مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی، کدام بهتر است؟

xiaomi tvمقایسه میان تلویزیون هوشمند شیائومی با سونی در پورت ها و درگاه های ارتباطی، در بین کاربران بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. تلویزیون اندروید شیائومی پیشرفتهای باورنکردنی داشته و در ردیف برندهای شناخته شده مانند ال جی LGسامسونگ SUMSUNG قرار گرفته است. تشخیص تفاوت های بین شیائومی و سونی مزایا و معایب بین این دو برند کار آسانی نیست چون هر دو برند در زمینه اتصالات ورودی و خروجی خوب عمل کردهاند. تلویزیون شیائومی کیولد دارای حافظه داخلی و درگاه های USB، LAN، HDMI و اترنت هستند و قابلیت اتصال به بلوتوث و Wifiرا از طریق پورت نوری به صورت بی سیم را دارند. تلویزیون سونی اولد دارای انواع پورت ها و درگاه های ارتباطی پیشرفته است. به شما این امکان را می دهد به راحتی با تلویزیون بدون محدودیت ارتباط برقرار کنید با کمبود ورودی و خروجی مواجه نشوید. از دیگرمزیتهای شیائومی با سونی تمام پورت های آن درون باکسی در پشت تلویزیون قرار گرفته است و از دید کاربر پنهان است تا از بی نظمی پیشگیری شود.

  • وبلاگ افرالند
  • برروی برنامه دکمه OK را بزنید
  • Afraland – 6 ماه پیش
  • افزودن به دلخواه
  • قابلیت Chromecast Screen Mirroring
  • تایید هویت

xiaomi tvهمچنین دو استند فلزی که اتصال آن ها به سادگی صورت می گیرد به همراه این تلویزیون دریافت خواهید کرد. این تلویزیون را می توان به صورت دیواری نیز نصب کنید اما باید براکت های نصب را به صورت جداگانه خریداری کنید. تلویزیون کیولد شیائومی مدل 75Q1 با بهره گرفتن از نقاط کوانتومی، نمایشگری مملوء از رنگ ها را ایجاد می کند. صفحه نمایش QLED این تلویزیون منحصر بفرد از مواد کوانتوم دات با اندازه نانو برای دستیابی به طیف رنگی گسترده تر استفاده می کند و تصاویری را نشان می دهد که روشن تر، زنده تر و واقعی تر هستند. را با بقیه تلویزیون های کیولد موجود، متمایز تر ساخته، وجود 1.07 میلیارد رنگ است. تلویزیونMi TV Q1 می تواند 1.07 میلیارد رنگ را نمایش دهد که هر سایه را دقیق و خالص می کند و در نتیجه تصاویر نرم تری ایجاد می کند. همانطور که اشاره شد این تلویزیون برخلاف تلویزیون های LED معمولی، می تواند تصاویر واقعی تر و زنده تری را بر روی صفحه نمایش ببرد.

به بزرگترین فروشگاه اینترنتی غرب ایران تبدیل شود.

فروشگاه بانه خرید، بررسی، انتخاب و بررسی و خرید آنلاین بانه خرید.به عنوان یکی از قدیمیترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه. با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل. 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصلبودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاههای معتبر جهان. به بزرگترین فروشگاه اینترنتی غرب ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت بانه خرید با دنیایی از کالا رو به رو میشوید. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور میکند در اینجا پیدا خواهید کرد. بانه خرید مثل یک ویترین پر زرق و برق است .که با انواع و اقسام برندهایی نظیرسامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple). نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا میکند. چیده شده است. بانه خرید همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروریترین لوازم خانگی همانند تلویزیون ، میز تلویزیون و ماشین ظرفشویی و لباسشویی و انواع یخچال است. تا هر فرد بتواند مطابق با سلیقه شخصی خود، خانه رویاهایش را بسازد. علاوه بر این، میتوانید با سر زدن به شبکه های اجتماعی بانه خرید نظیر فیس بوک و پیج تلگرام و پیج انستگرام بانه خرید از جدیدترین محصولات روز وارداتی با خبر شوید. مناسبترین جمله درباره بانه خرید ،بازار بزرگ اینترنتی بانه است. چرا که با قدم گذاشتن در آن میتوانید، یک خرید اینترنتی لذت بخش. با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید.

  تلویزیون 65 اینچ 4K هوشمند شیائومی گلوبال مدل 65 Mi TV 4S ساخت 2023

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاز علتهایی که دلیل اصلی موفقیت برند شیائومی در زمینه تولید تلویزیون شده، کیفیت فوقالعاده تصویر و بهرهگیری از امکانات گسترده همچون پورتهای USB و HDMI، بلوتوث، وای فای، مرورگر اینترنت و… است که در دسته پر استفادهترین امکانات در هر تلویزیون به شمار میروند. اکثر تلویزیونهای هوشمند شیائومی موجود در بازار از کیفیت تصویر 4K برخوردار بوده اما نمونههای 8K نیز در بازار یافت میشود. در صورتی که به دنبال خرید تلویزیون گیمینگ هستید خرید این مدل برای شما مناسب خواهد بود. یکی از نقاط قوت تلویزیونهای شیائومی، ارائه زاویه دید گستردهای است که میتوانید در هر زاویه ای از تلویزیون که مینشینید تصاویر بدون تحریف رنگ را ببینید. این ویژگی به شما اجازه میدهد تا به صورت گروهی به تماشای تلویزیون بنشینید و یک تماشای ایدهآل داشته باشید. تلویزیونهای 4K شامل تلویزیونهایی میشوند که کیفیت نمایشگر آنها چهار برابر تلویزیونهای FULL HD است. با توجه به اینکه تلویزیونهای 4K وارد بازار گردیدهاند، آنها به عنوان نسل جدیدی از تلویزیونها هستند که در نوع خود بهترین محسوب میشوند.

تلویزیونهای این کمپانی مجهز به ریموت کنترل لمسی هستند. ریموت کنترل این تلویزیونها از بلوتوث پشتیبانی میکنند. همچنین میتوانند در زاویه 360 درجه به مدیریت تلویزیون بپردازند. شما میتوانید تا فاصله 10 متر از ریموت کنترل این تلویزیون بهره ببرید. کمپانی شیائومی برای تولید تلویزیونها از پلاستیک باکیفیت و محکمی استفاده میکند. همچنین در قسمت پایین نمایشگر تلویزیون لوگو Xiaomi به چشم میخورد. این کمپانی تنوع بالایی در تولید تلویزیون دارد. بنابراین شما میتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود تلویزیون مورد نیاز خود را خریداری نمایید. در هنگام خرید تلویزیون باید به کیفیت صدا نیز توجه کنید. کیفیت صدا برای آن دسته از افرادی که به تماشا فیلم و سریال میپردازند یا اهل گیم بودهاند، بسیار اهمیت دارد. کیفیت صدا بالا میتواند لذت تماشای فیلم و بازی کردن را برای شما دوچندان نماید. کمپانی شیائومی برای تولید تلویزیونها از بلندگوهای قوی استفاده کرده است. هر یک از بلندگوهای تعبیه شده در تلویزیونهای این کمپانی، از فناوری Dolby Vision و Dolby Atoms برخوردار هستند.

  مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی ، کدام بهتر است ؟

پیکسل های زنده ای درون این جعبه ی جادویی قرار گرفته اند. این پیکسل ها از خود نور ساطع می کنند. از این رو نیازی به نور پس زمینه نخواهد بود و در بهترین حالت به کمک کیفیت تصویر فورکی به نمایش می گذارد. اکنون مدل C1 و C2 را به عنوان محبوب ترین اولد گیمینگ فورکی معرفی کرد. تنها مدل A2 قابلیت های گیمینگ را ندارد و جزو مدل های مقرون به صرفه این برند می باشد. پردازنده ی هوشمند و کاری آلفا و همچنین زاویه ی دید گسترده و قابلیت Active HDR تمامی سعی خود را در اجرای صحنه های بی نظیر خواهند کرد. تلویزیون های ال جی 4k و 8کی از هر نظر بی عیب و نقص می باشند. یعنی با بکارگیری امکانات متعدد می تواند رضایت تمامی کاربران را برانگیزد. اغلب تلویزیون های این برند با صدای خروجی پرتوانی همراه شده اند. محدوده ی صدای خروجی ان ها از متوسط یعنی 20 وات اغاز شده و به 30 و 40 و 60 وات خواهد رسید.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvبا آنکه تکنولوژی در پوست و گوشت زندگیمان رسوخ کرده، اما کماکان تلویزیون همان جعبه جادویی یک قرن پیش است. در بازاری که نمایشگر ها هر روز رنگ عوض می کنند و یک پله به ایجاد واقعیت مجازی نزدیک می شوند، انتخاب تلویزیون به سادگی چند سال پیش نیست، خصوصا که نام برند شیائومی روی آن سایه بیندازد. به جرات می توان گفت تلویزیون هوشمند 32 اینچ شیائومی مدل ۴A بهترین تلویزیون هوشمندی می باشد که با قیمتی بسیار پایین ولی با امکانات پیشرفته، می توان خرید. شیائومی همچنان تلاش کرده است با هرچه کمتر نگهداشتن قیمت، بالا ترین کیفیت را ارائه دهد. امکانات، صفحه نمایش، پردازنده ها، عملکرد و از همه مهم تر قیمتی رقابتی آن مجموعه ای را ارائه داده است که به سختی قابل رقابت است. تلویزیون هوشمند 32 اینچ شیائومی مدل ۴A ظاهر و چارچوب آلومینیومی زیبا به همراه لبه های کوچکی دارد که این لبه ها در پایین کمی ضخیم تر هستند.

سلام این مدل نسخه ی چینه یا گلوبال؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ سلام ابا این مدل رسیور سر خود هستش؟ و ایا منو فارسی داره؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ دیگران را با نوشتن نظرات خود، راهنمایی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید! اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید! افرالند «afraland» یک فروشگاه اینترنتی در غرب کشور، شهر زیبای بانه است؛ که امکان خرید به صورت آنلاین و حضوری برای شما فراهم کرده می کند. تمام محصولات از برندهای مطرح و معتبر جهانی ال جی، سامسونگ، سونی، بوش، فیلیپس و .. می باشد. ارسال سریع، پشتیبانی 24 ساعته، امکان پرداخت در محل و تضمین اصالت کالا چهار اصل افرالند می باشد. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه افرالند میباشد. قیمت لحظه ای! لطفا برای قیمت دقیق تماس بگیرید. گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟ اگر می خواهید محصول خود را با گارانتی شرکتی خریداری نمایید. هنگام خرید محصول از کارشناس فروش درخواست گارانتی نمایید. شرایط گارانتی را در لینک زیر ببنید. یکی از سختترین مراحل خرید انلاین اعتماد است. چگونه اعتماد کنیم ؟ مهم ترین سؤال و اولین سوالی است که مشتری های ما بعد از اینکه تصمیمشان برای خرید نهایی شد از ما میپرسند؟ اعتماد دلیل می خواهد. دلایل اعتماد به افرالند را در لینک زیر ببنید.

  رام گلوبال چیست ؟ تفاوت رام چین و گلوبال +ویدیو

صدای این تلویزیون همانند مدل های سال قبل یعنی Mi 4S با توان 20 وات ارائه می شود. این تلویزیون از دو اسپیکر برای پخش صدا استفاده می کند. دالبی دیجیتال و DTS با این تلویزیون دیکد شده و پشتیبانی می شوند. دالبی دیجیتال سطحی پایین تر از دالبی ویژن است که بسیار با کیفیت بوده و در همه محتوا وجود دارد. شما می توانید در کنار این تلویزیون از ساندبار استفاده کنید. تلویزیون MI P1 طراحی پایه کنار دارد و خیلی راحت با ساندبار از نظر طراحی سازگاری دارد. برای این منظور دو پورت برای انتقال صدا به ساندبار در دسترس است، اگر ساندبار دارای پورت HDMI ARC بوده بهتر است از پورت HDMI ARC تلویزیون استفاده شود. پورت ARC به نسبت پورت اپتیکال کیفیت کمتری دارد و از انتقال فرمت های کمتری به صورت دیجیتال پشتیبانی می کند. در این تلویزیون 3 پورت HDMI ورژن 2.0 وجود دارد که یکی از آن ها دارای بازگشت صوتی ویا ARC است.

  1. حافظه ۱۶ گیگابایتی
  2. کنترل کامل تمامی لوازم برقی از انواع برند ها
  3. کیفیت ساخت بدنه متوسط
  4. مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سونی
  5. گیرنده دیجیتال پیشرفته
  6. وای فای و بلوتوث نسخه 5.0
  7. پورت HDMI با قابلیت HDMI-ARC

اما در کنار این موارد شیائومی برای محصول جدید خود از تکنولوژیهای بسیار بهروز و خوبی هم استفاده کرده است. ، MEMC، HLG، DC DIMMING، ALLM، DOLBY فروشگاه فروش تلویزیون 75 اینچ شیائومی VISION و … هستند که علاوه بر بالا بردن کیفیت کلی تصاویر، روی کاربردیتر شدن تلویزیون نیز نقش دارند؛ به طور مثال برخی از تکنولوژیها باعث میشوند بتوان از این محصول برای گیمینگ نیز استفاده کرد. تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME از لحاظ سیستم صوتی در چه وضعیتی قرار دارد؟ در این بخش میخواهیم به این پرسش پاسخ دهیم. در سیستم صوتی تلویزیون هوشمند 65 اینچی شیائومی P1E MI TV 2 بلندگو با قدرت هر کدام 10 وات قرار گرفته است. بلندی و وضوح صدای این اسپیکرها در حد خوبی قرار دارد و به ندرت نیاز خواهد شد که صدای آن را تا بالاترین حد بالا ببرید. البته در صورت نیاز میتوانید از انواع ساند بار نیز در کنار این محصول استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید