تلویزیون شیائومی چه ویژگیهایی دارند؟

xiaomi tvتلویزیون شیائومی جزو تلویزیونهای با کیفیت چینی با قیمت محسوب میشوند و در سالهای اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کردهاند. در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلا شما را با تلویزیونهای شیائومی و قیمت آنها آشنا میکنیم. تصلا- شیائومی با اینکه برند نوپایی محسوب میشود و تنها درحدود یک دهه از تاسیس آن میگذرد، توانسته است در سالهای اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و رضایت افراد زیادی را به دست آورد. در این مطلب قصد داریم شما را با تلویزیونهای اقتصادی شیائومی، ویژگیها، نقاط قوت و ضعف آشنا کنیم و قیمت روز آنها را بیان کنید تا بتوانید برای خرید آنها تصمیمگیری راحتتری داشته باشید. در پایان مقاله هم یکی از اولدهای شیائومی را معرفی میکنیم. تلویزیون شیائومی جزو تلویزیونهای با کیفیت چینی با قیمت محسوب میشوند و در سالهای اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کردهاند. تلویزیونهای ۴K شیائومی دارای کیفیت تصویر عالی و کاملا قابل قبولی هستند و در پردازش تصویر نیز به خوبی عمل میکنند.

  • خودتان باشید، آموزنده باشید
  • پخش صدا با کیفیت Dolby, DTS
  • مشخصات کلی
  • ساسان امین نژاد – خرداد 17, 1400

xiaomi tvبرای درک بهتر از کیفیت تلویزیون شیائومی تلویزیون 4S را مورد بررسی قرار دادهایم تا با این محصول بیشتر آشنا شوید. 2160 پیکسل کمک گرفته است. قابلیت 4K به وسیله فناوری HDR تقویت شده و تصاویری به مراتب با کیفیتتر از رقبا را به نمایش خواهد گذاشت. شیائومی از پردازنده قدرتمند و حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت برای افزایش کارایی بهره گرفته است. شیائومی به منظور افزایش رضایت مندی مصرف کننده از ورودیهای متنوع HDMI و USB و همچنین سیستم عامل اندروید استفاده کرده است. حال با شناخت کلی از این برندها میتوان تصمیم معقولتری در مورد خرید تلویزیون داشت. برندهای ال جی و سامسونگ و سونی بدون شک اصلیترین گزینههای خرید هستن و بدون شک از تمامی مدلها فروش بیشتری دارند. امکان تعمیر و دست یابی به قطعات جانبی این برندها بسیار راحتتر انجام شده و بدون شک ارزش خرید بیشتری دارند. تلویزیونهای ال جی، سامسونگ و سونی از لحاظ فروش در ایران موقعیت بسیار مناسبی دارند و زوم اصلی بر روی این موارد انجام میشود.

میتوانید از هر نقطه ای بدون پایین بودن کیفیت برنامه مورد نظر خود را تماشا کنید. قابلیت 4K به شما کمک میکند تا تمام تصاویر با کیفیت های مختلف را با کیفیت 4K دریافت کنید. از دست ندادن جزییات تصاویر یکی دیگر از ویژگی های این محصول است. پشتیبانی از فناوری HDR یکی دیگر از ویژگی های کاربر پسند تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s میباشد. این فناوری میتواند یک طیف کامل از رنگ ها را به شما ارائه دهد. وظیفه HDR بهتر دیده شدن تصاویر است. شما تمامی تصاویر را با رنگ واقعی آن ها دریافت میکنید. این موضوع باعث میشود تا تصاویری زنده و بسیار نزدیک به واقعیت را مشاهده کنید. این قابلیت برای اجرای بازی های ویدیویی و مشاهده سریال و فیلم های مورد علاقه شما بسیار مناسب است. پردازنده ها یکی از مهم ترین قطعات در تلویزیون ها هستند. به زبان دیگر میتوانیم بگوییم که پردازنده ها مغز تلویزیون نام دارند.

  مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی، کدام بهتر است؟

هشت راه‌های مضحک ساده برای بهبود تلویزیون شیائومی شما

xiaomi tvقادر است تصاویر را با زاویه دید 178 درجه و بدون افت کیفیت نشان دهد. در کل مشخصات تلویزیون p1 شیائومی با قیمت بسیار اقتصادی عرضه می شود؛ در حالی که این مشخصات در برندهای دیگر مانند ال جی و سونی قیمت بالاتری خواهند داشت. دقیقاً همانند تلویزیون MI TV Q1E شیائومی از مدل P1 هم یک نسخه اقتصادی تر ایجاد کرده است. محصولی با ویژگی های تا 95 درصد مشابه P1 که می تواند یک گزینه فوق العاده برای منازل باشد. تلویزیون شیائومی P1E کمی از لحاظ طراحی به نسبت مدل P1 ضخامت بیشتری دارد ولی این تفات با توجه و در برابر قیمت پایین تر محصول کاملاً طبیعی است. همچون همه مدل های دیگر؛ شیائومی از سیستم عامل اندروید در این نمایشگر استفاده کرده است و رابط کاربری ساده ای را ارائه می دهد. در صورتی که بخواهید از امکانات اسمارت تلویزیون بهره مند شوید لازم است تا در قدم اول با اکانت گوگل در تلویزیون وارد شوید و از امکانات هوشمند و متنوع اندروید نهایت لذت را ببرید.

نکات برتر تلویزیون شیائومی!

این تلویزیون از آنجایی که بدون فریم می باشد پس می تواند تماشای تصاویر و فیلم ها داخل آن لذت بخش تر باشد. این تلویزیون 55 اینچ شیائومی P1از طراحی تخت نیز برخوردار می باشند. قسمت پشتی این تلویزیون دارای جزئیات و حاشیه و برجستگی های افقی می باشد و اسم برند mi به بزرگی دیده می شود. قسمت پشتی این تلویزیون مشکی می باشد که جلوه ای بسیار زیبا را ایجاد خواهد کرد و به راحتی با هر دکوری هماهنگ خواهد شد. همچنین بدنه آن نیز بسیار با کیفیت است و از ماندگاری زیادی برخوردار می باشد. پایه ها از اصلی ترین ویژگی ظاهری یک تلویزیون محسوب می شوند. این تلویزیون شیائومی دارای پایه های دوشاخه ای می باشد که در اطراف تلویزیون قرار می گیرند. این پایه ها ظاهری شیک و مدرن دارند و در بین مردم محبوب می باشند. رنگ این پایه ها مشکی است و از استحکام بسیار زیادی برخوردار می باشند.

بنابراین جزییات را در صحنه های تاریک و روشن به وضوح و نزدیک به واقعیت مشاهده خواهید کرد. تلویزیون شیائومی Q1 سایز 75 اینچ دارای فناوری Local Dimming است و کنتراست تصویر خوبی ایجاد میکند. تلویزیون های معمولی دارای یک ردیف LED هستند و نور صفحه نمایش به صورت دقیق کنترل نمیشود. شیائومی با تعبیه 384 ال ای دی در 192 منطقه صفحه نمایش میتواند زوشنایی صفحه نمایش را به صورت دقیق کنترل کند. فناوری Local Dimming در این تلویزیون نور هر ال ای دی را به صورت مستقل و جداگانه کنترل و تنظیم میکند. بنابراین کنترل بیشتری روی نور پس زمینه و شدت روشنایی آن به وجود می آید و کنتراست و جزییات تصویر بهتر نمایش داده میشوند. رنگهای تیره بصورت عمیق و رنگهای روشن نورانی تر نمایش داده میشوند. بنابراین کیفیت تصویر روی این تلویزیون بهتر از تلویزیون های معمولی فاقد این تکنولوژی بوده و صحنه های واقعی تری را شاهد خواهید بود.

  آموزش راه اندازی و نصب تلویزیون شیائومی ، راهنمای استفاده

4 اخطار نشانه‌ها در مورد مرگ تلویزیون شیائومی شما

xiaomi tvاین تلویزیون همچون تعداد زیادی از تلویزیونهای میان رده بازار دارای پایههای دوطرفه است. این پایهها با استحکام کافی، وزن 11.7 کیلوگرمی بدنه تلویزیون را روی خود نگه میدارند. شیائومی 50P1 دارای بدنهای با ضخامت 89.2 میلیمتری است که ظرافت کافی را به آن هدیه بخشیده است. با وجود ضخامت کم میتوانید تلویزیون را از طریق براکت دیواری به دیوار متصل کنید. با توجه به ضخامت بدنه، اندکی بیرون زدگی از دیوار غیر قابل صرف نظر خواهد بود. با وضوح 4K Ultra HD، شگفتی را تجربه کنید! کیفیت تصویر اصلیترین پارامتر در تعیین ارزش واقعی تلویزیون است. تلویزیون شیائومی 50P1 با ارائه وضوح واقعی 4K Ultra HD در نمایشگر خود شما را به شگفتی وا میدارد. وضوح 4K، تصاویری واقعیتر را با جزئیات و عمق بیشتر ارائه میدهد. رزولوشن 2160×3840 پیکسل در صفحه نمایش، جزئیات 4 برابری وضوح فول اچدی را ارائه میدهد. پشتیبانی از فناوریهای پیشرفته در بخش تصویر عملاً به معنای کیفیت تصویر بهتر خواهد بود.

تلویزیون شیاومی تلویزیون شیائومی برای Grow Greater|پایدار دلایل برای اجتناب تلویزیون شیاومی|Top 10 تلویزیون شیائومی اکانت برای دنبال کردن در Twitter}

در کنار آن فناوری صوتی Dolby Atmos , تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ 4s Dolby Audio کمک میکنند صدا به صورت حرفهایتر و فراگیر در محوطه پخش شود و در تمام اتاق به یک میزان صدا در اختیار داشته باشیم و باعث شده خیلی از مواقع کمبود توان صوتی را حس نکنیم. سیستم عامل تلویزیون شیائومی از نوع اندروید میباشد تقریباً همه ما تا حدودی با آن آشنایی داریم، زیرا کارایی راحتی دارد. به واسطه همچین سیستم عاملی باید گفت با یک تلویزیون هوشمند طرف هستیم، که دسترسیهای متعددی را در اختیار کاربرانش قرار میدهد و یکی از نقاط قوت نمایشگرهای این برند به حساب میآید. امکان اتصال به اینترنت از طریق وای فای WiFi اجازه دسترسی به دستیارهای صوتی همچون Google Asisstant و Alexa را امکان پذیر می نماید و میتوانید هر محتوایی که مایلید سرچ نمایید. در تمام تلویزیونهای شیائومی حافظه داخلی خود نمایی میکند و بسته به مدل انتخابی از 8 گیگ تا 32 گیگ را میتوانید شاهد باشید.

  میکس فولد 2 شیائومی احتمالاً باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشدنی بازار خواهد بود

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

شرکت شیائومی در زمینههای مختلف همچون تلویزیون، لوازم خانگی الکترونیک، گوشیهای هوشمند و رایانهها فعالیت دارد. محصولات شیائومی از کیفیت مطلوب برخوردار هستند و هر ساله شاهد افزایش کیفیت این محصولات هستیم. اما نکته قابل توجه این است که قیمت محصولات برند شیاومی به نسبت برندهای دیگر کمتر است. و توانسته است با سود کم در طول ۱۲ سال به کیفیت و فروش عالی برسد. رزولوشن تصویر تلویزیون شیائومی در مقایسه با تلویزیون سامسونگ؟ صفحههای نمایش از تعداد بسیار زیادی واحدهای سازنده صفحه تشکیل شدهاند که Resolutions تصویر را تعیین میکنند و به هر یک از این واحد پیکسل گفته میشود. رزولوشن اندازه بیشترین پیکسل نمایان شده در تصویر است که در دو جهت عمودی و افقی اندازهگیری میشود که با زوم و بزرگنمایی تصویرمی توانید اندازه بسیار ریز این پیکسلها را ببینید. Resolution در زبان فارسی به معنای وضوح تصویر است و کیفیت تصویر هر صفحه نمایشی همچون تلویزیون، گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر به این ویژگی مربوط است.

  1. کیفیت ساخت بدنه متوسط
  2. مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سونی
  3. گیرنده دیجیتال پیشرفته
  4. وای فای و بلوتوث نسخه 5.0
  5. پورت HDMI با قابلیت HDMI-ARC
  6. Anti Banding در دوربین موبایل شیائومی چیست؟
  7. رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل
  8. کشور سازنده: چین نسخه گلوبال

درگاه های ارتباطی ورودی و خروجی جزء بخشهای مهم تلویزیون است برای انتقال و اشتراک گذاری اطلاعات کاربرد دارد. مقایسه میان تلویزیون هوشمند شیائومی با سونی در پورت ها و درگاه های ارتباطی، در بین کاربران بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. تلویزیون اندروید شیائومی پیشرفتهای باورنکردنی داشته و در ردیف برندهای شناخته شده مانند ال جی LGسامسونگ SUMSUNG قرار گرفته است. تشخیص تفاوت های بین شیائومی و سونی مزایا و معایب بین این دو برند کار آسانی نیست چون هر دو برند در زمینه اتصالات ورودی و خروجی خوب عمل کردهاند. تلویزیون شیائومی کیولد دارای حافظه داخلی و درگاه های USB، LAN، HDMI و اترنت هستند و قابلیت اتصال به بلوتوث و Wifiرا از طریق پورت نوری به صورت بی سیم را دارند. تلویزیون سونی اولد دارای انواع پورت ها و درگاه های ارتباطی پیشرفته است. به شما این امکان را می دهد به راحتی با تلویزیون بدون محدودیت ارتباط برقرار کنید با کمبود ورودی و خروجی مواجه نشوید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون شیائومی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید