اخبار

تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل P1

xiaomi tvتلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ مدل P1 با استفاده از تکنیک رنگی جذاب و غنی و همچنین مجهز بودن به سیستم عامل اندروید، جزء محصولات برتر این کمپانی محسوب میشود که به دلیل کیفیت بالای تصاویر هر بینندهای را مجذوب میکند. بر روی این تلویزیون چندین پورت ورودی و خروجی قرار دارد که با کمک آنها میتوان از گیرنده دیجیتال و همچنین فلش مموری به آسانی استفاده نمود. وجود وای فای بر روی این تلویزیون موجب شده تا تلویزیون با لوازم هوشمند دیگر به خوبی ارتباط برقرار کند. از مهمترین نکاتی که در طراحی تلویزیون شیائومی مورد توجه طراحان قرار گرفته، تنظیم کردن تمامی پورتهای ورودی و خروجی در پشت تلویزیون است که از آویزان شدن سیم و کابل در اطراف نمایشگر جلوگیری مینماید. شکل ظاهری تلویزیون برای خریداران اهمیت زیادی دارد؛ زیرا تلویزیون یک وسیله کاربردی مهم است که در معرض دید همگان قرار میگیرد. نحوه طراحی تلویزیون شیائومی مدل p1 در نگاه اول بیننده را مجذوب کرده و با داشتن فریمهای بسیار نازک تمرکز را از تصاویر دور نمیکند.

  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت
  • اینترنت اشیا و محصولات سبک زندگی
  • کیفیت ساخت و قطعات برایتان مهم هستند
  • گیرنده دیجیتال پیشرفته
  • در بخش ساعت نسبت به ساعت حال حاضر، اعداد را وارد کنید
  • برنامه بازار یا اپ استور را پیدا کنید

xiaomi tvاز مهم ترین عوامل در تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ASP، توانایی پشتیبانی از قابلیت HDR می باشد. فناوری HDR با افزایش دامنه رنگ های گرم موجب افزایش کنتراست و درخشندگی تصاویر شده و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. رنگ های گرم یا به اصطلاح RGB می توانند تصاویر بسیار روشن تر و با کیفیت را به ثبت برسانند و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. قابلیت HDR با انعکاس رنگ های بسیار درخشان و قدرتمند می تواند در هنگام مشاهده محتوای ورزشی نیز بیشترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد. به هنگام مشاهده فوتبال و یا ورزش های سریع، می تواندحس حضور در ورزشگاه را به کاربر منتقل نماید و بیشترین هیجان را ایجاد نماید. این تلویزیون از پردازنده چهار هسته ای بهره گرفته است که حافظه کوتاه مدت در آن 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 8 گیگا بایت می باشد. این پردازنده کارایی بالایی در پردازش داده های صوتی و تصویری دارد. از این تلویزیون می توان برای بازی های کامپیوتری ورژن جدید استفاده کرد چرا که مشخصات آن برای پشتیبانی از هر بازی گرافیک بالایی کفایت می کند.

شما می توانید سایر پورت های ورودی خروجی این تلویزیون را در تصویر مربوطه مشاهده نمایید. این ورودی خروجی ها در قسمت مشخصات فنی نیز درج شده اند. همانطور که پیش تر توضیح دادیم، این تلویزیون دارای Chromecast داخلی است و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. همچنین دارای قابلیت Chromecast Screen Mirroring نیز می باشد و شما می توانید صفحه موبایل اندرویدی خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کنید. این قابلیت به کمک Chromecast میسر می شود و با دستگاه های اندرویدی سازگار است. تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP دارای ریموت کنترل بی سیم بلوتوثی مدل AR14 است و نیاز نیست حتما آن را جلوی تلویزیون بگیرید تا کار کند. این ریموت کنترل طراحی شیک و زیبایی دارد و کار کردن با آن نیز آسان است. این ریموت کنترل دارای دکمه اختصاصی اجرای دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant است و شما می توانید با فشردن آن از دستورات و جستجوی صوتی استفاده نمایید. همچنین دارای دکمه اختصاصی اجرای برنامه Netflix و Amazon Prime Video است و شما می توانید خیلی سریع به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

  1. Afraland – 10 ماه پیش
  2. طراحی مدرن و زیبا
  3. سیستم عامل Android TV 9.0
  4. تلویزیون شیائومی
  5. مناسب نبودن محل قرارگیری پورتهای کناری
  6. پردازنده : MediaTek 9611
  7. ساسان امین نژاد – شهریور 1, 1400
  8. ضخیم بودن پشت تلویزیون در میان رده ها

  احتمال قفل شدن گوشی‌های شیائومی و ردمی در ایران

Mi 4s در سایز های 43، 55 و 65 اینچ تولید و عرضه شده. با ما همراه باشید تا به بررسی جزء به جزء این تلویزیون ارزشمند بپردازیم.تلویزیون شیائومی Mi 4s : با نقد و بررسی ای دیگر از محبوب ترین تلویزیون ها با شما هستیم. این بار مهمان میز نقد و بررسی ما سری یک تلویزیون خاص و ویژه هست که کلی هم سروصدا کرده ! بله مدل Mi Tv 4s برند خوش نام شیائومی که با موفقیتش در عرصهی گوشی های هوشمند و لوازم جانبی تصمیم به تصاحب و ورود به رقابت تنگاتنگ بازار تلویزیون ها هم که بشدت رقیب های سرسختی داره گرفت. شیائومی Mi Tv 4s یکی از ارزشمند ترین تلویزیون های شیائومی هست که جدیدا در بازار داخلی شاهدش هستیم و به وفوور نیز یافت میشود. این تلویزیون در دستهی تلویزیون های مقرون به صرفه و اقتصادی قرار میگیره اما با مشخصاتی بالاتر از سطح رقابتش؛ Mi 4s در اکثر مدل ها به پنل VA مجهز هست و برخی مدل های اون نیز IPS پنل هستند.

گام‌های ساده برای تلویزیون شیائومی از آرزوها

این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال پیشرفته است و برای تماشای شبکه های داخلی و خارجی دیگر نیازی به خرید جداگانه گیرنده دیجیتال نخواهید داشت. تلویزیون شیائومی 55P1 محصول 2021 به ریموت کنترل 360 درجه بلوتوثی مجهز شده است. به این ترتیب نیاز نیست که حتما آن را مستقیم رو به تلویزیون بگیرید تا بتوانید از آن استفاده کنید. این ریموت کنترل به شما اجازه میدهد آن را از هر جهتی بگیرید و به تنظیمات تلویزیون بپردازید. این ریموت کنترل طراحی شیک و زیبایی دارد و کار کردن با آن نیز آسان است. این ریموت کنترل دارای دکمه اختصاصی اجرای دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant است و شما می توانید با فشردن آن از دستورات و جستجوی صوتی استفاده نمایید. همچنین دارای دکمه اختصاصی اجرای برنامه Netflix و Amazon Prime Video است و شما می توانید خیلی سریع به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. دستیار صوتی گوگل ممکن است در زمان فروش این تلویزیون در دسترس نباشند و طی یک آپدیت در آینده منتشر شوند.

  دروغ و دروغ های لعنتی درباره تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی برای بهبود در تلویزیون شیائومی}

تلویزیون یک وسیله ضروری در هر منزلی به حساب میآید. بنابراین باید با کیفیتترین آن را بخرید تا علاوه بر ظرافت و طراحی بینظیر از استقامت بالایی نیز برخوردار باشد. جدیدترین تلویزیون های شیائومی از فناوریهای جدید عصر حال بهره می برند. این تلویزیون ها تاکنون چنانکه باید شناخته شده باشند معرفی نشدهاند. این برند با وجود مدت کمی که به بازارها آمده با این حال مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده است. قطعاً آشنا شدن با کیفیت و امکانات و نوآوریهای این تلویزیونها به شما کمک خواهند کرد که مزایا و معایب و همچنین امکانات شان را بهتر درک کنید. امروزه نام برند شیائومی را در بین محصولات موجود در بازار زیاد میشنوید زیرا به تازگی در زمینه تولید محصولات مختلف لوازم خانگی فعالیت خود را آغاز نمود. پیشرفت روزافزون این محصولات تهدیدی برای برندهای مشابه در دنیای رقابت به حساب خواهد آمد، به همین دلیل باید ریز بینانه تر به بررسی تلویزیون شیائومی بپردازیم.

قسمت پشتی آن از پلاستیک مشکی ساخته شده است.

2160 پیکسل ، یعنی Ultra HD (UHD) است. تلویزیون شیائومی همچنین از HDR10 به عنوان یک استاندارد HDR و از DTS و Dolby Digital به عنوان رمزگذار صوتی پشتیبانی می کند. پردازش دستگاه تا این حد بالا و در سطحی است که ما از شیائومی انتظار داریم. لبه ها خوب و کوچک نگه داشته شده اند و در چپ ، راست و بالا به همان اندازه نازک هستند. لبه پایین کمی بزرگتر است. علاوه بر این ، فریم از آلومینیوم براق ساخته شده است. به طور کلی ، طراحی کاملاً ساده است و بنابراین باید در بسیاری از اتاق های نشیمن جای بگیرد. پورت ها بیشتر در سمت چپ قرار دارند. قسمت پشتی آن از پلاستیک مشکی ساخته شده است. در پشت تلویزیون نیز چهار سوراخ برای براکت دیواری وجود دارد. HDMI 2.0a از آن جهت مهم است که HDMI 1.4 به هیچ وجه قادر به انتقال HDR نیست و فقط نرخ فریم کمتر (4K با 24 هرتز) را امکان پذیر می کند.

xiaomi tvکنتراست عالی با روشنایی و رنگ هایی خیره کننده از مزایای این نمایشگر بی نظیر بوده است. کیفیت و کارایی که تلویزیون های ال جی، سامسونگ و سونی ارائه می دهند با تلویزیون شیائومی زمین تا آسمان تفاوت دارد و این را از قیمت کف این مدل از تلویزیون ها در همان لحظه اول متوجه خواهید شد. از تلویزیونی که قیمت کف دارد باید انتظار چندان زیادی را هم نداشته باشید. وجود قابلیت های متعدد را در تلویزیون هایی باید جستجو کرد که بتوانید بابت آن هزینه های زیادی را هم بکنید. تلویزیون سامسونگ با شیائومی تنها در یک قسمت به هم شباهت دارند و آن هم نمایشگر کیولد می باشد، که برخی از مدل های شیائومی از آن بهره برده اند. قیمت محصولات کمپانی شیائومی همیشه مقرون به صرفه بوده و در همه حال به فکر افراد با درآمد کم نیز بودهاند. قیمت تلویزیونهای شیائومی نیز نسبت به سایر برندهای معتبر کمتر بوده و امکان خرید را برای عموم مردم با هر میزان بودجهای فراهم ساخته است. البته ناگفته نماند که برخلاف افکار عمومی مبنی بر بی کیفیت بودن اجناس چینی این تلویزیونها دارای کیفیت عالی در تصویر، صدا، ساخت و طراحی بوده و با سایر برندها رقابت میکند. از این رو رقیب بزرگی برای برندهای معتبر در سالهای اخیر محسوب شده و بازار فروش را به تسخیر خود درآوردهاند.

  مقایسه Poco M5s و Redmi Note 11s(مدل خوش‌قیمت و محبوب شیائومی یا پوکو)

xiaomi tvکلیدی برای روشن یا خاموش کردن در زیر پایین لوگو MI در زیر تلویزیون تعبیه شده است. طراحی ریموت کنترل این تلویزیون به صورت voice-activated bluetooth است. که استفاده از این ریموت کنترل کار بسیار راحت و آسانی بوده و تجربه ایی متفاوت را برای شما رقم می زند به کمک این ریموت می توانید با صدای خود تلویزیون را کنترل کنید و دستان خود را آزاد و از اوقات خود لذت کافی را ببرید.تلویزیون شیائومی MI4S در ابعاد و سایز های مختلفی (45, 55, تلویزیون شیائومی 75 اینچ q4 65 اینچ) بنا بر هر سلیقه ای و با طراحی شیک آن متناسب با هر دکوراسینی روانه بازار شده است. با تلویزیون 4s تصاویر را با کیفیت و وضوح بالایی ببینید. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت 4k برای شما کاربران عزیز به نمایش می گذارد تا از تماشای برنامه های مورد علاقه خود کنار خانواده خود لذت کافی را ببرید و اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

تلویزیون Q1E شیائومی دارای فناوری های HDR زیادی می باشد. ، HDR10 و HLG سازگار است. در ضمن خود qled بودن این نمایشگر به معنی داشتن یک لایه ی نقطه کوانتومی می باشد که به بهبود سطح کنتراست کمک فوقالعاده ای کرده است. با این وجود نرخ رفرش پنل این نمایشگر 60 هرتز می باشد. این نمایشگر دارای طیف گسترده ای از رنگ ها در تنظیم کیفیت تصویر می باشد و البته کاهش نور پس زمینه و شارپ کردن و خاموش کردن MEMC هم می تواند تفاوت های زیادی در این کیفیت تصویر ایجاد کند. سطوح کنتراست در تلویزیون شیائومی Q1E بسیار عالی است و در واقع نور کم باعث شده که کنتراست عالی نشان داده شود. به طور خلاصه کیفیت تصویر پنل پس از کالیبراسیون بسیار خوب است. در مورد بازی ها، نیز یک سری نکات وجود دارد که باید به آن توجه شود. در واقع این نمایشگر یک گزینه ی عالی برای گیمرها و بازی دوستان نمی باشد چرا که نه تنها نرخ رفرش آن 60 هرتز می باشد که متأسفانه عدم وجود پورت HDMI 2.1 نیز بر این مسئله دامن زده است.

راهنمای آنجلینا جولی برای تلویزیون شیائومی

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا