوشی واقعا قدیمی شده و خب شاید تجربهی خیلی خوبی از اندروید روی آن نداشته باشید. با این حال اگر شما هم به محصولات شیائومی علاقه دارید اما از MIUI دل خوشی ندارید، سری Mi A برای شما ساخته شده است. البته طی این یکی دو سال دریافت آپدیت اندروید برای Mi A3 به یک معضل برای کاربران تبدیل شده و باعث از کار افتادن میشد که البته به نظر میرسد فعلا همهچیز خوب باشد. امیدواریم شیائومی این سری از گوشیهایش را به دست فراموشی نسپارد و در آینده نزدیک، محصولات بیشتری از این خانواده ببینیم. چه چیزی گوشیهای شیائومی را از رقبایش متمایز میکند؟ همانطور که از ابتدای مطلب گفتیم، شیائومی برند جوانی در دنیای تکنولوژی به حسب میآید و عمر آن تنها به یک دهه میرسد. بدون هیچ اغراقی، این که شیائومی توانسته در این زمان کم خود را در بین بزرگان دنیای تکنولوژی قرار دهد، واقعا حیرتانگیز است. گوشیهای شیائومی و البته دیگر محصولات این شرکت، حاشیه سود بسیار کمی برای این شرکت به همراه دارند.

اگر یک گوشی شیائومی دارید ممکن است با تنظیم و نحوه بالابردن کیفیت آن آشنا نباشید. در این مطلب به تنظیمات دوربین گوشی شیائومی برای کاربران مبتدی و حتی حرفهای میپردازیم. اپلیکیشن دوربین شیائومی بدترین اپلیکشنی نیست که با آن در زمینه عکاسی و فیلمبرداری سر و کار خواهید داشت، اما برخی از کاربران با رابط کاربری شبیه به iOS آن نمیتوانند ارتباط برقرار کنند. اگر تا کنون در خصوص نحوه تنظیم دوربین گوشی شیائومی یا حتی قابلیتهای پایه آن شگفت زده شدهاید، ما به شما برخی نکات کاربردی و آموزش عکاسی برای استفاده بهتر از این اپلیکیشن خواهیم گفت. برای آشنایی بیشتر با برند شیائومی میتوانید به این مطلب مراجعه کنید. سوال اصلی این است که چگونه کیفیت دوربین گوشی شیائومی را بالا ببریم؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه تنظیمات مختلف دوربین گوشی های شیائومی را بررسی میکنیم. هنگامی که اپلیکیشن دوربین را در گوشی خود اجرا میکنید، با منظرهیاب و تعدادی آیکون نقطهای در اطراف صفحه مواجه خواهید شد.

  شیائومی می بند 7 احتمالا به نمایشگر بزرگ‌تر، جی‌پی‌اس داخلی و موارد دیگر مجهز خواهد بود

قیمت تلویزیون شیائومی

به کمک این ویژگی بسیاری از کارها آسان تر از همیشه انجام می شوند. تلویزیون هوشمند شیائومی 4X سایز 65 اینچ دارای پردازشگر 4 هسته ای 64 بیتی MTK A55 می باشد. این پردازشگر توانایی پردازش محتوای HDR را دارد و کیفیت تصویر بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این پردازشگر در کنار 2 گیگابایت رم از نوع DDR و 16 گیگابایت حافظه از نوع eMMC اجرای سریع و روان برنامه ها و انجام کارهای مختلف در سیستم عامل را تضمین می کند. Xiaomi در کنار این پردازشگر از پردازشگر گرافیکی Mali-470 برای انجام پردازش گرافیکی نیز استفاده نموده است. به لطف این دو پردازشگر عملکرد کلی این تلویزیون خوب است و امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد. شیائومی تلویزیون هوشمند 4X را به ریموت کنترل نیز مجهز کرده است. این ریموت کنترل از طراحی بسیار زیبا و ارگونومیکی برخوردار است و کار کردن نیز با آن بسیار ساده و آسان است.

تلویزیون شیاومی

تلویزیون 32 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 قابلیت نمایش تصاویر 4K UHD با نرخ تازهسازی 60 هرتزی و دقت رنگ بسیار بالا را ارائه میدهد. درگاههای ارتباطی متنوع، طراحی زیبا با حاشیه بسیار باریک، بلندگوهای استریو با توان 20 واتی و پشتیبانی از فناوریهای بهبود دهنده صوتی و تصویری از ویژگیهای مثبت این تلویزیون هستند. تلویزیون هوشمند جدید شیائومی از طراحی بسیار جذاب و زیبایی برخوردار است. حاشیههای اطراف پنل در سه لبه چپ و راست و بالا کاملا باریک طراحی شدهاند و تجربه بصری متفاوتی را برای کاربر به ارمغان میآورد. تلویزیون 32 اینچیMi TV P1 بر روی دو پایه قرار میگیرد و علاوه بر این، امکان نصب به صورت دیواری نیز وجود دارد. پایهها با طراحی مدرن خود با انواع دکوراسیون هماهنگی دارند. ابعاد تلویزیون با احتساب پایه 1117.2 در 276.8 در 710.6 میلیمتر است. تلویزیون Xiaomi Mi TV P1 32 تقریبا 10 کیلوگرم وزن دارد و به لطف 4 حفره مخصوصی که در قسمت پشتی تعبیه شده است به راحتی میتوان آن را بر روی براکت دیواری نصب کرد.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

سیستمعامل این دستگاه تقریبا برای هرکدام از شبکههای استریم مناسب است و میتوانید بهعنوان یک امتیاز از آن یاد کنید. صفحهی اصلی اندروید تی وی طوری است که کم کم به آن عادت خواهید کرد. بهتر است که زمانی را برای متناسب کردن آن با سلیقهی خود کنید تا در آینده کار آسانی با آن داشته باشید. گزینههای زیادی برای تنظیم آن وجود دارد که حتی از طریق میانبرها نیز میتوانید برای راهاندازی سریع اندروید تی وی خود استفاده کنید. مجموعهای از کانالها را میتوانید از برنامههای مختلف جستجو کرده و توصیههایی را در قبال پخش محتوای آنها مشاهده کنید. با پیشمایش به سمت چپ هر کانال، میتوانید آن را حذف کرده یا در صفحهی اصلی آن را مرتب کنید. کاتالوگ کاملی هم در این زمینه وجود دارد که میتوانید تک تک برنامهها را از طریق آن کنترل کنید. بخش کانالهای پیشنهادی هم محلی برای نمایش شبکههایی مانند دیزنی، اچ بی او مکس، آمازون پرایم، هولو، نتفلیکس و موارد مشابه است.

  ردمی K50‌ پرو پلاس به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز می‌شود

xiaomi tvدر واقع این حالت سبب می شود تا در هنگام تماشای فوتبال تلویزیون عملکردی بهتری را به مخاطبانش ارائه بدهد. این تلویزیون 55 اینچ شیائومی دارای پردازنده چهارهسته ای Cortex-A55 می باشد. این پردازنده بسیار قدرتمند می باشد که سبب بهبود کیفیت تصاویر، صدا و عملکرد تلویزیون خواهد شد. شیائومی به این تلویزیون 55 اینچ خودش دو بلندگوی 10 وات اختصاص داده است که در مجموع صدای 20 وات را به گوش مخاطبان می رساند. معمولا بیشتر افراد از این میزان صدای 20 وات رضایت دارند اما اگر این 20 وات نمی تواند شما را راضی نگه دارد می توانید از طریق سیستم های صوتی و ساندبار کیفیت صدای آن را ارتقا دهید. این تلویزیون دارای تکنولوژی صدای DTS-HD و Dolby Audio می باشد که در واقع سبب می شود تا صدا تقویت شود و حالت نسبتا فراگیری را ایجاد تلویزیون شیائومی 55 q3 کند. پورت های خروجی و ورودی در تلویزیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. این تلویزیون 55 اینچ شیائومی دارای 3 ورودی HDMI و 2 ورودی USB می باشد.

پایه های این تلویزیون نیز از آلیاژ فلزی با کیفیتی ساخته شده تا Xiaomi TV Q1E مانند یک شاهکار هنری در خانه ی شما باشد. طبق اعلام شیائومی این تلویزیون در حدود 14.5 کیلوگرم وزن دارد و با در نظر گرفتن پایه ها ابعادی حدود 1230×720 میلیمتر دارد و ضخامت آن هم در بیشترین نقطه به 7 سانتی متر می رسد. بخش پشتی این تلویزیون اما از پلاستیک فشرده ساخته شده که بر روی آن جای نصب پایه دیواری با استاندارد VESA و ابعاد 200×200 میلیمتر نیز دیده می شود. حاشیه پایینی این تلویزیون نیز میزبان لوگوی XIAOMI می باشد و اندکی نسبت به سه حاشیه دیگر ضخامت بیشتری دارد که باعث می شود زیبایی این آلیاژ زیبای برس خورده دوچندان شود. FRC) می باشد و توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ دارد. ، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می کند. بک لایت این پنل از نوع Direct LED و Full Array Dimming می باشد و روشنایی این پنل نیز در حدود 400 نیتس اعلام شده که به صورت peak به چیزی 1000 نیتس هم می رسد.

آیا من عجیب After i Say That تلویزیون شیائومی Is Lifeless است؟

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد kalinab لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید